SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ik zie er maar 300quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:07 schreef minibeer het volgende:
En waarom gingen er opeens 307 posts in een topic?
Er zijn wat posts weggehaald over Tijn's zusje, waar we de pics dus niet van mogen zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:07 schreef minibeer het volgende:
En waarom gingen er opeens 307 posts in een topic?
Ah zo, ik had hem op één zo'n lange pagina staan dus vandaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er zijn wat posts weggehaald over Tijn's zusje, waar we de pics dus niet van mogen zien.
Ach mijn zusje is toch al verloofd dus ....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er zijn wat posts weggehaald over Tijn's zusje, waar we de pics dus niet van mogen zien.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar als het nu een keertje relevant en ontopic is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
![]()
Gezeik over pics wordt niet gewaardeerd.
Vuile FOK!-cultuurbarbaar!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
![]()
Gezeik over pics wordt niet gewaardeerd.
Is R&P policy hoor.quote:
Weet me maar te overtuigen van reincarnatie en ik herzie m'n mening dat het eeuwige leven best fijn zou zijn. Al is dat net zo goed een vorm van eeuwig leven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Is R&P policy hoor.
Daar kunnen we wel in een eeuwigheid over doorgaan, maar dat lijkt jou meer wat dan mij
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach mijn zusje is toch al verloofd dus ....
idd, het is zeer relevant. Zusje is al verloofd dus haar versieren is zeer zeker niet makkelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als het nu een keertje relevant en ontopic is?
En wat als jouw wederhelft nu een Feyenoorder was?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ff bijlezenMaar om ff in te haken op heloef:
Feyenoord
Ik heb van mijn 15e tot mijn 17e bij jong ajax rond gehangen, 'gescout' voor een forum. Was in de tijd toen Maduro en Vermaelen en Lindgren etc nog bij de jeugd hoorde. Mijn ex was stik jaloers dus ik ben niet meer gegaan. Daarna gewoon voor mij zelf nog veel wedstrijden gevolgd, en geanalyseerd, vind ik leukMaar tegen woordig te druk om 2 x 3 kwartier voor de buis te hangen. Ik was echt gek hoor
wedstrijden opnemen en over en over bekijken. Ik mis het wel. Misschien volgend seizoen weer actief volgen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
idd, het is zeer relevant. Zusje is al verloofd dus haar versieren is zeer zeker niet makkelijk.
Hoe kan ik je overtuigen van reïncarnatie als ik daar zelf niets van geloof?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet me maar te overtuigen van reincarnatie en ik herzie m'n mening dat het eeuwige leven best fijn zou zijn. Al is dat net zo goed een vorm van eeuwig leven.
Ergerlijke discussie inderdaad, sinds deel 1 al. Ik dacht dat je Boeddhistisch was, weet ik veel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoe kan ik je overtuigen van reïncarnatie als ik daar zelf niets van geloof?
Maar laten we die discussie maar 2 deuren verder houden en niet hier.
Het zou leuker zijn als naatje voor de verandering eens wat zinnigs zou zeggen.
Maarja hij is nog jong.
Dan niets. Toen vermaelen bij RKC speelde, mocht ik tijdens rkc - feyenoord op de vip-tribune zitten en naderhand achter komen. Ben toen met nicky hofs op de foto geweest. Voetbal is voetbal, ik hoop alleen dat ajax wint. Wist je nu nog niet dat ik erg open minded ben?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als jouw wederhelft nu een Feyenoorder was?
Dat wist ik wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan niets. Toen vermaelen bij RKC speelde, mocht ik tijdens rkc - feyenoord op de vip-tribune zitten en naderhand achter komen. Ben toen met nicky hofs op de foto geweest. Voetbal is voetbal, ik hoop alleen dat ajax wint. Wist je nu nog niet dat ik erg open minded ben?
Ik ben verliefd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ff bijlezenMaar om ff in te haken op heloef:
Feyenoord
Ik heb van mijn 15e tot mijn 17e bij jong ajax rond gehangen, 'gescout' voor een forum. Was in de tijd toen Maduro en Vermaelen en Lindgren etc nog bij de jeugd hoorde. Mijn ex was stik jaloers dus ik ben niet meer gegaan. Daarna gewoon voor mij zelf nog veel wedstrijden gevolgd, en geanalyseerd, vind ik leukMaar tegen woordig te druk om 2 x 3 kwartier voor de buis te hangen. Ik was echt gek hoor
wedstrijden opnemen en over en over bekijken. Ik mis het wel. Misschien volgend seizoen weer actief volgen
Ik zou dat zo leuk vinden he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als jouw wederhelft nu een Feyenoorder was?
Tot Ajax van Feyenoord verliestquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dat zo leuk vinden he.
Elke zondag weer die pijn op haar gezicht na een nederlaag.
Dat gebeurt heus wel nog een keer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tot Ajax van Feyenoord verliestI know that is science fiction
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef Supersoep het volgende:
Ik wist dat al vanaf het begin, Cassandra. Ik heb nooit getwijfeld. Tijnbrein waardeert jou niet zoals ik jou waardeer.
quote:
O godquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:26 schreef Supersoep het volgende:
Ik wist dat al vanaf het begin, Cassandra. Ik heb nooit getwijfeld. Tijnbrein waardeert jou niet zoals ik jou waardeer.
Het leuke is dat ik een grap maak.quote:
Dé oplossing voor het probleem met versieren: zoek een hobby/passie/sport die het andere geslacht interesseert. Voetbal voor vrouwen, ballet/paardrijden voor mannen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SS ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik een grap maak.
Ik weet het, het stond alleen wel leuk die reacties zo bij elkaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leuke is dat ik een grap maak.
Nou...quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dé oplossing voor het probleem met versieren: zoek een hobby/passie/sport die het andere geslacht interesseert. Voetbal voor vrouwen, ballet/paardrijden voor mannen.Vrouwenvoetbal is wel leuk. Al moet ik zeggen dat ik er niet zo'n hoge dunk van hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finally, someone let me out of my cage
Ik vond dat WK wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal is wel leuk. Al moet ik zeggen dat ik er niet zo'n hoge dunk van heb
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dé oplossing voor het probleem met versieren: zoek een hobby/passie/sport die het andere geslacht interesseert. Voetbal voor vrouwen, ballet/paardrijden voor mannen.Als ik het niet leuk vind doe ik het niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ach ik heb ook een keer gevoetbald met een meisje dat toen in jong oranje onder 18 (denk ik?) zat, ik denk dat ik toen wel beter was, en ik ben geen fantastische voetballer (nooit in de selectie gezeten of wat dan ook).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond dat WK wel leuk om te zien.
Alleen de Eredivisie daar gaan mijn ogen van branden een bal vangen is daar alweer teveel gevraagd.
Nee, niet raar. Ik kijk nooit op hyvesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:35 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ben weer thuis. Tijd om te beginnen aan de taken die ik moet doen.
Het is niet raar als je 2 dagen lang geen bericht terug krijgt op hyves van normale vriendinnen, toch?
Stuur ze zo wel ff fb berichtje/mailtje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee, niet raar. Ik kijk nooit op hyves, en met mij velen anderen, op de een of andere manier verlaat iedereen hyves massaal als ze gaan studeren (en iets daarvoor). Facebook (hoewel ik dat niet doe) heeft iedereen dan wel weer.
waarom kun je niet gewoon rustig af wachten? Ik zou bloednerveus worden, als ik op een gegeven moment tig berichtjes in mijn inbox vond. *ik maak(te) mij er ook soms schuldig aan, daar niet vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Stuur ze zo wel ff fb berichtje/mailtje.
Man doe eens rustig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zou voortaan gelijk een smsje sturen, met hyves is het altijd zo makkelijk om te missen, en het komt soms wanhopig over als je via twee 'kanalen' contact probeert op te nemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Laat maar danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
Gewoon vrienden... Wil er verder niets mee ofzo (behalve volgende week chillen) en eb al de hele vakantie niet mee gepraat, dus ga ze lekker toch een fb berichtje sturen (ik zou ze gebeld hebben (morgen) maar kan niet)
Oh ga je gang dan maar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:48 schreef Newbie114 het volgende:
Gewoon vrienden... Wil er verder niets mee ofzo (behalve volgende week chillen) en eb al de hele vakantie niet mee gepraat, dus ga ze lekker toch een fb berichtje sturen (ik zou ze gebeld hebben (morgen) maar kan niet)
Ja doe ik normaal ook maar mijn beltegoed was op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zou voortaan gelijk een smsje sturen, met hyves is het altijd zo makkelijk om te missen, en het komt soms wanhopig over als je via twee 'kanalen' contact probeert op te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |