Ghehequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef joppie_saus het volgende:
Ik was even bij RTS langs om een nieuwe klapper te halen, maar die vent woont in een onmogelijke straat vol met blubber. Tien minuutjes je auto in de drek en hij zat er gelijk alweer tot de helft van de wielen in weggezakt.
O ja, dat was ik helemaal vergeten. Boven de 450 euro betaal je loonheffing. Maar dan is een verschil van meer dan 50 euro nog steeds groot.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef Chapelle het volgende:
Ik moest 750 krijgen. Maar ook te weinig gekregen, zal wel belasting ingehouden zijn. Even het loonstrookje afwachten.
Lolwhut, moet je alweer beginnen op school dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:51 schreef Mallet het volgende:
Sorry ik kan niet editten hier op school (foutmelding).
ABN AMRO.
Ik ben de hele zomervakantie doorgegaan om straks 22 augustus mijn scriptie in te kunnen leveren en 31 augustus te slagen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Lolwhut, moet je alweer beginnen op school dan?
Ook hier is het loon binnen. Volgens mij wel redelijk correct. Even checken zo. Maarrrr.... vandaag is ov weer geldig, jeuj. Klaar met het gevoorschiet, of voorgeschiet, of gevoorgeschoten..
Oooh lekker joh! Dus jij bent binnenkort klaar als het goed is!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ben de hele zomervakantie doorgegaan om straks 22 augustus mijn scriptie in te kunnen leveren en 31 augustus te slagen.
Morgen twee korte ritten van allebei ongeveer 45min. Wel weer starten in m'n eigen woonplaats, dat is wel nice.
Ja precies daarna door naar de universiteit.. Met een beetje geluk dus nog 2 jaar in dienst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:29 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oooh lekker joh! Dus jij bent binnenkort klaar als het goed is!
Mijn loon klopt ongeveer, het is zelf 4 euro te veel. Prima dacht ik zo.
Oh, altijd tof om te horen, mensen met ambitie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja precies daarna door naar de universiteit.. Met een beetje geluk dus nog 2 jaar in dienst.
Helaas.. Enschedeeeeequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:31 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh, altijd tof om te horen, mensen met ambitie.Waar ga je heen? Utrecht toevallig haha!
14:20.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef Chapelle het volgende:
Hoe laat werd jij dan gebeld Mallet?
Mooi, dan kan je mn ritten in ieder geval niet jatten haha.quote:
Wil je "weer eens" werken? Je hebt net 750 euro loon gekregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:49 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Dan moet ik er zelf maar eens achter aan bellen haha. Wil weer eens werken.
Heb je wel gekregen maar is ingehouden. Ik kan het weten, verdien regelmatig zulke bedragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:54 schreef Chapelle het volgende:
Nee ik zou 750 moeten krijgen, heb 80 minder gekregenJa in Juli veel gewerkt maar de hele maand augustus nog niets.
Ik kom wel een keer naar Doetinchem, even een ritje afpakken dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:51 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wil je "weer eens" werken? Je hebt net 750 euro loon gekregen. Volgens mij heb je dan niet echt stilgezeten de afgelopen maand.
@ Hojd.. Nee wees daar maar niet bang voor. Ik blijf vanuit mijn huidige regio werken (en wie weet soms dus na college vanuit Enschede). Ga er niet wonen maar ga gewoon met de auto heen en weer.
Haha toe maar!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:56 schreef Mallet het volgende:
[..]
Heb je wel gekregen maar is ingehouden. Ik kan het weten, verdien regelmatig zulke bedragen. Heb je werk?
Ja het is gebeurd met jou. Na weken van extreem veel werken ben ik weer van de partij. Je kan beter gewoon een ander baantje gaan zoeken nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:04 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Haha toe maar!Net gebeld maar geen werk...
Jij hebt waarschijnlijk een paar privenummers van de dames achter de telefoonsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:05 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja het is gebeurd met jou. Na weken van extreem veel werken ben ik weer van de partij. Je kan beter gewoon een ander baantje gaan zoeken nu
Volgens mijn berekeningen kom ik ook ongeveer ¤130,- te kort. Ik heb geen ander bijbaantje, dan moet ik toch gewoon krijgen wat ik heb gereden? of wordt er dan ook nog geld ingehouden...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:54 schreef Chapelle het volgende:
Nee ik zou 750 moeten krijgen, heb 80 minder gekregenJa in Juli veel gewerkt maar de hele maand augustus nog niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |