na 3 weken is ie dan wel doodquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mwah, laatst hebben ze nog wel een vrouw uit een ravijn in spanje gered nadat mensen zagen dat ze een paar dagen niet online was!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Misschien is hij eindelijk ontmaagd en beseft hij nu hoe kansloos hij al die jaren op Fok heeft lopen doorbrengen
Wanneer krijgt Tong dat door?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Misschien is hij eindelijk ontmaagd en beseft hij nu hoe kansloos hij al die jaren op Fok heeft lopen doorbrengen
Ohja, 27 jaar, maagd èn werkloosquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die iemand op een forum niet persoonlijk kennen maar wel bezorgd raken als 'ie even niet online komt en vervolgens diegene ook nog eens gaan of willen SMS'en.
[ afbeelding ]
Ja, maar de dag dat ik niet meer op FOK! kom is er iets serieus goed mis!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Nou nou nou?
Zouden we zélfs met jou doen
toen ik WoW verslaafd was kreeg ik geen SMSjes waar ik bleef!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Nou nou nou?
Zouden we zélfs met jou doen
Dan weet je toch genoeg?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toen ik WoW verslaafd was kreeg ik geen SMSjes waar ik bleef!
Kleine moeite om daar een aparte monitor voor te nemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toen ik WoW verslaafd was kreeg ik geen SMSjes waar ik bleef!
alt-tab beste kerelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleine moeite om daar een aparte monitor voor te nemen.
nógquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hield het niet voor mogelijk, maar dat is een nòg grotere /care.
énquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, 27 jaar, maagd èn werkloos!
[ afbeelding ]
Die zit vast ergens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:45 schreef Psy-freak het volgende:
Z'n laatste post
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, #340 11 augustus bezoek Crailoo
Waar maak je uit op dat hij vast zit?quote:
Neenquote:
Zijn treinkaartje is verlopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat hij vast zit?
Dit! Ban dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:57 schreef muhahaha het volgende:
Hij zit in de fok afkick kliniek en mag niet posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |