Mijn eerste associatie was Cowboyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Conboy (klinkt echt als het hulpje van meesteroplichter Conman)
Aalbers was bezig met 2 andere spelers(stond in de aankondiging van Conboy op VZ)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Mwah, kan best, Nuytinck is redelijk tweebenig. Maar wellicht kan Conboy (klinkt echt als het hulpje van meesteroplichter Conman) idd ook centraal spelen, al was het bij Esbjerg toch echt een linksback. Schijnt iig een goede trap te hebben. Ben benieuwd.
Maar... zal er verder nog iets bijkomen?
Hopelijk heeft NEC een optie tot koop bedongen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef Nimma024 het volgende:
http://www.ed.nl/sport/93(...)verhuurd-aan-NEC.ece
Heeft een doorlopend contract in Lampenstad, zal dus wel nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:34 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Hopelijk heeft NEC een optie tot koop bedongen.
Nee heeft ie idd niet. Jammer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:49 schreef Mark het volgende:
[..]
Heeft een doorlopend contract in Lampenstad, zal dus wel niet
Hopelijk haalt hij hetzelfde niveau als een paar jaar geleden!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Godverdomme, ongelofelijk. Mijn favoriete NEC-speler ooit, terug bij NEC.
Ja kan eigenlijk alleen maar tegenvallen. Maar maakt niet uit, wát een nieuws, Carlos held!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hopelijk haalt hij hetzelfde niveau als een paar jaar geleden!
haha idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:53 schreef -J-D- het volgende:
Jammer dat Barreto net bij Palermo heeft getekend
Die mocht ook wel terugkomen.
Zo zijn we ja. Parel van een voetballer, sublieme actie van Aalbers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:27 schreef Caland het volgende:
Wtf, hebben jullie Vadocz weer? Geweldige speler was dat toen zeg
Inderdaad, heel Nijmegen/alle NEC-supporters vieren volgens mij feest op dit moment. Nu selectie compleet houden, hoewel een vertrek van Schone niet ondenkbaar is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo zijn we ja. Parel van een voetballer, sublieme actie van Aalbers.
Erton inruilen voor Zeefuik, dat is een nobrainer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:37 schreef LDS het volgende:
[..]
Inderdaad, heel Nijmegen/alle NEC-supporters vieren volgens mij feest op dit moment. Nu selectie compleet houden, hoewel een vertrek van Schone niet ondenkbaar is.
Fejzullahu op huurbasis naar Mjallby. Is alleen maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |