Nietig verklaard?quote:
Poll: Haat jij Socios?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:27 schreef sciter het volgende:
Het is wel leuk om te lezen dat veel users Socios niet haten.
7 mensen zijn nog nooit verworpenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Poll: Haat jij Socios?
• Ja
• Neen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:28 schreef Socios het volgende:
Ik ben er zaterdag a.s. niet bij. Ik vertrek morgenochtend vroeg met de trein voor een treinreis van 5 dagen door Europa met "Interrail". Paar landen erbij waar ik nog nooit geweest ben.
Dat verklaart een hoop, ik schrok al van de vroege uitslag van m'n pollquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:59 schreef Garisson72 het volgende:
Haat is toch geen emotie die je met onze Soos zou associëren. Medelijden daarentegen...
Volgens mij zou d'r in KLB een andere uitslag zijn geweest. Zie nu pas dat dit ONZ is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:07 schreef Lithia het volgende:
Heeft het dan nog nut om een poll te hebben dan? Als er nu al smoesjes komen wanneer de uitslag anders is dan jullie verwachten.
Ik vroeg jou niet om nog een smoesje te bedenken hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij zou d'r in KLB een andere uitslag zijn geweest. Zie nu pas dat dit ONZ is.
Volgens mij is het gewoon de aandoenlijkheidsfactor waar velen voor zijn gevallen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik vroeg jou niet om nog een smoesje te bedenken hoor.
Hij mag wegblijvenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:10 schreef Psy-freak het volgende:
Poll: Mis jij Socios?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon de aandoenlijkheidsfactor waar velen voor zijn gevallen.
Oei, nu maak ik me zelfs zorgen en ik ken hem niet eens écht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:15 schreef Maanvis het volgende:
in plaats van te focussen op polls kunnen we onszelf ook afvragen waarom ie op 1 augustus niet terug is gekeerd van zijn 5-daagse treinreis!
quote:
Dat wordt afwachten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 03:31 schreef Myraela het volgende:
Ik sms morgen op menselijke tijd () wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |