grappig, dat heb ik altijd als ik een post van jou ziequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:15 schreef Zolder het volgende:
[..]
Van zulke reacties krijg ik altijd kotsneigingen jezus zeg vrouwen en hun fairyland
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:13 schreef Cucumissativus het volgende:
Welke trein is dit?
[ afbeelding ]De Kameel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was het directietreinstel van de NS, gemaakt door treinbouwer Allan.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Blijft die weg?quote:
fora'squote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:35 schreef Lithia het volgende:
Volgens mij bezoekt hij meerdere fora's toch?
Weet iemand zijn nickname ofzo daar? Misschien is hij 'verhuisd'.
Hey, mijn spellingchecker is hier.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hey, mijn spellingchecker is hier.Welkom.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | on *:TEXT:#: { /set %reply $rand(1,16) if (%reply == 1) /echo "Wordt verworpen." if (%reply == 2) /echo "Onmiddelijk herroepen." if (%reply == 3) /echo "Neen." if (%reply == 4) /echo "Geenszins." if (%reply == 5) /echo "Pure onzin." if (%reply == 6) /echo "Belachelijk." if (%reply == 7) /echo "Nietig verklaard." if (%reply == 8) /echo "Pertinent niet waar." if (%reply == 9) /echo "Geenszins het geval." if (%reply == 10) /echo "Absoluut niet." if (%reply == 11) /echo "Wat een belachelijke aantijgingen." if (%reply == 12) /echo "Schei toch uit" if (%reply == 13) /echo "Allemaal weer pertinent niet waar." if (%reply == 14) /echo "Iedere $subject gerelateerde post zal vanaf nu worden verworpen. Ik hoef hier dus niet op te reageren." if (%reply == 15) /echo "Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden." if (%reply == 16) /echo "OV-chipkaart :') ." } |
LOL, da's dan wel weer baasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:05 schreef Stroopwafels het volgende:
Welke baas had deze post gemaakt?
Socios bot.
[ code verwijderd ]
Nee ik ben niet verliefd op Socios.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:17 schreef Maanvis het volgende:
Liesje, ben je stiekem een beetje verliefd op Socios?
PS: Je was laatst jarig maar de vorige keer dat ik daar een topique over opende kreeg ik een note
Wat een belachelijke aantijgingen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, da's dan wel weer baas. Maar zó kankerirritant datzelfde riedeltje elke keer weer
.
Ook niet een heel klein beetje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet verliefd op Socios.
Geenszins het geval.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat een belachelijke aantijgingen.
Nietig verklaard?quote:
Poll: Haat jij Socios?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:27 schreef sciter het volgende:
Het is wel leuk om te lezen dat veel users Socios niet haten.
7 mensen zijn nog nooit verworpenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Poll: Haat jij Socios?
• Ja
• Neen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
Ik ben er zaterdag a.s. niet bij. Ik vertrek morgenochtend vroeg met de trein voor een treinreis van 5 dagen door Europa met "Interrail". Paar landen erbij waar ik nog nooit geweest ben.
Dat verklaart een hoop, ik schrok al van de vroege uitslag van m'n pollquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
Haat is toch geen emotie die je met onze Soos zou associëren. Medelijden daarentegen...
Volgens mij zou d'r in KLB een andere uitslag zijn geweest. Zie nu pas dat dit ONZ is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:07 schreef Lithia het volgende:
Heeft het dan nog nut om een poll te hebben dan? Als er nu al smoesjes komen wanneer de uitslag anders is dan jullie verwachten.
Ik vroeg jou niet om nog een smoesje te bedenken hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij zou d'r in KLB een andere uitslag zijn geweest. Zie nu pas dat dit ONZ is.
Volgens mij is het gewoon de aandoenlijkheidsfactor waar velen voor zijn gevallen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik vroeg jou niet om nog een smoesje te bedenken hoor.
Hij mag wegblijvenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:10 schreef Psy-freak het volgende:
Poll: Mis jij Socios?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon de aandoenlijkheidsfactor waar velen voor zijn gevallen.
Oei, nu maak ik me zelfs zorgen en ik ken hem niet eens écht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:15 schreef Maanvis het volgende:
in plaats van te focussen op polls kunnen we onszelf ook afvragen waarom ie op 1 augustus niet terug is gekeerd van zijn 5-daagse treinreis!
quote:
Dat wordt afwachten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:31 schreef Myraela het volgende:
Ik sms morgen op menselijke tijd () wel even.
quote:
En Breuls?quote:
quote:
Mja daar verander je niets meer aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:20 schreef Psy-freak het volgende:
[..]het is allang menselijke tijd op te smsen
Straks is er iets met 'm.
op zijn werk, hij twitterde dat er een belgische BMW op zijn parkeeprlaats staat!quote:
en geen antwoord gehad?quote:
als ie morgen nog niet terug heeft gesmst ga ik me zorgen maken!quote:
Ik nu al.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ie morgen nog niet terug heeft gesmst ga ik me zorgen maken!
ik eignelijk ook, maar ik wil myrajela niet dwingen om haar hele beltegoed op te maken aan socios' mogelijke verdwijningquote:
Ik vond een smsje sturen omdat iemand 3 weken niet online is geweest eigenlijk al sneu genoeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:18 schreef kasper het volgende:
[..]
Als je z'n nummer hebt waarom bel je hem dan niet?
idd... echt hoe fucking sneue mensen heb je hierquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond een smsje sturen omdat iemand 3 weken niet online is geweest eigenlijk al sneu genoeg.
Ik doneer welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik eignelijk ook, maar ik wil myrajela niet dwingen om haar hele beltegoed op te maken aan socios' mogelijke verdwijning
Het is Socios, die is niet 'zomaar' weg voor 3 weken zonder het te zeggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond een smsje sturen omdat iemand 3 weken niet online is geweest eigenlijk al sneu genoeg.
mwah, laatst hebben ze nog wel een vrouw uit een ravijn in spanje gered nadat mensen zagen dat ze een paar dagen niet online was!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
''sneu''quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
idd... echt hoe fucking sneue mensen heb je hier![]()
Oooh iemand komt een paar weken niet online... huil huil
Haha je bent op hem!!!1quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook niet een heel klein beetje. Ik vind het gewoon een leuke user.
na 3 weken is ie dan wel doodquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mwah, laatst hebben ze nog wel een vrouw uit een ravijn in spanje gered nadat mensen zagen dat ze een paar dagen niet online was!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Misschien is hij eindelijk ontmaagd en beseft hij nu hoe kansloos hij al die jaren op Fok heeft lopen doorbrengen
Wanneer krijgt Tong dat door?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Misschien is hij eindelijk ontmaagd en beseft hij nu hoe kansloos hij al die jaren op Fok heeft lopen doorbrengen
Ohja, 27 jaar, maagd èn werkloosquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die iemand op een forum niet persoonlijk kennen maar wel bezorgd raken als 'ie even niet online komt en vervolgens diegene ook nog eens gaan of willen SMS'en.
[ afbeelding ]
Ja, maar de dag dat ik niet meer op FOK! kom is er iets serieus goed mis!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Nou nou nou?
Zouden we zélfs met jou doen
toen ik WoW verslaafd was kreeg ik geen SMSjes waar ik bleef!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Nou nou nou?
Zouden we zélfs met jou doen
Dan weet je toch genoeg?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toen ik WoW verslaafd was kreeg ik geen SMSjes waar ik bleef!
Kleine moeite om daar een aparte monitor voor te nemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
toen ik WoW verslaafd was kreeg ik geen SMSjes waar ik bleef!
alt-tab beste kerelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleine moeite om daar een aparte monitor voor te nemen.
nógquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hield het niet voor mogelijk, maar dat is een nòg grotere /care.
énquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohja, 27 jaar, maagd èn werkloos!
[ afbeelding ]
Die zit vast ergens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:45 schreef Psy-freak het volgende:
Z'n laatste post
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, #340 11 augustus bezoek Crailoo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |