Wil je "weer eens" werken? Je hebt net 750 euro loon gekregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:49 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Dan moet ik er zelf maar eens achter aan bellen haha. Wil weer eens werken.
Heb je wel gekregen maar is ingehouden. Ik kan het weten, verdien regelmatig zulke bedragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:54 schreef Chapelle het volgende:
Nee ik zou 750 moeten krijgen, heb 80 minder gekregenJa in Juli veel gewerkt maar de hele maand augustus nog niets.
Ik kom wel een keer naar Doetinchem, even een ritje afpakken dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:51 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wil je "weer eens" werken? Je hebt net 750 euro loon gekregen. Volgens mij heb je dan niet echt stilgezeten de afgelopen maand.
@ Hojd.. Nee wees daar maar niet bang voor. Ik blijf vanuit mijn huidige regio werken (en wie weet soms dus na college vanuit Enschede). Ga er niet wonen maar ga gewoon met de auto heen en weer.
Haha toe maar!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:56 schreef Mallet het volgende:
[..]
Heb je wel gekregen maar is ingehouden. Ik kan het weten, verdien regelmatig zulke bedragen. Heb je werk?
Ja het is gebeurd met jou. Na weken van extreem veel werken ben ik weer van de partij. Je kan beter gewoon een ander baantje gaan zoeken nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:04 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Haha toe maar!Net gebeld maar geen werk...
Jij hebt waarschijnlijk een paar privenummers van de dames achter de telefoonsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:05 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja het is gebeurd met jou. Na weken van extreem veel werken ben ik weer van de partij. Je kan beter gewoon een ander baantje gaan zoeken nu
Volgens mijn berekeningen kom ik ook ongeveer ¤130,- te kort. Ik heb geen ander bijbaantje, dan moet ik toch gewoon krijgen wat ik heb gereden? of wordt er dan ook nog geld ingehouden...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:54 schreef Chapelle het volgende:
Nee ik zou 750 moeten krijgen, heb 80 minder gekregenJa in Juli veel gewerkt maar de hele maand augustus nog niets.
Boven een bepaalde grens gaat er ook wat naar de belasting, die grens is rond de 500euro dacht ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:42 schreef mergbot het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen kom ik ook ongeveer ¤130,- te kort. Ik heb geen ander bijbaantje, dan moet ik toch gewoon krijgen wat ik heb gereden? of wordt er dan ook nog geld ingehouden...
Werk genoeg dus in jou regio, hier voor de 4e dag op rij niet gebeld :\. Welke regio zit je eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:57 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Boven een bepaalde grens gaat er ook wat naar de belasting, die grens is rond de 500euro dacht ik.
Morgen 3ritten! Kom 3x op hetzelfde adres
Volgens mij wel ja! Regio Rotterdam, kan me geen dag indenken waarop ik niet ben gebeld de laatste 2maanden. Dus zelfs in de vakantie was hier genoeg te doen blijkbaar!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:01 schreef enpe het volgende:
[..]
Werk genoeg dus in jou regio, hier voor de 4e dag op rij niet gebeld :\. Welke regio zit je eigenlijk?
Lekker, regio Eindhoven is drama atm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja! Regio Rotterdam, kan me geen dag indenken waarop ik niet ben gebeld de laatste 2maanden. Dus zelfs in de vakantie was hier genoeg te doen blijkbaar!
Ik heb er ook nooit zin in als ik thuiskomquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef Jorian29 het volgende:
Goh, ik net die ritbonnen invullen, met vakantie en geen zin enzo niet van gekomen, was ik toch helemaal vergeten waar ik ben geweestHad tijdens mn eerste rit toendertijd een belletje gekregen met een rit tussendoor, die beter aansloot op mn tweede rit. Dus geen ritinfo enzo van gekregen, en mn transportformulier zei ook niks over een locatie. Heb het kunnen vinden door de naam van de bushalte (gemeentehuis) in te voeren in google maps en kwam zodoende in Nieuwegein uit.
Toch maar even wat strikter omgaan met het opsturen van mn ritbonnen.
Ja wij hebben grote en serieuze klanten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus wat moeten jullie een hoop doorgeven en noteren
Dat heb ik ook wel eens, en dan voor elke schade de oorzaak vertellen. Staan ze daar heel opgelaten toe te kijken hoe ik keurig netjes alle schades noteerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:20 schreef joppie_saus het volgende:
Kom ik in Deventer voor mijn wissel, staan ze met twee man de auto's te controleren en elke schade die ik opschrijf uitvoerig te analyseren. Kreeg er een punthoofd van. Maar ik ben nu op weg naar mijn derde en laatste auto, eerst even pauze houden in Breda.
Ik hoop dat je niet beschoten wordtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:36 schreef verse_vis het volgende:
Fleauris en ik werken in regio Rotterdam, wat is daar mis mee?
Gister mn 1e werkdag gehad. Rotterdam - Eindhoven (caddy, reed prima! haha) en Eindhoven-Meerkerk! (peugeot 308).
De bushalte is daar idd een eindje lopen, maar gelukkig scheen de zon
Hopelijk word ik voor morgen weer gebeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |