Heb me een paar dagen goed beroerd gevoeld, heb daarom weinig op internet gezeten.
Maandag weer het apd infuus gehad, moest er om 10:15 zijn en een uur later zat het infuus er in

.
Had een kamer voor mij alleen, de zuster was superlief, ze heeft met een warmte pakking gewacht tot mijn aders beter zichtbaar waren maar uiteindelijk durfte ze het toch niet aan. Toch maar naar de anestesie. Daar had de dokter het naaldje er binnen vijf minuten in (deed wel piiiiiijjjjnnn).
De neuroloog kwam langs en heeft allemaal testjes gedaan, vooral gericht om te kijken of er andere delen van mijn lichaam ook niet meer meedoen. Dus een ogentest en prikken onder de voetzolen enzo.
Maar daar is niks mee aan de hand. Ze besloot dan ook om geen mri te laten doen maar een ct scan.
Maar natuurlijk vertelde ze er niet bij dat het diezelfde dag nog ging gebeuren!
Dus opeens stond er een hele vrolijke surinaamse verpleger voor mijn neus die me kwam ophalen. Waarvoor dan! Voor de ct scan! "gaat u mee mevrouw!". Lopen met zo'n stomme infuuspaal sucks dus ik ging in de rolstoel, paal ervoor en die broeder duwen

nou daar vloog ik door de gangen, die jongen grapjes makend, mijn moeder er achteraan rennend, het moet een grappig gezicht zijn geweest, iedereen die we tegen kwamen moest lachen!
Uiteindelijk om half drie weer thuis. De volgende dag dacht ik nergens last van te hebben totdat ik naar de wc liep, beroerd, hoofdpijn, koud, warm, een algeheel "blegh wat voel ik me beroerd" gevoel.
Toen zijn mijn ouders toch maar langsgekomen om me te verwennen

.
Heb inmiddels ook de afspraak met de chirurg binnen voor de port-a-cath, volgende week. Ze gaan eerst kijken of het onder plaatselijke verdoving kan of onder narcose, vermoedelijk is het bij mij onder narcose.
En verder: tja, wachten op de uitslag enzo hè.
@Mula: even een extra dikke knuffel voor jou, wat is het ook kut zo'n chemo. Ook. Al moet je "nog" maar twee keer, dan neemt niet weg dat het vreselijk vervelend is.
@Gia, ik heb een borstbesparende operatie gehad met een tumor van 6+cm groot + okselkliertoilet, elke persoon is toch weer anders denk ik, amputatie is bij mij eigenlijk nooit aan de orde geweest. Heb wel eerst chemo en daarna bestraling gehad, meestal doen ze daf andersom (ivm vermoeden van uitzaaiingen)
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.