SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ik zou haar doen.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:50 schreef FedExpress het volgende:
Coole TT bro. Ben weer trots op je!
Roy zou liegen, ik niet.quote:
Wel schattig die bromance tussen jou en KKquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:50 schreef FedExpress het volgende:
Coole TT bro. Ben weer trots op je!
pics!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:05 schreef bijdehand het volgende:
Die TTKK, jij hebt ook een zusje...
okequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:29 schreef Kutstudent het volgende:
Had ik ook met jouw zusje toen ik d'r in de opium zag.
Heb je haar op facebook gevonden?quote:
haha ja, maar kan daar geen foto's zien. Moest het van de picas bij KK hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je haar op facebook gevonden?
En dan te bedenken dat zíj moeders mooiste isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha ja, maar kan daar geen foto's zien. Moest het van de picas bij KK hebben
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat zíj moeders mooiste is
Is dat de nieuwe planet of the apes? Goede kostuums!quote:
Die nigga is wel een baas, niet haten. Aleen het plaatje is gewoon grappig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe planet of the apes? Goede kostuums!
Is da van Blood Diamond ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die nigga is wel een baas, niet haten. Aleen het plaatje is gewoon grappig.
Volgens mij wel. Hij speelt ook in The Island en daar is hij echt een eindbaas.quote:
Volgens mij heb ik hem en z'n landgenoten nog gezien in Nederland... ben boos want hij gooide pepernoten tegen mijn kopquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij speelt ook in The Island en daar is hij echt een eindbaas.
Da's grappig, zag haar net wegsprinten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:11 schreef DuTank het volgende:
ik ga naar fed's zusje, toedeloe motherfuckaaahs
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's grappig, zag haar net wegsprinten.
O ik dacht dat TC de nieuwe naam voor avonturenland was ofzo.quote:
Alsof dat een gangbare afkorting is die iedereen zou moeten kennenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O ik dacht dat TC de nieuwe naam voor avonturenland was ofzo.
Wie vroeg jou iets? Niemand. Doei Tux.quote:
quote:
You are absolutely fuckin' right.quote:
nou, op zich...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof dat een gangbare afkorting is die iedereen zou moeten kennen
Jippiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
You are absolutely fuckin' right.
Nee, gewoon niet. Misschien onder mensen die wat met tennis hebben, maar verder...quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
Wat stinkt het ineens in dit topic. Alsof iemand aan een lijk heeft lopen knagen en ineens in m'n gezicht uitademt.
Ja. Alsof je een lijk hebt lopen beffen en dan wakker schrikt van je eigen adem.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
Wat stinkt het ineens in dit topic. Alsof iemand aan een lijk heeft lopen knagen en ineens in m'n gezicht uitademt.
quote:
Waarschijnlijk wat wildgroei en vleermuizen, maar de vochtvreters beginnen te werkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?
Jazeker, daarzo ook?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alles kits achter de rits?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet. Misschien onder mensen die wat met tennis sport hebben, maar verder...
Uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat wildgroei en vleermuizen, maar de vochtvreters beginnen te werken
Er is daar ook niet veel vocht te vinden volgens mij, waarschijnlijk heb je een paar potjes vaseline nodig als je daar nog iets van actie uit wil krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat wildgroei en vleermuizen, maar de vochtvreters beginnen te werken
Nee echt nietquote:
Het is geen VC, het is VV of FC.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
HC, TC, VC allemaal even kut.
Volleybalclub.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is geen VC, het is VV of FC.
slechtste vergelijking ooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee echt nietOnder bouwvakkers is HC en WC en IC ook niet bekend lijkt mij, terwijl die wel op school gezeten hebben.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:52 schreef FedExpress het volgende:
oh nee wacht! je had ook de vergelijking "KK = lekker" nog
NOOO!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
HC, TC, VC allemaal even kut.
quote:
Neen, de slechtst vergelijking is 'Fed lijkt op Ruben', want in werkelijkheid zou Ruben het 5x zo goed doen bij de chicks.quote:
Nigga pleasequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:57 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie zijn gewoon kkjaloers op onze status van raad der wijzen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:57 schreef Kutstudent het volgende:
Jullie zijn gewoon kkjaloers op onze status van raad der wijzen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen, de slechtst vergelijking is 'Fed lijkt op Ruben', want in werkelijkheid zou Ruben het 5x zo goed doen bij de chicks.
Ik ben bluegrass muziek aan het luisteren, slechter kan het niet worden nuquote:
Wilbert ziet eruit of Shin Chan meedoet aan een kookprogrammaquote:
En hopelijk Fedquote:
Oh yeah!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:11 schreef bijdehand het volgende:
Dan nu KK nog en dan hebben we het rijk alleen Barrie
Veel plezier dan want ik ga tukken. Ik lees de sloot onzin die nu volgt morgen wel niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:11 schreef bijdehand het volgende:
Dan nu KK nog en dan hebben we het rijk alleen Barrie
Ey bedankt vriend.quote:
Ik lees ook nooit terugquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Veel plezier dan want ik ga tukken. Ik lees de sloot onzin die nu volgt morgen wel niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |