"Ik zuip niet veel"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb alweer een fles wijn weggetikt.
Zijn studieborrels. Dat telt niet als zuipen.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn studieborrels. Dat telt niet als zuipen.
Ik weet nog steeds niet of jij ooit serieus bent.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of jij ooit serieus bent.
Ik ben absoluut niet verslaafd aan alcohol. Ik kan zo geheelonthouder worden, mocht ik dat willen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vader zegt ook altijd dat ie niet verslaafd is.
Nee, ik zeg niet dat jij verslaafd bent, het is meer een vergelijking met "ik zuip nooit".quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet verslaafd aan alcohol. Ik kan zo geheelonthouder worden, mocht ik dat willen.
Ik heb nergens gezegd dat ik nooit zuip.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat jij verslaafd bent, het is meer een vergelijking met "ik zuip nooit".
Niet veel dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik nooit zuip.
hoi klinkerbotsingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zuipen
gwn charmant aan de fles lurken toghgtog
chanant.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zuipen
gwn charmant aan de fles lurken toghgtog
Dat was een grapje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet veel dan.
En Kernkraft.
ja best welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
houd je t nog vol daar in t verre oosten
Nee maar dat was echt een grapje. Als ik geen tentamens of iets heb ben ik zo'n 3 keer per week dronken en even vaak stoned.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik hou van vergelijkingen.
o ok maar als je besluit om dood te gaan, vergeet niet dat ik van je houquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja best wel
ben gewend geraakt aan de hitte ofzo
ok
okidoki ik hou ook van jou denk ik :$quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
o ok maar als je besluit om dood te gaan, vergeet niet dat ik van je hou
Slecht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee maar dat was echt een grapje. Als ik geen tentamens of iets heb ben ik zo'n 3 keer per week dronken en even vaak stoned.
ja ik ook van jou, met heel mn hart :$quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okidoki ik hou ook van jou denk ik :$
stoer hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee maar dat was echt een grapje. Als ik geen tentamens of iets heb ben ik zo'n 3 keer per week dronken en even vaak stoned.
echttt? ;$quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik ook van jou, met heel mn hart :$
Ik ben ook fuuuuuuucking stoer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stoer hoor
[..]
echttt? ;$
Als een eckte fokker ;$quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben ook fuuuuuuucking stoer.
Op een onbewoond eiland? Sounds good.quote:
Daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op een onbewoond eiland? Sounds good.
No chance. Niet in Delft. Vrouwen hebben we niet, dus dan grijpt iedereen massaal naar de drugs.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eerstejaars zijn juist minder zo in mijn beleving.
Ja ik zit in Utrecht gast, ik deed SPH, vrouwenopleiding jwt, alle kerels BOH WIJVENquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
No chance. Niet in Delft. Vrouwen hebben we niet, dus dan grijpt iedereen massaal naar de drugs.
wel een paar johhquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
No chance. Niet in Delft. Vrouwen hebben we niet, dus dan grijpt iedereen massaal naar de drugs.
Ik ben blij dat ik een opleiding ga doen waar zowel mannen als vrouwen zitten, en ongeveer evenveel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik zit in Utrecht gast, ik deed SPH, vrouwenopleiding jwt, alle kerels BOH WIJVEN
Mwah, bij ons viel het wel mee. Mja, op mijn school hadden ze speciale 'mannenklassen'. ASW is ook meeral vrouw.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een opleiding ga doen waar zowel mannen als vrouwen zitten, en ongeveer evenveel.
Ik snap deze niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik zit in Utrecht gast, ik deed SPH, vrouwenopleiding jwt, alle kerels BOH WIJVEN
Jamaar ik wil het snappen. Ik ben niet gewend dat ik shit niet snap. Ik ben een fucking werktuigbouw student.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jamaar ik wil het snappen. Ik ben niet gewend dat ik shit niet snap. Ik ben een fucking werktuigbouw student.
Ga eens weg of zo.quote:
Hee.quote:
Uiteraard, House blijft geniaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
was datgene wat je ging kijken om half 9 leuk?
okidokiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uiteraard, House blijft geniaal.
Zeker.quote:
Dat blijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |