Arme meid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kijk een film dus ben er ook niet bij.
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als Lisanne een finaleplek behaalt, is dit officieel het slechtste seizoen tot nu toe.
Ze is wel spraakmakendquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Arme meid.
Als Lisanne een finaleplek behaalt, is dit officieel het slechtste seizoen tot nu toe.
Die kerel die op de enkel/neus van zijn vrouw floot vorig jaar, haalde die de finale?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Die is toch niet doorgegaan naar de volgende ronde?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kerel die op de enkel/neus van zijn vrouw floot vorig jaar, haalde die de finale?
Vorig jaar stond er, niet dit seizoenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die is toch niet doorgegaan naar de volgende ronde?
We houden je gewoon wakkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
Als ik niet in slaap val ben ik erbij vanavond!
Maar vorig jaar is-ie toch ook niet doorgegaan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorig jaar stond er, niet dit seizoen
Benny, weet jij het?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Dacht ik ... dat weet ik niet meer precies.
Als je het maar niet door elkaar haalt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga zo triple multitasken; tijdens hgt kijken en fokken ook nog aquarium een grondige schoonmaakbeurt geven... als dat maar goed gaat!
Triplequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef JaneDoe het volgende:
ik ga zo triple multitasken; tijdens hgt kijken en fokken ook nog aquarium een grondige schoonmaakbeurt geven... als dat maar goed gaat!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Zover ik mij herinner was neusfluiter zowel vorig jaar als dit jaar niet door.
Ah okequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ging toen niet door. Kreeg volgens mij toen ook 3 kruizen.
Je gaat me niet wijs maken dat je niet één van de zes zou doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Ja ga nou maar weg met Jantje Smit en consorten.
Haha nee eigenlijk niet, echt niet. Ik ben kieskeurigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijs maken dat je niet één van de zes zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |