Z'n echtgenoot.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie is die Koen die bij Jan hoort?
Die Coen heet. Niet Koen.quote:
Foei!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat hoorde ik er niet aan af, excuses.
Jan lijkt me een uitstekende lievelingsoom.quote:
Heerlijk leven toch, bijna iedere avond uit eten. Wel smorgens het nieuws doen, verder lekker lopen met de hond.quote:
En uiteraard het middagdutje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Heerlijk leven toch, bijna iedere avond uit eten. Wel smorgens het nieuws doen, verder lekker lopen met de hond.
twitter:Frankzz_97 twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 11:59:38@hole1988 zou je deze lijst: http://t.co/DvYP6Em mij laten volgen? Thanks (Ook een Radio3-nerd) reageer retweet
Geen idee, maar ik moet 'em naar beneden drukken, hoor!quote:
Ik zag haar net voorbij komen mijn eten kwam haast omhoog zettenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zag haar net voorbij komen mijn eten kwam haast omhoog zetten
Aan de galg ermeetwitter:PeterFleur twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 18:32:35Hoe kan de Bohemian Rapsody nou OOIT een goed begin van je weekend zijn... #3fm #uberhauptqueen #zucht reageer retweet
maar even gereageerdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:38 schreef themauster het volgende:
Aan de galg ermeetwitter:PeterFleur twitterde op vrijdag 12-08-2011 om 18:32:35Hoe kan de Bohemian Rapsody nou OOIT een goed begin van je weekend zijn... #3fm #uberhauptqueen #zucht reageer retweet
Neuh, die zenden nu gewoon uit wat ze de rest van de dag ook doen. Nutteloze BNN-fragmenten...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:01 schreef themauster het volgende:
Hadden ze op 101tv even geen best off kunnen gooien dat hebben ze toch eerder gedaan? Of de uitzending met Henk Westbroek kunnen herhalen?
Hebben ze wel gedaan vroeger.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:01 schreef themauster het volgende:
Hadden ze op 101tv even geen best off kunnen gooien dat hebben ze toch eerder gedaan? Of de uitzending met Henk Westbroek kunnen herhalen?
Nou, anders kwam net wel even NOFX - Kill all the white men van LL2010 voorbij! Noem het maar nutteloos...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, die zenden nu gewoon uit wat ze de rest van de dag ook doen. Nutteloze BNN-fragmenten...
Niels & Froukje?quote:
Barry Paffquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Niels & Froukje?
Al is de vraag wie Niels speelt tegenwoordig.
Dat dat mens überhaupt nog in een microfoon mag blaten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:12 schreef alors het volgende:
waarom in godsnaam toch altijd weer die Roos die elk festival hetzelfde trucje doet, namelijk dronken en 'lekker gek' doen![]()
Rudy is er toch ook...
ze lieten haar zonet hanenballen vreten, dat is dan wel weer +1quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dat mens überhaupt nog in een microfoon mag blaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |