abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101032042
Wel lache om een keer alleen in zo'n ding te rijden of niet?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_101047477
Het was echt een leuke wagen om in te rijden! Trekt wel snel op! 1 km was ongeveer 1% accu..
pi_101050453
Weer geen werk voor morgen, het is echt rustig.
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:29:00 #214
207863 Obama
Barack Hussein
pi_101050807
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:21 schreef Chapelle het volgende:
Weer geen werk voor morgen, het is echt rustig.
Jup 2 weken fulltime beschikbaar......geen enkele keer gebeld.
pi_101050978
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 18:01 schreef verse_vis het volgende:
Het was echt een leuke wagen om in te rijden! Trekt wel snel op! 1 km was ongeveer 1% accu..
Moest je hem ook opladen tussendoor? of was hij vol toen je hem ophaalde?
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_101053184
Vandaag weer gewerkt bij een verhuurbedrijf in Utrecht. Niet heel spannend, maar ik vind het ook niet vervelend om te doen ofzo :)
@ Chapelle & Obama: bij Autoreset is het anders druk zat. Afgelopen weken fulltime beschikbaar en bijna iedere dag wel gebeld. Zelfs vaak nog spoedjes 's morgens :) (regio Utrecht)
pi_101057038
Wat ik merk bij een vriend van mij die bij AR werkt is dat daar eigenlijk altijd werk is, waar je bij EW zo af en toe nog wel eens niet wordt gebeld. Wel maakt hij meestal kortere dagen, dus dat compenseert dan enigszins.
pi_101062415
Morgen dan eindelijk mijn eerste twee ritten. Begin in Houten en dan via Rotterdam naar Barneveld. Ben benieuwd! Zometeen nog maar 'ns de chauffeurshandleiding goed doorlezen!
pi_101063206
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef Viezze het volgende:
Wat ik merk bij een vriend van mij die bij AR werkt is dat daar eigenlijk altijd werk is, waar je bij EW zo af en toe nog wel eens niet wordt gebeld. Wel maakt hij meestal kortere dagen, dus dat compenseert dan enigszins.
Easyway zuigt dan ook gewoon big time. Heeft iets van 1.000 chauffeurs, zo onpersoonlijk als iets. Sprak laatst een gast die daar al twee jaar werkte, één keer een auto verkeerd had afgeleverd en vervolgens meteen is ontslagen. Dat krijg je wanneer je niet weet wie goede werknemers zijn en je werknemers als een nummer zijn.
pi_101064129
Dat is bij AR niet heel anders hoor. Volgens mij hebben zij met die 65+'ers erbij nog meer chauffeurs dan EW.

En een auto verkeerd afleveren is ook niet heel slim. Het zijn gewoon dingen met een waarde van duizenden euro's. Ik weet niet of het een ontslag rechtvaardigt, maar het is heel onhandig.
pi_101064406
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 23:34 schreef Viezze het volgende:
Dat is bij AR niet heel anders hoor. Volgens mij hebben zij met die 65+'ers erbij nog meer chauffeurs dan EW.

En een auto verkeerd afleveren is ook niet heel slim. Het zijn gewoon dingen met een waarde van duizenden euro's. Ik weet niet of het een ontslag rechtvaardigt, maar het is heel onhandig.
Bij mijn kleine bedrijfje met 80 chauffeurs wel ;) AR heeft er 1.500 op de site.
pi_101064775
Je kiest er altijd nog zelf voor om bij zo'n bedrijf te gaan werken. Je weet dat het dan onpersoonlijk is, zeker omdat je vrijwel nooit collega's treft, zeker niet die van het kantoor. En dat onpersoonlijke is ook wel eens lekker.

Bij welk bedrijf werk je dan?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 01:26:26 #223
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101069201
Op welke manier een auto verkeerd afgeleverd?
#26 || Luciano da Silva
pi_101069367
Bij een ander adres? :P
pi_101073401
Ik vind Easyway niet echt onpersoonlijk hoor. Als ik de planning aan de telefoon heb herkennen ze me altijd wel en op je verjaardag krijg je zowaar een verjaardagskaart! Vorig jaar handgeschreven nog wel! Of ik er dit jaar een ontvang (of beter gezegd vandaag hehe).. Zal blijken!
pi_101074068
Nice Mallet, ik ben ook vandaag jarig :P
Ben bij mijn ouders thuis dus kaartje van EW zal ik even moeten afwachten.
pi_101074191
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:12 schreef Viezze het volgende:
Nice Mallet, ik ben ook vandaag jarig :P
Ben bij mijn ouders thuis dus kaartje van EW zal ik even moeten afwachten.
Nice! Gefeliciteerd!
pi_101074480
Gefeliciteerd Mallet en Viezze!

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:32 schreef mergbot het volgende:

[..]

Moest je hem ook opladen tussendoor? of was hij vol toen je hem ophaalde?
Gelukkig zat hij vol! 'Even opladen' zit er bij deze auto's niet in..
pi_101076315
Gefeliciteerd Mallet en Viezze :)

Ik ben het wel met Mallet eens, als je veel werkt en dan veel gebeld wordt herkennen ze je ook wel.
Zeker nu ik PC ben, ben ik er 1 van de ongeveer 250 in plaats van 1200 dus dat werkt ook wel mee.
En ik denk dat EW ook best veel papieren werknemers heeft die verder niet of nauwelijks werken, de bekende 80/20 regel kun je hier wel toepassen denk ik.
pi_101086583
Gefeliciteerd jarigen! Ik heb ook een geschreven kaart gekregen (paar maanden geleden al) dus er is hoop :)

Arnhem - Born - Arnhem vandaag, geen wissel, dus redelijk goed voor de uren.

Bij het afleveradres in Arnhem was er ook een vrouwelijke hiker aangekomen (ook vanuit Born), was haar eerste dag. Maar goed, dat betekende dus dat we naar het station gelift werden :) :')
pi_101086975
Manman, wat een eerste dag! Twee ritten. Eerste met die enorme hoosbui waardoor controleren redelijk onmogelijk werd. Maar goed dat was een bijna nieuwe auto. Dus dat ging prima. Voelde me op de weg een beetje een stormchaser.

Toen de tweede rit: word ik op de snelweg met 120 opeens geraakt door een houten plaat van ong 1m bij 1m. Waarschijnlijk gelanceerd door de vrachtwagen die voor me reed oid. Gelukkig kwam hij zeg maar plat rechts op de motorkap en vloog hij erover/langs. (hoop dat degene achter me ook in orde is). Eenmaal aangekomen lang bezig geweest met schadeformulier die ergens vandaan getoverd moest worden. Vooral wat krasjes en vies door soort vage pluisjes.
Als dat ding verkeerd was gevlogen had hij zo maar eens door de voorruit kunnen steken. Schrok me rot!

Nu eindelijk naar huis.
pi_101087564
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:20 schreef Mallet het volgende:

[..]

Nice! Gefeliciteerd!
Jij ook ;) Rest bedankt!

@bambambam Damn je zal je wel dood zijn geschrokken, veel geluk gehad inderdaad..
pi_101087627
Shit, mooie eerste dag dan!
Dacht met het weer vanmorgen inderdaad ook aan mede-EW'ers die de weg op moesten. Knap uitdagend rijden zo, gelukkig alles goed gegaan :)
pi_101089226
Ik kan me ook niet heugen dat een Fokker een ongeluk heeft gehad, dus er mag wel gezegd worden dat wij prima chauffeurs zijn 8-)
pi_101089888
Ik een keer bijna. Als PC. Niet mijn schuld trouwens maar was wel schrikken -_-
pi_101091380
Ik had bijna een keer vol een auto in mijn zijkant zitten, was dan zeker mijn eigen schuld geweest. Maar door laagstaande zon zag ik weinig, keer toch nog maar een keer voordat ik de weg opreed en toen zag ik toch een auto aankomen. Schrok me kapot maar het liep uiteindelijk met een sisser af
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:50:06 #237
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_101091915
Vreemd al die verhalen over noodweer, in Groningen is het op een regenbui na rustig geweest.

Afijn, morgen twee ritten. Groningen Tiel en Tiel Almere. Geen wissel overigens.
#26 || Luciano da Silva
pi_101098305
Vandaag Utrecht - Houten ( :') ) in een V50 gehad en Utrecht - Doorn in een Mercedes C180. Lekker bakkie overigens :D
pi_101098903
Eerste rit ging prima. Nieuwe VW Golf die erg luxe was, reed prima, van Houten naar Numansdorp trouwens. Ik had wel geluk, de man aan wie ik 'm af moest leveren bracht me zomaar naar een busstation aan de snelweg omdat dat een uur zou schelen volgens hem, en hij toch eventjes wilden weten hoe de auto reed.

Toen een wat oudere Audi opgehaald in Rotterdam (waar ik dus al lekker vroeg was) en die in Barneveld afgeleverd, vlakbij een treinstation.

Overigens weinig last gehad van het weer!
pi_101098987
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:32 schreef Panthera. het volgende:
Gefeliciteerd jarigen! Ik heb ook een geschreven kaart gekregen (paar maanden geleden al) dus er is hoop :)

Arnhem - Born - Arnhem vandaag, geen wissel, dus redelijk goed voor de uren.

Bij het afleveradres in Arnhem was er ook een vrouwelijke hiker aangekomen (ook vanuit Born), was haar eerste dag. Maar goed, dat betekende dus dat we naar het station gelift werden :) :')
Haha, dat was het meisje met wie ik samen moest solliciteren, weet toevallig dat zij vandaag haar allereerste rit had ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')