Ik heb medelijden met Flitskikker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
Flitskikker komt bij leeell in de klas:
ja jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ik het hem kwalijk neem? Ja.
Serieus?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Flitskikker.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met Flitskikker.
quote:
quote:• HBO/WO bash
De laatste tijd weer veelvuldig aanwezig, en niet gewaardeerd door de topic openers en de lezers van deze topics. Deze opmerkingen zijn voornamelijk als troll bedoeld, en vinden wij note- en banwaardig. Overigens vallen hier ook andere onderwerpen van trollen onder
'preview'quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon wat uit
Aardig vragen helpt
zal t doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
ga naar LIF dan, daar stikt het van de tutjes
Resizen doet ie daar soms ook nietquote:
/carequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Resizen doet ie daar soms ook niet
Als het je niet uitmaakt, wat huil jequote:
met jouw nick?quote:
precies!quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo waarom je dat zo graag wil uittesten, Kaasrol.
10 minuten laterquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
Het boeit me meer niet dat hij niet resizet voor jou.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als het je niet uitmaakt, wat huil je
Nieuwsgierig. Mag toch wel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
okquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het boeit me meer niet dat hij niet resizet voor jou.
Really?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef Dastan het volgende:
Mijn nick is niet meer helemaal van toepassing, tegenwoordig is het Rellende_Rotstudent.quote:
daar gaat je identiteit!quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
Ik kan bij zeven FOK!kers in de klas komen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
Ik kan bij zeven FOK!kers in de klas komen.
nou toch is het zielig voor mijquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
duh, hoeveel mensen gaan arabisch studeren
welnee, je hebt toch ook clusterklassen en zoquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kunnen er toch ook twee klassen komen
Aai over je bolletje.quote:
het is een vrouwquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, zit je alleen met 1 docent in de klas, kan je hem lekker verwennen
impliceren dat je vrouwen niet kan verwennenquote:
bitchquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Clusterklassen![]()
Dat is echt middelbare
jawel, daar ben ik vrij goed inquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat je vrouwen niet kan verwennen
Hadden wij nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Clusterklassen![]()
Dat is echt middelbare
dank u wel meneer de rellende rebelquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aai over je bolletje.
Ach, toekomstige klasgenoten zijn toch iets anders dan random FOK!kers. Ik heb er zelfs al eentje op Facebook.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, toekomstige klasgenoten zijn toch iets anders dan random FOK!kers. Ik heb er zelfs al eentje op Facebook.
En bij ons wil je anoniem blijvenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, toekomstige klasgenoten zijn toch iets anders dan random FOK!kers. Ik heb er zelfs al eentje op Facebook.
lollerboomquote:
Denken dat je geen loting moet doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
ik heb net besloten dat ik ga stoppen met vwo en hbo journalistiek ga studeren, kom ik bij ezell in de klas
lollerdakgootquote:
impliceren dat ik het lokaal niet zomaar kan inlopenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Denken dat je geen loting moet doen
Shaniqua is gewoon op haar privacy gesteld.quote:
Ik ben toch niet anoniem?quote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat ik het lokaal niet zomaar kan inlopen
jij zegt 'ons'.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben toch niet anoniem?
Minder iig
quote:
Eerst vwo doen en ondertussen Ezell stalken zodat ze niet overgaat. En dan bij haar in de klas komenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
ik heb net besloten dat ik ga stoppen met vwo en hbo journalistiek ga studeren, kom ik bij ezell in de klas
lollerelektriekquote:
Geen aanrader iig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, hij is nu op 538 tv ;')
is wellicht een optiequote:Op zondag 14 augustus 2011 00:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eerst vwo doen en ondertussen Ezell stalken zodat ze niet overgaat. En dan bij haar in de klas komen
Dan mag je mooi onderaan de wachtlijst staan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
Jullie zijn random FOK!kers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |