Dewgong twijfel ik nog over, maar ik denk dat een Ice-type wel handig is.quote:
Waterfall en Surf zijn idd best oké, maar aan een move als Whirpool heb je niet zo heel veel in een gevecht. Voor het vechten heb ik dan bijvoorbeeld liever een Lanturn met twee elektrische aanvallen, Surf en (bijvoorbeeld) Bubblebeam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:34 schreef Rikketik het volgende:
Waterfall en Surf zijn twee goede moves hoor! Beste water moves in de game durf ik wel te zeggen, waarbij Waterfall beter is voor pokémon met hoge attack en Surf voor pokémon met hoge spec. attack.
Die pokewalkers neem ik nog elke dag mee. Ook al speel ik HeartGold of SoulSilver op dit moment niet. Gewoon leuk voor de items die je kan krijgen. Volgens mij heb ik al heel wat van die choice items. Jammer dat ik die niet naar Black of White kan krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:38 schreef Helgen het volgende:
Ik heb gisteren mijn pokéwalker maar eens opgestart, omdat ik vandaag een lange wandeling ga maken, dus dan komen die extra stappen goed te pas. Ik kon met de pokéwalker gelijk de rugged road unlocken en een ponyta vangen, dus dat was wel grappig. Verder ben ik nog geen stap verder met het spel, want ik spendeer al mijn tijd aan voltorb flip en drowzee wil maar heel langzaam levelen :p
Ik ben ook precies op diezelfde plek, maar mijn pokémon zitten dichter bij de level 30quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:
6 badges, Pokémon op level 45.
Ik had meer moeite met het verslaan van Jasmines Magnemites dan met haar Steelix.
En Togetic kan dus pas Togekiss worden zodra ik de national dex hebt, omdat je dan pas een Shiny Stone kunt krijgen. Leuk.
Door Mt. Mortar heen en dat hele Team Rocket gedoe .... w00t.
Ik wil echt cheats om meer game coins te krijgen. Ik heb áltijd pech met Voltorb Flip.
Zijn er nog 4 vakjes over, zit onder 2 van hen een Voltorb en onder de andere 2 zo'n ding met 2 of 3 punten ... draai ik bijna altijd het vakje om met een Voltorb eronder.
Gameshark zou ik hier echt goed kunnen gebruiken.
En de Pokéwalker gebruik ik niet meer ... de vorige keer wel, maar het maakte niet uit hoeveel ik liep, want er gebeurde niks.
Ik moet nog door Mt. Mortar heen en kan dus ook nog geen Fly gebruiken voor Mahogany Town, omdat ik daar nog niet geweest ben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik ben ook precies op diezelfde plek, maar mijn pokémon zitten dichter bij de level 30
Ok, dat is raar. Wel goed de instructies opgevolgd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:
En de Pokéwalker gebruik ik niet meer ... de vorige keer wel, maar het maakte niet uit hoeveel ik liep, want er gebeurde niks.
Jep, precies gedaan wat er in dat boekje stond, maar er gebeurde niks ... Ik kon de hele dag lopen, maar alsnog gebeurde er niks ...quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:50 schreef pjats het volgende:
[..]
Ok, dat is raar. Wel goed de instructies opgevolgd?
Ik heb er twee al vanaf dat die spellen uitkwamen en ik heb er nooit problemen mee gehad. Ik moest alleen een keertje de batterijen vervangen.
Ik verdenk dat Voltorb Flip er echt van dat het soms gewoon expres tegen je beslist. Wat je zegt, dan heb je nog een paar vakjes over en ook al pik je de meest logische uit, dan nog zit er een Voltorb onder. Zit je net op level 5 ook, wordt je gelijk weer teruggezet naar level 1 of 2.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wil echt cheats om meer game coins te krijgen. Ik heb áltijd pech met Voltorb Flip.
Zijn er nog 4 vakjes over, zit onder 2 van hen een Voltorb en onder de andere 2 zo'n ding met 2 of 3 punten ... draai ik bijna altijd het vakje om met een Voltorb eronder.
Gameshark zou ik hier echt goed kunnen gebruiken.
Met Quilava, maar het viel nog niet mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik moet nog door Mt. Mortar heen en kan dus ook nog geen Fly gebruiken voor Mahogany Town, omdat ik daar nog niet geweest ben.
Hoe heb je Jasmine dan kunnen verslaan?
die pokemon generatie is gewoon veel tofferquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:32 schreef tuut-chips het volgende:
Volgens mij is heartgold veel leuker dan white
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
Als je de keuze hebt, zou ik voor Scizor(X-Scissor/Iron Head en de overige 2 moves keuze uit Aerial Ace(TM), Slash, Night Slash of Swords Dance) gaan en heracross is niet 'sterker', zn base attack is lager dan die van scizor, hij is wel sneller.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik verdenk dat Voltorb Flip er echt van dat het soms gewoon expres tegen je beslist. Wat je zegt, dan heb je nog een paar vakjes over en ook al pik je de meest logische uit, dan nog zit er een Voltorb onder. Zit je net op level 5 ook, wordt je gelijk weer teruggezet naar level 1 of 2.![]()
(Toch blijf ik het spelen, het is zo verslavend.)
Wat betreft die laatste kan ik niet kiezen. Ik vind ze allebei erg cool, Heracross is misschien iets sterker, maar Scyther kan ik laten evolueren naar Scizor. Moeilijk, moeilijk...
En het exp. puntensysteem. Dat is de belangrijkste reden waarom ik nu weer HeartGold aan het spelen ben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die pokemon generatie is gewoon veel toffer
Het hangt af van de levels. Met een Pokémon van level 30 een Pokémon van level 10 verslaan levert vaak maar 20 exp. punten op ... dat is nog minder dan je bij het oude systeem kreeg voor een Sentret van level 3.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:32 schreef Eenskijken het volgende:
Hoe is dat exp systeem van black/white dan precies? Je krijgt toch minder xp als jouw pokemon hoger lvl is dan de tegenstander. Dus je krijgt met een lvl 30 tegen een lvl 5 zeg maar helemaal GEEN exp meer?
Ik zou voor een andere kiezen. Munna kan niet zoveel verschillende soorten aanvallen leren.quote:
Ah, voor de exp grinders wel een flink nadeel ja. Maar als je niet van grinden houdt is het wel beter. Zorgt ervoor dat je meer gelijke lvls houdt met de tegenstander door de game heen denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het hangt af van de levels. Met een Pokémon van level 30 een Pokémon van level 10 verslaan levert vaak maar 20 exp. punten op ... dat is nog minder dan je bij het oude systeem kreeg voor een Sentret van level 3.
Met een Pokémon van level 50 een Pokémon van level 35 verslaan, levert soms zelfs maar 300 exp. punten op ... echt superwaardeloos.
Daarentegen krijg je wel weer veel meer exp. punten als je eigen Pokémon op een lager level zitten.
Met een Pokémon op level 15 eentje van level 25 verslaan, kan je dan wel 1000 exp. punten opleveren.
Maar dat is ook het enige positieve aan dat nieuwe systeem.
Ik dank dat je qua psychich met elygem/beehyem het dichtst in de buurt van Ralts komt en qua water komt tympole/paplitoad/seismitoad het dichtst in de buurt van shellos/gastrodon(alhoewel seismitoad er niet tof uitziet)quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vergelijk graag ,
Dus welke psychisch is een beetje als Ralts?
En welke water is als Gastrodon ? Gastrodon is een baas
Die is wel goed: hij kan o.a. Thunderbolt, Surf, Aerial Ace, Dig en Shadow Ball leren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
En Lilipup is die het trainen waard of zijn alle normal pokemon weer eens useless ?
Surf is mooi dan wordt hij mijn hm tm verneuk pokemon.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die is wel goed: hij kan o.a. Thunderbolt, Surf, Aerial Ace, Dig en Shadow Ball leren.
En is qua defense ook heel goed.
In Black & White heb je de hm's en de tm's vaak niet nodig op de belangrijke stukken. Je kunt een groot deel van het spel spelen zonder HM-moves, alleen voor items en Legendary Pokémon en zo heb je ze eigenlijk nodig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Surf is mooi dan wordt hij mijn hm tm verneuk pokemon.
Zo een ergernis altijd die verplichte TM moves .
Die is zeker wel goed. Vooral als hij Intimidate heeft. Alleen zou ik wel voor de physieke aanvallen gaan. Zijn Sp.Attack is niet zo goed. Als je kan zou ik als hij een Stoutland is geworden een paar van die elemental fang aanvallen leren. Vooral Ice Fang kan geen kwaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die is wel goed: hij kan o.a. Thunderbolt, Surf, Aerial Ace, Dig en Shadow Ball leren.
En is qua defense ook heel goed.
Een wall moet het, volgens mij iig, het lang uit kunnen houden. Sommigen doen dat door vooral veel klappen op te kunnen vangen. Een bekende is bijvoorbeeld Chansey/Blissey. Dat is een Sp.Def Wall, hoge HP en een hoge Sp.Def. Voorheen was zijn beste aanval Seismic Toss, die doet evenveel HP schade als je level. Maar goed, ik heb een hekel aan ze. Ik wil pokemon met goede aanvallen hebben en iig een beetje snelheid.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Een wall is een Pokémon die er alleen is om klappen op te vangen?
Ik heb altijd Pokémon met 4 aanvallen (het liefst van 4 verschillende types) die minstens 60 schade doen en ik grind best veel.
Ik kom dus eigenlijk op pure kracht door het spel heen.
Ik niet. Eigenlijk nooit interessant gevonden. Het kost mij al genoeg tijd om de spellen uit te spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:50 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar spelen jullie ook competitief?
Zorua en Zoruark kun je van bijna iedereen hier wel ruilen. Hij is zeer breedable namelijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:53 schreef Yachiru het volgende:
Pokémon!![]()
Ik speel momenteel White en SoulSilver, eigenlijk een beetje door elkaar. Niet echt handig, maar ik was net opnieuw begonnen met SoulSilver, toen ik White kochtBen met beide nog niet erg ver. Heb ook nog Platinum en wat oude GB (Blue) en GBA (Sapphire en LeafGreen) versies liggen, maar die speel ik op het moment niet.
Ik heb nog niet echt een vast team in White, moet nog een beetje wennen aan die nieuwe PokémonDaarom vind ik het wel leuk dat je in de PGL DreamWorld Pokémon uit de oude generaties kunt vinden. Voor SoulSilver heb ik ook nog geen vast team. Heb via de Pokéwalker wel een Murkrow weten te vangen, die erg handig gaat zijn tegen de Gastly/ Haunter/ Gengar van mijn rivaal!
Wat ik trouwens wel een beetje jammer vind, is dat ik maar één event Pokémon heb, alleen Mew. Toen die werd uitgegeven (oktober vorig jaar) had ik SoulSilver net gekocht, maar na een tijdje ben ik toen gestopt omdat ik niet zoveel tijd meer had. In februari heb ik daardoor Celebi en de 3 shiny hondjes gemist, waardoor ik Zorua en Zoruark nu dus niet kan krijgen. En Victini heb ik ook gemist, en die is juist zo schattig!
Totodile is tof, maar zn evoluties niet.. dat is wel jammer..quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:42 schreef tuut-chips het volgende:
Begin AS WE SPEAK met Heartgold, denk dat ik Totodile neem.
Zit nu in het scherm waarin je kunt kiezen, helpquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Totodile is tof, maar zn evoluties niet.. dat is wel jammer..
Cyndaquilquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Zit nu in het scherm waarin je kunt kiezen, helpwelke pokémon
Oh, do want!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:40 schreef maxmit het volgende:
[..]
Zorua en Zoruark kun je van bijna iedereen hier wel ruilen. Hij is zeer breedable namelijkZo heb ik 'm ook gekregen.
De Pokémon zelf:quote:Fire - Super Effective against: Bug, Grass, Ice, Steel.
Not Very Effective against: Dragon, Fire, Rock, Water.
Grass - Super Effective against: Ground, Rock, Water.
Not Very Effective against: Bug, Dragon, Fire, Flying, Grass, Poison, Steel.
Water - Super Effective against: Fire, Ground, Rock.
Not Very Effective against: Dragon, Grass, Water.
Grass heeft dus duidelijk de meeste zwakheden.quote:Fire - Super Effective: Water, Ground, Rock.
Not Very Effective: Fire, Grass, Ice, Bug, Steel.
Grass - Super Effective: Fire, Ice, Poison, Flying, Bug.
Not Very Effective: Water, Electric, Grass, Ground.
Water - Super Effective: Electric, Grass.
Not Very Effective: Fire, Water, Ice, Steel.
Heb je gen 3 of 4 starters?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:36 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Oh, do want!Weet je zo ook wie? Of, als diegene dit toevallig leest, heb je nog een extra Zorua over?
Ik heb alleen niet echt spectaculaire Pokémon om terug te ruilen, ben nog niet zo ver in het spel. Dus ik hoop niet dat dat erg is..
Of eentje met fightaanvallen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef Eenskijken het volgende:
steelix is een beetje weird, fire is opzich het best, maar de fire pokemon die je normaal kan krijgen (behalve cyndaquil) zijn best wel zwak. growlithe/vulpix dus. Dan kan je eigenlijk beter een water pokemon gebruiken, dat werkte vaak beter voor mij.
(hoewel je voor magnemite eigenlijk sowieso fire moet gebruiken)
Je party lijkt me zo redelijk. Ik ben alleen niet fan van Munna. Zal best een sterke pokemon zijn, maar hij is zo traagquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er nu dus 9
Tympole Herdier Munna Servine Sawk en Sandile in me party en dan die Sen Pokemon ,een aap een een eletrco zebra in mijn box.
Nu wordt het keuzes maken Die aap lijkt me niets te worden. Die Zebra ook niet maar die Sen pokemon is wel een held of niet ?
Kan ik waarschijnlijk wel aankomen!quote:
Zo zou ik ze ook orderen. Maar ik heb liever een andere pokemon dan een aapje. Ik kies veel op uiterlijk en ik hou niet van aapjesquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Van die aapjes is Pansear/Simisear toch mijn favoriet en op de 2e plaats staat Panpour/Simipour.
Pansage/Simisage heeft gewoon teveel zwakheden (en ziet er gemeen uit).
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:50 schreef HerbertThePervert het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar spelen jullie ook competitief?
Ik weet niet precies wat dat inhoudt ...quote:
Mocht je geen fire pokémon hebben: tegen Magnemite kun je ook Dig gebruiken (TM28, te vinden in het National Park), want ground is 4x effective tegen de combinatie electric/steel. Tegen Steelix is ground 2x effective, maar Steelix heeft een enorme defense dus dan zou je beter een move als Surf kunnen gebruiken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef Eenskijken het volgende:
steelix is een beetje weird, fire is opzich het best, maar de fire pokemon die je normaal kan krijgen (behalve cyndaquil) zijn best wel zwak. growlithe/vulpix dus. Dan kan je eigenlijk beter een water pokemon gebruiken, dat werkte vaak beter voor mij.
(hoewel je voor magnemite eigenlijk sowieso fire moet gebruiken)
Nee, daar begin ik echt niet aan. De battles lijken me leuk, maar die hele aanloop er naartoe... een leuk team breeden om de league mee te verslaan vind ik al een hels karwei en dan zou daar ook nog eens EV-training e.d. bij komen...quote:
Maar kan absoluut niet op tegen Typhlosion..quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:38 schreef Rikketik het volgende:
Croconaw vind ik tegenvallen qua design, maar Feraligatr is wel stoer hoor.
Dat is echt mooi.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:47 schreef pjats het volgende:
Wat art van Black en White
http://pokemonblackandwhite.net/?p=5800
Nope, Typhlosion is inderdaad beter. Maar Feraligatr is wel beter dan Meganium.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Maar kan absoluut niet op tegen Typhlosion..
En IV breeding, natures, stats en niet te vergeten de strategiequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef Rikketik het volgende:
Nee, daar begin ik echt niet aan. De battles lijken me leuk, maar die hele aanloop er naartoe... een leuk team breeden om de league mee te verslaan vind ik al een hels karwei en dan zou daar ook nog eens EV-training e.d. bij komen...
Ik bedoelde Daruma met zen pokemon.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef pjats het volgende:
[..]
Je party lijkt me zo redelijk. Ik ben alleen niet fan van Munna. Zal best een sterke pokemon zijn, maar hij is zo traagAapjes vind ik persoonlijk niet zo leuk, maar die kunnen zeker nooit kwaad. Maar aangezien je nu al Tympole hebt, lijkt me de wateraap nou niet zo handig. En wat bedoel je met de Sen pokemon? Die ken ik niet.
Hmmn hoe is een water pokemon met een Psychisch te vergelijken ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Panpour/Simipour is wel sterker dan Munna/Musharna.
Hij kan zoveel verschillende type aanvallen leren: water, normal, fight, ground, rock, flying, grass, ghost, ice ...
Ik heb m'n 3 Pokémon op level 49. Nog 1 level dus tot de Mahogany Gym.
Door de type coverage die Panpour/Simipour veel meer heeft dan Munna/Musharna en doordat hij een veel hogere speed heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn hoe is een water pokemon met een Psychisch te vergelijken ?
Maakt niet zoveel uit, maar ik zou het wel doen voordat je de gym van die stad aanpakt. In Desert Resort lopen wat trainers rond waar je tegen kan trainen namelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na route 4 trouwens eerst naar de Desert resort of naar het stadje ?
Erg vervelend ja. Enigste type aanval dat goed werkt is Rockquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een tering beest is Emolga om tegen te vechten zeg.![]()
:R
Daruma vind ik ook erg cool. Vooral als die evolueert, dan kan hij dankzij zijn ability (en de juiste aanvallen) erg sterk zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoelde Daruma met zen pokemon.
Wat een baas trouwens vlak voor het gevecht met de bug gym leader net fire punch geleerd toen was het natuurlijk een eitje. en wateraap heb ik inderdaad vervangen voor Tympole.
Munna blijft in me team tot dat ik Gothita heb.
Ik heb het even moeten opzoeken, aangezien ik niet zo ver ben met beide spellen. Maar wat ik vind kan je op meerdere manieren er tussen reizen. Vanuit Kanto met de boot (in Vermillion), de trein (Saffron City) en je kan gewoon Fly gebruiken (misschien met tussenstop bij de Pokemon League).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:53 schreef maxmit het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met HeartGold (SoulSilver) met die verschillende regionen. Vorige keer ben ik niet zo ver gekomenmaar ik haal nu de schade in.
Is het zo dat je 'reist' van het ene naar het andere gebied door een warp-achtig iets? Of dmv Fly?
Of ga je na het completen van de eerste regio naar de volgende en kun je niet meteen terug, maar later wel. En hou je je Pokemon of begin je overnieuw, aangezien je nieuwe starters krijgt.
Kun je vrij reizen tussen de regionen?
Zo veel vragen, zo veel antwoorden (hoop ik). Ik kan ook gewoon gaan spelen en het uitvinden, maar ik ben zeer nieuwsgierig aangelegdEn het uitspelen doe ik deze keer waarschijnlijk toch wel
En de levels van de trainers onderweg stijgen ook gewoon mee? Daarmee bedoel ik dat je in een nieuwe regio komt, met nieuwe starters. Die nieuwe starters hoef je misschien niet te gebruiken omdat je al een heleboel pokemon hebt, waaronder een goed(?) team. Als dan de wilde pokemon en/of de trainers onderweg en in gyms niet mee stijgen wordt het wel een makkelijk gebeuren.. of oordeel ik nu te snel/verkeerd??quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:25 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik heb het even moeten opzoeken, aangezien ik niet zo ver ben met beide spellen. Maar wat ik vind kan je op meerdere manieren er tussen reizen. Vanuit Kanto met de boot (in Vermillion), de trein (Saffron City) en je kan gewoon Fly gebruiken (misschien met tussenstop bij de Pokemon League).
Oja, ik zag het op serebii.. Hoenn heeft dus geen gymleaders. En er is (natuurlijk), maar één pokeleage, in Johto..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:54 schreef Eenskijken het volgende:
Gym's en trainers stijgen wel in lvl. Wilde pokemon in Kanto niet.
Hoenn? HG en SS gaat toch over Johto en Kanto? En beiden hebben gymleaders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:16 schreef maxmit het volgende:
[..]
Oja, ik zag het op serebii.. Hoenn heeft dus geen gymleaders. En er is (natuurlijk), maar één pokeleage, in Johto..Soms is het fijn als het voorgekauwd wordt.
Ik weet niet hoor, Hoenn heeft dus wel gymleaders, in de spel is je eigen vader daarin zelfs een gymleader en elke regio heeft een pokeleague, en ash is nooit kampioen geweest tot nu toequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:16 schreef maxmit het volgende:
[..]
Oja, ik zag het op serebii.. Hoenn heeft dus geen gymleaders. En er is (natuurlijk), maar één pokeleage, in Johto..Soms is het fijn als het voorgekauwd wordt.
In HG/SS heb je 2 regios. De Johto en de Kanto regio, beide hebben 8 gymleaders,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:53 schreef maxmit het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met HeartGold (SoulSilver) met die verschillende regionen. Vorige keer ben ik niet zo ver gekomenmaar ik haal nu de schade in.
Is het zo dat je 'reist' van het ene naar het andere gebied door een warp-achtig iets? Of dmv Fly?
Of ga je na het completen van de eerste regio naar de volgende en kun je niet meteen terug, maar later wel. En hou je je Pokemon of begin je overnieuw, aangezien je nieuwe starters krijgt.
Kun je vrij reizen tussen de regionen?
Zo veel vragen, zo veel antwoorden (hoop ik). Ik kan ook gewoon gaan spelen en het uitvinden, maar ik ben zeer nieuwsgierig aangelegdEn het uitspelen doe ik deze keer waarschijnlijk toch wel
Oh en de pokemon league ligt eigenlijk tussen Johto en Kanto inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:16 schreef maxmit het volgende:
[..]
Dat is de indigno plateau.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Oh en de pokemon league ligt eigenlijk tussen Johto en Kanto inOfficieel ligt ie in Kanto..
Ligt gewoon in Kanto, zoals alles wat rechts van Tohjo Falls ligt(serebii zegt zelfs dat alles dat rechts van new bark ligt al Kanto is), op mount silver na(hoewel deze op de map twee pixels links van tohjo falls ligtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Oh en de pokemon league ligt eigenlijk tussen Johto en Kanto inOfficieel ligt ie in Kanto..
Oja, je hebt gelijk. Ik zat verkeerd te kijken. Er komen alleen een aantal pokemon uit Hoenn in voor..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:35 schreef Eenskijken het volgende:
Hoenn heeft wel gymleaders, maar Hoenn is alleen in Ruby/sapphire oid?
En daar bovenop heeft hij ook nog eens als Ability static ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een hel is die Emolga om tegen te vechten nergens een toffe ice of rock pokemon te vinden ook nog een stroom pokemon die tegen ground kan hoe verzinnen ze het
Ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:55 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf de originele Pokémon Gold/Silver/Crystal beter vinden dan de remakes Heartgold and Soulsilver.
Ik niet, remakes zijn veel toffer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:55 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf de originele Pokémon Gold/Silver/Crystal beter vinden dan de remakes Heartgold and Soulsilver.
OMG een gym leader die een beetje uitdaging biedt, dat dit kan in Nederland!!1!eins!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een hel is die Emolga om tegen te vechten nergens een toffe ice of rock pokemon te vinden ook nog een stroom pokemon die tegen ground kan hoe verzinnen ze het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |