Da's ook altijd weer zoiets typisch: De moeder had ook aan de pil kunnen doen. Of een vrouwencondoom. In tegenstelling tot wat veel mensen (en de wetgever, blijkbaar) denken kunnen vrouwen ook zin hebben in en zelfs genieten van sex. Om dan maar meteen weer alle verantwoordelijkheid bij de man te leggen vind ik not done.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:16 schreef Maanvis het volgende:
de vader had ook een condoom om z'n lul kunnen doen
Mee eens, maar dat is nog steeds niet het geval.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:19 schreef Redah het volgende:
[..]
Emancipatie is all the way, niet alleen als het je uit komt.
Ik heb informatie oogezocht en een abortus valt onder een speciale regeling die dus niks kost voor mij. Ik hoef z'n geld niet, alleen rustquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft hierin geen spraak. Alleen jij. Tevens kan je ervoor zorgen dat hij voor de kosten gaat betalen mits je dat wilt. Thats it.
Onzin, degene die geen kinderwens heeft moet in een slippertje maar aan voorbehoedsmiddelen doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:19 schreef Redah het volgende:
[..]
Da's ook altijd weer zoiets typisch: De moeder had ook aan de pil kunnen doen. Of een vrouwencondoom. In tegenstelling tot wat veel mensen (en de wetgever, blijkbaar) denken kunnen vrouwen ook zin hebben in en zelfs genieten van sex. Om dan maar meteen weer alle verantwoordelijkheid bij de man te leggen vind ik not done.
Emancipatie is all the way, niet alleen als het je uit komt.
Dan zou ik de abortus gewoon plegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...en wat als de vrouw perse een abortus wilt, en de man het perse wil houden.... (en dat hij het na de geboorte dan wel in zijn eentje opvoedt...!?)
Ligt al iets gevoeliger, maar ik zou dan alsnog dezelde beslissing nemen.quote:Als ik mijn vriendin zwanger zou maken en zij is er nog niet aan toe maar ik wil graag kinderen, dan zitten we toch echt met een probleem...
Tja.. stel dat ik kende neukte al vaker en zij gaf aan de pil te gebruiken.. was alleen de laatste keer even vergeten dat ze al 3 maanden gestopt was.. Wat doe je dan? Loopt nu een kleine van rond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Onzin, degene die geen kinderwens heeft moet in een slippertje maar aan voorbehoedsmiddelen doen.
daarom dus, vrouwen moet je nooit vertrouwen in dat soort opzichten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:22 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Tja.. stel dat ik kende neukte al vaker en zij gaf aan de pil te gebruiken.. was alleen de laatste keer even vergeten dat ze al 3 maanden gestopt was.. Wat doe je dan? Loopt nu een kleine van rond.
Klopt, maar dat hoeft niet alleen de verantwoordelijkheid te zijn van de man.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Onzin, degene die geen kinderwens heeft moet in een slippertje maar aan voorbehoedsmiddelen doen.
er zijn duizenden kinderen waarvan de vader uitgekozen is in de kroeg door de moeder. had de vader dit niet gewild, condoom om!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoeft niet alleen de verantwoordelijkheid te zijn van de man.
Als je alleen naar alimentatie kijkt, heb je inderdaad gelijk. Maar er zijn wel meerdere factoren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:24 schreef Fes1-2 het volgende:
Nou.. Je bent als man gewoon FOCKED als de vrouw het kind wil houden dus vrij logisch gezien is het wel alleen de verantwoordelijkheid van de man.
Lees wat er staat. Ik ben het met je eens. Tuurlijk moet de man altijd een condoom om doen, maar de vrouw moet ook gewoon haar verantwoordelijkheid nemen en aan de pil oid gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zijn duizenden kinderen waarvan de vader uitgekozen is in de kroeg door de moeder. had de vader dit niet gewild, condoom om!
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:25 schreef Frag_adder het volgende:
Weet iemand hoe het nou echt zit, als je als man voor abortus bent en het kind dus niet erkend, kan je dan tot een DNA test gedwongen worden via een rechtelijk bevel dat je dan ook echt alimentatie moet betalen?
heb je daar toevallig documentatie van / een paper of zo, ben wel geintereseerdquote:
Maar als de vrouw een kind wil kan haar niet verweten worden dat ze niet aan de pil is gegaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lees wat er staat. Ik ben het met je eens. Tuurlijk moet de man altijd een condoom om doen, maar de vrouw moet ook gewoon haar verantwoordelijkheid nemen en aan de pil oid gaan
misschien kun je op rechtspraak.nl zoeken naar soortgelijke gevallen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
heb je daar toevallig documentatie van / een paper of zo, ben wel geintereseerd
Nou wordt dit topic ineens heel anders...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, juist: Hoe kom ik van hem af?
Wist hij dat je niet aan de pil was?
Ik kan me enigszins voorstellen dat hij er niet blij mee is dat er straks een kind van hem rondloopt, terwijl jij hem kan aanklagen voor alimentatie. Denk ook een beetje aan hem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:38 schreef Amor.amor het volgende:
Nog een keer; hij wist dat ik niet aan de pil was en ik heb een map genomen.
Ik hoef geen geld of alimentatie van hem, alleen dat ie me met rust laat.
Ik heb zelf nog niks besloten omdat ik het er gewoon moeilijk mee heb. Ik weet nog niet wat k doe
Een uitspraak van 2000 voldoende?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
heb je daar toevallig documentatie van / een paper of zo, ben wel geintereseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |