Ik moest even twee keer lezen. En toen nog lachen ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik maak de records wel weer heel mensen, geen zorgen.
Hoezoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, je bent er blijkbaar ook nog.
Ja, wel goed met in ieder geval mijzelf!
Du?
Ik vind het een heerlijk programma.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sander is nu ook op TV met een of ander vreselij -wat mij misselijk maakt- ventje waar ze allemaal baantjes gaan doen. Vreselijk..
Ik was je al bijna vergeten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo?
En hier alles ok, erg drukFijn dat het goed gaat met Duschka
Nog spannende zaken beleefd?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was je al bijna vergeten.
Weinig spannends beleefd! Wel lekker weekje Sauerland gehad.
Nee, een bos hout is weer wat andersquote:
Maakt niet uit, geniet van al die positieve veranderingen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Snap ik, ik ben vet lang weggeweest
Maar moest verhuizen en full time werken ineens en vanalles, dus druk druk druk....
Saai![]()
Oeh lekker
In een huisje of kamperen oid?
Pinguin!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een bos hout is weer wat anders
Dankje, dat komt wel goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, geniet van al die positieve veranderingen.
En in een huisje.
Misschien baan kwijt, kutzomer, geen vrij, boete exbedrijf. Mwoa, mag niet klagenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pinguin!![]()
Ik eet net m'n bento op op het werk
Hoe is het?
[..]
Leuk! Is een mooie omgeving daarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Joa, genoeg uitgespookt. Onder andere de grotten ingeweest bij Attendorn.
WTF!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien baan kwijt, kutzomer, geen vrij, boete exbedrijf. Mwoa, mag niet klagen
De dag dat jij 10 uur niet over een bos hout spreekt is een wonderquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De dag dat jij 10 uur niet over een bos hout spreekt is een wonder
Afkickcentrum heeft me eruit gekickt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De dag dat jij 10 uur niet over een bos hout spreekt is een wonder
Vanavond kun je weer brullen vanaf half 9 half 11quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Afkickcentrum heeft me eruit gekickt.
Mits voor de deurquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Netjes Bos!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:12 schreef Bos81 het volgende:
CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 1 Min, 0 Secs ]
Niet slecht
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanavond kun je weer brullen vanaf half 9 half 11
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:34 schreef Lutte het volgende:
Crisis crisis, er is een hoekje uit mijn favo theemok.
Bosquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:13 schreef Bos81 het volgende:
Marijke
Heb je je trouwjurk al uitgezocht?
Doehoegquote:
Okeequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BosNee
Nog helemaal geen zin in eigenlijk
![]()
Hoe is het met jou?
quote:
Zal ik jou eens vangen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zal ik jou eens vangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut, nu al trouwen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BosNee
Nog helemaal geen zin in eigenlijk
![]()
Hoe is het met jou?
Rustig aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
Mwa weer iets minder, lijkt op een terugval. Even kijken hoe ik me vanavond voel..
Hihihi, zal eens kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar ik nu zit kun je een trouwjurk winnen:
http://www.brabant10.nl/Detail_programma.asp?ItemsID=2029
Het is een idee
Jaquote:
Kippetje!quote:
Waar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:53 schreef Pheno het volgende:
Vanavond tetten in oversized (and priced) jurken
Hater. Hoe kun je dat nou gemist hebben!quote:
Misschien kunnen de ksc'ers je opgeven en een mooi woordje doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan
[..]
Hihihi, zal eens kijken
[..]
Ja![]()
Wat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hater. Hoe kun je dat nou gemist hebben!
Ciao Marijkequote:
Oh straks ff googlenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Spannond, Mannen die vrouwen haten is echt een fucking goed boek, aanrader!
Die roomkaas bieslook van de Aldi?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh ik ga zo ook ff proberen, eerst ff acclimatiseren na 8 km fietsen. Met een bammetje roomkaas
Ja maar die niet in het koelvak staat. Heerlijk met een paar schijfjes komkommer op een meergranenpuntjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die roomkaas bieslook van de Aldi?
Ja, die bedoel ik ook. Woensdag ook een bakje gekocht daar. Hadden er niet veel meer, iets van 2 nog maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar die niet in het koelvak staat. Heerlijk met een paar schijfjes komkommer op een meergranenpuntje
Ja dat had ik laatst bij mijn gebruikelijke Aldi ook, het is vaak alles of niets hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik ook. Woensdag ook een bakje gekocht daar. Hadden er niet veel meer, iets van 2 nog maar
www.google.nlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
Stiekem vind ik het ergens een beetje ranzig dat het niet gekoeld isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ontbijt elke ochtend met Aldi knackebrod met die roomkaas maar dan de blauwe bakjes, de groene lust ik nietDe blauwe zijn hier veel populairder, die zijn altijd op en dan staan er nog dozen groene waar de blauwe uit zijn
Kan best, maar proeft gewoon ranzig zo'n lauwe roomkaas. Net zoiets als melk dat al flink op kamerptemp isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Kaas hoeft eigenlijk helemaal niet in de koeling hoor.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:17 schreef Roel20 het volgende:
Goedendag allemaal!
Ik ben nieuw hier, kwam hier via DawesNL
Leuk forum hier!
Altijd leuk als visite je kookwerk waardeert!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
Zo Pa vond de Chow Mein lekker (en ik ook)![]()
Hallotjes, welkom!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:17 schreef Roel20 het volgende:
Goedendag allemaal!
Ik ben nieuw hier, kwam hier via DawesNL
Leuk forum hier!
Mag ik ook kusjes voor m'n oudzijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dankjewel!
Kusjes op je nieuwzijn!
voor? niet eens op?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik ook kusjes voor m'n oudzijn
Ja hoor, 10 kusjes op je oudzijn!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik ook kusjes voor m'n oudzijn
Nee, voor die redenquote:
Dankje Cherry!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hoor, 10 kusjes op je oudzijn!
Wangetjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm k, maar nu word ik nieuwsgierig waar die kusjes dan op waren
Mannen die vrouwen haten van Stieg Larsson!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
Bella wat was dat pareltje van gister, dat boek?
Jij krijgt een lekkere lebber van Bello!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm k, maar nu word ik nieuwsgierig waar die kusjes dan op waren
die hele serie is zo geweldig. meteen doorlezen. en niet de films kijken tussendoor. dat geeft wat spoilersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mannen die vrouwen haten van Stieg Larsson!
lekkahquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij krijgt een lekkere lebber van Bello!
Oeh nu word ik benieuwd!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef gomi het volgende:
[..]
die hele serie is zo geweldig. meteen doorlezen. en niet de films kijken tussendoor. dat geeft wat spoilers
echt lezen als je dat nog niet hebt gedaanquote:
Ik heb een hoop op de stapel die nog gelezen moeten worden, maar ik onthoud het!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:50 schreef gomi het volgende:
[..]
echt lezen als je dat nog niet hebt gedaan
vond t een der beste series die ik ind e afgelopen jaren heb gelezen
hehe ken t. ik heb ook altijd nog teveel waar ik nog aan moet beginnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een hoop op de stapel die nog gelezen moeten worden, maar ik onthoud het!
Nein, maar er zijn nu eenmaal veel mannen die vrouwen haten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat het een typisch Viva romannetje was, aan de titel te horen
ik dacht ook dat t niets was. maar vriendin van me zei steeds van lezen. hoofdfiguur heeftw el van jou weg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat het een typisch Viva romannetje was, aan de titel te horen
Oh hoezo dat? Is het een flora & fauna druifje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik dacht ook dat t niets was. maar vriendin van me zei steeds van lezen. hoofdfiguur heeftw el van jou weg.
wat is een flora en fauna druifje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh hoezo dat? Is het een flora & fauna druifje?
Oh, een druif die altijd veel met f&f bezig isquote:
ah k. nee dat is hij niet neequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, een druif die altijd veel met f&f bezig is
Ik kookte bij hemquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd leuk als visite je kookwerk waardeert!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Naast mij in het stadion
Haha, wat leuk. En dan ook nog BosJEquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Naast mij in het stadion
Ja precies, vond dat zo grappig. Hij had al vaker een shirt aan met Bosje, maar nu dacht ik, ik maak er een foto van..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, wat leuk. En dan ook nog BosJE![]()
Leuk! Veel plezierquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:45 schreef pgrferrari het volgende:
In de trein naar Utrecht.
Geocachen met 2 andere Fokkers.
Tof, have fun!quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:45 schreef pgrferrari het volgende:
In de trein naar Utrecht.
Geocachen met 2 andere Fokkers.
Zit je op Zondag op je werk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Boh ja, vies zweetweer, ik ben aan het werken, ik zweet me te pletter want ik loop te sjouwen met archiefdozen
Zo ff kiekenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 37 Secs ]
Mwa redelijk
Netjes Bosquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik had morgen eigenlijk vrij, maar ik heb donderdag en vrijdag vrijwel niks kunnen doen buiten mijn schuld om. Maar daardoor is er wel werk blijven liggen. Dus vind ik dat ik de verantwoordelijkheid moet nemen en toch morgen maar ga werken..
Ahwquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag een Bingo-molen bij de aanbiedingen van de Action, ik moest aan je denken Lut!
Wat leuk, met je oma weer?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahw
Over een half uurtje gaan we weer los met de bingo
Leuk, wat zal je oma dat waarderenquote:
Wat heb je gewonnen? Nog fietsen of zoiets?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging vroeger ook altijd naar de bingo met mn oma![]()
![]()
Naar zo een rokerige zaal vol bejaarden, en ik won altijd wel wat
hehe wij gingen in studietijd altijd met een groepje 1 x per jaar naar zo een bingo met al die fanatiekelingen. was echt leuk om ze te zienquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb je gewonnen? Nog fietsen of zoiets?![]()
Ik heb maar 1 keer in de zomer bingo gespeeld en volgens mij toen zo'n grote ouderwetsch zware glazen pot gewonnen, gevuld met ouderwetsch snoepgoed
Ja!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Bingo, dat is echt bloedje spannend als je nog maar 1 getal nodig hebt. Die adrenaline die dan opborrelt.
Naar mijn weten is kienen voor geldprijzen en bingo voor (kleine) cadeautjes..quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Kienen heet het hier trouwens!
Ik won meestal geld
Welke leeftijden zijn dat ongeveer? Gewoon de 70+ of ook de Libelle dames van 40?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar tis wel bloedfanatiek.
Geweldig, echt![]()
70+ is mooi. De persoon die de getallen omroept schreeuwt al en dan nog verstaan de meesten de helft niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke leeftijden zijn dat ongeveer? Gewoon de 70+ of ook de Libelle dames van 40?
En ws leken die van 40, 60 en 80 ook allemaal bijna net zo oudquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:58 schreef oh-oh het volgende:
Alhoewel ik toen zo jong was dat ik wss iemand van 40 ook al kanonne oud gevonden had
Het wordt hier een beetje door elkaar gebruikt, maar Lutte komt ook uit Brabant..quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou bij dat kienen hier win je prijzen en geld door elkaar.
Maar tis wel bloedfanatiek.
Geweldig, echt![]()
Ik dacht dat kienen gewoon meer een zuidelijk woord was voor hetzelfde.
Maar kan goed zijn dat je gelijk hebt, geen idee hoor
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Allemaal van die Daisy en Onslow figuren
Jammer Bos dat het daarna stopte, is er nooit iets anders leuks voor terug gekomen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:05 schreef Bos81 het volgende:
In Geldrop was er in onze buurt een jaar of 15 een jaarlijks feestweekend in Oktober. De Vrijdagbegon met kienen, Zaterdagmiddag was er een playbackshow voor kinderen en in de avond kwam er een band optreden. Zondagoverdag was er touwtrekken en s avonds weer muziek (1 keer is zelfs Corry Konings komen zingen, was ik niet bij overigens).
Maar toen ik 18 was, deed ik mee met het kienen, won ik 100 gulden
Sowieso waren die weekenden geweldig, Jammer dat ik nog te jong was om die zaterdagavonden mee gemaakt te hebben. Ja 1 keer was ik erbij en dat was meteen de laatste keer dat het gehouden werd.
yeah die schotten die ik ken die zijn ook fanatiek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Naja Bingo is internationaal, in de UK is dat ook keihard voor geld.
We gingen daar ook wel es met een groepje aupairs, dat was echt geweldig.
Allemaal van die Daisy en Onslow figuren
Ik nog een keer met mn werk in 2000, vorige baan was dat, die hadden een jaarlijkse kienavond, ook bloedfanatiekquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:11 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die schotten die ik ken die zijn ook fanatiek.
heb t dus nog wel na mijn studietijd gespeeld
Neuh, Paar jaar daarna hebben wel andere mensen wat geprobeerd wat van de kermis te maken. Band zonder Banaan gaf een optreden waarvoor je niet hoefde te betalenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer Bos dat het daarna stopte, is er nooit iets anders leuks voor terug gekomen?
en de pro's hebben van die stiften he. met 1 actie meteen t hele vakje wegquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik nog een keer met mn werk in 2000, vorige baan was dat, die hadden een jaarlijkse kienavond, ook bloedfanatiek
waar ik ging moest je wegwerpkaarten kopen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Hoooooooo , de pro's gebruiken geen wegwerpkaarten hoor, maar van die vieze oude dikke kartonnen kaarten met ranzige vlekken
Ja laatst ook al bij Gordon 50 duzend, dat tikt lekker aan daar!quote:
Ja hebben we nodig om de wietindustrie draaiende te houden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja laatst ook al bij Gordon 50 duzend, dat tikt lekker aan daar!
Heb je het nog droog gehad? Fijn dat je dag geslaagd was.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef pgrferrari het volgende:
Avond
Gewoon 17km gelopen vandaag![]()
En gestoken door een wesp
Wel een enorm leuke dag.
Lekker!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef pgrferrari het volgende:
Zonen geen regen
Gewoon in t-shirt gelopen en dan had ik het nog warm.
Gister lekker veel gefietstquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef pgrferrari het volgende:
Jij nog wat gedaan van het weekend pi?
Fietsenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister lekker veel gefietstEn veel gewinkeld.
![]()
Vandaag aan de opruimerette![]()
Choco-tijd
Wat knutselspullies en mooie opbergdoosjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fietsenlekker is dat af en toe.
Nog wat gekocht?
Nu nog?
quote:
Ja, ik doe nog mee, maar m'n laatst verstuurde is volgens mij nooit aangekomen/geregistreerd. En ik moet weer nieuwe doen, schiet er steeds bij inquote:
Oh dat is leuk als je met iemand nog contact houdt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik doe morgen weer eentje
2 eigenlijk, maar dat is naar een Pools meisje waar ik contact mee heb via postcrossing.
Slaap lekkerquote:
Oh straks ff kieken!quote:
Whut? Waar kwam je telefoonpartner vandaan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werd bij een telefonisch interview ontmaskerd als Fries.
Hij was opgegroeid in Den Haag en woonde nu al 12 jaar in de regio. Ik hoorde natuurlijk direct dat het een Hagenees was.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Waar kwam je telefoonpartner vandaan?
Ik voel me vereerd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Vaduz, ik had nog over je gedroomd![]()
![]()
![]()
Ik droomde dat jij een stukkie ging doen over die postcodeloterijfietsenbezorgmeneer
Shit, ik wilde nog posten 'wedden dat het een Hagenees of Amsterdammer was' die zijn vaak zo lekker onwetend zodra het buiten hun gebied isquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij was opgegroeid in Den Haag en woonde nu al 12 jaar in de regio. Ik hoorde natuurlijk direct dat het een Hagenees was.
Dat zou wel een toffe combi zijn ja!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Vaduz, ik had nog over je gedroomd![]()
![]()
![]()
Ik droomde dat jij een stukkie ging doen over die postcodeloterijfietsenbezorgmeneer
Tof, echt gekronkeld heen en weer door Utreg!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
Route die we gisteren hebben gelopen
http://maps.google.nl/map(...)spn=0.006618,0.01929
Nee. M'n vaders kant is Groningen/Drenthe en moeder komt van de Veluwe.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shit, ik wilde nog posten 'wedden dat het een Hagenees of Amsterdammer was' die zijn vaak zo lekker onwetend zodra het buiten hun gebied is![]()
Je bent toch niet van oorsprong Fries Duschk?
Oh wat een prachtig nijntjequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef pgrferrari het volgende:
[centraal]Konijnentopic met foto's! #15 Konijnen op date!
Dat is zijn buitenrenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat een prachtig nijntjeEn wat een geweldig hok
En die tuin
Klinkt goed Bos, volgens mij blijft het ook prima weer, net als vandaag, lekker om buiten te zittenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:50 schreef Bos81 het volgende:
En dan gewoon even op een bankje zitten, misschien dat ik een puzzelboekje meeneem en even tot mezelf kan komen..
Okee, ja zo te lezen ook fijn voor de Dog-clan om even uit te waaien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, daar wil ik ook wel wandelen idd!
Ik ga vanavond naar het veld met de buuf en dr ridgeback
Lijken wel Holgerson kaboutersquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit te denken of ik die kabouters herken, maar ik heb een andere serie denk ik
quote:Wil je een opleiding op niveau 1 en 2 volgen nadat je al 48 maanden prestatiebeurs hebt ontvangen voor een opleiding op niveau 3 of 4? Dan krijg je ook geen studiefinanciering meer.
Ik heb een keer een hele serie David de Kabouter-kabouters gewonnen bij een kleurwedstrijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lijken wel Holgerson kabouters
Of is dat niet die serie?
Nils Holgerson.
Maar koop je die dan Pgr?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
Net een kaboutercache gevonden![]()
[ afbeelding ]
Dat derde ding van links is een fotorolletje. Daar zit een logrol in (stuk papier) waar je kan loggen (opschrijven dat je hem gevonden hebt)quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stond net op het veldje, komt er een Postcodeloterij fiets langs en net 2 tellen ervoor kruist een Mini de fiets![]()
Zo komt heel V&A nog voorbij
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stond net op het veldje, komt er een Postcodeloterij fiets langs en net 2 tellen ervoor kruist een Mini de fiets![]()
Zo komt heel V&A nog voorbij
Dat klinkt echt als een geslaagde avondquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef Bos81 het volgende:
O ja trouwens op de weg terug even bij Lilly's een cappuccino en een ijsje gehad..
Gister was het over een kwartier te laatquote:
Ik lig toch al op bedquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gister was het over een kwartier te laat![]()
Hahahaquote:
Wowquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:52 schreef oh-oh het volgende:
CONGRATULATIONS!
[Today's puzzle completed 43 Secs ]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:49 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hej, is dat van Set? Ik doe altijd zo'n dagelijkse puzzel, dan krijg ik ook zo'n soort melding.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow![]()
CONGRATULATIONS!
[Today's puzzle completed 2 Mins, 13 Secs ]
Ja, dat is van Set..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:07 schreef omearos het volgende:
[..]
Hej, is dat van Set? Ik doe altijd zo'n dagelijkse puzzel, dan krijg ik ook zo'n soort melding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |