abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100892643
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 20:45 schreef TwyLight het volgende:
voor warriors wordt tanken nu thunderclap -> wachten tot thunderclap weer klaar is -> thunderclap :') en af en toe een taunt
Ach ik vind dan weer een uitdaging om meer dps te doen dan de dps. Maar natuurlijk wel goed opletten dat de healer de chain pulls can bij houden. :)

Oh en kwam dit nog tegen. Echt spot on.

quote:
Look, any hardcore raid tank can tell you the real measure of a tank is doing the fight mechanics and using their mitigation right. Threat is BASIC. Nerfing threat does not nerf the really hard parts of tanking. This is only making it easier for people to START tanking. It is not making it easier for them to get really good at it.
Bron

[ Bericht 25% gewijzigd door Junglebeast op 18-08-2011 13:49:53 ]
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_100893111
Die transmogrifier change :'). Blizzard wordt echt met de dag triester.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:54:52 #203
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_100893271
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Blistering het volgende:
Want ? Ze luisteren naar de spelers die graag een dergelijke feature willen hebben...
pi_100893381
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:51 schreef Blistering het volgende:
Lijkt me echt geweldig _O_

En je kan dus héél veel items ervoor opslaan *O*

quote:
•The Void Storage is a new type of bank where players will be able to store their old armors in order to free up space in their regular bank.
•It will hold 100-150 items. Anything stored there will lose all gems and enchantments.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100893418
quote:
3s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef GI het volgende:

[..]

Want ? Ze luisteren naar de spelers die graag een dergelijke feature willen hebben...
De casuals ja. Ik heb dag in dag uit moeten raiden om m'n t2 te verzamelen, om dan te zien dat het eerste de beste mongooltje met 1 druk op de knop de looks kan krijgen. Yay.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100893423
Maar moet je uiteindelijk niet gewoon de pieces bezitten voordat je armor erin kan veranderen? Lijkt me niet dat je een helm erin sleept en uit een lijstje van alle beschikbare helm-models kan kiezen?
pi_100893479
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Maar moet je uiteindelijk niet gewoon de pieces bezitten voordat je armor erin kan veranderen? Lijkt me niet dat je een helm erin sleept en uit een lijstje van beschikbare helm-models kan kiezen?
Dat bedacht me ik ook op het moment dat ik die post typte. Mja, dat zou wel logisch zijn inderdaad.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:00:19 #208
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_100893519
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef Blistering het volgende:

[..]

De casuals ja. Ik heb dag in dag uit moeten raiden om m'n t2 te verzamelen, om dan te zien dat het eerste de beste mongooltje met 1 druk op de knop de looks kan krijgen. Yay.
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef Blistering het volgende:

[..]

WANT JE DRAAGT HET NOG!!!! ?

Als je zo prat wil gaan op "ik ben epic! ik ben goed! ik ben de beste" dan moet je gewoon in de hoogste tier van het moment gaan rondlopen. Of een macro maken die roep "I AM EPIC! COME WORSHIP ME!"

Ga toch weg man.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:01:02 #209
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_100893552
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:59 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat bedacht me ik ook op het moment dat ik die post typte. Mja, dat zou wel logisch zijn inderdaad.
Ah! Dus je hebt geeneens gelezen dat je de items daadwerkelijk moet hebben! Ik zou nog sneller op je standard "Casuals zuigen" stance overschakelen volgende keer.
pi_100893574
Ja zou anders ook wel erg lullig zijn inderdaad.

Ik heb in ieder geval nog m'n hele druid T1 in de bank liggen, met dat gewei :D . Binnenkort maar ff meer pieces verzamelen die er leuk uit zien :) . En op m'n paladin MOET ik natuurlijk Bulwark of Azzinoth hebben, meest epic shield model ever.
pi_100893597
quote:
3s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:01 schreef GI het volgende:

[..]

Ah! Dus je hebt geeneens gelezen dat je de items daadwerkelijk moet hebben! Ik zou nog sneller op je standard "Casuals zuigen" stance overschakelen volgende keer.
Mooi dat je je aangesproken voelt, kneusje.

En idd Sap, heb ook nog wat oude shizzle in de bank op m'n mage. Enige voordeel is dat iedereen nu massaal dingen als BT gaat farmen.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:03:15 #212
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_100893644
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mooi dat je je aangesproken voelt, kneusje.

En idd Sap, heb ook nog wat oude shizzle in de bank op m'n mage.
Ik ben geen Casual hoor. Ik snap alleen niet dat je jezelf er zo druk over kan maken. Het feit dat je "luisteren naar casuals" als triest ervaart doet mij denken dat je niks anders bent dan een elitist eikeltje die zichzelf beter wil voelen. En je mag het best ontkennen hoor, je weet toch wel beter.
pi_100893648
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Maar moet je uiteindelijk niet gewoon de pieces bezitten voordat je armor erin kan veranderen? Lijkt me niet dat je een helm erin sleept en uit een lijstje van alle beschikbare helm-models kan kiezen?
Je moet de items stuk voor stuk in je bezit hebben en als clothie kan je bijv nog steeds geen leather dragen en als platewearer kan je ook geen cloth gebruiken voor de looks. Dus passende gear only.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100893720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je moet de items stuk voor stuk in je bezit hebben en als clothie kan je bijv nog steeds geen leather dragen en als platewearer kan je ook geen cloth gebruiken voor de looks. Dus passende gear only.
Prima. Nu nog items kunnen clonen, 2x TF op m'n frost DK _O_

Alhoewel ik me afvraag of 't ook op legendaries werkt, denk zelf van niet eigenlijk.
pi_100893734
Ik ga er denk ik erg veel lol aan beleven om al die Tier-items te verzamelen :D
Echt wat voor mij :') Heb nog aardig wat in mijn bank en dat kan dan allemaal naar die voidstorage = free bankspace O+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:07:04 #216
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_100893801
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:05 schreef Blistering het volgende:

[..]

Prima. Nu nog items kunnen clonen, 2x TF op m'n frost DK _O_

Alhoewel ik me afvraag of 't ook op legendaries werkt, denk zelf van niet eigenlijk.
Er staat in zo'n beetje ieder bericht over de transmorgification dat legendaries NIET gebruikt kunnen worden.
pi_100893914
quote:
3s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:07 schreef GI het volgende:

[..]

Er staat in zo'n beetje ieder bericht over de transmorgification dat legendaries NIET gebruikt kunnen worden.
Sorry dat ik niet verder lees dan MMO frontpage mr know-it-all, want daar staat er niets over. Hence het 5 pagina topic op het MMO forum waarin mensen hetzelfde vragen..

Maar thanks voor antwoord.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:13:18 #218
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_100894094
quote:
16s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:09 schreef Blistering het volgende:

[..]

Sorry dat ik niet verder lees dan MMO frontpage mr know-it-all, want daar staat er niets over. Hence het 5 pagina topic op het MMO forum waarin mensen hetzelfde vragen..

Maar thanks voor antwoord.
Ah, je leest alleen MMO frontpage...
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:14:35 #219
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_100894146
Bovendien... betalen casuals niet net zoveel abbo kosten? Ik snap dat eeuwige geQQ echt niet...
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:18:05 #220
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_100894290
pi_100894338
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef Silmarwen het volgende:
Bovendien... betalen casuals niet net zoveel abbo kosten? Ik snap dat eeuwige geQQ echt niet...
Ik ook niet :') Hoeveel uur moet je wowwen om een die hard te zijn ipv een casual? Of moet je raiden. En moet je guild dan in de top 100 staan? Of top 50? Telt pvp'en ook, of moet je dan hoog in de arenarankings staan?

Hoooofdpijn :D

(doet me aan een post van ene Anders Breivik denken die ook iets wilde doorvoeren waardoor casuals wel in queues moesten staan, maar de 'echte spelers' niet)
pi_100894360
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook niet :') Hoeveel uur moet je wowwen om een die hard te zijn ipv een casual? Of moet je raiden. En moet je guild dan in de top 100 staan? Of top 50? Telt pvp'en ook, of moet je dan hoog in de arenarankings staan?

Hoooofdpijn :D

(doet me aan een post van ene Anders Breivik denken die ook iets wilde doorvoeren waardoor casuals wel in queues moesten staan, maar de 'echte spelers' niet)
Vraag maar aan die vriend van je, die's geen casual :7.
pi_100894596
quote:
3s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:16 schreef GI het volgende:

[..]

Ik zou wat meer gemmen als ik jou was ;)
Dude kijk naar de gear en ilevel :')
pi_100894630
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:19 schreef Blistering het volgende:

Vraag maar aan die vriend van je, die's geen casual :7.
Die hoor ik anders nooit onderscheid maken tussen casuals en raiders en daar over zeuren. Echt nooit.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:26:40 #225
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_100894674
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:24 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Dude kijk naar de gear en ilevel :')
Je snapt de ;) niet geloof ik...
pi_100894691
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die hoor ik anders nooit onderscheid maken tussen casuals en raiders en daar over zeuren. Echt nooit.
Vast te druk met raiden :7
pi_100896715
Morgen krijg ik mijn hardeschijf, dan hopen dat ik Windows 7 er zonder problemen op kan doen. Dan kan ik weer WoWen.....op ULTRA GRAPHICS!!!!
pi_100897285
Net met 1600-300 EOTS gewonnen :')
pi_100897470
Net 83 gedinged op mijn priest, mijn achtste lvl 85 komt eraan. En mijn vrienden het maar raar vinden dat ik zo weinig langskom. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_100897626
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:35 schreef Hathor het volgende:
Net 83 gedinged op mijn priest, mijn achtste lvl 85 komt eraan. En mijn vrienden het maar raar vinden dat ik zo weinig langskom. :')
Wil je even mijn hunter levelen? :D
pi_100897682
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:35 schreef Hathor het volgende:
:D en allemaal wat anders + andere professions zeker? :D
pi_100897837

:{
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_100897856
quote:
3s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:18 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ]
Haha zo waar :D .

Op m'n druid ga ik waarschijnlijk niet eens heel hard transmogrifier-en. Paladin sowieso wel en m'n mage kan ook wel zo'n sexy Black Mageweave pakje gebruiken :P .

quote:
Haha mooi is dat :D . Character naar 80 levellen en dan 40 levels granten :P .

Helemaal leuk als je het in Org doet, wat ik destijds deed met mijn warlock. Ding Ding Ding Ding, direct 10 mensen om je heen met "wtf? CHAETS!!@!@!@" enzo :') .
pi_100897947
quote:
Wat de...
pi_100898059
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:43 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Haha zo waar :D .

Op m'n druid ga ik waarschijnlijk niet eens heel hard transmogrifier-en. Paladin sowieso wel en m'n mage kan ook wel zo'n sexy Black Mageweave pakje gebruiken :P .

[..]

Haha mooi is dat :D . Character naar 80 levellen en dan 40 levels granten :P .

Helemaal leuk als je het in Org doet, wat ik destijds deed met mijn warlock. Ding Ding Ding Ding, direct 10 mensen om je heen met "wtf? CHAETS!!@!@!@" enzo :') .
Deed ik ook een keer, ook meteen mensen op me af helemaal ragen en schreeuwen hoe ik dat doe.
pi_100898105
Als je een nieuwe persoon recruit kan hij grant a level bij jou doen. Per twee levels kan hij er jou één geven, als hij level 80 bereikt dus 40 levels cadeau.

Gewoon op 39 en 99% zitten, 40 levels krijgen zodat je op 79 en 99% zit. Dan de voltooide quest inleveren bij de NPC waar je naast stond en hoppa: van 39 naar 80 in enkele seconden :') .
pi_100898247
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D en allemaal wat anders + andere professions zeker? :D
Ja, daar heb ik het in eerste instantie voor gedaan, ik wil elke profession op max level tot mijn beschikking hebben. Mijn hunter is mijn main, en de enige waar ik mee raid op alliance, op horde is dat mijn warlock. Verder vind ik het wel leuk om af en toe op mijn mage te duiken voor pvp (frost uiteraard), en ik denk dat ik die priest ook wel leuk ga vinden. Verder heb ik nog een lvl 85 paladin, druid, deathknight, en shaman die ik eigenlijk zelden of nooit gebruik, alleen maar als ik iets van die professions nodig heb of als iemand me vraagt iets te maken voor ze. Maar naast die 8 die ik heb genoemd, ben ik nog 6 andere aan het levelen, zo heb ik bv nog een warrior die op het punt staat richting Outlands te gaan en een rogue die tegen Northrend aanzit nu. Eigenlijk vind ik het levelen en het questen gewoon het leukste aspect van het spel, het gearen als je 85 bent ga ik echt niet doen op al die chars. Mijn hunter heeft nu itemlevel 376, en ik denk niet dat er ook maar een tussen zit die op datzelfde niveau gaat komen, dat kost gewoon teveel tijd en energie.
pi_100898256
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
Als je een nieuwe persoon recruit kan hij grant a level bij jou doen. Per twee levels kan hij er jou één geven, als hij level 80 bereikt dus 40 levels cadeau.

Gewoon op 39 en 99% zitten, 40 levels krijgen zodat je op 79 en 99% zit. Dan de voltooide quest inleveren bij de NPC waar je naast stond en hoppa: van 39 naar 80 in enkele seconden :') .
En ik zwoegen, zweten, bloed en tranen om tot 80 te komen.
pi_100898351
quote:
15s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

En ik zwoegen, zweten, bloed en tranen om tot 80 te komen.
Mjah inderdaad :') . Alleen dan heb je wel een tweede account nodig met WoW, TBC en WotLK, duur geintje uiteindelijk.
pi_100898398
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah inderdaad :') . Alleen dan heb je wel een tweede account nodig met WoW, TBC en WotLK, duur geintje uiteindelijk.
Of een vriend die met je levelt. :P
pi_100898399
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:38 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Wil je even mijn hunter levelen? :D
hahaha ik ben nog 6 andere aan het levelen, waaronder een Belf hunter die ik maar ga omspeccen naar BM, alleen maar om die rare pets te kunnen krijgen. Ik zag er vanochtend eentje lopen in the Regrowth in Hiyal (zo'n spectral tijger of zo) en ik flipte er zo van dat ik die niet kon temmen met mijn SV hunter. :(
pi_100898452
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

hahaha ik ben nog 6 andere aan het levelen, waaronder een Belf hunter die ik maar ga omspeccen naar BM, alleen maar om die rare pets te kunnen krijgen. Ik zag er vanochtend eentje lopen in the Regrowth in Hiyal (zo'n spectral tijger of zo) en ik flipte er zo van dat ik die niet kon temmen met mijn SV hunter. :(
Mijn hunter is een 74 troll hunter. HUPHUP aan de slag!

Mijn username:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn wachtwoord:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je laat je eigen account maar even staan!
pi_100898562
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Mijn username:

SPOILER
Mijn wachtwoord:

SPOILER
En je laat je eigen account maar even staan!
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Mijn username:

SPOILER
Mijn wachtwoord:

SPOILER
74.....als je er effe een weekje voor gaat zitten ben je 85, en je kan tussendoor gewoon eten en slapen hoor. :') Alleen wel effe ziek melden van werk of school.
pi_100898679
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

[..]

74.....als je er effe een weekje voor gaat zitten ben je 85, en je kan tussendoor gewoon eten en slapen hoor. :') Alleen wel effe ziek melden van werk of school.
Weet ik, maar mijn pc is kapot. :P
pi_100898713
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Of een vriend die met je levelt. :P
Dat kan ook inderdaad. Als je samen levelt krijg je 300% XP, daarna kan je met de verse 80 van die vriend nog een nieuwe character van jou 40 levels cadeau geven.

Twee characters omhoog in recordtijd dus :D .
  donderdag 18 augustus 2011 @ 16:09:59 #246
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_100899154
Ik wil een nieuwe character maken, het liefst een tauren, voor PvE én PvP. Welke klasse kan ik dan het best kiezen :+
pi_100899429
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik wil een nieuwe character maken, het liefst een tauren, voor PvE én PvP. Welke klasse kan ik dan het best kiezen :+
Warripriedruidin.

SPOILER
pi_100899517
Het idiote aan dat RAF systeem vind ik dat vooral dat er nieuwe spelers mee zouden moeten beginnen, maar die wil je toch niet (geheel nieuw op wow!) zo snel overal doorheen slepen? Volgens mij snap je er dan weinig van :D
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2011 @ 16:20:44 #249
159966 lifeblind
pi_100899713
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Het idiote aan dat RAF systeem vind ik dat vooral dat er nieuwe spelers mee zouden moeten beginnen, maar die wil je toch niet (geheel nieuw op wow!) zo snel overal doorheen slepen? Volgens mij snap je er dan weinig van :D
Inderdaad. De eerste keer dat ik een dungeon (deadmines), werd ik geboost door een vriend van me die lvl 70 was, ik snapte er geen zak van wat nou de bedoeling was, en dacht daarna dat ik 't ook makkelijk kon solo'en :')

EDIT: En trots dat ik was toen ik op lvl 17 ofzo tot aan de eerste boss 't meeste wel kon solo'en daar :')
pi_100899768
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga er denk ik erg veel lol aan beleven om al die Tier-items te verzamelen :D
Echt wat voor mij :') Heb nog aardig wat in mijn bank en dat kan dan allemaal naar die voidstorage = free bankspace O+
Ja, ik ben inmiddels ook al druk bezig om de oude raids door te lopen voor mn shaman en mn nieuwe alt, een paladin. Had op mn oude account ook heel veel oude tier sets bewaard, maar tja, die is gebanned :+

Alleen jammer dat op Chamber of Aspects maar erg weinig oude raids gelopen worden. Zou mooi zijn als je met dat Realid systeem straks ook met je vrienden raids kan gaan doen.
Iedere vrijdagavond een random Fok!raid 8-)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')