"Ik zuip niet veel"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:17 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb alweer een fles wijn weggetikt.
Zijn studieborrels. Dat telt niet als zuipen.quote:
Jawel.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn studieborrels. Dat telt niet als zuipen.
Ik weet nog steeds niet of jij ooit serieus bent.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of jij ooit serieus bent.
Ik ben absoluut niet verslaafd aan alcohol. Ik kan zo geheelonthouder worden, mocht ik dat willen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vader zegt ook altijd dat ie niet verslaafd is.
Nee, ik zeg niet dat jij verslaafd bent, het is meer een vergelijking met "ik zuip nooit".quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet verslaafd aan alcohol. Ik kan zo geheelonthouder worden, mocht ik dat willen.
Ik heb nergens gezegd dat ik nooit zuip.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat jij verslaafd bent, het is meer een vergelijking met "ik zuip nooit".
Niet veel dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik nooit zuip.
hoi klinkerbotsingquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zuipen
gwn charmant aan de fles lurken toghgtog
chanant.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zuipen
gwn charmant aan de fles lurken toghgtog
Dat was een grapje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet veel dan.
En Kernkraft.
ja best welquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
houd je t nog vol daar in t verre oosten
Nee maar dat was echt een grapje. Als ik geen tentamens of iets heb ben ik zo'n 3 keer per week dronken en even vaak stoned.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik hou van vergelijkingen.
o ok maar als je besluit om dood te gaan, vergeet niet dat ik van je houquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja best wel
ben gewend geraakt aan de hitte ofzo
ok
okidoki ik hou ook van jou denk ik :$quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
o ok maar als je besluit om dood te gaan, vergeet niet dat ik van je hou
Slecht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee maar dat was echt een grapje. Als ik geen tentamens of iets heb ben ik zo'n 3 keer per week dronken en even vaak stoned.
ja ik ook van jou, met heel mn hart :$quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okidoki ik hou ook van jou denk ik :$
stoer hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee maar dat was echt een grapje. Als ik geen tentamens of iets heb ben ik zo'n 3 keer per week dronken en even vaak stoned.
echttt? ;$quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja ik ook van jou, met heel mn hart :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |