Crossplatform? Dus ps3, xbox en pc allemaal door elkaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:30 schreef CrazyAces het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)trike-global/719793?
Zoiets ja. Of alleen met PS3 net als Portal 2.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:38 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Crossplatform? Dus ps3, xbox en pc allemaal door elkaar?
ik 7 jaar sinds 1.0quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:18 schreef shifto het volgende:
Damn, heb 4 jaar van mijn leven weggegooid met 1.5 en 1.6 vroegah. Ik ga deze shit spelen
Je was ineens niet meer zo goed en daarom was het maar niksquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Sterf, source heeft CS verkracht toentertijd!
bullshit, source zuigt hard.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je was ineens niet meer zo goed en daarom was het maar niks
Yeah, in 1.6 goed zijn was ook echt leuk de laatste jaren toenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Source is goed op een andere manier.quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Pixell het volgende:
[..]
bullshit, source zuigt hard.
1.5 is en blijft de beste!
CS is 100x beter in mekaar dan andere spelletjes.. dus tja.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Kankerstrike. Ongelooflijk dat zoveel mensen hier blij van kunnen worden.
Ik sinds Beta 4.0quote:
Neh, heel veel opties en feelings die CS echt CS maakte werden eruitgehaald. Het ouderwetse CS gevoel is gewoon weg bij Source..quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oneens.. Beta 6.0 was naar mijn mening het beste, alhoewel 1.5 niet slecht was. 1.5 -> 1.6 was echt slecht.quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef Pixell het volgende:
[..]
bullshit, source zuigt hard.
1.5 is en blijft de beste!
Je praat poep..quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:52 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
CS is 100x beter in mekaar dan andere spelletjes.. dus tja.
[..]
Ik sinds Beta 4.0altijd baas boven baas... in de tijd dat campen nog tactisch was en dat je een held was! good times.
[..]
Neh, heel veel opties en feelings die CS echt CS maakte werden eruitgehaald. Het ouderwetse CS gevoel is gewoon weg bij Source..
[..]
Oneens.. Beta 6.0 was naar mijn mening het beste, alhoewel 1.5 niet slecht was. 1.5 -> 1.6 was echt slecht.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 23:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Yeah, in 1.6 goed zijn was ook echt leuk de laatste jaren toenAlles wat lost en vast zat cheate toen. zvdk.nl dat was pas een community
Helemaal dood nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |