Neuh, dat denken er heel veel misschien wel. Dacht ik ook, maar daar wordt je je pijnlijk snel bewust van dat dat niet zo is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste jongeren dat wel voor het introweekend weten.
Hey lul, nog geneukt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:41 schreef yosander het volgende:
Nee vanavond geen alcohol voor mij. Dude wat een nacht was dat (alcohol maakte er maar een klein deel van uit).
Ja anders weet ik de verrassing alquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik probeerde te achterhalen wat je verrassing was, en hij zeg enkel ''
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik probeerde te achterhalen wat je verrassing was, en hij zeg enkel ''
niet als ik beloof om het niet te vertellenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja anders weet ik de verrassing al
HA alsof ie dat gelooftquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet als ik beloof om het niet te vertellen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik weet de verrassing hij heeft zijn haar gedaan!
Jammer dat er geen uitspraak bij deze post zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef Kaasrol het volgende:
DE STOEL DASTAN
DE STOELdat messenblok geeft me de kriebelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje slomequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef yosander het volgende:
Kutturken![]()
![]()
Nee moet me nog aankleden Suus en heb m'n haar niet gedaan![]()
.
Wat nouquote:
Het duurt nog wel even hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
dat messenblok geeft me de kriebels
waarom nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef Dastan het volgende:
HIJ HAALT HET MES ERUIT OMG DAT MOET JE NOOIT DOEN
ik bij kunst algemeenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar gingen we tijdens een les filosofie naar kijken.![]()
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Films kijkenUitzonderingen daargelaten uiteraard.
Nee, avondje stappen eindigde gisteren lekker met een stel Turken die ruzie met ons zochten (of beter gezegd: ze zochten met z'n tweeën ruzie met een vriend van mequote:
Zwolle hè.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, avondje stappen eindigde gisteren lekker met een stel Turken die ruzie met ons zochten (of beter gezegd: ze zochten met z'n tweeën ruzie met een vriend van me).
het is nou niet echt onverwacht allemaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef Kaasrol het volgende:
IK ZEI HET TOCH DASTAN, DE STOEL
Het wordt nog erger
Goh, dat doen ze nou normaal nooit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, avondje stappen eindigde gisteren lekker met een stel Turken die ruzie met ons zochten (of beter gezegd: ze zochten met z'n tweeën ruzie met een vriend van me).
Zwolle ja.quote:
O toch nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
het is nou niet echt onverwacht allemaal
Ja.quote:
Het is ramadanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
Ongetwijfeld zochten die Turken ruzie omdat ze weer teveel alcohol op hadden.
Of gewoon omdat het sowieso mongolen zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
Ongetwijfeld zochten die Turken ruzie omdat ze weer teveel alcohol op hadden.
Vond 't wel vermakelijk. Vooral toen ze in de boeien werden geslagen een minuut nadat de politie er wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goh, dat doen ze nou normaal nooit.
Terecht, heel erg terecht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Vond 't wel vermakelijk. Vooral toen ze in de boeien werden geslagen een minuut nadat de politie er was. Nu las ik net een nieuwsbericht erover dat een van die downies is opgepakt voor mishandeling
. Kerel die was mishandeld was nota bene een omstander die het probeerde te sussen
.
zemlquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
GOOI DIE DUIMPJES IN DE LUCHT MOTHERFUCKERS [ afbeelding ]
Echte moslims mogen helemaal geen alcohol drinkenquote:
kweeniequote:
Ik heb gehoord dat alle moslims die ongesteld zijn geworden, dat ze mogen eten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef Dastan het volgende:
Op mijn werk eten al die moslimsletjes `stiekem` hun buik vol en gaan dan zogenaamd `rein` naar huis
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef Dastan het volgende:
Op mijn werk eten al die moslimsletjes `stiekem` hun buik vol en gaan dan zogenaamd `rein` naar huis
Ik zou hun buik vol makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef Dastan het volgende:
ja ze mogen dan hun menstruatiebloed drinken en de klontjes etenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat alle moslims die ongesteld zijn geworden, dat ze mogen eten.
iets met bloedcapsulesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat alle moslims die ongesteld zijn geworden, dat ze mogen eten.
lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja ze mogen dan hun menstruatiebloed drinken en de klontjes eten
quote:
Iets met bonkjes en sliertjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja ze mogen dan hun menstruatiebloed drinken en de klontjes eten
Lake Tahoe.quote:
Ik heb die webcam niet kwijtgemaaktquote:
Hij stond op jouw kamer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb die webcam niet kwijtgemaakt![]()
.
ib4 deze ook aangepastquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:59 schreef Dastan het volgende:
godverdomme kutkaasrol flikker een eind op
Boeiend.quote:
O oke.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeiend. [ afbeelding ]
Ja toch.quote:
Ja wat is datquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:00 schreef Dastan het volgende:
GlowMouse, krijg jij een melding als die ziekte wordt getypt?![]()
ja gmtaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja wat is dat.
Zekers AdSense shit.
policy.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja wat is dat.
Zekers AdSense shit.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan gebeuren
Allicht wel
Niets aan te doen
Kan nog steeds gebeuren
En dat heb je soms
Regelmatig zelfs
Het is allemaal wat.quote:
Pfft, NSB'er.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, Glowmouse is er zo snel bij omdat ik Kaasrol z'n posts rapporteer.
nsbquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, Glowmouse is er zo snel bij omdat ik Kaasrol z'n posts rapporteer.
mag ook niet denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon niet grappig proberen te zijn met je debiele posts, dat helpt.
[..]
Net stond er nazi.
policy = Googlequote:
Ik probeer gewoon wat uitquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gewoon niet grappig proberen te zijn met je debiele posts, dat helpt.
daar is BUG voorquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon wat uit
Aardig vragen helpt
en dat doe je door het twee keer te doen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aardig vragen helpt
Uitproberen, ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aardig vragen helpt
En politie = mods.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En politie = mods.
HAHAHAHAAHAHAHAH WAT EEN GARP!!11!!!1!1![]()
![]()
![]()
SNAP JE 'M???? POLITIE.
![]()
Kijken of het ook werkt als ik hem breder dan 1px doe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dat doe je door het twee keer te doen?
Hey Kutstudent kom maar efkes wisselen jongenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En politie = mods.
HAHAHAHAAHAHAHAH WAT EEN GARP!!11!!!1!1![]()
![]()
![]()
SNAP JE 'M???? POLITIE.
![]()
Waarom? Google zeek toch alleen over erotische plaatjes?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef GlowMouse het volgende:
simpel, de kankerkachel mag wel, de kanker dit en de kanker dat niet.
de kankerkachel danquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef GlowMouse het volgende:
o oke, dankje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef GlowMouse het volgende:
Zet je eigen forum op en probeer het daar uit, maar val ons er niet lastig mee, kthxbye.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kijken of het ook werkt als ik hem breder dan 1px doe.
BUGquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zet je eigen forum op en probeer het daar uit, maar val ons er niet lastig, kthxbye.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zet je eigen forum op en probeer het daar uit, maar val ons er niet lastig mee, kthxbye.
Mijn volgende account wordt kutGlowmouse. En dan word ik mod.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey Kutstudent kom maar efkes wisselen jongen
Als iemand mij de FOK! broncode kan passenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zet je eigen forum op en probeer het daar uit, maar val ons er niet lastig mee, kthxbye.
Hij gaat informatica studeren, neem het hem niet kwalijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hbo, hij gaat naar schoolquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hij gaat informatica studeren, neem het hem niet kwalijk
daar zitten geen kippetjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
o oke even kijken of ik daar nog wat chicks kan scoren
Jawel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hij gaat informatica studeren, neem het hem niet kwalijk
Ik heb medelijden met Flitskikker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
Flitskikker komt bij leeell in de klas:
ja jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ik het hem kwalijk neem? Ja.
Serieus?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Flitskikker.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Flitskikker.
quote:
quote:• HBO/WO bash
De laatste tijd weer veelvuldig aanwezig, en niet gewaardeerd door de topic openers en de lezers van deze topics. Deze opmerkingen zijn voornamelijk als troll bedoeld, en vinden wij note- en banwaardig. Overigens vallen hier ook andere onderwerpen van trollen onder
'preview'quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aardig vragen helpt
zal t doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
ga naar LIF dan, daar stikt het van de tutjes
Resizen doet ie daar soms ook nietquote:
/carequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Resizen doet ie daar soms ook niet
Als het je niet uitmaakt, wat huil jequote:
met jouw nick?quote:
precies!quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo waarom je dat zo graag wil uittesten, Kaasrol.
10 minuten laterquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
Het boeit me meer niet dat hij niet resizet voor jou.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als het je niet uitmaakt, wat huil je
Nieuwsgierig. Mag toch wel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
okquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het boeit me meer niet dat hij niet resizet voor jou.
Really?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
Mijn nick is niet meer helemaal van toepassing, tegenwoordig is het Rellende_Rotstudent.quote:
daar gaat je identiteit!quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
Ik kan bij zeven FOK!kers in de klas komen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
Ik kan bij zeven FOK!kers in de klas komen.
nou toch is het zielig voor mijquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
duh, hoeveel mensen gaan arabisch studeren
welnee, je hebt toch ook clusterklassen en zoquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kunnen er toch ook twee klassen komen
Aai over je bolletje.quote:
het is een vrouwquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, zit je alleen met 1 docent in de klas, kan je hem lekker verwennen
impliceren dat je vrouwen niet kan verwennenquote:
bitchquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Clusterklassen![]()
Dat is echt middelbare
jawel, daar ben ik vrij goed inquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat je vrouwen niet kan verwennen
Hadden wij nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Clusterklassen![]()
Dat is echt middelbare
dank u wel meneer de rellende rebelquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aai over je bolletje.
Ach, toekomstige klasgenoten zijn toch iets anders dan random FOK!kers. Ik heb er zelfs al eentje op Facebook.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, toekomstige klasgenoten zijn toch iets anders dan random FOK!kers. Ik heb er zelfs al eentje op Facebook.
En bij ons wil je anoniem blijvenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, toekomstige klasgenoten zijn toch iets anders dan random FOK!kers. Ik heb er zelfs al eentje op Facebook.
lollerboomquote:
Denken dat je geen loting moet doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
ik heb net besloten dat ik ga stoppen met vwo en hbo journalistiek ga studeren, kom ik bij ezell in de klas
lollerdakgootquote:
impliceren dat ik het lokaal niet zomaar kan inlopenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Denken dat je geen loting moet doen
Shaniqua is gewoon op haar privacy gesteld.quote:
Ik ben toch niet anoniem?quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat ik het lokaal niet zomaar kan inlopen
jij zegt 'ons'.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben toch niet anoniem?
Minder iig
quote:
Eerst vwo doen en ondertussen Ezell stalken zodat ze niet overgaat. En dan bij haar in de klas komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
ik heb net besloten dat ik ga stoppen met vwo en hbo journalistiek ga studeren, kom ik bij ezell in de klas
lollerelektriekquote:
Geen aanrader iig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, hij is nu op 538 tv ;')
is wellicht een optiequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eerst vwo doen en ondertussen Ezell stalken zodat ze niet overgaat. En dan bij haar in de klas komen
Dan mag je mooi onderaan de wachtlijst staan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
Jullie zijn random FOK!kers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |