SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ik zou haar doen.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:50 schreef FedExpress het volgende:
Coole TT bro. Ben weer trots op je!
Roy zou liegen, ik niet.quote:
Wel schattig die bromance tussen jou en KKquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:50 schreef FedExpress het volgende:
Coole TT bro. Ben weer trots op je!
pics!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:05 schreef bijdehand het volgende:
Die TTKK, jij hebt ook een zusje...
okequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
Had ik ook met jouw zusje toen ik d'r in de opium zag.
Heb je haar op facebook gevonden?quote:
haha ja, maar kan daar geen foto's zien. Moest het van de picas bij KK hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je haar op facebook gevonden?
En dan te bedenken dat zíj moeders mooiste isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha ja, maar kan daar geen foto's zien. Moest het van de picas bij KK hebben
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat zíj moeders mooiste is
Is dat de nieuwe planet of the apes? Goede kostuums!quote:
Die nigga is wel een baas, niet haten. Aleen het plaatje is gewoon grappig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe planet of the apes? Goede kostuums!
Is da van Blood Diamond ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die nigga is wel een baas, niet haten. Aleen het plaatje is gewoon grappig.
Volgens mij wel. Hij speelt ook in The Island en daar is hij echt een eindbaas.quote:
Volgens mij heb ik hem en z'n landgenoten nog gezien in Nederland... ben boos want hij gooide pepernoten tegen mijn kopquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij speelt ook in The Island en daar is hij echt een eindbaas.
Da's grappig, zag haar net wegsprinten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:11 schreef DuTank het volgende:
ik ga naar fed's zusje, toedeloe motherfuckaaahs
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's grappig, zag haar net wegsprinten.
O ik dacht dat TC de nieuwe naam voor avonturenland was ofzo.quote:
Alsof dat een gangbare afkorting is die iedereen zou moeten kennenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ik dacht dat TC de nieuwe naam voor avonturenland was ofzo.
Wie vroeg jou iets? Niemand. Doei Tux.quote:
quote:
You are absolutely fuckin' right.quote:
nou, op zich...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof dat een gangbare afkorting is die iedereen zou moeten kennen
Jippiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
You are absolutely fuckin' right.
Nee, gewoon niet. Misschien onder mensen die wat met tennis hebben, maar verder...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
Wat stinkt het ineens in dit topic. Alsof iemand aan een lijk heeft lopen knagen en ineens in m'n gezicht uitademt.
Ja. Alsof je een lijk hebt lopen beffen en dan wakker schrikt van je eigen adem.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
Wat stinkt het ineens in dit topic. Alsof iemand aan een lijk heeft lopen knagen en ineens in m'n gezicht uitademt.
quote:
Waarschijnlijk wat wildgroei en vleermuizen, maar de vochtvreters beginnen te werkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?
Jazeker, daarzo ook?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet. Misschien onder mensen die wat met tennis sport hebben, maar verder...
Uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat wildgroei en vleermuizen, maar de vochtvreters beginnen te werken
Er is daar ook niet veel vocht te vinden volgens mij, waarschijnlijk heb je een paar potjes vaseline nodig als je daar nog iets van actie uit wil krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat wildgroei en vleermuizen, maar de vochtvreters beginnen te werken
Nee echt nietquote:
Het is geen VC, het is VV of FC.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
HC, TC, VC allemaal even kut.
Volleybalclub.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is geen VC, het is VV of FC.
slechtste vergelijking ooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee echt nietOnder bouwvakkers is HC en WC en IC ook niet bekend lijkt mij, terwijl die wel op school gezeten hebben.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:52 schreef FedExpress het volgende:
oh nee wacht! je had ook de vergelijking "KK = lekker" nog
NOOO!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
HC, TC, VC allemaal even kut.
quote:
Neen, de slechtst vergelijking is 'Fed lijkt op Ruben', want in werkelijkheid zou Ruben het 5x zo goed doen bij de chicks.quote:
Nigga pleasequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:57 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie zijn gewoon kkjaloers op onze status van raad der wijzen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:57 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie zijn gewoon kkjaloers op onze status van raad der wijzen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen, de slechtst vergelijking is 'Fed lijkt op Ruben', want in werkelijkheid zou Ruben het 5x zo goed doen bij de chicks.
Ik ben bluegrass muziek aan het luisteren, slechter kan het niet worden nuquote:
Wilbert ziet eruit of Shin Chan meedoet aan een kookprogrammaquote:
En hopelijk Fedquote:
Oh yeah!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:11 schreef bijdehand het volgende:
Dan nu KK nog en dan hebben we het rijk alleen Barrie
Veel plezier dan want ik ga tukken. Ik lees de sloot onzin die nu volgt morgen wel niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:11 schreef bijdehand het volgende:
Dan nu KK nog en dan hebben we het rijk alleen Barrie
Ey bedankt vriend.quote:
Ik lees ook nooit terugquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Veel plezier dan want ik ga tukken. Ik lees de sloot onzin die nu volgt morgen wel niet.
Niet dat ik de liefste Tux weg wil hebben hoor!quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet dat ik de liefste Tux weg wil hebben hoor!
Ik mis nooit ietsquote:
Dat weet je niet want je leest het nooit bij.quote:
Jeweettoggggquote:
Ik ben al compleetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat weet je niet want je leest het nooit bij.
Nee, want kut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Tuxxx ga morgen (of eigenlijk vanavond) naar het plein??
Ja wil je ff krabbelen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je een beetje last van je kut?
Feels good babequote:
quote:
Je hebt me door. Kusje?quote:
Vind ik ook wel fijn. Het enige voordeel aan werkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:42 schreef Kutstudent het volgende:
Haha ik vind het niet erg.Voelt wel goed, in plaats van dat nachtbraken gewoon overdag leven.
Mijn dag is weer goed.quote:
Saaiquote:
Dankjequote:
ook alle veren, schatkisten, en die opdrachten (moorden, free running wedstrijden enzo) gedaan?quote:
Kan niet alle veren vinden. En die schatkisten heb ik op een gegeven moment niet meer gedaan omdat ik geld zat had.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
ook alle veren, schatkisten, en die opdrachten (moorden, free running wedstrijden enzo) gedaan?
Zo veel boeit het met niet hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:06 schreef DuTank het volgende:
niet helemaal uitgespeeld dus
ik moet al die meuk eigenlijk ook nog doen
Ja. Heb wel een 360 maar PC gamet fijnerquote:
Je rijdt nu als een kankerpauper?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:27 schreef DuTank het volgende:
Assissin's Creed is gewoon kanker baas. WoW ofzo is voor de nerds. Ik speel alleen die harde games. Waar ik inspiratie uit haal voor mijn leven. Zo is mijn rijstijl enorm veranderd sinds Dirt3
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:27 schreef DuTank het volgende:
Assissin's Creed is gewoon kanker baas. WoW ofzo is voor de nerds. Ik speel alleen die harde games. Waar ik inspiratie uit haal voor mijn leven. Zo is mijn rijstijl enorm veranderd sinds Dirt3
Ja zo kun je het noemen als iemand driftend over de rotonde gaat met 50 km/hrquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je rijdt nu als een kankerpauper?
Ja, dat spel is baasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:27 schreef DuTank het volgende:
Ja dat is een impressie! Maar de echte duurt lekker 6 minuten en is echt de shitquote:
THE CHINA MEN ARE NOT THE FUCKING ISSUE HERE MAN!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:04 schreef Kutstudent het volgende:
Fuckin nihilists. Er is gewoon geen goede versie te vinden.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
Staat op m'n telefoon, op de wekker.
ik heb de radio als wekker. zelden hetzelfde nummer om mee wakker te wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:43 schreef shifto het volgende:
Weetje wat het nadeel is van muziek als wekker instellen? Voor mij althans. Dat ik het nummer na een aantal weken nooit meer wil horen, de rest van me leven..
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:43 schreef shifto het volgende:
Weetje wat het nadeel is van muziek als wekker instellen? Voor mij althans. Dat ik het nummer na een aantal weken nooit meer wil horen, de rest van me leven..
Dan heb ik meteen een kenserdag. Daarom doe ik dat niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik heb de radio als wekker. zelden hetzelfde nummer om mee wakker te worden
Alleen misschien niet altijd een leuk nummer
Ja maar. Ik heb dus mijn wekker radio met 3fm. Dan heb ik mijn telefoon met een mp3. En dan heb ik mijn huistelefoon als laatste om 8u met een kk bliepje. En meestal ben ik dan pas een beetje wakker aan het wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik heb de radio als wekker. zelden hetzelfde nummer om mee wakker te worden
Alleen misschien niet altijd een leuk nummer
Philips Wake Up Lightquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Wekkers blijven kut, met of zonder leuk liedje.
Zou bij mij niet helpen.quote:
Dat ding heeft mijn studiecarriere geredquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:34 schreef DuTank het volgende:
en slapen doe je maar als je dood bent
Onbegrijpelijkquote:
Begrijp me niet verkeerd. Ikquote:
Ja dat is ook zoiets.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ikvan slapen. Maar als niemand of iets mij wakker maakt, slaap ik voor altijd! En dan mis ik teveel
Pffff makkelijk!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoiets.Nu ben ik wel jaloers, ik ben gewoon na een paar uur al wakker. Mijn doel is een keer van vrijdagavond tot maandagmorgen non stop slapen.
Alles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Pffff makkelijk!!Wat maakt je wakker dan?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:01 schreef shifto het volgende:
Trouwens, Du Hast (Rammstein) krijgt mij op vol volume niet wakker. In ieder geval niet bewust. Rook van een jonko onder mijn neus daarentegen weer wel.
(How High reference)
Altijd drinken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alles.Een kat over het dak, een kikker in de tuin, een zingend vogeltje, voetstappen door het huis of licht in mijn kamer. Alleen als ik goed heb gedronken slaap ik vast.
Ja die kerel rookte zijn jonkos met zware shag. dat prikt behoorlijk in je neus als je dus alleen dat inademt en het zelf niet gewend bentquote:
Ik vroeg me al af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen terwijl je sliep. Maar zo is het logisch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Altijd drinken?Nee hoor..
[..]
Ja die kerel rookte zijn jonkos met zware shag. dat prikt behoorlijk in je neus als je dus alleen dat inademt en het zelf niet gewend bent
Jij zag mij al in mijn slaap een jointje draaien en van die rook ervan wakker worden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen terwijl je sliep. Maar zo is het logisch.
Je weet maar nooit. Misschien tijdens het slaapwandelen ofzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij zag mij al in mijn slaap een jointje draaien en van die rook ervan wakker worden?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Misschien tijdens het slaapwandelen ofzo.
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef shifto het volgende:
[..]Slaapwandelen.. Nee, als ik slaap blijf ik lekker liggen chillen
Uh-huh. Nou niet altijd even handig hoor, zo vast kunnen slapen. Er is ooit een kei door het raam gegooid, en alle huisgenoten werden wakker behalve ikquote:
Da's toch chillquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Uh-huh. Nou niet altijd even handig hoor, zo vast kunnen slapen. Er is ooit een kei door het raam gegooid, en alle huisgenoten werden wakker behalve ik
Ja maar nu woon ik alleen... wat nu als er een enge verkrachten mij komt halen?quote:
Dan weet je daar toch niks van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja maar nu woon ik alleen... wat nu als er een enge verkrachten mij komt halen?.........
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan weet je daar toch niks van.Hoogstends in de ochtend pijn aan je kont.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:38 schreef Kutstudent het volgende:
Dit topic is om over Den Bosch te praten.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:43 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is ze?
Zit ze onder haar kloon in kdp?
Wat heb je nou op msn gezegd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:07 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij ben ik Barrie kwijt als mijn geliefde
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:07 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij ben ik Barrie kwijt als mijn geliefde
quote:
msn?quote:
Een quote van jezelf in je signature zettenquote:
Maar whatsapp is het toch ook niet meer in augustus 2011.quote:
Loop ik weer achter dan..?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar whatsapp is het toch ook niet meer in augustus 2011.
quote:
Ja!! hem kwam ik ook nog tegen vanavond ja!!!quote:
Op zulke moment is bier bier. Behalve bij Amstel. Dan drink ik wel gewoon iets fris.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op zulke moment is bier bier. Behalve bij Amstel. Dan drink ik wel gewoon iets fris.
Ik heb mijn beide handen die bijdehand zijn wel bij de hand hoor.quote:
Nou wel fijn dat je nog beide handen hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb mijn beide handen die bijdehand zijn wel bij de hand hoor.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op zulke moment is bier bier. Behalve bij Amstel. Dan drink ik wel gewoon iets fris.
Je krijgt een kusje van jequote:
Dat heb ik bij Heinekenquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
En jij een strafblad.quote:
Jij weer. Met je 'humor'. Hoezo strafblad? Grappig kindverlept wijf.quote:
HAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
HAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA
Rot alsjeblieft weer op met je totaal niet grappige humortumor.
Moet jij om zoiets lachen?quote:
Tijd is verstreken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom kan ik de OP niet meer editten?
quote:Zo, goedemiddag... Goed om te zien dat het hier na een maand nogsteeds net zo gezellig is
quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zeg, doe eens een ruwe schatting.. als ik over een maand terugkom, bij welk topicnummer zullen jullie dan zijn aangekomen?
Dan zal ik tzt checken wie het beste gegokt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:50 schreef bijdehand het volgende:
450, dat zou echt fantastisch zijn hequote:quote:quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja
[..]de prijs is: mijn penis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Gefeliciteerd Barrie, je hebt 3 cm vlees gewonnen. Kleine prijs wel. Beetje jammer.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Barrie, je hebt 3 cm vlees gewonnen. Kleine prijs wel. Beetje jammer.
Da's nog steeds niets om over op te scheppenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's nog steeds niets om over op te scheppen
Owja
[..]Je hebt een biertje gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Dat is redelijk normaal toch? Ik zeg ook niet dat mijn pik exorbitant groot isquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's nog steeds niets om over op te scheppen
De vakantie was geweldig, mooi avontuur geweest daar in het verre oostenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He's back! Hoe was de vakantie?
Owja
[..]Haha, inderdaad dat had ik gevraagd ja. Gratz hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
..non est vivere sed valere vita est ..
Mooi dat de vakantie leuk was.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De vakantie was geweldig, mooi avontuur geweest daar in het verre oosten
Smerige stinkende mensen en rampzalig lange afstanden moeten reizen, maar afgezien daarvan heel veel moois gezien en beleefd
[..]
Krijgen we dit gejank weer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mooi dat de vakantie leuk was.Wanneer kom je op vakantie in mijn slaapkamer?
Tof hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De vakantie was geweldig, mooi avontuur geweest daar in het verre oosten
Smerige stinkende mensen en rampzalig lange afstanden moeten reizen, maar afgezien daarvan heel veel moois gezien en beleefd
Maar daar is het vast niet half zo avontuurlijk als in Chinaquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mooi dat de vakantie leuk was.Wanneer kom je op vakantie in mijn slaapkamer?
Ach, gun mij ook eens een warm welkomquote:
Zekers, en wat is het koud hier trouwensquote:
Dat zeg ik dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef Kutstudent het volgende:
Mooi dat je een leuke vakantie hebt gehad. Je had alvast beter weer dan hier.
Moet jij eens opletten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar daar is het vast niet half zo avontuurlijk als in China
Denk het wel, zitten nog veel meer vieze diertjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar daar is het vast niet half zo avontuurlijk als in China
Jamaar die shit van tuxxx heel de tijd.quote:[..]
Ach, gun mij ook eens een warm welkom
[..]
Dat kan je wel stellen ja.quote:Zekers, en wat is het koud hier trouwens
Heb al wel begrpeen dat de zomer hier niet echt denderend is geweest de afgelopen maand?
Ze heeft de afgelopen maand A_T gemist. Misschien was dat de reden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jamaar die shit van tuxxx heel de tijd.
Dat was net zo irritant.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze heeft de afgelopen maand A_T gemist. Misschien was dat de reden.
Internet tough guyquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef shifto het volgende:
Lol ik hier lekker schoonmaken met Infected Mushroom op vol volume, komt de onderbuurman zeiken of het zachter kanNee sorry baas ik maak schoon en jij hebt ook altijd kk herrie aanstaan als fransje bouwer ofzo
"Oh... Ok. *druip druip*"
Dan nietquote:
Uhohquote:
Daarom, dat kan je dr ook niet kwalijk nemen. Valt me tegen dat jullie me niet allemaal meteen uitnodigen in de slaapkamerquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze heeft de afgelopen maand A_T gemist. Misschien was dat de reden.
None takenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat was net zo irritant.(no offence A_T)
Ghehe, altijd krom ja. Zelf wel keiharde muziek aan hebben, en als iemand anders een keer mzuiek opheeft dan meteen komen zeiken. Maar schoonmaken op zondag, dat kan ook nie the.. zondag is rustdag, dat heeft de kerk zo vastgesteld, dus daar dient gij zich aan te houdenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:54 schreef shifto het volgende:
Lol ik hier lekker schoonmaken met Infected Mushroom op vol volume, komt de onderbuurman zeiken of het zachter kanNee sorry baas ik maak schoon en jij hebt ook altijd kk herrie aanstaan als fransje bouwer ofzo
"Oh... Ok. *druip druip*"
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, dat kan je dr ook niet kwalijk nemen. Valt me tegen dat jullie me niet allemaal meteen uitnodigen in de slaapkamer
Ja je weet FOK!, eigenlijk ging ik huilen en de muziek zachter zetten en een topic in R&P openen onder een knoonquote:
Daarom op juist op zondagquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Uhoh
[..]
Daarom, dat kan je dr ook niet kwalijk nemen. Valt me tegen dat jullie me niet allemaal meteen uitnodigen in de slaapkamer
[..]
None taken
[..]
Ghehe, altijd krom ja. Zelf wel keiharde muziek aan hebben, en als iemand anders een keer mzuiek opheeft dan meteen komen zeiken. Maar schoonmaken op zondag, dat kan ook nie the.. zondag is rustdag, dat heeft de kerk zo vastgesteld, dus daar dient gij zich aan te houden
ST je hebt concurrentie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Oh en ik ken je niet maar wil je hier komen slapen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |