Boven een bepaalde grens gaat er ook wat naar de belasting, die grens is rond de 500euro dacht ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:42 schreef mergbot het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen kom ik ook ongeveer ¤130,- te kort. Ik heb geen ander bijbaantje, dan moet ik toch gewoon krijgen wat ik heb gereden? of wordt er dan ook nog geld ingehouden...
Werk genoeg dus in jou regio, hier voor de 4e dag op rij niet gebeld :\. Welke regio zit je eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:57 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Boven een bepaalde grens gaat er ook wat naar de belasting, die grens is rond de 500euro dacht ik.
Morgen 3ritten! Kom 3x op hetzelfde adres
Volgens mij wel ja! Regio Rotterdam, kan me geen dag indenken waarop ik niet ben gebeld de laatste 2maanden. Dus zelfs in de vakantie was hier genoeg te doen blijkbaar!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:01 schreef enpe het volgende:
[..]
Werk genoeg dus in jou regio, hier voor de 4e dag op rij niet gebeld :\. Welke regio zit je eigenlijk?
Lekker, regio Eindhoven is drama atm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja! Regio Rotterdam, kan me geen dag indenken waarop ik niet ben gebeld de laatste 2maanden. Dus zelfs in de vakantie was hier genoeg te doen blijkbaar!
Ik heb er ook nooit zin in als ik thuiskomquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef Jorian29 het volgende:
Goh, ik net die ritbonnen invullen, met vakantie en geen zin enzo niet van gekomen, was ik toch helemaal vergeten waar ik ben geweestHad tijdens mn eerste rit toendertijd een belletje gekregen met een rit tussendoor, die beter aansloot op mn tweede rit. Dus geen ritinfo enzo van gekregen, en mn transportformulier zei ook niks over een locatie. Heb het kunnen vinden door de naam van de bushalte (gemeentehuis) in te voeren in google maps en kwam zodoende in Nieuwegein uit.
Toch maar even wat strikter omgaan met het opsturen van mn ritbonnen.
Ja wij hebben grote en serieuze klanten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus wat moeten jullie een hoop doorgeven en noteren
Dat heb ik ook wel eens, en dan voor elke schade de oorzaak vertellen. Staan ze daar heel opgelaten toe te kijken hoe ik keurig netjes alle schades noteerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:20 schreef joppie_saus het volgende:
Kom ik in Deventer voor mijn wissel, staan ze met twee man de auto's te controleren en elke schade die ik opschrijf uitvoerig te analyseren. Kreeg er een punthoofd van. Maar ik ben nu op weg naar mijn derde en laatste auto, eerst even pauze houden in Breda.
Ik hoop dat je niet beschoten wordtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:36 schreef verse_vis het volgende:
Fleauris en ik werken in regio Rotterdam, wat is daar mis mee?
Gister mn 1e werkdag gehad. Rotterdam - Eindhoven (caddy, reed prima! haha) en Eindhoven-Meerkerk! (peugeot 308).
De bushalte is daar idd een eindje lopen, maar gelukkig scheen de zon
Hopelijk word ik voor morgen weer gebeld!
Mooi, dan ben je al zo goed als aangenomen. Toen ik daar kwam lag het contract al klaar en het loonbelastingsformulier. Nadat je dit hebt ingevuld moet je wat over jezelf vertellen en daarna ga je een stukje rijden (15 min ofzo). Zolang je niet met 200 km/u door de bocht gaat moet dat ook wel goedkomenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:01 schreef -tape- het volgende:
Uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek bij AutoresetHelaas stond er in het mailtje dat je minimaal 2 werkdagen beschikbaar moet zijn, hopelijk zijn ze daar een beetje laks mee en nemen ze me gewoon alsnog aan
Ja ik ook, klotezooi. Fucking druk natuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Er is weer een grapjas voor de trein gesprongen, waardoor er geen treinen rijden tussen assen en groningen. Nu moet ik via leeuwarden omreizen... kutzooi
Hoeveel dagen werk jij per week dan? Ik voldoe eigenlijk gewoon niet aan de eisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:31 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je al zo goed als aangenomen. Toen ik daar kwam lag het contract al klaar en het loonbelastingsformulier. Nadat je dit hebt ingevuld moet je wat over jezelf vertellen en daarna ga je een stukje rijden (15 min ofzo). Zolang je niet met 200 km/u door de bocht gaat moet dat ook wel goedkomen
Ik ben toch maar doorgereisd naar assen, om met de bus verder te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ik ook, klotezooi. Fucking druk natuurlijk.
Nu in de vakantie wel lekker vaak. Volgens mijn nieuwe rooster heb ik straks alleen op woensdag vrij van de uni, maar op maandag heb ik maar 1 hoorcollege. Misschien dat ik de maandagen ook ga werken dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:45 schreef -tape- het volgende:
[..]
Hoeveel dagen werk jij per week dan? Ik voldoe eigenlijk gewoon niet aan de eis
Kijken wie er sneller is. Ik ben nog niet in Leeuwarden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:47 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik ben toch maar doorgereisd naar assen, om met de bus verder te gaan.
Inderdaad, wordt er ook niet goed van. In tegenstelling tot vorige zomer waarin ik veel had gewerkt heb ik nu nog bijna niets.quote:
Lijkt me wel handig aangezien mijn huis daar staat..die komt niet naar mij toequote:
Wat voor cabrio heb je? Morgen wordt het wel weer lekker weer als het goed is!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:04 schreef Thrasyllus het volgende:
Morgen lekker in een cabrio, jammer dat het maar 50 minuten is.
Euh... Nou, ik vond dus nog een briefje in mijn borstzak met haar privé nummer erop. Ik dacht al, ze struikelt wel heel opvallend over die steen tegen mee aan... Dus, helaas moet ik bekennen dat die schone blonde dame morgen met mij iets gaat drinken op het terrasje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:29 schreef joppie_saus het volgende:
Zeg dat het die chick is waar je de auto dropte?
Ik heb morgen ook geen werk, maar dat op 'eigen verzoek'. Bonus: mijn 'chick' weer thuis
Hahah heb je goed voor elkaar jongen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:53 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Euh... Nou, ik vond dus nog een briefje in mijn borstzak met haar privé nummer erop. Ik dacht al, ze struikelt wel heel opvallend over die steen tegen mee aan... Dus, helaas moet ik bekennen dat die schone blonde dame morgen met mij iets gaat drinken op het terrasje.
Hahaha held.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:53 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Euh... Nou, ik vond dus nog een briefje in mijn borstzak met haar privé nummer erop. Ik dacht al, ze struikelt wel heel opvallend over die steen tegen mee aan... Dus, helaas moet ik bekennen dat die schone blonde dame morgen met mij iets gaat drinken op het terrasje.
Een 308je, heb er echt zin in. Daarna wel weer een crappy auto maar vooruit. Zijn er trouwens mensen die op dat KLM open gaan werken/ beschikbaarheid open hebben gezet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:49 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Wat voor cabrio heb je? Morgen wordt het wel weer lekker weer als het goed is!
Misschien is ie net gekeurd en is het nog niet bijgewerkt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb vrijdag een Ford Galaxy waarvan de APK sinds 4 augustus is verlopeneven navragen als ik er ben. Hij staat wel bij de vw-dealer dus wie weet.
Ik heb ook wel eens een auto moeten rijden waarvan de APK 2 weken terug was verlopen. Aangezien de auto bijna vervangen werd (bij de berijder) had de leasemaatschappij gezegd dat de auto niet gekeurd mocht worden door de berijder..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Misschien is ie net gekeurd en is het nog niet bijgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |