Erg bemoedigend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:28 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds de weg niet vinden hier hoor
Andersom is belangrijkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang je de weg vanaf de kroeg naar huis maar kunt vinden
Ja, da's het belangrijkstequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang je de weg vanaf de kroeg naar huis maar kunt vinden
Thankyouzquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
De kroegen waar het meestal te doen is in de intro liggen allemaal aan de molenstraatDat is tegen het keizerkarelplein aan dus dat moet goed te doen zijn, gewoon de graafseweg affietsen en dan kom je vanzelf bij de muntweg
.. betekent dat dat de middagen niet zo heel bijzonder waren, of dat je geen bloedplasma maar alleen maar alcohol over hadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:39 schreef Megaman het volgende:
Iemand vroeg me wat ik allemaal overdag had gedaan met de intro vorig jaar, maar ik kon me alleen de avonden herinneren
Wie ben je nice aan het fucken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:44 schreef swarmahoer het volgende:
groeten uit sziget, fucking nice hier
Als je dat dan maar niet met die kiddo's bij gynaecologie hebt gedaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef Megaman het volgende:
Beide, wat ik zo nog weet was een rondleiding bij gyneacologie in het ziekenhuis en een beetje voetballen en frisbeeën...
Nee, met hun ouders..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je dat dan maar niet met die kiddo's bij gynaecologie hebt gedaan
vorig jaar als BMW'er meegedaan aan intro BMW/GNK, dit jaar als geneeskundestudentquote:
Wie schrijft er nou in spiegelbeeld, behalve da vinci... ze falen ook in het schrijven met een vulpenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef Rituals het volgende:
Het is vandaag de dag van de linkshandigen.
Mogelijke voordelen voor linkshandigen volgens wikipedia:
- Makkelijker lezen en schrijven in spiegelbeeld
- Schrijven in Arabisch, Hebreeuws en andere schriften die van rechts naar links lopen;
- Sommige linkshandigen kunnen in plaats van links naar rechts ook van onder naar boven schrijven terwijl het papier recht ligt, vaak zonder dat ze het in de gaten hebben
Erg nuttig inderdaad.
Schrijven met een vulpen was inderdaad een rampquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:28 schreef Megaman het volgende:
[..]
vorig jaar als BMW'er meegedaan aan intro BMW/GNK, dit jaar als geneeskundestudent
[..]
Wie schrijft er nou in spiegelbeeld, behalve da vinci... ze falen ook in het schrijven met een vulpen
Weblog, en verder random ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Gast, hoe kom jij toch altijd aan die leipe filmpjes?
Baas!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weblog, en verder random ofzo
Die RepulselCyanide & Happiness
Nou, klinkt als een leuk programma hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef Megaman het volgende:
Beide, wat ik zo nog weet was een rondleiding bij gyneacologie in het ziekenhuis en een beetje voetballen en frisbeeën...
Da's vroeg! Wij spraken altijd pas in de middag af...quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
En slapen. Dodelijk moe. Over 10 uur en 25 minuten begint het voor mij!
Wij nemen nog het draaiboek door en oefenen het cabaret.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's vroeg! Wij spraken altijd pas in de middag af...
Hoe dan ook, heb al wat stapavondjes geprikt. Jammer dat de dinsdag door dat Vijf Verenigingenfeest altijd zo matig bezet is, juist dan zou stappen me goed uitkomen.
Yessss..quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij nemen nog het draaiboek door en oefenen het cabaret.
En ik ben moe.
Dat staat op de site van de SSHN of dat mogelijk is en hoeveel.quote:
Maar netto was het nog steeds 400 euro ofzoquote:
Zoiets betaalde ik ook meen ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar netto was het nog steeds 400 euro ofzoDat betalen wij samen nog niet eens
Met huurtoeslag ongeveer ¤400,-, met korting + huurtoeslag (als je jonger bent dan 23) ongeveer ¤350.-.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien. Is het uit?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Met huurtoeslag ongeveer ¤400,-, met korting + huurtoeslag (als je jonger bent dan 23) ongeveer ¤350.-.
Ik vind dat echt veel als ik eerlijk mag zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Met huurtoeslag ongeveer ¤400,-, met korting + huurtoeslag (als je jonger bent dan 23) ongeveer ¤350.-.
Haha, neequote:Op zondag 14 augustus 2011 12:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien. Is het uit?
Ik vind ¤350,- voor een studentenwoning van ongeveer 40m2 met eigen keuken, badkamer en slaapkamer op een goede locatie niet veel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind dat echt veel als ik eerlijk mag zijn
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij betalen 350 netto. Dus 175 ppquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]Wat betalen jullie nu dan? De tering... ik voel me echt gefopt ineens.
Tweepersoonswoningen zijn nou eenmaal goedkoper. Wees blij zou ik zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:14 schreef Californium het volgende:
Als je het zo bekijkt niet, maar wij betalen 350 euro voor een ruimte groot genoeg voor 2 man.... Het is meer de verhouding die ik niet helemaal vind kloppen
Wat is het voor bestand? pdf of doc?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:22 schreef Rituals het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik moet/ga een tekst controleren voor iemand. Ik wil graag opmerkingen kunnen plaatsen in die tekst, maar als ik het bestand open krijg ik een '[Alleen-lezen] Compatibiliteitsmodus bestand'. Kan ik dat veranderen of is er een manier waarop ik in zo'n bestand wel opmerkingen kan toevoegen?
Ik ben niet zo handig met computers en alles wat ermee te maken heeft, maar dat is inmiddels algemeen bekend hier volgens mij![]()
.
docquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is het voor bestand? pdf of doc?
Is ook wel zo, en ik ben er ook wel blij mee... maar het is meer dat de bruto huur gewoon hoger ligt, terwijl wij meer ruimte hebben, toen dacht ik even vanquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Tweepersoonswoningen zijn nou eenmaal goedkoper. Wees blij zou ik zeggen.
Bestand sluiten. Rechtermuisknop op het bestand en dan rechtermuisknop -> algemeen -> kenmerken -> alleen lezen uitzetten.quote:
Ik zie het staan, maar kan niets uit/aan vinken. Ik weet niet of het uitmaakt, maar het is een zipbestand en geschreven op een macbook. Bij 'type' staat: Microsoft Word 97-2003-document en als ik kijk bij mijn eigen Word staat er 'Microsoft Word Starter 2010', misschien maakt dat nog iets uit?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bestand sluiten. Rechtermuisknop op het bestand en dan rechtermuisknop -> algemeen -> kenmerken -> alleen lezen uitzetten.
Je vergeet alleen even dat de gouveneur veeel nieuwer is, op een betere locatie ligt e.d. Daar betaal je ook voorquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Is ook wel zo, en ik ben er ook wel blij mee... maar het is meer dat de bruto huur gewoon hoger ligt, terwijl wij meer ruimte hebben, toen dacht ik even van![]()
tevens heb ik ook geen verstand van computers!
Nee, dat niet. Je kan het wel even mailen dan kan ik zien wat ik kan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zie het staan, maar kan niets uit/aan vinken. Ik weet niet of het uitmaakt, maar het is een zipbestand en geschreven op een macbook. Bij 'type' staat: Microsoft Word 97-2003-document en als ik kijk bij mijn eigen Word staat er 'Microsoft Word Starter 2010', misschien maakt dat nog iets uit?
Ik denk dat diegene het niet fijn vind als ik de tekst doorstuurquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Je kan het wel even mailen dan kan ik zien wat ik kan doen.
Je zit het toch niet te bewerken direct vanuit de zip zelf he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene het niet fijn vind als ik de tekst doorstuur. Maar toch bedankt!
Ik schrijf de tekst er wel los bij of ik bel ze even. Komt goed. Dankjewel!
Ik denk het wel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zit het toch niet te bewerken direct vanuit de zip zelf he?
Dat hangt of van je zip programma. Knip en plak dat bestand gewoon eens op je bureaublad en probeer het alsnog.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik denk het wel?Het ging zo:
Mailtje openen > bestand downloaden > mapje openen > allemaal mapjes + bestandjes > één bestandje openen.
Welke stap sla ik over?
Sodeju! Ik betaal nog meer dan jullie voor 20m². Maar ja, geen huursubsidie und so...quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij betalen 350 netto. Dus 175 ppVoor 60 vierkante meter en een balkon!
Dan staat er 'Compatibiliteitsmodus' (niet meer [Alleen-Lezen]), maar ik kan nog steeds geen opmerkingen toevoegen volgens mij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hangt of van je zip programma. Knip en plak dat bestand gewoon eens op je bureaublad en probeer het alsnog.
Woon je in het centrum of net er buiten...hoef geen precies adres hoor...quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sodeju! Ik betaal nog meer dan jullie voor 20m². Maar ja, geen huursubsidie und so...
Dan hebben jullie dus een andere versie gebruikt. De ene moderner dan de ander. Je kan het bestand dan converteren naar een nieuwere versie en dan kan je alles doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dan staat er 'Compatibiliteitsmodus' (niet meer [Alleen-Lezen]), maar ik kan nog steeds geen opmerkingen toevoegen volgens mij.
Dankjewel!quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan hebben jullie dus een andere versie gebruikt. De ene moderner dan de ander. Je kan het bestand dan converteren naar een nieuwere versie en dan kan je alles doen.
Erbuiten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Woon je in het centrum of net er buiten...hoef geen precies adres hoor...
Jeetje ik ben jaloers! Veel mensen die ik ken betalen al meer in hun eentje, ikzelf ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij betalen 350 netto. Dus 175 ppVoor 60 vierkante meter en een balkon!
Ik wil wel anti-kraak gaan wonen in de kwakkenberg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:54 schreef Laysa het volgende:
Mjah...Als je straks gewoon gaat huren dan is het bijna onmogelijk om voor zoveel ruimte voor die prijs te huren...tenzij je anti kraak gaat wonen...of in de slechtste wijk van Nijmegen
Ik wil liever nooit meer antikraak wonenquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wil wel anti-kraak gaan wonen in de kwakkenberg.
Antikraak scheelde wel een stuk in de prijs. 350 voor 3 slaapkamers, een badkamer en één keuken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik wil liever nooit meer antikraak wonen..beter wat we nu hebben
Welgelegen is niet wel gelegen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:20 schreef IrishBastard het volgende:
Wij betalen ook niet zo veel, maarja da's ook omdat ik voor de huisbaas de klusjes doe. Gouverneur is wel echt 10x mooier en beter dan Welgelegen, hoe graag ik ook Welgelegen zou hebben
De tweepersoons eenheden in de Gouverneur zijn helaas gewoon te klein
Verhoudingsgewijs betalen jullie ook peanuts inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:20 schreef IrishBastard het volgende:
Wij betalen ook niet zo veel, maarja da's ook omdat ik voor de huisbaas de klusjes doe. Gouverneur is wel echt 10x mooier en beter dan Welgelegen, hoe graag ik ook Welgelegen zou hebben
De tweepersoons eenheden in de Gouverneur zijn helaas gewoon te klein
Maar momenteel gunstiger dan koop. Nu reageren op die half sshn / half woningcorporatie-woningen is het beste.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verhoudingsgewijs betalen jullie ook peanuts inderdaad.
Maar voor Cali geldt heel mooi: genieten van het feit dat je nog studeert en de bijkomende voordelen. Dat houdt vanzelf op en dan ga je merken dat huren ineens heel duur is
Dat gaat het pas echt worden als de boetejaren komen. Dit jaar laatste ronden/kansen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef Laysa het volgende:
Dan is het straks extra hard schrikken voor Cali en dr liefje
Alsof het dan niet duur is....er zitten tegenwoordig inkomens eisen aan sociale woninghuur...ze maken je het vooral niet makkelijk hoor. en als je dus boven een bepaald bedrag aan inkomen hebt kom je gewoon niet meer in aanmerking voor huursubsidiequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of niet, aangezien Cali dan wss al gewoon werkt en dan kun je zo'n bedragen ook beter missen lijkt me
Als je meer verdient dan 33.164 euro dan kan je niet meer sociaal huren en dan betaal je de helft meer ongeveer voor hetzelfde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:44 schreef Californium het volgende:
Boetejaren komen nog idd! maar ik zie geen probleem in de komende 4,5 jaar veel geld aan huur te besparen, met een beetje geluk kunnen we doorstromen naar de buren (van de entree) en als we geoeg geld hebben verdient dan gaan we wel wat kopen
maar goed, zover zijn we nog niet.
Voor veel sociale huurwoningen geldt tevens een minimale inkomenstoets. In de bijstand is het ook lastig vinden naar een betaalbare woning.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:06 schreef Mikkie het volgende:
En dan hou je door al je vaste lasten per saldo nog minder over dan de mensen die sociaal huren. Leuk stelsel in NL, vooral omdat behoorlijk wat mensen rondom die grens bungelen.
Kopen wanneer de huizenprijzen dalen is sowieso een slechte optie. Groesbeek is beter betaalbaar. Wil je dan in 024 blijven wonen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef Mikkie het volgende:
Jep. En tegenwoordig krijg je nog amper een hypotheek. En wat je kan krijgen is op lange termijn onzeker, doordat de HRA ook op losse schroeven staat. Het zou voor de woningmarkt goed zijn als die HRA eruit gaat, alleen geeft dat wel een economische tik aan heel veel gezinnen. Stelselmatige afbouw lijkt me nochtans niet verkeerd.
Da's mooi. Wij zitten ook gewoon huur. Waar ergens ga je wonen dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef Difficult het volgende:
*gaat als alles meezit binnenkort verhuizen naar een huur huis*
en heb nergens gezeik mee
Hatert, het is nog niet zeker maar als het door gaat heb ik wel geluk gehadquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Da's mooi. Wij zitten ook gewoon huur. Waar ergens ga je wonen dan?
Bij het winkelcentrum?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:38 schreef Difficult het volgende:
[..]
Hatert, het is nog niet zeker maar als het door gaat heb ik wel geluk gehad
Had je met mij geen gezellige middag gehadquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef IrishBastard het volgende:
Super gezellige middag met opa, oma en broer gehad. Opa en oma waardeerden het bijzonder dat we op eigen initiatief langs kwamen voor zijn verjaardag (had vrijdag wel gebeld). De beste man werd 88.
Nog even lekker uit eten geweest, was een tijd terug dat ik zo goed gegeten heb zeg
Blijkbaar niet!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Had je met mij geen gezellige middag gehad
Moet je weer op de bank slapen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, dat wordt dan ook geen gezellige nacht
En jij werkt je een drieslag in de rondte en dat is je dank?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
En of. Zij hoeft morgen niet vroeg op om te werken
Voor een grijpstuiverquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi espresso apparaat met goede (persoonlijke) reviews op iBood
Ik kan nooit stil blijven zitten bij dat soort nummers, dan moet ik dansen, of op z'n minst bewegenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb even de oude dance nummers uit de kast getrokkenHeerlijk zo op zijn tijd
![]()
De komende jaren nog wel omdat m'n hele sociale leven daar zit, maar over een paar jaar wil ik best de stad uitquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kopen wanneer de huizenprijzen dalen is sowieso een slechte optie. Groesbeek is beter betaalbaar. Wil je dan in 024 blijven wonen?
Pussy. Gewoon bikkelen manquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:25 schreef IrishBastard het volgende:
En of. Zij hoeft morgen niet vroeg op om te werken
Altijd goed! Leve de 90's!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb even de oude dance nummers uit de kast getrokkenHeerlijk zo op zijn tijd
![]()
Je kan gewoon geen afscheid nemen van Samson?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De komende jaren nog wel omdat m'n hele sociale leven daar zit, maar over een paar jaar wil ik best de stad uit
[..]
Pussy. Gewoon bikkelen man. Ik heb nog zin om te gaan stappen maar niemand wil mee
[..]
Altijd goed! Leve de 90's!
Mijn oma had een spinnewiel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:05 schreef Mikkie het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met spinning? Mobli toch? Is 't wat? Ik wil 't wel een keer gaan proberen, maar heb geen idee hoe 't werkt en ben bang dat ik nogal stuk ga de eerste keer
Dat weet jij beter dan ikquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef Mikkie het volgende:
Ah, het is middernacht geweest en Rituals meldt zich ook weer hoorHoe is 't met je inbrekers, hebben ze je magnetron al kapot gegooid?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vandaag weinig bewogen heb in huis, zou dat ermee te maken hebben?quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef Mikkie het volgende:
Dat is een schouderklopje waard. Heb je de hele dag met vastgebonden ovenwanten om je handen aan de bank vastgeketend gezeten?
Vreselijk inderdaad! Ik zou voldoende drinken meenemen en een handdoekquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:30 schreef Mikkie het volgende:
Mja, al veel goede dingen over gehoord maar moet het eens gaan proberen. Is vast leuker dan fitness ofzo, da's echt saai
quote:Op maandag 15 augustus 2011 06:18 schreef Difficult het volgende:
En sommige mensen moeten gewoon weer vroeg op om te gaan werken!
Ik vond spinning geen zak aan :p
Ik nietquote:
Ok! Wat zijn fredjes!?!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik niet![]()
wel... Die heeft een kater! Hij heeft alleen maar katers als hij Fredjes drinkt! Dus ik weet gelijk wat ze bij El sombrero schenken
Hij was wel pas om 5 uur thuis, dus hij heeft zich iig goed vermaakt!
Haha.. Je bedoelt Anne?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zag ik nou gisteren die Evert-Jan Doedelzak in de Sombrero aan een introducee zitten plukken of is het echte een rare vogel en probeerde ie iemand te voeren met zijn snavel?
Heinekenquote:
Geef eens een facebook dat ik kan checken!quote:
En Anne dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cali.... net alsof dk bij de el geweest is
Net weer in slaap gevallendus nu aan de bak!
allemaal stomme tentamendromen gehad net
Daar heb ik er volgens mij twee van in mijn facebak. Bingo?!quote:
Dus je pusht jezelf en geeft vervolgens spinning de schuld?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:37 schreef IrishBastard het volgende:
En spinning was echt geen ruk aan. Ik ga dan altijd precies te ver, zodat ik met kramp in m'n kuiten van die fiets af kom
Prutserquote:
Whehehe, nu goed uitgeslapen beginnen dusquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net weer in slaap gevallendus nu aan de bak!
allemaal stomme tentamendromen gehad net
Dat, en ik vind het gewoon retesaaiquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus je pusht jezelf en geeft vervolgens spinning de schuld?
Dronken sloerie nogwel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:48 schreef Californium het volgende:
Haha... weet ik wel hoor Yasha! Het was eigenlijk omdat er blijkbaar 1 of andere dronken sloerie mijn vriendjes gips had volgeschreven:
Heee lieve boks
Beterschap
XXX ANNE
Dat weet ik dan niet, ik was er niet bij, maar dat beeld heb ik welquote:
+2 dronken sloerie points ofquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat weet ik dan niet, ik was er niet bij, maar dat beeld heb ik welWaarom zou je dat anders op het gips van een onbekend persoon schrijven
Ik ga denk ik voor de combi van dronken sloerie & versier!quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
+2 dronken sloerie points of
+1 medeleven points of
+10 versier points.
Dat dus. Ik zou ook de meest leipe teksten gaan schrijven denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
+2 dronken sloerie points of
+1 medeleven points of
+10 versier points.
Dat is wat jouw vriendje aantrekt? Dronken sloeries? Geeft te denken....quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor de combi van dronken sloerie & versier!
Jamaar dan ben jij toch allang over de houdbaarheidsdatum?quote:
Ik weet wie het isquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:48 schreef Californium het volgende:
Haha... weet ik wel hoor Yasha! Het was eigenlijk omdat er blijkbaar 1 of andere dronken sloerie mijn vriendjes gips had volgeschreven:
Heee lieve boks
Beterschap
XXX ANNE
De enige wie moet uitleggen wie Anne is, is Evert-Jan Gruypestuyver.quote:
Duh. De matras van Nimma. De voeteveeg van Oost, het booreiland van beneden de Waal, de stofzuiger van 024.quote:
Dies toch vaste prik bij de introductie?quote:
Het booreiland van beneden de Waalquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Duh. De matras van Nimma. De voeteveeg van Oost, het booreiland van beneden de Waal, de stofzuiger van 024.
Anne zei anders dat Hosti niet tot de bodem kwam. Misschien had ze een ander boortje moeten zoeken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het booreiland van beneden de Waal
+1 kankersteentje
kankersteentjesquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het booreiland van beneden de Waal
+1 kankersteentje
'morgen:quote:
Een uitgedolven put bevat verder ook geen grondstoffen en is derhalve het ook niet waard om met volledig toewijding uit te boren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anne zei anders dat Hosti niet tot de bodem kwam. Misschien had ze een ander boortje moeten zoeken.
He's on a rollquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een uitgedolven put bevat verder ook geen grondstoffen en is derhalve het ook niet waard om met volledig toewijding uit te boren.
Die heb ik daar ook wat gehaald ja. En na de intro toch ene gratis SOA gescoord!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
Nijmeegse Studenten Golf Gemeenschap?Waarom verwacht ik daar nou alleen maar balletjes
Die markt was wel altijd een prima locatie om gratis condooms te scoren
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een uitgedolven put bevat verder ook geen grondstoffen en is derhalve het ook niet waard om met volledig toewijding uit te boren.
En verder in de categorie 'lekker op tijd': Of ik morgen voor een trouwerij ff naar Dord kan komen
Die bestaan niet meer...Flitscheidingen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Flitshuwelijk? Wat anders dan een flitsscheiding!
Kan ook niet, wat God verbindt is voor eeuwig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die bestaan niet meer...Flitscheidingen!
Voldoende reden om ze te vertellen dat ze het dus maar lekker uitzoeken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Erge is dat ze al een keer getrouwd zijn geweest, in Nepal ofzo, dat telt hier blijkbaar niet. Plus dan kon ik hun baby eindelijk eens zien. Ik haat baby's.
Vroeger had ik ook een hekel aan baby's, maar even in de oven met een appeltje zijn ze best te pruimen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Erge is dat ze al een keer getrouwd zijn geweest, in Nepal ofzo, dat telt hier blijkbaar niet. Plus dan kon ik hun baby eindelijk eens zien. Ik haat baby's.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook een hekel aan baby's, maar even in de oven met een appeltje zijn ze best te pruimen.
Lekker mals, dat dan weer wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook een hekel aan baby's, maar even in de oven met een appeltje zijn ze best te pruimen.
Eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mensen, wat een geweldig niveau is hier vandaag toch weer
Je schijnt ze levend te moeten koken, worden ze mooi roze van.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker mals, dat dan weer wel.
Babies. Ze zijn net als kreeften. Ze gillen als ze gekookt worden, maar het is een delicatesse voor de elitequote:Op maandag 15 augustus 2011 11:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je schijnt ze levend te moeten koken, worden ze mooi roze van.
Wel een beetje vet soms. Van die te grote speklappen, da's niet altijd fijn. Moet je zorgen dat ze goed doorgeroosterd zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker mals, dat dan weer wel.
Moet je ook geen kiloknallers kopen! Of Ethiopiërs die zijn zo pezig en droog de laatste tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel een beetje vet soms. Van die te grote speklappen, da's niet altijd fijn. Moet je zorgen dat ze goed doorgeroosterd zijn.
Sowieso zijn die Ethiopiërs lastig bij het bereiden. 'Zwart is gaar' gaat daar nooit opquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je ook geen kiloknallers kopen! Of Ethiopiërs die zijn zo pezig en droog de laatste tijd.
Die hoef je ook alleen maar op te warmen. Die zijn voorgebakken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Sowieso zijn die Ethiopiërs lastig bij het bereiden. 'Zwart is gaar' gaat daar nooit op
Goed planquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:56 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben volledig geïnspireerd voor een BBQ. Robert Mikkie zorgt voor het vlees begrijp ik?
Wie nodigt Anne uit? Die lust vast wel een vleesspiesje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:56 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ben volledig geïnspireerd voor een BBQ. Robert Mikkie zorgt voor het vlees begrijp ik?
En je bent de hele tijd op die botten aan het kloven, erg irritant.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Sowieso zijn die Ethiopiërs lastig bij het bereiden. 'Zwart is gaar' gaat daar nooit op
Wie is Anne?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie nodigt Anne uit? Die lust vast wel een vleesspiesje.
Het booreiland van onder de Waal. Let eens op, wil je?quote:
Ja maar kheb alleen de laatste paar pagina's gelezen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe maar weer of je neus bloedt.
Ga eens snel je naam invullenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:44 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja maar kheb alleen de laatste paar pagina's gelezen...
Wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:08 schreef IrishBastard het volgende:
Ik hoorde net in de lunchpauze dat een collega vrijdag z'n trapper los had, die viel er af. Niet alleen de echte trapper, maar inclusief die stank naar de crank
Had hij hem er super snel weer opgezet, omdat het ging regenen, had hij 'm een kwart slag gedraaid. Nou zaten de ene trapper en de andere in plaats van tegenovergesteld dus maar met een kwart slag verschil aan z'n fiets. Scheen hilarisch te zijn om hem te zien fietsen!
CP had er vast een 3d tekening van liggen en een blauwdruk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, ik kende alleen de naam crank. Maar ook krukas zal bij de meeste mensen niet direct het juiste onderdeel in gedachten doen verschijnen
Zo'n fiets heb ik ook even gejat. Gratis gekregen. En gratis van me gejat na een weekquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:08 schreef IrishBastard het volgende:
Ik hoorde net in de lunchpauze dat een collega vrijdag z'n trapper los had, die viel er af. Niet alleen de echte trapper, maar inclusief die stank naar de crank
Had hij hem er super snel weer opgezet, omdat het ging regenen, had hij 'm een kwart slag gedraaid. Nou zaten de ene trapper en de andere in plaats van tegenovergesteld dus maar met een kwart slag verschil aan z'n fiets. Scheen hilarisch te zijn om hem te zien fietsen!
Hoe ie op het einde staat te schoppenquote:
O ja, nu je het zegt, even wat taxi-passen regelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:20 schreef Mikkie het volgende:
Hoe jaag ik mensen het OV in:
Rigoreuze maatregelen in OV
15 tot 20% duurder... welke gek wil er dan nog met het OV?
Nog nooit gezien...Dus dat is een Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef HostiMeister het volgende:
People settle this for me: True Blood, wijven serie of niet?
Rollin' 33 Piru's? Boks!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:00 schreef HostiMeister het volgende:
People settle this for me: True Blood, wijven serie of niet?
lolwhut? Ik heb een Hi Swing.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, nieuwe foon is ook binnenLG Optimus Speed 2x. Gare naam, best een prima toestel. Had geen zin om de hoofdprijs te betalen voor een Galaxy S2, en deze was ook best prima getest
Net even geroot, en nu een andere ROM aan het installeren
Blablablablaquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, nieuwe foon is ook binnenLG Optimus Speed 2x. Gare naam, best een prima toestel. Had geen zin om de hoofdprijs te betalen voor een Galaxy S2, en deze was ook best prima getest
Net even geroot, en nu een andere ROM aan het installeren
Wijvenserie dus?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nog nooit gezien...Dus dat is een Ja
lolwhut, ik een bakelieten grijze draaiphonequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
lolwhut? Ik heb een Hi Swing.
Jupquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wijvenserie dus?
[..]
lolwhut, ik een bakelieten grijze draaiphonemet accu. en landlijn van 10km.
Die landlijn haalt het niet tot mijn familiequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wijvenserie dus?
[..]
lolwhut, ik een bakelieten grijze draaiphonemet accu. en landlijn van 10km.
Daarom zwerf ik nooit verder dan 10KM van mijn huisquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die landlijn haalt het niet tot mijn familie
0900-POOR-CALL_COLLECT!
Weet ik toch. Ik heb gezien waar je woont.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom zwerf ik nooit verder dan 10KM van mijn huis![]()
Nigga i'm poor as fuck
Poor ass wijk, jeweetquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weet ik toch. Ik heb gezien waar je woont.
Zelfs het getto zou een upgrade zijn.quote:
Gluurbuurquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je hebt de lamp aan in de woonkamer
Ik ga daar niet 5 minuten in het niets zwaaienquote:
dk staat anders klaar om terug te zwaaienquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga daar niet 5 minuten in het niets zwaaienDat voelt debiel
vanacht, 11 uur met een zaklamp, gaan we morse seinen.quote:
dan slaap ik....vraag het nu maar aan DKquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
vanacht, 11 uur met een zaklamp, gaan we morse seinen.
maar t is nog niet donker genoeg voor morsequote:Op maandag 15 augustus 2011 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan slaap ik....vraag het nu maar aan DK![]()
Ik morse wel in kleuren!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
maar t is nog niet donker genoeg voor morse
Whehehehquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik morse wel in kleuren!Dan zet ik er de kleurenlamp wel even voor
quote:
Hier was het hallo hostiquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het was hallo laysa en dk in morse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Cool....nu kan ik met een gerust hart gaan slapenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het was hallo laysa en dk in morse
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier was het hallo hostiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier was het hallo hostiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom je redden als Laysa slaaptAll you know about me is what I've sold you, dumb fuck
In je harnas, ridder?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
Ik kom je redden als Laysa slaapt
Zelfs met medicatie genoeg om een olifant mee lam te leggen sta je nog stuiterend overeind.quote:
Je hebt een hond?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:41 schreef HostiMeister het volgende:
Nadat ik die hond hebt vernietigd.
Dit keer heb ik het goede spul hoop ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs met medicatie genoeg om een olifant mee lam te leggen sta je nog stuiterend overeind.
Nee er staat er hier buiten een te blaffen.quote:
Vingers gekruist.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit keer heb ik het goede spul hoop ik
Bij ons blaffen meestal de onderburenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee er staat er hier buiten een te blaffen.
[..]
Vingers gekruist.
Dat mag ook wel. Dat is narcose-middel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit keer heb ik het goede spul hoop ik
Honden pissen tenminste niet in de lift.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij ons blaffen meestal de onderburen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |