abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115266897
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Idd ik dacht ook ze gaat zeggen dat ze een crackhoer was die het met jan en alleman gedaan had en 8 kinderen had. Maar nee ze had wat gebruikt.

En hij moet dan nadenken gvd, zelden zie je zulke lekkere 30++.

Dat hele melodrama over irak zag je ook al mijlen ver aankomen. Ik wist al wat voor aflevering het werd toen ik snel 2s halverwege keek om te kijken of de download goed was.
Nee, ze pleegde inbraken :') _O-. Intussen hebben alle mensen die nog leven na de alien-invasie gemiddeld 250 inbraken gepleegd :D. En een kind kun je verwachten op haar leeftijd, ze zal ongetwijfeld niet hebben gewacht tot er ene Hal langskwam. Mooie is dat het kind toch weggezet is in een adoptiegezin, dus heb je er niet eens last van _O-.
pi_115267935
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, ze pleegde inbraken :') _O-. Intussen hebben alle mensen die nog leven na de alien-invasie gemiddeld 250 inbraken gepleegd :D. En een kind kun je verwachten op haar leeftijd, ze zal ongetwijfeld niet hebben gewacht tot er ene Hal langskwam. Mooie is dat het kind toch weggezet is in een adoptiegezin, dus heb je er niet eens last van _O-.
Dat laatste hadden ze ook met die jongste telg van de mason familie moeten doen.
Ik mag lijen dat hij door pope standrechtelijk geëxecuteerd wordt wegens irritant zijn.
En hal moet nodig eens poepen met zijn constapatie gezicht.

Verder wel weer vermaakt met alle clichés.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_115281104
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef pberends het volgende:

[..]

dat kind zal vast ergens in Charleston ontvoerd zijn door de aliens
pi_115281188
Ja, dat kind gaan we vast nog zien. Het hoorde vast bij de eerste verskitterden en is nu een of andere opperskitter ofzo.
Ja doei.
pi_115375999
Zozo, een aflevering die in het teken stond van character development! De uitvoering ervan bracht weer enkele tenenkrommende momenten met zich mee, maar over het algemeen vond ik het nog wel te doen. Al met al blijft het een vermakelijke serie. Vooral de scenes met die twee kinderen vond ik echter vreselijk. Die jongste zoon van Tom moet in het vervolg echt heel wat minder tekst gaan krijgen.

Overigens was er in mijn versie een korte promo voor de volgende ep te zien. Niemand minder dat Terry O'Quinn aka John Locke is daarin te zien.
pi_115376375
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:36 schreef Nickske1912 het volgende:

Overigens was er in mijn versie een korte promo voor de volgende ep te zien. Niemand minder dat Terry O'Quinn aka John Locke is daarin te zien.
ik ga maar even verder in de spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar verder vond ik het de saaiste aflevering uit het rijtje.. Ja nou jah het lekkere wijf heeft een abortus gehad en een paar keer ingebroken.. why the fuck heeft Hal tijd nodig om daar over na te denken terwijl de hele fucking wereld er aan gaat... Ketsen die dame!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_115376817
Ik vind Terry echt een bovengemiddelde acteur dus ik sta er wel van te kijken dat hij uitgerekend in Falling Skies verschijnt.

quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:49 schreef RanTheMan het volgende:

maar verder vond ik het de saaiste aflevering uit het rijtje.. Ja nou jah het lekkere wijf heeft een abortus gehad en een paar keer ingebroken.. why the fuck heeft Hal tijd nodig om daar over na te denken terwijl de hele fucking wereld er aan gaat... Ketsen die dame!
Geen abortus, dat kind is gewoon geboren. Verder heb je gelijk natuurlijk.
pi_115378352
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:03 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vind Terry echt een bovengemiddelde acteur dus ik sta er wel van te kijken dat hij uitgerekend in Falling Skies verschijnt.

Dat klopt wel, maar aan de andere kant, S# was al vastgelegd na Ep s02e03 ongeveer, dus kennelijk zien amerikanen iets in die serie dat velen hier ontgaat
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:07:39 #234
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_115379378
Aan de Amerikaanse messageboards te zien zijn ze daar ook niet blij met de serie.
When all else fails, you always have delusion.
pi_115379947
Heb in de afgelopen week de hele serie, tot nu toe, gekeken en al die kritiek die hier voorbij komt snap ik wel, en toch he :D Ik vind het een zeer vermakelijke serie :)

Maar zo te lezen heeft bijna iedereen dat hier, de serie word zo ongeveer afgekraakt maar iedereen blijft kijken _O-
Dan zou je zeggen dat ze toch iets goed doen :)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 14:51:03 #236
208890 June.
Seriously?
pi_115381003
Dat is eigenlijk toch ook wel knap hè, een serie zo slecht maken dat het weer vermakelijk wordt :P
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:01:29 #237
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115381351
Gisteren gekeken. Dit was echt het dieptepunt. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115381378
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:01 schreef Happel het volgende:
Gisteren gekeken. Dit was echt het dieptepunt. :')
Het kan dus alleen nog maar O+ beter O+ worden! :D
Ja doei.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:18:57 #239
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115381843
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het kan dus alleen nog maar O+ beter O+ worden! :D
Het is te hopen. Vond het tot gisteren wel redelijk te doen. Gisteren was gewoon te erg. Met dat meisje en haar broer en dergelijke. Dat kutkind wat dan om ver geduwd wordt en meteen knockie gaat. Te kansloos. :')

Om dan nog niet te spreken over Charleston.

Zul je volgende week zien dat die gasten een force field hebben gemaakt en middels een hologram doen voorkomen dat de stad naar de klote en onbewoonbaar is. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115381872
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is te hopen. Vond het tot gisteren wel redelijk te doen. Gisteren was gewoon te erg. Met dat meisje en haar broer en dergelijke. Dat kutkind wat dan om ver geduwd wordt en meteen knockie gaat. Te kansloos. :')

Om dan nog niet te spreken over Charleston.

Zul je volgende week zien dat die gasten een force field hebben gemaakt en middels een hologram doen voorkomen dat de stad naar de klote en onbewoonbaar is. :')
Met een paperclip en een stukje kauwgom.
Ja doei.
pi_115382047
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Met een paperclip en een stukje kauwgom.
Ik wist niet dat Richard Dean Anderson ook een gastrol kreeg.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_115382071
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Richard Dean Anderson ook een gastrol kreeg.
Ja doei.
pi_115383341
Het mooiste vond ik nog dat Pope moest zuipen voor het leven zodat hij met zijn lege bierblikjes een spoor voor de rest achter kon laten. Hoe verzin je het. _O- Jammer dat we op het einde geen scene te zien kregen van een Pope die helemaal focked up was door alle alcohol!
pi_115384029
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 14:07 schreef Mirel het volgende:
Aan de Amerikaanse messageboards te zien zijn ze daar ook niet blij met de serie.
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_2_.282012.29

Niet iedereen blijft kijken inderdaad; vorige uitzending een dieptepunt van 3,34 miljoen kijkers :'). Das toch alweer een miljoentje minder dan aflevering 8 van vorig seizoen.
pi_115384088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat kind gaan we vast nog zien. Het hoorde vast bij de eerste verskitterden en is nu een of andere opperskitter ofzo.
Leuk potentieel verhaallijntje: de kids van Pope zijn skitters geworden _O-. "Daddy..."
pi_115384143
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat laatste hadden ze ook met die jongste telg van de mason familie moeten doen.
Ik mag lijen dat hij door pope standrechtelijk geëxecuteerd wordt wegens irritant zijn.
En hal moet nodig eens poepen met zijn constapatie gezicht.

Verder wel weer vermaakt met alle clichés.
Misschien moet Hal een deal sluiten met Maggie: "I don't care what your past is... if only you help us to get rid of my annoying little brother Matt!"
pi_115386334
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:19 schreef pberends het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_2_.282012.29

Niet iedereen blijft kijken inderdaad; vorige uitzending een dieptepunt van 3,34 miljoen kijkers :'). Das toch alweer een miljoentje minder dan aflevering 8 van vorig seizoen.
Er zijn series met betere kijkcijfers de prullenbak ingegaan :') Ik zit nu al handenwrijvend te wachten op de volgende epische aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:29:51 #248
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_115389344
Als ik dit lees dan denk ik niet dat ze in Falling Skies ooit bevrijd zullen worden http://nl.wikipedia.org/wiki/Opstand_van_Warschau_(1944)
When all else fails, you always have delusion.
pi_115393191
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:16 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Er zijn series met betere kijkcijfers de prullenbak ingegaan :') Ik zit nu al handenwrijvend te wachten op de volgende epische aflevering.
SPOILER
Misschien worden de acteurs betaald op basis van kijkcijfers, dus dat scheelt misschien een hoop in de kosten.
pi_115436599
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:29 schreef Mirel het volgende:
Als ik dit lees dan denk ik niet dat ze in Falling Skies ooit bevrijd zullen worden http://nl.wikipedia.org/wiki/Opstand_van_Warschau_(1944)
Wat bedoel je daarmee :? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')