Daar dropt ook een erg leuke knalroze mace (vrouwelijk leukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Alvast 2 T6 stukken gehaald in Battle for Mount Hyjal, gave raid trouwens
Ja, zo leukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:39 schreef pl4kkie het volgende:
Dat je die sets zelf moet bezitten doen ze wss om de mensen bezig te houden. Iedereen gaat massaal die tiers farmen.
Hoezo uitmelkerij? N'Zoth komt er dus aan! (en dit was in 2010 al lang bevestigd, maar ik heb het idee dat ik dat ieder topic wel opniew kan posten en er maar 1 of 2 mensen zijn die dat daadwerkelijk lezen. Uiteindelijk is Deathwing niet de badguy, maar een Old Godquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:29 schreef lifeblind het volgende:
Uiteindelijk is Deathwing niet de badguy, maar een Old God
Klopt, N'Zoth heeft Neltharion vroeger corrupted en er voor gezorgd dat ie de demon soul ging maken, wat resulteerde in Deathwing.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]Als je de Twilight Highlands questline doet kom je ook oog in oog met Deathwing (samen met Alexstrasza) en hij zegt dan ook heel duidelijk 'My master...'. Hij heeft echt nog een master en is dus niet de uiteindelijke eindbaas, zeg maar. Dus dat er nog een patch komt is niet gek, dat er dan geen raiddungeon aan gekoppeld zit vond ik wel weer verrassend.
Dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:41 schreef lifeblind het volgende:
En ach, WoW komt pas ten einde als Sargeras als raidboss geintroduceerd wordt
Ik ben zelf WoW ook nog lang niet zat. Maar als ik zo even wat dingen opsom voor mezelf, is er nog genoeg te doen voor komende expansions. Het zou me ook niet verbazen dat het ook daadwerkelijk zo is wat ik denk namelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even(hoop ik, want itt veel klagers hier ben ik wow nog lang niet zat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja die heb ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar dropt ook een erg leuke knalroze mace (vrouwelijk leuk)
en voor blood death knights?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:45 schreef TwyLight het volgende:
voor warriors wordt tanken nu thunderclap -> wachten tot thunderclap weer klaar is -> thunderclapen af en toe een taunt
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik ben zelf WoW ook nog lang niet zat. Maar als ik zo even wat dingen opsom voor mezelf, is er nog genoeg te doen voor komende expansions. Het zou me ook niet verbazen dat het ook daadwerkelijk zo is wat ik denk namelijk
<fantasie op vrije loop-modus>Ow, die puzzle box heb ik net ontdekt en moet ik nog oplossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik vind de Lore gewoon echt geweldigHet zit vrij ingewikkeld in elkaar, maar dat maakt het ook wel fascinerend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik zou wat meer gemmen als ik jou wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/cordem/advanced
Stuff die ik heb atm
Die lore is inderdaad geweldig, sowieso ben ik al een jaar of 12 ontzettend gefascineerd door HP Lovecraft, dus om dat in WoW te gebruiken vind ik alleen maar prachtig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, die puzzle box heb ik net ontdekt en moet ik nog oplossen![]()
En ik vind de Lore gewoon echt geweldigHet zit vrij ingewikkeld in elkaar, maar dat maakt het ook wel fascinerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |