Ah één dag uitloop kan toch best?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:53 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind het niet kunnen hoor, dat het zo belachelijk lang duurt voordat je loon op je rekening staat bijgeschreven...
Oh, en bedankt he, RTS!
[ afbeelding ]
Is er ook geld van je rekening? Geskimmed worden is echt kutquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:49 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Net mijn auto afgeleverd op Schiphol. Bleek nog een hele zoektocht om de juiste locatie te vinden, wat is Schiphol een doolhof zeg! Toen ik een kaartje terug wilde kopen bleek mijn pas geblokkeerd. Een telefoontje naar de bank wees uit dat ik geskimd was en dat mijn pas dus was geblokkeerd![]()
Gelukkig had ik nog wat contant zodat ik bij het loket een kaartje kon kopen..
Skimmen betekent het lezen/namaken van je pas. Als zij erachter komen wat je saldo is gaan ze echt niet het risico lopen voor 200/300 euro hoor. Ben zelf ook wel eens geskimmed (volgens de ING) en er was geen geld van mijn rekening.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:00 schreef joppie_saus het volgende:
Skimmen is geld van iemands rekening afhalen, wat denk je zelf...
Kut man, NT. Gelukkig krijg je het geld terug van je bank.
Precies!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:10 schreef Mallet het volgende:
Misschien komt het vanavond nog. Is volgens mij al een keer eerder gebeurd. Oh en die e-mailtjes ja. Volgens mij staat er meestal niet eens sorry of excuses alleen dat het overgemaakt is en je niet mag bellen als het niet klopt.
Oh ja en dat het per bank afhankelijk is wanneer je het hebt, wat mij altijd het gevoel geeft alsof het mijn eigen schuld is (of van mijn bank) dat het 2 dagen later is hehe.quote:
Pas op dat je niet in een spuit gaat zittenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:17 schreef Panthera. het volgende:
Morgen eindelijk weer twee ritjes. Eerste voor deze maand, zijn alleen wel kort, maar ach, mag waarschijnlijk een uur of 2 in het zonnetje in Arnhem wachten tot ik mijn tweede auto mag ophalen.
Moet een auto ophalen bij een daklozen/verslaafden jongeren centrum of iets dergelijks, ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |