Precies, voor het eerst in twee jaar niet alleen genoten van strijd en passie maar ook van het veldspel. Koeman + van Gastel + Gio lijkt gouden trio.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:47 schreef Hamilcar het volgende:
Ondanks de mooie uitslag was het ook weer eens leuk om te zien. Veel agressie, opjagen, fysiek erin beuken en bij balbezit schakelden ze rete snel om naar een 4-2-4 met een middenvelder achter de spits en de vleugels heel wijd. Het begint eens ergens op te lijken.
Precies, ik dacht af en toe ook, da's best stevig. Maar op hetzelfde moment is het wel zo, als het wordt toegelaten, moet je het gewoon doen. Je gaat tot op het randje en moet jezelf daar niet in beperken als je een wedstrijd wil winnen. Clasie heeft ook echt een over-mijn-lijk mentaliteit, prachtig om te zien. Als de kans er is om een duel te winnen, gaat hij er gewoon voor, ongeacht hoe klein die kans is. Halverwege de helft van de Roda JC was daar toen nog een pittig duel waarbij Clasie en die Roda speler er hard invlogen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:59 schreef Hamilcar het volgende:
Als ik af moet gaan op de foto's van de trainingen dan zou ik zeggen felheid in de duels, door het vuur willen gaan om die bal af te pakken of een goal te voorkomen. Je ziet Van Gastel er in vliegen zonder enige genade en dat zag je vandaag ook in het spel. Tackles die voor Nederlandse begrippen doorgaans een 'oh, kan dit wel?' reactie opwekken kwamen met regelmaat voorbij. Vooral Fer, Ramsteijn en ook een beetje Clasie lieten dat zien.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 05:27 schreef voice-over het volgende:
Dit was denk ik de beste wedstrijd van Feyenoord van de afgelopen 2 jaar. Zelfs na rust speelden ze goed en met inzet. In tijden niet gezien. Ben benieuwd of Koeman dit vast kan laten houden.
Reële vent die Van Geel. Een verademing vergeleken met Beenhakker.
http://eredivisielive.nl/(...)n-spelers-kopen.html
Als we nu al zo goed spelen, kan het alleen maar beter gaan. Dus een plaats bij de top3 moet gewoon kunnen! En idd Koeman is een wereldtrainer!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:54 schreef deBoomkip het volgende:
Schrijnend om te zien dat Ronald Koeman het na 2 weken wel lukt om deze ploeg een goede wedstrijd te laten voetballen.
Je hoort ze ook alleen over de landskampioen. In Duitsland hebben ze het dan over Twente toen ik op vakantie ging in 2010quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:42 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik heb hier in het Franse ziekenhuis een klein feestje gehad vanwege het resultaat (verpleegkundigen vinden NL clubs geweldig, maar hebben achterlijk genoeg alleen maar over 'azjaks amsterdam' en 'hoentelaar'Ze zijn hier allemaal voor L'OM )
Ik ben blij als ik weer naar m'n cluppie mag.
Grote jongen hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je de volgend keer die kerel die rond de 45ste minuut heel de tijd zogenaamd zat aftelfluiten maar even een knal voor ze smoel verkoopt. Zou maar gebeuren dat de verdedigers zich vergissen en er een doelpunt uitvalt.
Inderdaad, wow zegquote:
Ik ben nooit weg geweest. Ik heb alleen geen tijd om me druk te houden met FOK. Ik lees er vaak vluchtig ff doorheen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk komen met het succes Ritmo en Dirk-Kuijt ook weer terug.
Welke gekken willen Gudde wegkrijgen dan? Die man is een godsgeschenk voor Feyenoord. In oktober 2010 hadden we nog een schuld van 43 mln, volgend seizoen (binnen anderhalf jaar dus) is die schuld helemaal verdwenen en is Feyenoord één van de gezondste clubs van Nederland die weer kan gaan bouwen aan een glorieuze toekomst. Ik ben toch heel erg benieuwd welke idioten dat anders zien. Jij toch niet, hoop ik?quote:Op zondag 14 augustus 2011 08:46 schreef Happel het volgende:
Gudde wegkrijgen wordt zo wel onmogelijk ...
quote:[b]Op zondag 14 augustus 2011 10:02 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Op naar Almelo, hopelijk staan daar alle verkeerslichten op groen ...
Zou kunnen betekenen dat Fer deze week naar Twente vertrekt. Hoop echt dat het niet doorgaat, Fer is in bloedvorm. Af en toe zon rush naar voren, heerlijk. Duizend maal liever Fer dan Immers.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 14-08-2011 om 00:32:13Leroy Fer heeft na de wedstrijd #Feyenoord-#RodaJC zijn ploeggenoten in de kleedkamer bedankt voor hun steun in de afgelopen weken. #feyrod reageer retweet
Ik heb werkelijk genoten. Die Cabral had zijn dag zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:57 schreef PIETR het volgende:
Koeman heeft er echt op gehamerd dat de spelers het legioen als 12e man moeten gebruiken. Door zo te spelen als gister, jagen, fel de duels aangaan creeer je een sfeertje waarin het voor tegenstanders erg moeilijk wordt om punten te pakken in de Kuip.Zou kunnen betekenen dat Fer deze week naar Twente vertrekt. Hoop echt dat het niet doorgaat, Fer is in bloedvorm. Af en toe zon rush naar voren, heerlijk. Duizend maal liever Fer dan Immers.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 14-08-2011 om 00:32:13Leroy Fer heeft na de wedstrijd #Feyenoord-#RodaJC zijn ploeggenoten in de kleedkamer bedankt voor hun steun in de afgelopen weken. #feyrod reageer retweet
quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mario Been gaat vanaf 11:30 zijn vertrek toelichten
We hebben het hier over Gudde, die Feyenoord bijna failliet heeft laten gaan ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:44 schreef voice-over het volgende:
[..]
Welke gekken willen Gudde wegkrijgen dan? Die man is een godsgeschenk voor Feyenoord. In oktober 2010 hadden we nog een schuld van 43 mln, volgend seizoen (binnen anderhalf jaar dus) is die schuld helemaal verdwenen en is Feyenoord één van de gezondste clubs van Nederland die weer kan gaan bouwen aan een glorieuze toekomst. Ik ben toch heel erg benieuwd welke idioten dat anders zien. Jij toch niet, hoop ik?
Trollolol.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:44 schreef voice-over het volgende:
[..]
Welke gekken willen Gudde wegkrijgen dan? Die man is een godsgeschenk voor Feyenoord. In oktober 2010 hadden we nog een schuld van 43 mln, volgend seizoen (binnen anderhalf jaar dus) is die schuld helemaal verdwenen en is Feyenoord één van de gezondste clubs van Nederland die weer kan gaan bouwen aan een glorieuze toekomst. Ik ben toch heel erg benieuwd welke idioten dat anders zien. Jij toch niet, hoop ik?
Dit gaat veels te ver. Zijn voorgangers hebben er een zooitje van gemaakt. Gudde is een puinruimer. Ja, hij heeft fouten gemaakt, maar hij heeft ook goede dingen gedaan voor Feyenoord.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
We hebben het hier over Gudde, die Feyenoord bijna failliet heeft laten gaan ?
denk alleen maar aan het debacle rond Verbeek, Beenhakker en Been. Volkomen incompetent voor zijn functie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit gaat veels te ver. Zijn voorgangers hebben er een zooitje van gemaakt. Gudde is een puinruimer. Ja, hij heeft fouten gemaakt, maar hij heeft ook goede dingen gedaan voor Feyenoord.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ouwe koeien, sloot.
Gudde saneert dat het een lieve lust is, de enige mogelijkheid voor Feyenoord om snel weer gezond te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef PIETR het volgende:
True, maar hij is niet de man die Feyenoord aan de financiele afgrond heeft gebracht.
Dat was volgens mij iemand die nu bij Heracles op de bank zit !quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef PIETR het volgende:
True, maar hij is niet de man die Feyenoord aan de financiele afgrond heeft gebracht.
Hopenlijk gaat ie geen 'oude wonden' openhalen, net nu het weer ff lekker gaat met Feyenoord.quote:
nee hij zal wel zeggen dat Feyenoord tussen 4 en 6 moet eindigen hahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hopenlijk gaat ie geen 'oude wonden' openhalen, net nu het weer ff lekker gaat met Feyenoord.
Inderdaad raar, dat is Been in 2 jaar tijd nog nooit gelukt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:54 schreef deBoomkip het volgende:
Schrijnend om te zien dat Ronald Koeman het na 2 weken wel lukt om deze ploeg een goede wedstrijd te laten voetballen.
Waarvan akte. Verder weinig aandacht besteden aan Been. Ben blij dat het gaat zoals het nu gaat met Koeman.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:53 schreef Paul-89 het volgende:
Hij neemt Martin van alles kwalijk en de spelers niets.
Heeft 'ie ook wel een punt, Van Geel speelde onterecht de vermoorde onschuld...net als Eric Pinokkio Gudde. Maargoed, inderdaad ouwe koeien. Been moet zelf ook maar eens heel goed in de spiegel gaan kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:53 schreef Paul-89 het volgende:
Belachelijk. De enige die ie iets kwalijk kan nemen is zichzelf, en al helemaal niet van Geel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:53 schreef Paul-89 het volgende:
Clasie was inderdaad ontzettend mooi om te zien spelen. One touch football, lekker fel, veel overzicht en druk...blij dat die boven is komen drijven zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:26 schreef Calciumdude het volgende:
Genoten gister van Clasie, el Ahmadi en Fer , die gaan we echt missen vrees ik..
Doelpunt en akties van Cabral waren ook mooi..
Maar wat een baas is Clasie toch zeg..
Heerlijke passjes en jagen op de bal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |