Vast te druk met raidenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die hoor ik anders nooit onderscheid maken tussen casuals en raiders en daar over zeuren. Echt nooit.
Wil je even mijn hunter levelen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:35 schreef Hathor het volgende:
Net 83 gedinged op mijn priest, mijn achtste lvl 85 komt eraan. En mijn vrienden het maar raar vinden dat ik zo weinig langskom.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:35 schreef Hathor het volgende:
Net 83 gedinged op mijn priest, mijn achtste lvl 85 komt eraan. En mijn vrienden het maar raar vinden dat ik zo weinig langskom.
Haha zo waarquote:
Haha mooi is datquote:
Deed ik ook een keer, ook meteen mensen op me af helemaal ragen en schreeuwen hoe ik dat doe.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha zo waar.
Op m'n druid ga ik waarschijnlijk niet eens heel hard transmogrifier-en. Paladin sowieso wel en m'n mage kan ook wel zo'n sexy Black Mageweave pakje gebruiken.
[..]
Haha mooi is dat. Character naar 80 levellen en dan 40 levels granten
.
Helemaal leuk als je het in Org doet, wat ik destijds deed met mijn warlock. Ding Ding Ding Ding, direct 10 mensen om je heen met "wtf? CHAETS!!@!@!@" enzo.
Ja, daar heb ik het in eerste instantie voor gedaan, ik wil elke profession op max level tot mijn beschikking hebben. Mijn hunter is mijn main, en de enige waar ik mee raid op alliance, op horde is dat mijn warlock. Verder vind ik het wel leuk om af en toe op mijn mage te duiken voor pvp (frost uiteraard), en ik denk dat ik die priest ook wel leuk ga vinden. Verder heb ik nog een lvl 85 paladin, druid, deathknight, en shaman die ik eigenlijk zelden of nooit gebruik, alleen maar als ik iets van die professions nodig heb of als iemand me vraagt iets te maken voor ze. Maar naast die 8 die ik heb genoemd, ben ik nog 6 andere aan het levelen, zo heb ik bv nog een warrior die op het punt staat richting Outlands te gaan en een rogue die tegen Northrend aanzit nu. Eigenlijk vind ik het levelen en het questen gewoon het leukste aspect van het spel, het gearen als je 85 bent ga ik echt niet doen op al die chars. Mijn hunter heeft nu itemlevel 376, en ik denk niet dat er ook maar een tussen zit die op datzelfde niveau gaat komen, dat kost gewoon teveel tijd en energie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]en allemaal wat anders + andere professions zeker?
En ik zwoegen, zweten, bloed en tranen om tot 80 te komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
Als je een nieuwe persoon recruit kan hij grant a level bij jou doen. Per twee levels kan hij er jou één geven, als hij level 80 bereikt dus 40 levels cadeau.
Gewoon op 39 en 99% zitten, 40 levels krijgen zodat je op 79 en 99% zit. Dan de voltooide quest inleveren bij de NPC waar je naast stond en hoppa: van 39 naar 80 in enkele seconden.
Mjah inderdaadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En ik zwoegen, zweten, bloed en tranen om tot 80 te komen.
Of een vriend die met je levelt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah inderdaad. Alleen dan heb je wel een tweede account nodig met WoW, TBC en WotLK, duur geintje uiteindelijk.
hahaha ik ben nog 6 andere aan het levelen, waaronder een Belf hunter die ik maar ga omspeccen naar BM, alleen maar om die rare pets te kunnen krijgen. Ik zag er vanochtend eentje lopen in the Regrowth in Hiyal (zo'n spectral tijger of zo) en ik flipte er zo van dat ik die niet kon temmen met mijn SV hunter.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wil je even mijn hunter levelen?
Mijn hunter is een 74 troll hunter. HUPHUP aan de slag!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
hahaha ik ben nog 6 andere aan het levelen, waaronder een Belf hunter die ik maar ga omspeccen naar BM, alleen maar om die rare pets te kunnen krijgen. Ik zag er vanochtend eentje lopen in the Regrowth in Hiyal (zo'n spectral tijger of zo) en ik flipte er zo van dat ik die niet kon temmen met mijn SV hunter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn wachtwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je laat je eigen account maar even staan!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mijn hunter is een 74 troll hunter. HUPHUP aan de slag!
Mijn username:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn wachtwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je laat je eigen account maar even staan!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mijn hunter is een 74 troll hunter. HUPHUP aan de slag!
Mijn username:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn wachtwoord:74.....als je er effe een weekje voor gaat zitten ben je 85, en je kan tussendoor gewoon eten en slapen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen wel effe ziek melden van werk of school.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Weet ik, maar mijn pc is kapot.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
[..]
74.....als je er effe een weekje voor gaat zitten ben je 85, en je kan tussendoor gewoon eten en slapen hoor.Alleen wel effe ziek melden van werk of school.
![]()
![]()
Dat kan ook inderdaad. Als je samen levelt krijg je 300% XP, daarna kan je met de verse 80 van die vriend nog een nieuwe character van jou 40 levels cadeau geven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Of een vriend die met je levelt.
Twee characters omhoog in recordtijd dus.
![]()
Ik wil een nieuwe character maken, het liefst een tauren, voor PvE én PvP. Welke klasse kan ik dan het best kiezen![]()
![]()
Warripriedruidin.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:09 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik wil een nieuwe character maken, het liefst een tauren, voor PvE én PvP. Welke klasse kan ik dan het best kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het idiote aan dat RAF systeem vind ik dat vooral dat er nieuwe spelers mee zouden moeten beginnen, maar die wil je toch niet (geheel nieuw op wow!) zo snel overal doorheen slepen? Volgens mij snap je er dan weinig van
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Inderdaad. De eerste keer dat ik een dungeon (deadmines), werd ik geboost door een vriend van me die lvl 70 was, ik snapte er geen zak van wat nou de bedoeling was, en dacht daarna dat ik 't ook makkelijk kon solo'enquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Het idiote aan dat RAF systeem vind ik dat vooral dat er nieuwe spelers mee zouden moeten beginnen, maar die wil je toch niet (geheel nieuw op wow!) zo snel overal doorheen slepen? Volgens mij snap je er dan weinig van
EDIT: En trots dat ik was toen ik op lvl 17 ofzo tot aan de eerste boss 't meeste wel kon solo'en daar![]()
![]()
Ja, ik ben inmiddels ook al druk bezig om de oude raids door te lopen voor mn shaman en mn nieuwe alt, een paladin. Had op mn oude account ook heel veel oude tier sets bewaard, maar tja, die is gebannedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga er denk ik erg veel lol aan beleven om al die Tier-items te verzamelen
Echt wat voor mijHeb nog aardig wat in mijn bank en dat kan dan allemaal naar die voidstorage = free bankspace
![]()
Alleen jammer dat op Chamber of Aspects maar erg weinig oude raids gelopen worden. Zou mooi zijn als je met dat Realid systeem straks ook met je vrienden raids kan gaan doen.
Iedere vrijdagavond een random Fok!raid
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Forum Opties Forumhop: Hop naar: