abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100648808
De eindbeslissing is altijd voor de persoon waar het kind in groeit.
pi_100648809
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:16 schreef Maanvis het volgende:

de vader had ook een condoom om z'n lul kunnen doen
Da's ook altijd weer zoiets typisch: De moeder had ook aan de pil kunnen doen. Of een vrouwencondoom. In tegenstelling tot wat veel mensen (en de wetgever, blijkbaar) denken kunnen vrouwen ook zin hebben in en zelfs genieten van sex. Om dan maar meteen weer alle verantwoordelijkheid bij de man te leggen vind ik not done.

Emancipatie is all the way, niet alleen als het je uit komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 18:19:47 ]
pi_100648841
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:19 schreef Redah het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat is nog steeds niet het geval.
Who motivates the motivator?
pi_100648858
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hij heeft hierin geen spraak. Alleen jij. Tevens kan je ervoor zorgen dat hij voor de kosten gaat betalen mits je dat wilt. Thats it.
Ik heb informatie oogezocht en een abortus valt onder een speciale regeling die dus niks kost voor mij. Ik hoef z'n geld niet, alleen rust
pi_100648866
In het ergste geval kan een vrouw zelfs express zwanger raken van een man en vervolgens alimentatie eisen. De nederlandse wet zit zelfs zo in elkaar dat je alimentatie kan gaan eisen van een sperma donor als vrouw zijnde.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:21:29 #56
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100648875
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:19 schreef Redah het volgende:

[..]

Da's ook altijd weer zoiets typisch: De moeder had ook aan de pil kunnen doen. Of een vrouwencondoom. In tegenstelling tot wat veel mensen (en de wetgever, blijkbaar) denken kunnen vrouwen ook zin hebben in en zelfs genieten van sex. Om dan maar meteen weer alle verantwoordelijkheid bij de man te leggen vind ik not done.

Onzin, degene die geen kinderwens heeft moet in een slippertje maar aan voorbehoedsmiddelen doen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100648890
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:02 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

...en wat als de vrouw perse een abortus wilt, en de man het perse wil houden.... (en dat hij het na de geboorte dan wel in zijn eentje opvoedt...!?)
Dan zou ik de abortus gewoon plegen.

quote:
Als ik mijn vriendin zwanger zou maken en zij is er nog niet aan toe maar ik wil graag kinderen, dan zitten we toch echt met een probleem...
Ligt al iets gevoeliger, maar ik zou dan alsnog dezelde beslissing nemen.
pi_100648914
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Onzin, degene die geen kinderwens heeft moet in een slippertje maar aan voorbehoedsmiddelen doen.
Tja.. stel dat ik kende neukte al vaker en zij gaf aan de pil te gebruiken.. was alleen de laatste keer even vergeten dat ze al 3 maanden gestopt was.. Wat doe je dan? Loopt nu een kleine van rond.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:23:19 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100648944
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:22 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Tja.. stel dat ik kende neukte al vaker en zij gaf aan de pil te gebruiken.. was alleen de laatste keer even vergeten dat ze al 3 maanden gestopt was.. Wat doe je dan? Loopt nu een kleine van rond.
daarom dus, vrouwen moet je nooit vertrouwen in dat soort opzichten.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100648957
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klopt, maar dat hoeft niet alleen de verantwoordelijkheid te zijn van de man.
pi_100648985
Nou.. Je bent als man gewoon FOCKED als de vrouw het kind wil houden dus vrij logisch gezien is het wel alleen de verantwoordelijkheid van de man.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:25:19 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100649008
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Klopt, maar dat hoeft niet alleen de verantwoordelijkheid te zijn van de man.
er zijn duizenden kinderen waarvan de vader uitgekozen is in de kroeg door de moeder. had de vader dit niet gewild, condoom om!
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:25:26 #63
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_100649014
Weet iemand hoe het nou echt zit, als je als man voor abortus bent en het kind dus niet erkend, kan je dan tot een DNA test gedwongen worden via een rechtelijk bevel dat je dan ook echt alimentatie moet betalen?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_100649034
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:24 schreef Fes1-2 het volgende:
Nou.. Je bent als man gewoon FOCKED als de vrouw het kind wil houden dus vrij logisch gezien is het wel alleen de verantwoordelijkheid van de man.
Als je alleen naar alimentatie kijkt, heb je inderdaad gelijk. Maar er zijn wel meerdere factoren.
pi_100649054
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

er zijn duizenden kinderen waarvan de vader uitgekozen is in de kroeg door de moeder. had de vader dit niet gewild, condoom om!
Lees wat er staat. Ik ben het met je eens. Tuurlijk moet de man altijd een condoom om doen, maar de vrouw moet ook gewoon haar verantwoordelijkheid nemen en aan de pil oid gaan
pi_100649072
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:25 schreef Frag_adder het volgende:
Weet iemand hoe het nou echt zit, als je als man voor abortus bent en het kind dus niet erkend, kan je dan tot een DNA test gedwongen worden via een rechtelijk bevel dat je dan ook echt alimentatie moet betalen?
Ja, dat kan
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:29:21 #67
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_100649101
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja, dat kan
heb je daar toevallig documentatie van / een paper of zo, ben wel geintereseerd :D
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:29:22 #68
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100649102
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Lees wat er staat. Ik ben het met je eens. Tuurlijk moet de man altijd een condoom om doen, maar de vrouw moet ook gewoon haar verantwoordelijkheid nemen en aan de pil oid gaan
Maar als de vrouw een kind wil kan haar niet verweten worden dat ze niet aan de pil is gegaan.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:29:49 #69
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100649114
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:29 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

heb je daar toevallig documentatie van / een paper of zo, ben wel geintereseerd :D
misschien kun je op rechtspraak.nl zoeken naar soortgelijke gevallen?
Een gedicht over Maanvis
pi_100649187
Vind dat de man mee mag beslissen ja. Ook al erken je je kind niet, het kan je zeer en zeer veel geld gaan kosten. Snap het daarom ook wel dat sommige man er alles aan doen om te zorgen dat de vrouw niet bevalt (ook al ben ik tegen zulke dingen).
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 18:34:04 #71
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_100649216
Maar in dat geval vind ik dat als de vrouw het kind wilt houden, ze in alle gevallen (mits ze het ook echt kan opvoeden) moet mogen houden, maar als de man zich tegen uitspreekt, er geen contact gezocht mag worden met de man :P
pi_100649268
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 17:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ah, juist: Hoe kom ik van hem af? :s)

Wist hij dat je niet aan de pil was?
Nou wordt dit topic ineens heel anders...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_100649356
Nog een keer; hij wist dat ik niet aan de pil was en ik heb een map genomen.
Ik hoef geen geld of alimentatie van hem, alleen dat ie me met rust laat.

Ik heb zelf nog niks besloten omdat ik het er gewoon moeilijk mee heb. Ik weet nog niet wat k doe
pi_100649392
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:38 schreef Amor.amor het volgende:
Nog een keer; hij wist dat ik niet aan de pil was en ik heb een map genomen.
Ik hoef geen geld of alimentatie van hem, alleen dat ie me met rust laat.

Ik heb zelf nog niks besloten omdat ik het er gewoon moeilijk mee heb. Ik weet nog niet wat k doe
Ik kan me enigszins voorstellen dat hij er niet blij mee is dat er straks een kind van hem rondloopt, terwijl jij hem kan aanklagen voor alimentatie. Denk ook een beetje aan hem.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_100649463
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 18:29 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Een uitspraak van 2000 voldoende? ;)

http://forum.speurders.nl/showthread.php?t=3796

Onderaan staat ie

edit; ow niet goed gelezen, 2e gedeelte was het juist weer afgewezen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')