eet de tvquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
kom niet haten zml er is niets anders hierzo
Past wel, hoort niet.quote:
boeiendquote:
dan zal ik altijd bang zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
die zullen er altijd zijn
Omg, kwarktaart. Dat zou ik morgen eindelijk maken, maar ik heb geen ingrediënten gehaald.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Normaal begin jij zo vaak over eten, nu is het eens andersom. Weet jij eens hoe dat is.
aww meisje tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan zal ik altijd bang zijn
`kun je net zo goed meteen op je heupen smeren`quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg, kwarktaart. Dat zou ik morgen eindelijk maken, maar ik heb geen ingrediënten gehaald.
de koelkast danquote:
ja lkkrquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
taart hier in huis hoor want mn maams was jarig wie wil er stukje? xd
Kwarktaart is lekker hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
`kun je net zo goed meteen op je heupen smeren`
lol ja stuur maar op ha-haquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
taart hier in huis hoor want mn maams was jarig wie wil er stukje? xd
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omg, kwarktaart. Dat zou ik morgen eindelijk maken, maar ik heb geen ingrediënten gehaald.
quote:
Ik wil het al een half jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]weet je zeker dat je het uberhaupt wel wil
Waarom niet? Een keer moet kunnen. Anders moet ik op mijn verjaardag wachten.quote:
quote:
ja wacht maar inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil het al een half jaar.
[..]
Waarom niet? Een keer moet kunnen. Anders moet ik op mijn verjaardag wachten.
quote:
Je onderbewustzijn houdt je tegenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil het al een half jaar.
[..]
Waarom niet? Een keer moet kunnen. Anders moet ik op mijn verjaardag wachten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |