Erg bemoedigend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:28 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds de weg niet vinden hier hoor
Andersom is belangrijkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang je de weg vanaf de kroeg naar huis maar kunt vinden
Ja, da's het belangrijkstequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang je de weg vanaf de kroeg naar huis maar kunt vinden
Thankyouzquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
De kroegen waar het meestal te doen is in de intro liggen allemaal aan de molenstraatDat is tegen het keizerkarelplein aan dus dat moet goed te doen zijn, gewoon de graafseweg affietsen en dan kom je vanzelf bij de muntweg
.. betekent dat dat de middagen niet zo heel bijzonder waren, of dat je geen bloedplasma maar alleen maar alcohol over hadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:39 schreef Megaman het volgende:
Iemand vroeg me wat ik allemaal overdag had gedaan met de intro vorig jaar, maar ik kon me alleen de avonden herinneren
Wie ben je nice aan het fucken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:44 schreef swarmahoer het volgende:
groeten uit sziget, fucking nice hier
Als je dat dan maar niet met die kiddo's bij gynaecologie hebt gedaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef Megaman het volgende:
Beide, wat ik zo nog weet was een rondleiding bij gyneacologie in het ziekenhuis en een beetje voetballen en frisbeeën...
Nee, met hun ouders..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je dat dan maar niet met die kiddo's bij gynaecologie hebt gedaan
vorig jaar als BMW'er meegedaan aan intro BMW/GNK, dit jaar als geneeskundestudentquote:
Wie schrijft er nou in spiegelbeeld, behalve da vinci... ze falen ook in het schrijven met een vulpenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef Rituals het volgende:
Het is vandaag de dag van de linkshandigen.
Mogelijke voordelen voor linkshandigen volgens wikipedia:
- Makkelijker lezen en schrijven in spiegelbeeld
- Schrijven in Arabisch, Hebreeuws en andere schriften die van rechts naar links lopen;
- Sommige linkshandigen kunnen in plaats van links naar rechts ook van onder naar boven schrijven terwijl het papier recht ligt, vaak zonder dat ze het in de gaten hebben
Erg nuttig inderdaad.
Schrijven met een vulpen was inderdaad een rampquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:28 schreef Megaman het volgende:
[..]
vorig jaar als BMW'er meegedaan aan intro BMW/GNK, dit jaar als geneeskundestudent
[..]
Wie schrijft er nou in spiegelbeeld, behalve da vinci... ze falen ook in het schrijven met een vulpen
Weblog, en verder random ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Gast, hoe kom jij toch altijd aan die leipe filmpjes?
Baas!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Weblog, en verder random ofzo
Die RepulselCyanide & Happiness
Nou, klinkt als een leuk programma hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef Megaman het volgende:
Beide, wat ik zo nog weet was een rondleiding bij gyneacologie in het ziekenhuis en een beetje voetballen en frisbeeën...
Da's vroeg! Wij spraken altijd pas in de middag af...quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
En slapen. Dodelijk moe. Over 10 uur en 25 minuten begint het voor mij!
Wij nemen nog het draaiboek door en oefenen het cabaret.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's vroeg! Wij spraken altijd pas in de middag af...
Hoe dan ook, heb al wat stapavondjes geprikt. Jammer dat de dinsdag door dat Vijf Verenigingenfeest altijd zo matig bezet is, juist dan zou stappen me goed uitkomen.
Yessss..quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij nemen nog het draaiboek door en oefenen het cabaret.
En ik ben moe.
Dat staat op de site van de SSHN of dat mogelijk is en hoeveel.quote:
Maar netto was het nog steeds 400 euro ofzoquote:
Zoiets betaalde ik ook meen ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar netto was het nog steeds 400 euro ofzoDat betalen wij samen nog niet eens
Met huurtoeslag ongeveer ¤400,-, met korting + huurtoeslag (als je jonger bent dan 23) ongeveer ¤350.-.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien. Is het uit?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Met huurtoeslag ongeveer ¤400,-, met korting + huurtoeslag (als je jonger bent dan 23) ongeveer ¤350.-.
Ik vind dat echt veel als ik eerlijk mag zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Met huurtoeslag ongeveer ¤400,-, met korting + huurtoeslag (als je jonger bent dan 23) ongeveer ¤350.-.
Haha, neequote:Op zondag 14 augustus 2011 12:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijdje niet gezien. Is het uit?
Ik vind ¤350,- voor een studentenwoning van ongeveer 40m2 met eigen keuken, badkamer en slaapkamer op een goede locatie niet veel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind dat echt veel als ik eerlijk mag zijn
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij betalen 350 netto. Dus 175 ppquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]Wat betalen jullie nu dan? De tering... ik voel me echt gefopt ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |