Nee, ze pleegde inbrakenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Idd ik dacht ook ze gaat zeggen dat ze een crackhoer was die het met jan en alleman gedaan had en 8 kinderen had. Maar nee ze had wat gebruikt.
En hij moet dan nadenken gvd, zelden zie je zulke lekkere 30++.
Dat hele melodrama over irak zag je ook al mijlen ver aankomen. Ik wist al wat voor aflevering het werd toen ik snel 2s halverwege keek om te kijken of de download goed was.
Dat laatste hadden ze ook met die jongste telg van de mason familie moeten doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ze pleegde inbraken![]()
. Intussen hebben alle mensen die nog leven na de alien-invasie gemiddeld 250 inbraken gepleegd
. En een kind kun je verwachten op haar leeftijd, ze zal ongetwijfeld niet hebben gewacht tot er ene Hal langskwam. Mooie is dat het kind toch weggezet is in een adoptiegezin, dus heb je er niet eens last van
.
dat kind zal vast ergens in Charleston ontvoerd zijn door de aliensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, ze pleegde inbraken![]()
. Intussen hebben alle mensen die nog leven na de alien-invasie gemiddeld 250 inbraken gepleegd
. En een kind kun je verwachten op haar leeftijd, ze zal ongetwijfeld niet hebben gewacht tot er ene Hal langskwam. Mooie is dat het kind toch weggezet is in een adoptiegezin, dus heb je er niet eens last van
.
ik ga maar even verder in de spoiler:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:36 schreef Nickske1912 het volgende:
Overigens was er in mijn versie een korte promo voor de volgende ep te zien. Niemand minder dat Terry O'Quinn aka John Locke is daarin te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar verder vond ik het de saaiste aflevering uit het rijtje.. Ja nou jah het lekkere wijf heeft een abortus gehad en een paar keer ingebroken.. why the fuck heeft Hal tijd nodig om daar over na te denken terwijl de hele fucking wereld er aan gaat... Ketsen die dame!“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Geen abortus, dat kind is gewoon geboren. Verder heb je gelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:49 schreef RanTheMan het volgende:
maar verder vond ik het de saaiste aflevering uit het rijtje.. Ja nou jah het lekkere wijf heeft een abortus gehad en een paar keer ingebroken.. why the fuck heeft Hal tijd nodig om daar over na te denken terwijl de hele fucking wereld er aan gaat... Ketsen die dame!
Dat klopt wel, maar aan de andere kant, S# was al vastgelegd na Ep s02e03 ongeveer, dus kennelijk zien amerikanen iets in die serie dat velen hier ontgaatquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vind Terry echt een bovengemiddelde acteur dus ik sta er wel van te kijken dat hij uitgerekend in Falling Skies verschijnt.
Het kan dus alleen nog maarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:01 schreef Happel het volgende:
Gisteren gekeken. Dit was echt het dieptepunt.
Het is te hopen. Vond het tot gisteren wel redelijk te doen. Gisteren was gewoon te erg. Met dat meisje en haar broer en dergelijke. Dat kutkind wat dan om ver geduwd wordt en meteen knockie gaat. Te kansloos.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het kan dus alleen nog maarbeter
worden!
Met een paperclip en een stukje kauwgom.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is te hopen. Vond het tot gisteren wel redelijk te doen. Gisteren was gewoon te erg. Met dat meisje en haar broer en dergelijke. Dat kutkind wat dan om ver geduwd wordt en meteen knockie gaat. Te kansloos.
Om dan nog niet te spreken over Charleston.
Zul je volgende week zien dat die gasten een force field hebben gemaakt en middels een hologram doen voorkomen dat de stad naar de klote en onbewoonbaar is.
Ik wist niet dat Richard Dean Anderson ook een gastrol kreeg.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met een paperclip en een stukje kauwgom.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Richard Dean Anderson ook een gastrol kreeg.
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_2_.282012.29quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:07 schreef Mirel het volgende:
Aan de Amerikaanse messageboards te zien zijn ze daar ook niet blij met de serie.
Leuk potentieel verhaallijntje: de kids van Pope zijn skitters gewordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat kind gaan we vast nog zien. Het hoorde vast bij de eerste verskitterden en is nu een of andere opperskitter ofzo.
Misschien moet Hal een deal sluiten met Maggie: "I don't care what your past is... if only you help us to get rid of my annoying little brother Matt!"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat laatste hadden ze ook met die jongste telg van de mason familie moeten doen.
Ik mag lijen dat hij door pope standrechtelijk geëxecuteerd wordt wegens irritant zijn.
En hal moet nodig eens poepen met zijn constapatie gezicht.
Verder wel weer vermaakt met alle clichés.
Er zijn series met betere kijkcijfers de prullenbak ingegaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:19 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_2_.282012.29
Niet iedereen blijft kijken inderdaad; vorige uitzending een dieptepunt van 3,34 miljoen kijkers. Das toch alweer een miljoentje minder dan aflevering 8 van vorig seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Er zijn series met betere kijkcijfers de prullenbak ingegaanIk zit nu al handenwrijvend te wachten op de volgende epische aflevering.
Misschien worden de acteurs betaald op basis van kijkcijfers, dus dat scheelt misschien een hoop in de kosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Wat bedoel je daarmeequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:29 schreef Mirel het volgende:
Als ik dit lees dan denk ik niet dat ze in Falling Skies ooit bevrijd zullen worden http://nl.wikipedia.org/wiki/Opstand_van_Warschau_(1944)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |