Print die pagina uit, neem het mee in drievoud en als er dan een beveiligingsbeambte moelijk doet, geef je hem zo een velletje en uitgeluld.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:07 schreef greavy het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met fotograferen op treinstations in Frankrijk? Aangezien ik Dinsdag naar Parijs (zit vlakbij Gare du nord).
Gaat er wel een trein naar Poortugaal?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Nederland heeft ook geen station, en ik vraag me af of er wel een bus komt
In America stopt ie in ieder geval nietquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:26 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Gaat er wel een trein naar Poortugaal?
Nee, of ja... wanneer je de metro tot trein rekentquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:26 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Gaat er wel een trein naar Poortugaal?
Hoeren die in de overgang zijn? Ik bedank.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:16 schreef Ireyon het volgende:
Waarom is die overgangskaart alleen in het weekend geldig? Hoeren.
Waarschijnijk omdat die overgangskaart vorig jaar de hele week geldig was, en de eerste klas toen overvol zat zodat mensen met een kaartje voor de 1e klas alsnog 2e klas moesten gaan zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:16 schreef Ireyon het volgende:
Waarom is die overgangskaart alleen in het weekend geldig? Hoeren.
Je gaat er al vanuit dat-ie wegens een storing niet verder rijdt dan .. ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:50 schreef James1988 het volgende:
Morgen en overmorgen ga ik kijken hoe betrouwbaar de Fyra is om op m'n werk te komen (Hoofddorp).
Wens me sterkte.
Het is niet de meest betrouwbare trein van Nederland, nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat-ie wegens een storing niet verder rijdt dan .. ?
Niet het mooiste gebouw dat ik heb gezien, het nieuwe Rotterdam Centraal vind ik mooier.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:11 schreef JDude het volgende:
http://www.bredavandaag.n(...)al-breda-goedgekeurd
Gekkenhuis. Straks gaan ze 'm nog echt bouwen ook.
Vertel hier vast eens wat meer over?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:31 schreef Socios het volgende:
Morgenochtend heel vroeg vertrek ik voor een 5 dagen durende treinreis door Europa met "Interrail".
Naast Duisland keertje paar landen erbij waar ik nog nooit geweest ben.
Zonder context is 't net een spookverhaalquote:Op woensdag 27 juli 2011 07:56 schreef James1988 het volgende:
Uitgestapt en naar dat perron gelopen, waar het bord leeg was. Geen Fyra-personeel te zien, maar de trein stond er, deuren open en al. Dus maar gewoon ingestapt... en hij rijdt.
in de voorwaarden staat dat het om een dagretour gaat en niet 1 die geldig is vanaf 9:00quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:04 schreef Ireyon het volgende:
Waar staat de tegenstrijdigheid dan? Je krijg een dagretour die doordeweeks geldig is vanaf 09:00 uur, dus 't lijkt me niet dat je vóór 09:00 daarmee mag reizen..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
in de voorwaarden staat dat het om een dagretour gaat en niet 1 die geldig is vanaf 9:00
quote:Voor dat bedrag krijgt u een e-ticket Dagretour voor de trein (te gebruiken van maandag tot en met vrijdag vanaf 09.00 uur ’s ochtends en in het weekend de hele dag)
Het lijkt me logisch dat ze in de voorwaarden doelen op het e-ticket Dagretour zoals erboven beschreven.quote:Deze aanbieding bevat een e-ticket Dagretour van NS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |