Kosten voor de moeite van het in en uitchecken zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:36 schreef joppie_saus het volgende:
Nice. EW heeft me 5 euro meer OV-kosten uitbetaald dan zelf berekend.
Hou je actieradius meter maar goed in de gaten. Ik had laatst ook een electrische en zat hem behoorlijk te knijpen omdat die meter sneller zakte dan de afstand die ik aflegde.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef verse_vis het volgende:
Ik rijd morgen 70km in een elektrische auto! Een Think City! haha
Jup 2 weken fulltime beschikbaar......geen enkele keer gebeld.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:21 schreef Chapelle het volgende:
Weer geen werk voor morgen, het is echt rustig.
Moest je hem ook opladen tussendoor? of was hij vol toen je hem ophaalde?quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:01 schreef verse_vis het volgende:
Het was echt een leuke wagen om in te rijden! Trekt wel snel op! 1 km was ongeveer 1% accu..
Easyway zuigt dan ook gewoon big time. Heeft iets van 1.000 chauffeurs, zo onpersoonlijk als iets. Sprak laatst een gast die daar al twee jaar werkte, één keer een auto verkeerd had afgeleverd en vervolgens meteen is ontslagen. Dat krijg je wanneer je niet weet wie goede werknemers zijn en je werknemers als een nummer zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef Viezze het volgende:
Wat ik merk bij een vriend van mij die bij AR werkt is dat daar eigenlijk altijd werk is, waar je bij EW zo af en toe nog wel eens niet wordt gebeld. Wel maakt hij meestal kortere dagen, dus dat compenseert dan enigszins.
Bij mijn kleine bedrijfje met 80 chauffeurs welquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:34 schreef Viezze het volgende:
Dat is bij AR niet heel anders hoor. Volgens mij hebben zij met die 65+'ers erbij nog meer chauffeurs dan EW.
En een auto verkeerd afleveren is ook niet heel slim. Het zijn gewoon dingen met een waarde van duizenden euro's. Ik weet niet of het een ontslag rechtvaardigt, maar het is heel onhandig.
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:12 schreef Viezze het volgende:
Nice Mallet, ik ben ook vandaag jarig
Ben bij mijn ouders thuis dus kaartje van EW zal ik even moeten afwachten.
Gelukkig zat hij vol! 'Even opladen' zit er bij deze auto's niet in..quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:32 schreef mergbot het volgende:
[..]
Moest je hem ook opladen tussendoor? of was hij vol toen je hem ophaalde?
Jij ookquote:
Haha, dat was het meisje met wie ik samen moest solliciteren, weet toevallig dat zij vandaag haar allereerste rit had ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:32 schreef Panthera. het volgende:
Gefeliciteerd jarigen! Ik heb ook een geschreven kaart gekregen (paar maanden geleden al) dus er is hoop
Arnhem - Born - Arnhem vandaag, geen wissel, dus redelijk goed voor de uren.
Bij het afleveradres in Arnhem was er ook een vrouwelijke hiker aangekomen (ook vanuit Born), was haar eerste dag. Maar goed, dat betekende dus dat we naar het station gelift werden![]()
Wat een monsterrittenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Vandaag Utrecht - Houten () in een V50 gehad en Utrecht - Doorn in een Mercedes C180. Lekker bakkie overigens
Ze mag vaker samen aankomen, ik weet zeker dat ik geen lift had gehad als zij er niet was geweestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:22 schreef FxG het volgende:
[..]
Haha, dat was het meisje met wie ik samen moest solliciteren, weet toevallig dat zij vandaag haar allereerste rit had ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |