Ja dat ook.quote:
1 Januariquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:35 schreef tralalala het volgende:
Goedemorgen, wanneer is de volgende hunt?
Speculeren over wat er in de box zit, waarvan ik er o.a. 1 hebquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat is er nu te doen om heel de nacht wakker te blijven ?
Filmsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Speculeren over wat er in de box zit, waarvan ik er o.a. 1 heb
Ja, niet vertellen he. Ik weet het ook namelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:12 schreef Che_ het volgende:
Volgende hunt is vlak voor kerst. (Exacte datum mag ik niet zeggen)
quote:
[ignore][/ignore]quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, niet vertellen he. Ik weet het ook namelijk.
Als het de week voor kerst is komt het goed uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ignore][/ignore]
Anyhow, vlak voor kerst. Mark my words, people.
Haha, heb net door gekregen dat het vlak voor Chanoeka is. Ze verkopen er onder andere drejdels:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ignore][/ignore]
Anyhow, vlak voor kerst. Mark my words, people.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als het de week voor kerst is komt het goed uit.
Dan heb ik waarschijnlijk toch weer vrij
Het is altijd in dezelfde week volgens mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:54 schreef delano.888 het volgende:
Mensen die serieus geloven dat er NU AL bekend is wanneer de volgende hunt komt![]()
![]()
Die komt zodra het magazijn te vol raakt, en geen dag eerder
Ik wou net zeggen dat slaat nergens op, ibood bepaalt dat gewoon lekker wanneer ze er zin in hebben hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:57 schreef tralalala het volgende:
Toch niet helemaal waar, maar wel telkens in dezelfde periode.
iBOOD slaat wat op?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat slaat negers op, ibood bepaalt dat gewoon lekker wanneer ze er zin in hebben hoor
foutjequote:
Wanneer ga je de 3 rode pepers eten btw?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef Plastic_zak het volgende:
De volgende hunt is op 22 december 2012
Ik wou het vanmiddag doen maar ik ben te brak door gisteren. Volgende week maandag dusquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wanneer ga je de 3 rode pepers eten btw?
pff jaja, we vergeten het echt niet hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik wou het vanmiddag doen maar ik ben te brak door gisteren. Volgende week maandag dus
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
pff jaja, we vergeten het echt niet hoor
Ik heb lang niet zo hard gelachen als gisterquote:Als de volgende een luchtje is eet ik 3 rode pepers!
1 seconde na die post kwam er een geurtjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb lang niet zo hard gelachen als gister
Zekerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind trouwens dat er wel een frontpage nieuwsbericht voor mag komen maandag: fokker eet 3 rode pepers
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:26 schreef delano.888 het volgende:
livestream was al beloofd volgens mij
Wat gaat er gebeuren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:24 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind trouwens dat er wel een frontpage nieuwsbericht voor mag komen maandag: fokker eet 3 rode pepers
Gemist gisteren? Plastic_zak zei ongeveer dit:quote:
En de volgende aanbieding was een luchtje.quote:Als de volgende een luchtje is eet ik 3 rode pepers!
Live streaming? Dat wordt een FP bericht, keep me updatedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gemist gisteren? Plastic_zak zei ongeveer dit:
[..]
En de volgende aanbieding was een luchtje.
Dus maandag gaat Plastic_zak 3 rode pepers eten en het live streamen naar fok
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:38 schreef j95 het volgende:
[..]
Live streaming? Dat wordt een FP bericht, keep me updated
duhhhhquote:
Ik ga toch geen topic maken wat over jou gaatquote:
Ik schrijf de OP nuquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ga toch geen topic maken wat over jou gaat
Open gewoon maandag een topic: ik ga over een uur 3 rode pepers eten, met een linkje naar de livestream. Zorgt j95 dat het op de fp komt en klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |