"Ik zuip niet veel"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb alweer een fles wijn weggetikt.
Zijn studieborrels. Dat telt niet als zuipen.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn studieborrels. Dat telt niet als zuipen.
Ik weet nog steeds niet of jij ooit serieus bent.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of jij ooit serieus bent.
Ik ben absoluut niet verslaafd aan alcohol. Ik kan zo geheelonthouder worden, mocht ik dat willen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vader zegt ook altijd dat ie niet verslaafd is.
Nee, ik zeg niet dat jij verslaafd bent, het is meer een vergelijking met "ik zuip nooit".quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet verslaafd aan alcohol. Ik kan zo geheelonthouder worden, mocht ik dat willen.
Ik heb nergens gezegd dat ik nooit zuip.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat jij verslaafd bent, het is meer een vergelijking met "ik zuip nooit".
Niet veel dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik nooit zuip.
hoi klinkerbotsingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zuipen
gwn charmant aan de fles lurken toghgtog
chanant.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zuipen
gwn charmant aan de fles lurken toghgtog
Dat was een grapje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet veel dan.
En Kernkraft.
ja best welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
houd je t nog vol daar in t verre oosten
Nee maar dat was echt een grapje. Als ik geen tentamens of iets heb ben ik zo'n 3 keer per week dronken en even vaak stoned.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik hou van vergelijkingen.
o ok maar als je besluit om dood te gaan, vergeet niet dat ik van je houquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja best wel
ben gewend geraakt aan de hitte ofzo
ok
okidoki ik hou ook van jou denk ik :$quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
o ok maar als je besluit om dood te gaan, vergeet niet dat ik van je hou
Slecht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee maar dat was echt een grapje. Als ik geen tentamens of iets heb ben ik zo'n 3 keer per week dronken en even vaak stoned.
ja ik ook van jou, met heel mn hart :$quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okidoki ik hou ook van jou denk ik :$
stoer hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee maar dat was echt een grapje. Als ik geen tentamens of iets heb ben ik zo'n 3 keer per week dronken en even vaak stoned.
echttt? ;$quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik ook van jou, met heel mn hart :$
Ik ben ook fuuuuuuucking stoer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stoer hoor
[..]
echttt? ;$
Als een eckte fokker ;$quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben ook fuuuuuuucking stoer.
Op een onbewoond eiland? Sounds good.quote:
Daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiland? Sounds good.
No chance. Niet in Delft. Vrouwen hebben we niet, dus dan grijpt iedereen massaal naar de drugs.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eerstejaars zijn juist minder zo in mijn beleving.
Ja ik zit in Utrecht gast, ik deed SPH, vrouwenopleiding jwt, alle kerels BOH WIJVENquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
No chance. Niet in Delft. Vrouwen hebben we niet, dus dan grijpt iedereen massaal naar de drugs.
wel een paar johhquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
No chance. Niet in Delft. Vrouwen hebben we niet, dus dan grijpt iedereen massaal naar de drugs.
Ik ben blij dat ik een opleiding ga doen waar zowel mannen als vrouwen zitten, en ongeveer evenveel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik zit in Utrecht gast, ik deed SPH, vrouwenopleiding jwt, alle kerels BOH WIJVEN
Mwah, bij ons viel het wel mee. Mja, op mijn school hadden ze speciale 'mannenklassen'. ASW is ook meeral vrouw.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een opleiding ga doen waar zowel mannen als vrouwen zitten, en ongeveer evenveel.
Ik snap deze niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik zit in Utrecht gast, ik deed SPH, vrouwenopleiding jwt, alle kerels BOH WIJVEN
Jamaar ik wil het snappen. Ik ben niet gewend dat ik shit niet snap. Ik ben een fucking werktuigbouw student.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jamaar ik wil het snappen. Ik ben niet gewend dat ik shit niet snap. Ik ben een fucking werktuigbouw student.
Ga eens weg of zo.quote:
Hee.quote:
Uiteraard, House blijft geniaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
was datgene wat je ging kijken om half 9 leuk?
okidokiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uiteraard, House blijft geniaal.
Zeker.quote:
Dat blijkt.quote:
Ik doe normaal. Als we op de TU bezig zijn is het een beetje big bang theory taferelen.quote:
Okquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Als we op de TU bezig zijn is het een beetje big bang theory taferelen.
Slecht verhaal, slappe teksten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Als we op de TU bezig zijn is het een beetje big bang theory taferelen.
4,5?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slecht verhaal, slappe teksten.
Meer zit er helaas niet in.quote:
Doe je slecht.quote:
Dan begint introductie, en daarna school (nouja nog 3 dagen vakantie daar tussen, maar dat tel ik niet mee, want dan moet ik bijkomen van intro en mentaal voorbereiden op studiequote:
Hoe lang heb jij wel niet introductie?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan begint introductie, en daarna school (nouja nog 3 dagen vakantie daar tussen, maar dat tel ik niet mee, want dan moet ik bijkomen van intro en mentaal voorbereiden op studie)
1.5 weekquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij wel niet introductie?
Ja oke, maar ik zie de introweek (volgende week ook, voor mij) en alles erna ook nog als een gedeelte van mijn vakantie. Wel vermoeiender dan "gewoon" vakantie, maar ook (vooral) ontzettend leukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:42 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dan begint introductie, en daarna school (nouja nog 3 dagen vakantie daar tussen, maar dat tel ik niet mee, want dan moet ik bijkomen van intro en mentaal voorbereiden op studie)
True, het is ook leuk en alles, maar dan voel ik toch wel echt dat school er weer aan zit te komenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zie de introweek (volgende week ook, voor mij) en alles erna ook nog als een gedeelte van mijn vakantie. Wel vermoeiender dan "gewoon" vakantie, maar ook (vooral) ontzettend leuk
3 vakkenquote:
Niet huilen.quote:
Dat is wel waar ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
True, het is ook leuk en alles, maar dan voel ik toch wel echt dat school er weer aan zit te komen
Kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.Maar ik heb daar ook wel erg zin in.
Tuig.quote:
Welke?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga gewoon liedjes zingen, uit pure verveling.
faka broederquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slecht verhaal, slappe teksten.
Je onderbreekt mijn liederenketting man, watsdezen.quote:
Django Wagner komt hier gelukkig nooit voorbij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef Kutstudent het volgende:
Van die enorme oorkanker die altijd in de kroeg wordt gedraaid.
Al die oorkanker die jij post hier is de standaard muziek uit mijn (ex-)stamkroeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Danze danze is minder, sry.
Bovendien komt die nooit in de kroeg voorbij en De Dromendans heel soms nog wel.
Goede stamkroeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Al die oorkanker die jij post hier is de standaard muziek uit mijn (ex-)stamkroeg.
Maar zingen kan die wel, wat je ook beweert.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die kerel is wel lomp dik trouwens, kan alleen al in z'n gezicht 20 kilo afvallen.
Niet als ze 5 keer op een avond dezelfde afspeellijst draaien.quote:
Sowieso wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet als ze 5 keer op een avond dezelfde afspeellijst draaien.
dat is de scquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat is deze nou weer godverdomme
Dat is 1 avond leuk en dan ben je er helemaal klaar mee.quote:
Ik niet, ik kan daar van blijven genieten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is 1 avond leuk en dan ben je er helemaal klaar mee.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kom pak je lasso maar
Zo vangen cowboys indianen
We rijden over prairies
Steeds op zoek naar avontuur
Heb jij me gevangen
Dan geef ik me over
Sterf ik aan de totempaal
Kom pak je lasso maar
En vang me helemaal
We speelden vroeger samen dagen lang
jij was verkleed als kleine zilverslang
En ik leek sprekend op old shetterhand
Jij was zo lief en ik een stoere vent
Die tijd is snel voorbij gegaan
Maar een ding heb ik goed verstaan
denk ik aan jou
hoor ik weer wat je zei
Kom pak je lasso maar
We rijden over prairies
Heb jij me gevangen
Dan geef ik me over
Kom pak je lasso maar
En vang me helemaal
Nu Jaren later sta je voor mijn deur
Op eens zie ik trendy, krijg een kleur
en lachend fluister jij iets in me oor
Niet te geloven dat ik dit weer hoor
De tijd heeft zeker stil gestaan
Mijn cowboyhart gaat sneller slaan
En iedereen mag weten wat je zei
Kom pak je lasso maar
Wij rijden over prairies
Heb jij mij gevangen
Dan geef ik mij over
Kom pak je lasso maar
Vang me helemaal
Kom pak je lasso maar
Wij rijden over prairies
Heb jij mij gevangen
Dan geef ik mij over
Kom pak je lasso maar
En vang me helemaal
Dat dachten mijn maten ook (ik vond het oorkanker vanaf het begin).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik niet, ik kan daar van blijven genieten.
ZO GA IK JOU MET CARNAVAL VANGENquote:
Dit is vooral zo bij Danza Kuduro.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is herkenbaar voor alle genoemde nummers in dit topic.
Jezus die is echt zo herkenbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is herkenbaar voor alle genoemde nummers in dit topic.
Welke?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik haat dat nummer ook echt, omdat ik gewoon niet weet wat ik dan moet doen.
Ik heb dit nummer even opgezocht. Wat een oorkanker.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit is vooral zo bij Danza Kuduro.
Weet ik nog niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
owww ja carnaval vieren met R_Rharrrharr hoe gaan we nou verkleedeeddd?
Macarena.quote:
OY OY OYquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer even opgezocht. Wat een oorkanker.
Of gewoon goeie muziek luisteren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gwn lekker dwars hoofd-schouder-knie-en-teen dansje gaan doen bij de macarena lekker anders lekker gek toch
Nee man, die is echt fijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb dit nummer even opgezocht. Wat een oorkanker.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog even een kroegklassiekertje.
Oké het is gewoon sowieso een klassieker.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Dit lied, gewoon mooi niks kroegklassiekertje wtf.
Hm oke, die hoor ik nooitquote:
Als die hier al voorbij komt is het een of andere kuttige remix, dan ga ik meezingen op het normale tempo en dan kom ik tot de conclusie dat het tempo anders is en ik daardoor voor lul mee aan het zingen ben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:31 schreef Kutstudent het volgende:
Komt ook nog wel eens voorbij, en dit is dan wel weer puur genieten.
Mooimooi ook prrr.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:31 schreef Kutstudent het volgende:
Komt ook nog wel eens voorbij, en dit is dan wel weer puur genieten.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké het is gewoon sowieso een klassieker.
kom je nog naar onze kermis gr grquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
Jeetje, ik ben door een MSN-gesprek van net vet melig geworden.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
Jeetje, ik ben door een MSN-gesprek van net vet melig geworden.
Ik blijf met dit weer toch veel liever binnen gr gr.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
kom je nog naar onze kermis gr gr
Hai hoi Klinkertje.quote:
In Eindhovenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kermis is nu in Hoorn tochhh.
Valt wel mee, had ze maar geen kutmuziek moeten maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ddelbare-school.html
Bawww sieligigiggi.
Overal in Nederland.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kermis is nu in Hoorn tochhh.
Ah, gemene rotkinderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bawww sieligigiggi.
Nee, het is nog niet begonnen. En sowieso, er is normaal echt niets aan hierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik blijf met dit weer toch veel liever binnen gr gr.Ben jij al geweest?
Trauma's, trauma's.quote:
O, foutje. Ik dacht dat je die andere kermis bedoelde. Maar ja, ik ga bijna nooit naar de kermis, dus vast ook niet naar die ene bij jou. De laatste keer was alweer twee jaar geleden. De keren dat ik oliebollen ging halen tel ik niet mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee, het is nog niet begonnen. En sowieso, er is normaal echt niets aan hierHet is hondenweer. En volgens mij is het tijdens mijn introweek, dus wordt 'm niet.
Niks zielig aan, de wereld begint eindelijk een signaal af te geven aan de grote platenbazen dat het maar eens klaar moet zijn met die autotune aids.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bawww sieligigiggi.
?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trauma's, trauma's.
Wat jij hebt met de dromendans en het vliegerlied en dat soort nummers heb ik met AC/DC. Ik zat een keer in een hard rock café maar dat was helemaal geen hard rock café dat was een AC/DC café, ieder nummer van hun kwam voorbij en ik vond het al kut maar toen vond ik het nog kutter.quote:
Oh die andere, nee, dat is pas echt een troosteloze bendequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:41 schreef Ezell het volgende:
O, foutje. Ik dacht dat je die andere kermis bedoelde. Maar ja, ik ga bijna nooit naar de kermis, dus vast ook niet naar die ene bij jou. De laatste keer was alweer twee jaar geleden. De keren dat ik oliebollen ging halen tel ik niet mee.
AC/DC kut vinden. Bitch please.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat jij hebt met de dromendans en het vliegerlied en dat soort nummers heb ik met AC/DC. Ik zat een keer in een hard rock café maar dat was helemaal geen hard rock café dat was een AC/DC café, ieder nummer van hun kwam voorbij en ik vond het al kut maar toen vond ik het nog kutter.
In Helmond heb je in plaats van zo'n boksbal zeker een kat hangen?quote:
Als er een bom op valt en alle paupers er op dat moment waren, dan pwnd ie het jaar daarop weer.quote:
Zanger klinkt alsof hij net gecastreerd is en alle nummers zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
AC/DC kut vinden. Bitch please.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh die andere, nee, dat is pas echt een troosteloze bendeDaar ben ik nog nooit geweest
Ik ga soms wel even heen met mijn vrienden als er in de buurt kermis is, maar meestal is het saai en belanden we uiteindelijk bij iemand thuis, of we gaan ergens uit.
Volgens mij hebben wij geen boksballen meer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Helmond heb je in plaats van zo'n boksbal zeker een kat hangen?
Jammer, daar gaat m'n grap.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij geen boksballen meer.
Het was toch een slechte tekst.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jammer, daar gaat m'n grap.
Niet zo slecht als jouw teksten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het was toch een slechte tekst.
Ik ben daar de laatste jaren ook wel geweest. Waarom weet ik niet, want eigenlijk is het daar ook een beetje triest allemaalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]De meeste mensen die ik ken gaan naar de kermis bij mij in het dorp. Het hele 'centrum' stinkt dan ook meteen.
![]()
Heb je daar wel gewoon snel internet dan? Of ziek langzaam?quote:
Mijn hoogstaand stukje proza in klb gaat nooit meer overtroffen worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet zo slecht als jouw teksten.
Woon je in Helmond?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij geen boksballen meer.
Ik heb al meerdere betere topics uit mijn toetsenbord getoverd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Mijn hoogstaand stukje proza in klb gaat nooit meer overtroffen worden.
Matig, ik kan er mee leven.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Heb je daar wel gewoon snel internet dan? Of ziek langzaam?
Haha, echt he. Ik houd daar echt totaal niet van.. Ik vermijd het dorp in de week van de kermis meestal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ben daar de laatste jaren ook wel geweest. Waarom weet ik niet, want eigenlijk is het daar ook een beetje triest allemaalEn het centrum gaat dan inderdaad stinken en je moet je fiets zo idioot ver weg zetten als je wilt dat hij heel blijft en zo. Ik zet hem altijd in die nieuwe buurt
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere betere topics uit mijn toetsenbord getoverd.
In hoeverre klopt dat verhaal van die oorlogsverslaggever over de situatie in Helmond?quote:
Whut?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In hoeverre klopt dat verhaal van die oorlogsverslaggever over de situatie in Helmond?
hoi lieve kaabee omg alles goed met mn honnepon?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
etsu, mn jongetje, mn liefje, mn scheetje hoiii![]()
![]()
Ik begrijp je wel een beetje, jaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, echt he. Ik houd daar echt totaal niet van.. Ik vermijd het dorp in de week van de kermis meestal.
Hm okequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Whut?In de heistraat enzo? Geen idee, daar kom ik nooit.
HELLMOND DE GEZELLIGSTEquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm okeMaar is er wel veel overlast in de stad in het algemeen, of niet?
DAT STAAT VAST ALS EEN DEUR DIE SLAAT.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HELLMOND DE GEZELLIGSTE
Mooi verwoord.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
DAT STAAT VAST ALS EEN DEUR DIE SLAAT.
Tja, dat krijg je als mensen elke dag gaan zuipen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:56 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel een beetje, jaIk ben er de laatste jaren wel geweest, maar ik verbaas me iedere keer weer over bepaalde dingen.
Beetje aan het twijfelen,quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoi lieve kaabee omg alles goed met mn honnepon?
Als klein kind haatte ik het juistquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als mensen elke dag gaan zuipen.Als klein meisje vond ik de kermis dan weer wel helemaal geweldig. Touwtje trekken en eendjes vangen.
![]()
Sowieso niet, deze tekst was goed, maar die was dan ook niet van jezelf.quote:
omg ik zou het doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje aan het twijfelen,. Mn moeder vroeg vanochtend opeens: Waarom ga je niet in Londen Engels studeren?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso niet, deze tekst was goed, maar die was dan ook niet van jezelf.
quote:
Op zich wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm okeMaar is er wel veel overlast in de stad in het algemeen, of niet?
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als klein kind haatte ik het juist
Natuurlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja zeg.Sinterklaas vond je wel leuk?
Oke. Nou ja, niet okequote:
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oke. Nou ja, niet okemaar je snapt wat ik bedoel.
nee gij danquote:
Dat was wel wat minder ja. 's Middags viel/valt het gelukkig wel mee. Als ik nu zin heb in een achtbaan of zo, dan ga ik wel naar een attractiepark.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
NatuurlijkMaar de kermis vond ik naar... die stank, en allemaal mensen die alle kanten oplopen (en tegen je aan) omdat ze gezopen hebben...
Ben ik ook aan het kijken. Heb hem 10 jaar geleden al een keer gezien, toen vond ik hem super spannend.. nu gaat het me te langzaamquote:
wat voor eenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ik moest net hardop lachen om een normale status op Facebook. Wat?!
..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat die persoon bij de eindbestemming van haar trein zat...
titel komt bekend voor, maar geen idee wat het verhaal isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik haat films over de vietnam oorlog.
Over vrienden in de Vietnam-oorlog.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
titel komt bekend voor, maar geen idee wat het verhaal is
Enorm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:18 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Voel je je gepasseerd Kutstudent?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:15 schreef Kutstudent het volgende:
Mij negeren als ik zeg dat ik awesome ben.
Ohquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja ik vind jou heet, dus dan word ik nog heter als ik jou zie enzo, dus ik weet niet.
Impliceren dat ik de hele zomer niet heb gewerkt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik de hele zomer niet heb gewerkt.Ik heb toch wel ong. zestig euro verdient deze zomer... Und nein, niet met klusjes in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik de hele zomer niet heb gewerkt.Ik heb toch wel ong. zestig euro verdiend deze zomer... Und nein, niet met klusjes in huis.
Achter het station?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |