abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100939088
Haha, ik zag vandaag bij the big A in Almere ook iemand van Autoreset, 65+er. Ik reed al achter hem op die rotonde daar, hij zat in zo'n bakkie van de grootste leverancier van elektra en gas. Maar omdat het er nogal druk was met al die Polen die hun vrachtwagen komen vullen met auto's konden we de buffer niet in. Dus die vent dacht slim te zijn, en em voor dat oranje paaltje (net boven de rode pijl) te zetten. Maar wat doet ie vent, hij zet die wagen in z'n achteruit, tegen de paal, en duwt die paal zo de grond uit xD. Dikke schik daar, die vent een rood hoofd, en al die Polen hem uitlachen :D
Daarna even met hem staan praten bij de bushalte, hij was zo'n drukte daar niet gewend :P. Maar ik vond het juist enorm rustig, ik zette als eerste m'n auto in de buffer, gebeurt niet vaak daar.

Verder had ik vanmorgen een dikke blunder, ik moest een Peugeot Partner meenemen, en ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar die pedalen zitten zo irritant onder een plastic kap, daar kom je nauwelijks bij. Dus ik bij het eerste de beste stoplicht heel voorzichtig koppeling laten opkomen en gas geven, had ik em in z'n 4 staan :')
pi_100941207
Best stom (uit principe) dat ik gewoon nog 7,05 per uur krijg en nieuwe werknemers 7,10 :')
pi_100944343
Ha collega's!
Ik ben een aantal weken terug ook aangenomen bij easyway. Van werken is het nog niet gekomen, maar ik ga straks werken vanuit Leeuwarden...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:06:13 #184
207863 Obama
Barack Hussein
pi_100946031
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kunnen jullie zelf niet bellen voor een rit?
Heb ik al gedaan.....dan krijg je een ongemakkelijk antwoord van; ja het is de zomervakantie.....wij kunnen er ook niet zoveel aan doen. (Bel me niet meer ! )

Dat laatste zeggen ze niet maar zo komt het wel over.
pi_100946491
Zie net op mijn loonstrook dat ik niet de administratiekosten van mijn boete hoef te betalen (voor die maatschappij die een extra 25 eu hanteert), netjes!
pi_100946860
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:06 schreef Obama het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan.....dan krijg je een ongemakkelijk antwoord van; ja het is de zomervakantie.....wij kunnen er ook niet zoveel aan doen. (Bel me niet meer ! )

Dat laatste zeggen ze niet maar zo komt het wel over.
Oh dat ken ik wel inderdaad. Maar denk maar zo: erger dan dit gaat het niet meer worden.. Pas in december weer.
pi_100947353
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:19 schreef Spablauw214 het volgende:
Ha collega's!
Ik ben een aantal weken terug ook aangenomen bij easyway. Van werken is het nog niet gekomen, maar ik ga straks werken vanuit Leeuwarden...
Gefeliciteerd en welkom :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:57:52 #188
207863 Obama
Barack Hussein
pi_100947767
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

Oh dat ken ik wel inderdaad. Maar denk maar zo: erger dan dit gaat het niet meer worden.. Pas in december weer.
Tsjah..het zijn wel de periodes waar wij het meest beschikbaar zijn.
pi_100951075
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:39 schreef joppie_saus het volgende:
Pff, in de ritinfo stond ophalen vanaf 12.00u. Word ik opeens om 12.01 gebeld dat de klant wil weten waar ik blijf :')

Afijn, ik ben nu in Leeuwarden, op naar het station en dan naar huis.
Volgens mij komt de ritinformatie bijna nooit overeen met wat met de klant is afgesproken. Ik heb wel vaker dat ik aangeef "sorry dat ik wat vroeg ben" (half uur voortijd ofzo) en dan zegt de klant dat ik tussen 1 en 5 werd verwacht.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_100951545
Ik heb ook wel eens gehad dat ik m'n eerste rit tussen 8:30 en 9:30 moest ophalen en m'n tweede om 9 uur. Dat was een wissel dus niks aan de hand dacht ik. Maar toch werd ik om 9:30 opgebeld waar ik bleef.

Uiteindelijk boden ze nog verontschuldiging aan vanwege de rare planning :)
pi_100956402
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 20:41 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb ook wel eens gehad dat ik m'n eerste rit tussen 8:30 en 9:30 moest ophalen en m'n tweede om 9 uur. Dat was een wissel dus niks aan de hand dacht ik. Maar toch werd ik om 9:30 opgebeld waar ik bleef.

Uiteindelijk boden ze nog verontschuldiging aan vanwege de rare planning :)
Ik ben wel eens direct door de leasemaatschappij gebeld waar ik bleef.. Die belden gewoon op van "Hallo Mallet.. Als het goed is ben je nu onderweg naar X.. De klant wil graag weten waar je blijft.. Bel me even terug.." Volgens mijn gegevens was het ophalen NA 15.00 dus ik belde voor de zekerheid eerst even EW voordat ik terug ging bellen en de planning zei meteen o jee dat is onze fout.. Het was op dat moment enorm druk qua ritten dus ik heb het gevoel dat ze op hoop van zegen gewoon die rit hebben ingepland, maar dat kan dus ook verkeerd uitpakken.
pi_100956901
Wat een dag, heb je eerst geen werk, word je om 11 uur wakker gebeld en ben je van 12 tot 22 weg :P. Houten heeft kut OV-verbindingen.Had ook zo een Opel Corsa automaat bij me, wat een verschrikking is dat zeg. Ik snap werkelijk waar niet hoe ze zoiets op de markt kunnen brengen.
pi_100957597
Ik had vandaag toch een dag :') zal het morgen typen, zit nu mobiel.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_100957876
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 22:53 schreef Thrasyllus het volgende:
Wat een dag, heb je eerst geen werk, word je om 11 uur wakker gebeld en ben je van 12 tot 22 weg :P. Houten heeft kut OV-verbindingen.Had ook zo een Opel Corsa automaat bij me, wat een verschrikking is dat zeg. Ik snap werkelijk waar niet hoe ze zoiets op de markt kunnen brengen.
Je springt toch zo op de bus / tram naar Utrecht CS? Vanaf bushalte Vleugelboot (uit mijn hoofd)..
pi_100965721
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 23:13 schreef Mallet het volgende:

[..]

Je springt toch zo op de bus / tram naar Utrecht CS? Vanaf bushalte Vleugelboot (uit mijn hoofd)..
s'avonds niet (was net te laat voor die van 2006 vanaf leugelboot) :(. Moest naar de Staart. Blijkbaar hebben ze ooit gedacht: zou er tussen 20 en 21 iemand met de bus willen? Nee, ah joh, dan slaan we dat hele uur toch gewoon over?

9292ov op mn tel gaf ook aan dat er tussen nog een buurtbus reed, maar die schijnt alleen vanaf Houten NS te vertrekken en nergens te stoppen:s. Ben nue wel zeer benieuwd naar het verhaal van ZwartmetSuiker!
pi_100967177
Maargoed, mijn dag gister:

Aangekomen in Arnhem. Nadat de juiste persoon er was, bleek dat de auto bij de garage stond omdat dus inderdaad de APK was verlopen (zoals ik al wist). Ik kreeg een adres en belde AutoReset dat ik de auto ergens anders op moest halen. Bus reed net weg, iets gewacht, bus alsnog gepakt en toen moest ik nog een half uur lopen. Aangekomen bij de Ford dealer:

Ik: Hallo ik kom een Ford Galaxy ophalen
Hij: Oh die zwarte met dakdragers?
Ik: Ja ik heb 'm al zien staan.
Hij: OK hier heb je de sleutels en papieren.
Ik: Dankjewel. Ik heb nog een handtekening nodig.
Hij: De auto is wel APK afgekeurd.
Ik: wat?!
Hij: Voorbanden zijn slecht en nog wat andere kleine dingen.
Ik: dan moet ik eerst even bellen.

AutoReset zei uiteindelijk dat ik wel mocht gaan rijden. Toen ik dat zei liet ik het formulier ondertekenen.

Hij: Ohja, de auto is wel zwaar beschadigd.
Ik: Hoezo, beschadigd?
Hij: voorbumper zit los en veel krassen en deuken
Ik: De auto is toch wel rijdbaar?
Hij: Jawel hoor!

Uiteindelijk zat de voorbumper iets in de kreukels en los, een paar deukjes en enorm veel krassen. Ding was in 4 jaar en 2 ton compleet afgebeuld, terwijl 'ie van binnen zo goed als nieuw was! Eenmaal onderweg meteen file en uiteraard een lege tank, dus uiteindelijk 2 uur vertraging opgelopen :P
pi_100969980
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maargoed, mijn dag gister:

Aangekomen in Arnhem. Nadat de juiste persoon er was, bleek dat de auto bij de garage stond omdat dus inderdaad de APK was verlopen (zoals ik al wist). Ik kreeg een adres en belde AutoReset dat ik de auto ergens anders op moest halen. Bus reed net weg, iets gewacht, bus alsnog gepakt en toen moest ik nog een half uur lopen. Aangekomen bij de Ford dealer:

Ik: Hallo ik kom een Ford Galaxy ophalen
Hij: Oh die zwarte met dakdragers?
Ik: Ja ik heb 'm al zien staan.
Hij: OK hier heb je de sleutels en papieren.
Ik: Dankjewel. Ik heb nog een handtekening nodig.
Hij: De auto is wel APK afgekeurd.
Ik: wat?!
Hij: Voorbanden zijn slecht en nog wat andere kleine dingen.
Ik: dan moet ik eerst even bellen.

AutoReset zei uiteindelijk dat ik wel mocht gaan rijden. Toen ik dat zei liet ik het formulier ondertekenen.

Hij: Ohja, de auto is wel zwaar beschadigd.
Ik: Hoezo, beschadigd?
Hij: voorbumper zit los en veel krassen en deuken
Ik: De auto is toch wel rijdbaar?
Hij: Jawel hoor!

Uiteindelijk zat de voorbumper iets in de kreukels en los, een paar deukjes en enorm veel krassen. Ding was in 4 jaar en 2 ton compleet afgebeuld, terwijl 'ie van binnen zo goed als nieuw was! Eenmaal onderweg meteen file en uiteraard een lege tank, dus uiteindelijk 2 uur vertraging opgelopen :P
Het is weer eens wat anders dan zo'n standaard dagje moet je maar denken ;)
pi_100970062
Dat AR je met een APK afgekeurde auto laat rijden vind ik wel raar...als je een ongeluk veroorzaakt ben je niet verzekerd..
pi_100970144
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:16 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Het is weer eens wat anders dan zo'n standaard dagje moet je maar denken ;)
Ohja ik kon er ook om lachen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:19 schreef Viezze het volgende:
Dat AR je met een APK afgekeurde auto laat rijden vind ik wel raar...als je een ongeluk veroorzaakt ben je niet verzekerd..
Ja ik vond het ook raar. Maargoed als er iets gebeurd was dan was alles sowieso naar AR gegaan.
pi_100970436
Gewoon lekker rustig rijden :P. Ik heb wel eens 2,5 uur moeten rijden in een pickup waar de dag ervoor een band was afgelopen en de auto tegen een boom tot stilstand was gekomen :P.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:36:02 #201
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_100975971
Nice. EW heeft me 5 euro meer OV-kosten uitbetaald dan zelf berekend.
#26 || Luciano da Silva
pi_100998008
Ik rijd morgen 70km in een elektrische auto! Een Think City! haha
pi_100998311
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 17:36 schreef joppie_saus het volgende:
Nice. EW heeft me 5 euro meer OV-kosten uitbetaald dan zelf berekend.
Kosten voor de moeite van het in en uitchecken zullen we maar zeggen :P
pi_100999378
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef verse_vis het volgende:
Ik rijd morgen 70km in een elektrische auto! Een Think City! haha
Hou je actieradius meter maar goed in de gaten. Ik had laatst ook een electrische en zat hem behoorlijk te knijpen omdat die meter sneller zakte dan de afstand die ik aflegde. ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:41:48 #205
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101000928
Zo'n Think City is geloof ik wel een stoer bakje. In Almere stond bij de grote ook eentje, die leek op de Smart Roadster.
#26 || Luciano da Silva
pi_101010441

Wat zei je joppie? Stoer?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_101012565
Hahahaha wat.een.ding.
pi_101024669
top = 110 km/uur, 0-80 in 16sec

van de 70 km is 60km snelweg haha
  maandag 22 augustus 2011 @ 00:28:17 #209
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101025847
Nee, lol. Dat was hem niet.

Het was zo eentje:
#26 || Luciano da Silva