Crossplatform? Dus ps3, xbox en pc allemaal door elkaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:30 schreef CrazyAces het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)trike-global/719793?
Zoiets ja. Of alleen met PS3 net als Portal 2.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:38 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Crossplatform? Dus ps3, xbox en pc allemaal door elkaar?
ik 7 jaar sinds 1.0quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:18 schreef shifto het volgende:
Damn, heb 4 jaar van mijn leven weggegooid met 1.5 en 1.6 vroegah. Ik ga deze shit spelen
Je was ineens niet meer zo goed en daarom was het maar niksquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Sterf, source heeft CS verkracht toentertijd!
bullshit, source zuigt hard.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je was ineens niet meer zo goed en daarom was het maar niks
Yeah, in 1.6 goed zijn was ook echt leuk de laatste jaren toenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Source is goed op een andere manier.quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Pixell het volgende:
[..]
bullshit, source zuigt hard.
1.5 is en blijft de beste!
CS is 100x beter in mekaar dan andere spelletjes.. dus tja.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Kankerstrike. Ongelooflijk dat zoveel mensen hier blij van kunnen worden.
Ik sinds Beta 4.0quote:
Neh, heel veel opties en feelings die CS echt CS maakte werden eruitgehaald. Het ouderwetse CS gevoel is gewoon weg bij Source..quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oneens.. Beta 6.0 was naar mijn mening het beste, alhoewel 1.5 niet slecht was. 1.5 -> 1.6 was echt slecht.quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Pixell het volgende:
[..]
bullshit, source zuigt hard.
1.5 is en blijft de beste!
Je praat poep..quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:52 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
CS is 100x beter in mekaar dan andere spelletjes.. dus tja.
[..]
Ik sinds Beta 4.0altijd baas boven baas... in de tijd dat campen nog tactisch was en dat je een held was! good times.
[..]
Neh, heel veel opties en feelings die CS echt CS maakte werden eruitgehaald. Het ouderwetse CS gevoel is gewoon weg bij Source..
[..]
Oneens.. Beta 6.0 was naar mijn mening het beste, alhoewel 1.5 niet slecht was. 1.5 -> 1.6 was echt slecht.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 23:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Yeah, in 1.6 goed zijn was ook echt leuk de laatste jaren toenAlles wat lost en vast zat cheate toen. zvdk.nl dat was pas een community
Helemaal dood nu.
Je faalde dus, net als de restquote:Op donderdag 8 september 2011 13:05 schreef dreamzk het volgende:
CS 1.6 kapot gespeeld vroeger. Source 1 weekje geprobeerd en eruit gegooid, wat een aids spel was dat. Laten we hopen dat ze hierbij weer het oude CS gevoel kweken
Nigga please, ik stond nog steeds bovenaan maar het voelde gewoon niet fijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je faalde dus, net als de rest![]()
![]()
Mensen die source slecht noemen omdat ze elke ronde op 5-20 eindigden
Dit is nep hoop ik....quote:
Alsof CS überhaupt ooit een grafisch hoogstandje is geweest.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:28 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dit is nep hoop ik....
Die granaat is net zo groot als de wijsvinger in het spel.
Ook de AK en M4a1 zijn te klein. De graphics zijn ook spuuglelijk.
Ik had de valse hoop dat ze er verbetering in gingen brengen, maar het blijft lelijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof CS überhaupt ooit een grafisch hoogstandje is geweest.
Je moet alleen nog aan een beta key zien te komen..twitter:csgo_dev twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 02:19:01The beta will be active for all current key holders starting Wed November 30th. #CSGO reageer retweet
Een Beta is GEEN demo... zucht...quote:Op donderdag 24 november 2011 19:45 schreef GuitarJJ het volgende:
Volgende week woensdag komt de PC-demo beschikbaar.Je moet alleen nog aan een beta key zien te komen..twitter:csgo_dev twitterde op zaterdag 19-11-2011 om 02:19:01The beta will be active for all current key holders starting Wed November 30th. #CSGO reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |