Hehe, in iedere leugen zit een kern van waarheid, dus je had het graag gewildquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Oké sorry voor de leugen. Hoewel, het is wel een schone blonde.. maar dus niet die van mijn ritje.
Hoe zit het met werk bij AutoReset in de vakantie? is er genoeg werk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga het gewoon vragen. Zonder APK ga ik eerst AutoReset bellen over hoe en wat.
Ligt eraan waar je zit en wat je wilt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef mergbot het volgende:
[..]
Hoe zit het met werk bij AutoReset in de vakantie? is er genoeg werk?
Ik heb amper gewerkt in het midden van de vakantie, was veel bij mijn andere baan bezig.quote:
Ach ligt eraan, ik had pas een Laguna 2.0 automaat, dat rijdt prima hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:19 schreef Chapelle het volgende:
Idd Megane is prima te doen! Een Laguna daarentegen...
Ik had vandaag een 308 CC, vond hem wel lekker rijden. Dak eraf om half tien sochtends is alleen niet aan te raden, beetje koud:P.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:15 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ach ligt eraan, ik had pas een Laguna 2.0 automaat, dat rijdt prima hoor.
De ergste "normale" auto die je kan hebben vind ik de Peugeot 308, dat ding stuurt beroerd.
Ja kan prima. Misschien hebben ze daar al gebruik van gemaakt en anders tja.. Je hebt er zelf ook een aandeel in als je geen werk krijgt deze tijd van het jaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kunnen jullie zelf niet bellen voor een rit?
Zo zie je maar weer! Beter iets dan niets en ook nog een leuke auto.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:32 schreef mergbot het volgende:
Net gebeld en was toch nog 1tje, audi a4
Weet ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:59 schreef Chapelle het volgende:
Bij die Laguna doelde ik op de problemen die ik er laatst mee had tijdens een rit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |