SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:
nooooooooooooiiiit zeggen waarop je biedt het kan secondaire bieders aantrekkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Met wat geluk ben ik over 7 dagen de trotse eigenaar van een London City Gold Top
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
nooooooooooooiiiit zeggen waarop je biedt het kan secondaire bieders aantrekken
Ach kijk, een LC GT heeft een winkelwaarde van ruwweg 350 euro dacht ik, voor meer als 150-200 koop ik hem niet. Tzou leuk zijn als het een koopje is maar met veilingen word er op de laatste dag veel geboden jonge.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:27 schreef The_Dean het volgende:
Maar het kan ook mensen, die vriendelijk gestemd zijn, ervan weerhouden om jou te overbieden
Maarja hopen op gelukquote:
kwil gewoon echt die GT al is het maar omdat mijn gitaarleraar een Les Paul Custom Gold top twv 1700 euro ofso heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:35 schreef The_Dean het volgende:
Ja, daarom. Je kan er soms leuke deals scoren, als je geluk hebt
Ik geef je gelijk hoor, ik wil stiekem ook een 56'er Gibson LP Gold Topquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kwil gewoon echt die GT al is het maar omdat mijn gitaarleraar een Les Paul Custom Gold top twv 1700 euro ofso heeft
Daar kun je voor zorgenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:41 schreef KaMo het volgende:
Jammer dat hij geen haaks plugje heeft
Echt? Ik grapte maar watquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wou net zeggen, dat moet te regelen zijn
Ik zou alleen de witte slagplaat vervangen voor een zwartequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor, ik wil stiekem ook een 56'er Gibson LP Gold Top
[ afbeelding ]
YESquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou alleen de witte slagplaat vervangen voor een zwarte
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou alleen de witte slagplaat vervangen voor een zwarte
Jawel, en het liefst de pickups ook nog zwart zien te krijgen.quote:
Oh zo. Ik bedoelde om er echt een haakse plug op te zettenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt? Ik grapte maar watZo van plug tegen het kozijn, deur dicht gooien
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, en het liefst de pickups ook nog zwart zien te krijgen.
Jongeee!!quote:
Zwart met goud is zeker lekker. Maar daar heb ik al twee vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jongeee!!
Zwart met goud ziet er beter uit als vaal wit achtigmet goud
Je hebt een mooie collectie man.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zwart met goud is zeker lekker. Maar daar heb ik al twee van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik wel, maar dit was iets wat niet zwaar nuttig was, dus daar ga ik niet meer dan 15 sec aan bestedenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leer photoshoppen.
Verder heb ik het ook echt niet nodig momenteelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wou net zeggen, dat is wel te regelen.
Haha, dit was ook niet in een dag klaar hoor, heeft jaren geduurd. En dit is stiekem ook nog niet allesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt een mooie collectie man.
Ik begin helaas pas aan de mijne
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef LeNick het volgende:
fufufufuf
[ afbeelding ]
Joe Bonamassa's gear
Knip je snaren even af manquote:
Ja, die wou ik eerst voor mijn V halen, want de rest is ook goud. Toen vond ik ergens een foto van die gitaar met zwarte EMG's, en dat stond erg goed, dus die komen er straks in, setje 81/60.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:50 schreef stefanhaan het volgende:
Goldtop met EMG 81/85 pickups?![]()
Wel de chrome gold variant van de pickups.
[ afbeelding ]
Die EMG pickups klinken wel baas.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die wou ik eerst voor mijn V halen, want de rest is ook goud. Toen vond ik ergens een foto van die gitaar met zwarte EMG's, en dat stond erg goed, dus die komen er straks in, setje 81/60.
Ik vind die EMG 60 niet zo nice, teveel noise erbij in vergelijking met de 85.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die wou ik eerst voor mijn V halen, want de rest is ook goud. Toen vond ik ergens een foto van die gitaar met zwarte EMG's, en dat stond erg goed, dus die komen er straks in, setje 81/60.
Pff! Ik zou niet weten waar ik op zou moeten spelen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef LeNick het volgende:
fufufufuf
[ afbeelding ]
Joe Bonamassa's gear
daar heb ik ook een keer over nagedacht, ooit wil ik een all gold les paul (ze bestaan, inclusief groen uitgeslagen hals) maar dan ook met gouden hardware en alles. super vies, wel gaaf voor gerard joling cover band.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:50 schreef stefanhaan het volgende:
Goldtop met EMG 81/85 pickups?![]()
Wel de chrome gold variant van de pickups.
[ afbeelding ]
Ja....quote:
Voor solodingen schijnt hij juist erg lekker te zijn. Ben benieuwd. Zou ze er vandaag in zetten, maar weinig zin meer in. Op de bank hangen, bier drinken en live DVD van Metallica kijken trekt me meer momenteel....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind die EMG 60 niet zo nice, teveel noise erbij in vergelijking met de 85.
Totaal niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja....
Maar dean is pickups verwisselen lastig?
Is et een kwestie van schroeven en kabels inpluggen als bij een computer? XDquote:
Een vracht dezelde LP's, ik zou het verschil niet merken/horenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef LeNick het volgende:
fufufufuf
[ afbeelding ]
Joe Bonamassa's gear
Solderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is et een kwestie van schroeven en kabels inpluggen als bij een computer? XD
Of moet er echt gesoldeert worden.
Tbh zou ik zo niet meer weten wat voor pickups er op mijn RGa zitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Solderen.
Mits van EMG naar EMG, dat kan je zo omklikken.
Dat is ook vrij foutquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mijn burny lp is oorspronkelijk all-silver haha...
[ afbeelding ]
nu gelukkig met zwarte plastics
Wel goedequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tbh zou ik zo niet meer weten wat voor pickups er op mijn RGa zitten.
NeckPU: LZ3-Nquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel goede
Als je die dan over houd moeten we even een dealtje sluiten.
Staat er EMG op de cover/pickup? Zo niet, dan is het iets anders.
Ibanez' eigen dusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
NeckPU: LZ3-N
BridgePU: LZ3-B
Bah ik heb een scheithekel aan solderen.quote:
Kom je langs. Soldeer ik ze om, kan jij ondertussen de amp testen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bah ik heb een scheithekel aan solderen.
eerst ff kijken waar ik setje EMG's kan bestellequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kom je langs. Soldeer ik ze om, kan jij ondertussen de amp testen.
duitse cyberstore?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:05 schreef The_Dean het volgende:
Thomann is meestal het voordeligst geloof ik.
op EMG website hebben ze audioclips bij de Bridge position staan van de 85 en die is best bruut.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Meestal is het andersom, maar dat kan best
de EMG 85x ziet er ook best badass uit ipv de EMG85 de x heeft langere sustainquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:09 schreef The_Dean het volgende:
Als het niet bevalt kan je ze zo zonder solderen omwisselen
Dat is een set met potmeters en al? Blijkbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:11 schreef stefanhaan het volgende:
Package Includes: EMG's exclusive Solderless Install System; split shaft volume/tone control set, output jack, battery clip set, screws & springs.
Volgens de officiele EMG site krijg je dat erbij
Hmm zou je dan nog steeds moeten solderen?
Bij die duitse winkel staat er ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is een set met potmeters en al? Blijkbaar
Dan niet nee, kan je er zo in hangen.
Naja die X versie met meer sustain klinkt echt aanlokkelijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:14 schreef The_Dean het volgende:
Dan hoef je weinig meer te solderen inderdaad
Muah gewone kosten 75 per stukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon doen dan. Scheelt niet veel met de gewone.
Ibanez RGA, en ik ben al een nieuwe gitaar aant kopen 3 zelfsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:17 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
weet niet wat voor gitaar je nu hebt, maar vaak is een nieuwe kopen een grotere stap vooruit dan upgraden...
Nja ff kijken hoe het uitpakt met 2 veilingen, en dan ga ik ze wel bestellen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Body zal het probleem niet zijn hoogstens het plastic kapje die om je pickup zit
Heb ik ook last van, maar ik speel pas 3 jaar dus ik heb nog een excuusquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
omg wat speel ik crab![]()
* Net wat opgenomen ... ik ga maar in een hoekje staan
Nja mijn RGA heeft al een actieve pickup zoniet allebei, want ik moet er al batterijen in rammen om de switch te kunnen gebruiken die erop zitquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij emgs krijg je bij die set vaak inderdaad de potmeters erbij omdat ze anders zijn omdat het actieve zijn. Single coils meestal 250 humbickers 500 en emg 25. Dus die nu in je ibanez zitten kan je niet zomaar gebruiken.
Hou rekening ermee dat emgs door een 9 volt batterij gevoed worden.
Ohja, goed dat je het zegt, ik heb nog geen kleine waarde potmetersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij emgs krijg je bij die set vaak inderdaad de potmeters erbij omdat ze anders zijn omdat het actieve zijn. Single coils meestal 250 humbickers 500 en emg 25. Dus die nu in je ibanez zitten kan je niet zomaar gebruiken.
Hou rekening ermee dat emgs door een 9 volt batterij gevoed worden.
Alle bedrading zit er bij toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
Het ziet er toch best uit als veel werk nu ik die kit zie die je erbij krijgt, nieuwe bedrading waar de batterijen op moeten ed.. Bleh geen zin om mijn gitaar te verkrachten
Ja, maar moet ik moet dan de bedrading van de batterijhouder die er nu in zit vervangenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alle bedrading zit er bij toch?
Naja dan zul je zien dat er een kabel langer gemaakt moet worden ofso dat soort shit. Dat heb ik echt altijdquote:
Kom nou maar gewoon langs, fix ik die shit wel voor je.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Naja dan zul je zien dat er een kabel langer gemaakt moet worden ofso dat soort shit. Dat heb ik echt altijd
Naja ik speel 3 jaar gitaar nu moet het toch ooit leren.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon langs, fix ik die shit wel voor je.
Gitaar opsturen, mag ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat is een tophat die ik op heb
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Sorry joh, had geen ideequote:Op donderdag 7 juli 2011 12:42 schreef The_Dean het volgende:
Heeft ook iemand Brothers UI gejat
Tchock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:51 schreef Tchock het volgende:
Ik weet dat ik laat ben, maar ik lees dit nu pas.
[..]
Sorry joh, had geen ideeHij is zelfs gecustomized! Alsnog mijn excuses voor eventueel leed dat ik anderen heb aangedaan.
Wou net zeggen, hey Brother, heb je je oude UI weer terug? Maar jij bent hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik voel me niet welkom nu. Kijk hoe mijn UI gecustomized is! Ik wist helemaal niet dat ik m van iemand stal, anders had ik een andere gezocht/maaktquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou net zeggen, hey Brother, heb je je oude UI weer terug? Maar jij bent het
Welkom dan maarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik voel me niet welkom nu. Kijk hoe mijn UI gecustomized is! Ik wist helemaal niet dat ik m van iemand stal, anders had ik een andere gezocht/maaktNouja, als het enige troost is ik speel wel gitaar, en veel ook
Ik zou boos worden als iemand mij UI stal. Anyways, ik wil ook een goldtop!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welkom dan maar![]()
Shit happens toch. Brother heeft nu een andere, dus mooi houden dacht ik zo
Zijn wel te koopquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou boos worden als iemand mij UI stal. Anyways, ik wil ook een goldtop!
Ik heb er lang het geld niet voor. Student hé. Bovendien heb ik niet zo lang geleden een nieuwe liefde gekochtquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zijn wel te koop
Ik ben gelimiteerd tot 10 gitaren hoor ik net van mijn vriendin. Dat betekend dat ik niet eerder een nieuwe in huis mag halen totdat ik een andere verkocht heb
Lol ik zit op 2quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zijn wel te koop
Ik ben gelimiteerd tot 10 gitaren hoor ik net van mijn vriendin. Dat betekend dat ik niet eerder een nieuwe in huis mag halen totdat ik een andere verkocht heb
Ik mompelde iets over *stallen in de oefenruimte* maar dat telt ook niet
nja als het een beetje mee zit heb ik binnen 2 weken er 3 gitaren bij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik op vier, maar ik vind eigenlijk dat twee niet meetellen. Twee, dus.
Kun je mij dat trucje ook leren?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nja als het een beetje mee zit heb ik binnen 2 weken er 3 gitaren bij.
Alleen als ik HEEL HEEL veel geluk heb.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je mij dat trucje ook leren?
Ligt eraan voor hoe cheap je hem weg wil doenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Nee, ik probeerde ook het argument te gebruiken dat 8 van de 11 een project is, en dus niet speelbaar en niet echt telde....
Was ze het niet mee eens
Zit zelfs al een over de limiet...
Iemand een SG?
[ afbeelding ]
Toooof. Ik krijg echt heel erg de neiging om er op te bieden maar dat zou extreem onverstandig zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Nee, ik probeerde ook het argument te gebruiken dat 8 van de 11 een project is, en dus niet speelbaar en niet echt telde....
Was ze het niet mee eens
Iemand een SG?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Was ze het niet mee eens
Iemand een SG?
[ afbeelding ]
Heb je meer foto's? Hij lijkt zilver op deze.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef The_Dean het volgende:
Hij is echt niet duur, speciale prijs voor jullie. Epiphone SG-400 Custom Shop dinges in Vintage White. 225 euro, zo meenemen
Verse snaren, poetsbeurt, fretboard in de olie en afgesteld.
Niggah pleasequote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef The_Dean het volgende:
Hij is echt niet duur, speciale prijs voor jullie. Epiphone SG-400 Custom Shop dinges in Vintage White. 225 euro, zo meenemen
Verse snaren, poetsbeurt, fretboard in de olie en afgesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niggah please100 euro.
In geen 100 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Was ook geintje jongequote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je meer foto's? Hij lijkt zilver op deze.
Barbaarquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:23 schreef LeNick het volgende:
Als ik geld had, en als die rood was, ........
Ik gebruik die UI anders al een jaar of 4.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik voel me niet welkom nu. Kijk hoe mijn UI gecustomized is! Ik wist helemaal niet dat ik m van iemand stal, anders had ik een andere gezocht/maaktNouja, als het enige troost is ik speel wel gitaar, en veel ook
Neuh, boos niet. Wel erg teleurgesteld.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou boos worden als iemand mij UI stal. Anyways, ik wil ook een goldtop!
Is dit een subtiele hint? Inmiddels is deze zo vertrouwdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik gebruik die UI anders al een jaar of 4.
Maar je kunt nog steeds een andere uitzoeken hoor
Je klinkt als een vrouw.quote:[..]
Neuh, boos niet. Wel erg teleurgesteld.
Het is toch pas echt een gitaar wanneer je er ook daadwerkelijk op kunt spelen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:08 schreef The_Dean het volgende:
Was ze het niet mee eens
Grapjas. Je gebruikt de UI pas 4 maand.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint? Inmiddels is deze zo vertrouwdIk ga met grote tegenzin zoeken.
Nu zou ik helemaal een nieuwe uit gaan zoeken als ik jou was.quote:Je klinkt als een vrouw.
Ja, en?quote:Merk trouwens op hoe die van mij vloeiender loopt en mijn username er in staat
Dat is waar. Wie zegt van niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Grapjas. Je gebruikt de UI pas 4 maand.
Of anders.quote:[..]
Nu zou ik helemaal een nieuwe uit gaan zoeken als ik jou was.
Ja, neks?quote:[..]
Ja, en?
Mijn god. Ben je er zo eentje....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is waar. Wie zegt van niet?
[..]
Of anders.
[..]
Ja, neks?
Je kan ook mijn gitaarspel aanschouwenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ben ik nu serieus een online discussie tussen twee navelstaarderige Radiohead-fans aan het volgen?
Nee hoor, ik ben al hard aan het zoeken naar een nieuwe. Althans, wat voor eentje?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn god. Ben je er zo eentje....
hahaha ik lachte hardop :'D Navelstaarderige? Hoe de fuck kom je er op!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Svyatagor het volgende:
Ben ik nu serieus een online discussie tussen twee navelstaarderige Radiohead-fans aan het volgen?
Wat voor software gebruik jij om pip te maken?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Kwam dat filmpje weer tegenblijft geniaal
Blijft geniaal gastquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:
torrenten jonge.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Full from
¤ 1,010.31
¤ 849.00 ex VAT
Oh krijg nou wat het is een discussie en geen monoloogquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:34 schreef Svyatagor het volgende:
Niet alles hoeft legaalquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
Full from
¤ 1,010.31
¤ 849.00 ex VAT
inderdaadquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:
PFf dat ding zou je eerst moeten schuren om hem opnieuw te lakken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef The_Dean het volgende:
In het echt nog lelijker
Had hem ooit aangehaald als project, maar als iemand anders interesse heeft...
50 euro.
incl. of excl. hardware? Zou zelf genoeg aan de body hebbenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef The_Dean het volgende:
In het echt nog lelijker
Had hem ooit aangehaald als project, maar als iemand anders interesse heeft...
50 euro.
Pod HD300 => Saffire USB 6 => Adobe Auditionquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef Griebus het volgende:
[..]
inderdaad
Wat gebruik jij om te loopen en op te nemen?
Brug, jengelstengel, veren en de geposte slagplaat met electronica.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:02 schreef stefanhaan het volgende:
Trouwens opzich is dat wel een mooi ding om wat mee te rotzooien, kwil het toch zelf leren
Wat zit er precies allemaal bij dean?
In princiepe alles om hem heel te krijgen dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Brug, jengelstengel, veren en de geposte slagplaat met electronica.
Inclusief. Verkoop hem het liefst zo als 'set' met alles erbij. Los.betaal je dat al voor alleen een fatsoenlijke body.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef LeNick het volgende:
[..]
incl. of excl. hardware? Zou zelf genoeg aan de body hebben
Niet dat ik nu interesse heb (helaas!), want ik moet eerst voor m'n rijlessen sparenMaar mocht je hem over een maand of 2-3 nog hebben..
Is goed man, pm je mijn adres wel even.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef stefanhaan het volgende:
Dean ik heb wel interesse in dat blauwe mormel van je.
Voor 50 euro wil ik dat stratocaster pakketje wel bij je komen halen.
Kan ik daar mijn fabrication skillz op los laten gaan
Kan ik het zaterdag komen halen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is goed man, pm je mijn adres wel even.
Tuurlijk man! Brother is er ook, gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan ik het zaterdag komen halen?
Kennen we eventueel meteen ff klote met die stack top die je had staan
Jezus kerel das nog ens en boeren adres.
Nice pilsje derbij, trouwens is het de body van een 57' stratocaster?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tuurlijk man! Brother is er ook, gezellig
Naja inniedergeval een stratocaster SSS. Foh sure.quote:
We hadden laatst toch bedacht dat het een Yamaha moest zijn?quote:
Naja het lijkt ontzettend veel op een Telecaster Stratocaster (kut typoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
We hadden laatst toch bedacht dat het een Yamaha moest zijn?
Of was dat weer een andere headstock?
wat? Telecaster?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Naja het lijkt ontzettend veel op een Telecaster body.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry stratocaster* my bad.quote:
Oh dacht al xD Ja een stratocaster body is het sowiesoquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sorry stratocaster* my bad.
Typfout
Alleen de eckte bazen zijn nog over hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:50 schreef Muchachooo het volgende:
Whoa, 165 posts in 4 uur? Stelletje gekken hier...
Volg het iBOOD topic ff, iets van 40 topics vandaagquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:50 schreef Muchachooo het volgende:
Whoa, 165 posts in 4 uur? Stelletje gekken hier...
quote:Beste mevrouw Sultana,
Bij deze wil ik graag een groot defect bij een van jullie verpakkingsmachines aankaarten. Mijn dag begon perfect, nadat ik ’s ochtends mijn appel Sultana tevreden naar binnen heb gewerkt ben ik voldaan aan het werk gegaan. Naast dat ik mijn ochtend goed begin met een Sultana nuttig ik deze ook in de middag. Nouja, needless to say dat ik een ware Sultana fan ben!
Tevreden keek ik naar mijn broodtrommeltje en haalde mijn Sultana eruit. De dag die zo mooi begon veranderde plots in een ramp die wel eens desastreus zou kunnen uitpakking. Vol ongeloof hield ik het pakje Sultana in mijn hand om te constateren dat er niet twee maar slechts anderhalve Sultana inzat…. Eerst dacht ik dat Hans van de sorteerafdeling hier een geintje met me had uitgehaald maar de verpakking was nog gesealed! Dus logischerwijs verdacht ik daarna Gert van de sealverpakafdeling. Maar Gert had nooit in mijn locker kunnen komen want we hadden de hele dag samen gewerkt. Natuurlijk zou ik er alles aan doen om de schuld niet bij jullie te leggen maar in dit geval kan ik helaas niet anders.
Zoals jullie weten bevat een pakje Sultana 99 kcal. Dit heb ik perfect ingecalculeerd in mijn dagelijkse voedingpatroon waardoor ik precies op de 2149 kcal uit kom waar ik mij theoretisch gezien dagelijks aan zou moeten vergrijpen. Nu er maar anderhalve Sultana in mijn pakje zat kreeg ik maar 66 kcal binnen. Dus om een lang verhaal kort te maken moest ik ergens in mijn pauze de resterende 33 kcal binnen krijgen. Normaal zou dit geen probleem zijn maar de bedrijfskantine was wegens vakantie gesloten, de koffie en chocomel automaat was kapot en daarnaast was Corries Kroketten Paleis aan de overkant van de weg gesloten wegens renovatie. Wat een pech bij elkaar, alsof ik in een soort van sadistische versie van Bananasplit terecht was gekomen. Om te voorkomen dat ik nu in een dalende voedingsspiraal terecht zou komen heb ik dus 93 velletjes keukenrolpapier moeten eten.
Bij deze wil ik dus aankaarten dat jullie je machines maar eens goed moeten na gaan kijken want de volgende keer dat ik dit ontdek word ik boos en mogen jullie niet meer op mijn feestje komen.
Groetjes Martijn
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Zat er godverdomme maar anderhalve Sultana in m'n pakje.
[ afbeelding ]
Dus maar een klachtenbrief gestuurd
[..]
Jezus wat ben jij een heldquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zoek jij nou eerst maar een andere UI.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Baasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
wat is links?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:57 schreef Iemand91 het volgende:
Opzich leuk ding, is ie links.![]()
Dit lijkt me ook geen slechte deal (voor de liefhebbers though...), heb ik een look-a-like![]()
En voor de Goldtop geilers: alstu (graag gedaan)
Links, zodat ik er op kan spelen.quote:
Wel jammer van de verlepte beige kleur op de pickguard ed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:08 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
een mooie echte nepperd: http://link.marktplaats.nl/468515305
https://www.greenwheels.com/nl/Home/Particulieren/Home.htmlquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:33 schreef stefanhaan het volgende:
Hmm lekker man, 4 uur reistijd om naar Dean zijn afgelegen dorp te komen
van De Dom/Bovenhei in Veldhoven naar Station NS in Eindhoven * ¤ 1,91 ¤ 1,26
van treinstation Eindhoven in Eindhoven naar treinstation Leeuwarden in Leeuwarden * ¤ 14,10
van Station in Leeuwarden naar Munewei in Damwald ¤ 4,18
1 bus om naar EHV te gaan
Vanuit EHV trein naar utrecht
vanuit utrecht trein naar leeuwarden
vanuit leeuwarden bus 50 naar tolhuis dokkum
en vanuit tolhuis dokkum bus 51 naar de nije halen damwald
En de laatste 4 minuten lopen doen het hem gewoon
Alles is te vervangenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel jammer van de verlepte beige kleur op de pickguard ed.
Als dat wit was geweest was ie mooier.
Ik kan ook naar Leeuwarden komen... Neem je wel zelf een gigbag mee?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:33 schreef stefanhaan het volgende:
Hmm lekker man, 4 uur reistijd om naar Dean zijn afgelegen dorp te komen
van De Dom/Bovenhei in Veldhoven naar Station NS in Eindhoven * ¤ 1,91 ¤ 1,26
van treinstation Eindhoven in Eindhoven naar treinstation Leeuwarden in Leeuwarden * ¤ 14,10
van Station in Leeuwarden naar Munewei in Damwald ¤ 4,18
1 bus om naar EHV te gaan
Vanuit EHV trein naar utrecht
vanuit utrecht trein naar leeuwarden
vanuit leeuwarden bus 50 naar tolhuis dokkum
en vanuit tolhuis dokkum bus 51 naar de nije halen damwald
En de laatste 4 minuten lopen doen het hem gewoon
Dat zou wel chill zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan ook naar Leeuwarden komen... Neem je wel zelf een gigbag mee?
Gast ik heb geen rijbewijs?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
https://www.greenwheels.com/nl/Home/Particulieren/Home.html
Ik kan je dan op de terugweg wel ergens op de trein zetten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zou wel chill zijn
Jah ik neem wel ff een gitaartas mee.
Hij gaat limoengroen worden met een rose slagplaatquote:
FleaBass stijlquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hij gaat limoengroen worden met een rose slagplaat![]()
TDoe Maar!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hij gaat limoengroen worden met een rose slagplaat![]()
Misschien zelfs nog een turqoise panterpatroon op de slagplaat erbijquote:
Hun eerste album is erg goed te doen, daarna werd het wat minder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Sinds tijden weer eens Velvet Revolver opstaan
Best vet ja, en zeker met slash erbij \m/quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hun eerste album is erg goed te doen, daarna werd het wat minder.
Had jij ook niet zo'n pet?
Wij hebben al de hele middag de Foo Fighters live op Pinkpop 2011 DVD opstaan op het werkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Sinds tijden weer eens Velvet Revolver opstaan
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschien zelfs nog een turqoise panterpatroon op de slagplaat erbij![]()
Hij moet zo psychedelic mogelijk worden
Ja het is wel best erg XDquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:33 schreef Griebus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het kan wel in die kleuren maar het is wel een beetje kijk-mij-nou
Lijkt een beetje op de mijnequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:33 schreef Griebus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het kan wel in die kleuren maar het is wel een beetje kijk-mij-nou
Woow wtf!! Ziet er goed uit man! En die action is superlaag zo te zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de mijne
[ afbeelding ]
Balen man, had je er nog veel voor betaald?quote:
Wel voor knalprijzen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht nog zo, lekker voordelig in Afghanistan gitaren voor een budgetprijs kopen. Maarnee hoor, alleen opblaas gitaren
Misschien het begin even kijken en daarna naar Karnivool.quote:
Slechte woordgrap is slecht manquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:00 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Wel voor knalprijzen, dat scheelt.
Daar bouwt dit hele topic op, slechte opmerkingenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Slechte woordgrap is slecht man
ja dat is waar.Maar vergeet de geile gold tops niet hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:26 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Daar bouwt dit hele topic op, slechte opmerkingen
Muah vind deze persoonlijk niet zo vet, maar ik denk dat dat door dat sierstuk bij de bridge komt. Ben ik niet zo'n fan van.quote:
Baas, ik hoop er over een weekje ook een te hebben. Wel een cheap versie geen dure Les paul custom gold topquote:
Merci! Dit is trouwens geen custom, maar een zgn "deluxe ltd.". Dat houdt in dat hij ook met de relatief onbekende gibson-mini-humbuckers is uitgerust en daardoor wat meer presence heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Baas, ik hoop er over een weekje ook een te hebben. Wel een cheap versie geen dure Les paul custom gold top
hij ziet er wel echt strak uit met die witte lining
dank!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wil echt iedereen zo'n cliché gitaar?
Ik voel me steeds elitairder worden![]()
[ afbeelding ]SilverburstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ultieme les Paul GAS
Wel met slagplaat dan!https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Die van mij heeft een slagplaat. Maar de gitaar heeft een vergeelde witte rand en de slagplaat een spierwittequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
SilverburstMijn ultieme les Paul GAS
Wel met slagplaat dan!
Dit is hem, inclusief te witte rand op de slagplaatquote:
Epiphone. Als ik de verhalen op internet mag geloven is die net zo goed als de Gibson. EN DIE IS 3000 PEGELS DUURDER! Maar ik heb ze zelf niet vergeleken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:08 schreef KaMo het volgende:
Gaaf zeg! Epiphone, of de echte?
TK Mac Mini
iemand Mac Mini kopen?
Zo'n Gibson is te duur ja! Maar die Epiphones zijn ook niet makkelijk te vinden...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Epiphone. Als ik de verhalen op internet mag geloven is die net zo goed als de Gibson. EN DIE IS 3000 PEGELS DUURDER! Maar ik heb ze zelf niet vergeleken.
Dirk Witte heeft ze in Amsterdam en Utrecht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zo'n Gibson is te duur ja! Maar die Epiphones zijn ook niet makkelijk te vinden...
Dat is veel geld man!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dirk Witte heeft ze in Amsterdam en Utrecht.
http://www.dirkwitte.nl/elgitaren.php
Go get one!
Of on-line
http://www.dwmusicstore.c(...)filter_id=42&sort=2a
Ik betaalde er een jaar geleden dezelfde prijs voor trouwens.
Lekker duidelijke site ook, die van Dirkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dirk Witte heeft ze in Amsterdam en Utrecht.
http://www.dirkwitte.nl/elgitaren.php
Go get one!
Of on-line
http://www.dwmusicstore.c(...)filter_id=42&sort=2a
Ik betaalde er een jaar geleden dezelfde prijs voor trouwens.
Gaat toch best als je precies weet wat je zoekt, hoe het heet, als je veel tijd over hebt en een ijzeren wil?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekker duidelijke site ook, die van Dirk
je zou dat met een airbrush kunnen doen maar hij ziet er zo al prima uit zoals dean zegtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nou moet ik wel een keer iets aan die slagplaat doen. Weet iemand hoe je zoiets kan vergelen? Of zal ik er een andere op zetten?
De witte rand is te wit. De rand van de gitaar is oud-wit, vergeeld.quote:
Ik stoor me er toch wel aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je zou dat met een airbrush kunnen doen maar hij ziet er zo al prima uit zoals dean zegt
* Papierversnipperaar gaat thee zettenquote:
je zou dan evt alles af kunnen plakken behalve de rand en dat met een airbrush vergelen zou evt.ook met een spuitbus kunnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik stoor me er toch wel aan.
Jaaa, de silverburst!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
SilverburstMijn ultieme les Paul GAS
Wel met slagplaat dan!
Ga je trouwen kerol?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:47 schreef Aresdreams het volgende:
pfff, wordt me vakantie post verwijderd, anyhow, lekker tijd nu om af en toe wat te spelen, maandag en donderdag nog ff wat oefenen voor muziek @ bruiloft, en dan nadert het einde van mijn huidig tijdperk leven
Edit: ohnee, die stond in het verkeerd topic @ eerder vermelde vakantie post... D'OH!
Gefeliciteerd manquote:
Kan er als alternatief boven op gaan liggen en dan strak aan blijven staren, en dan langzaam al me gewicht op haar plaatsen, wordt ze vast vrolijk vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man
Maar niet te erg gepussywhipped worden he.
Alleen het op haar gaan liggen en dan een uur lang strak aankijken is al geniaal op zichzelfquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:02 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Kan er als alternatief boven op gaan liggen en dan strak aan blijven staren, en dan langzaam al me gewicht op haar plaatsen, wordt ze vast vrolijk van
Juist, alleen wordt ze dan altijd zo boos, snap er niks vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Alleen het op haar gaan liggen en dan een uur lang strak aankijken is al geniaal op zichzelf
Nja mijn ex is zwaar labielquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Juist, alleen wordt ze dan altijd zo boos, snap er niks van
http://kiwi6.com/file/1yjdq4ev1cquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:47 schreef Aresdreams het volgende:
pfff, wordt me vakantie post verwijderd, anyhow, lekker tijd nu om af en toe wat te spelen, maandag en donderdag nog ff wat oefenen voor muziek @ bruiloft, en dan nadert het einde van mijn huidig tijdperk leven
Edit: ohnee, die stond in het verkeerd topic @ eerder vermelde vakantie post... D'OH!
Volgens mij klopt hij niet helemaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://kiwi6.com/file/1yjdq4ev1c
Sorry![]()
Dat kan makkelijk, hoe gaat ie eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens mij klopt hij niet helemaal![]()
Ik zal hem s proberen met powerchordsquote:En er had meer distortion onder gemoeten
geen flauw idee, gewoon een kerstliedje spelen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk, hoe gaat ie eigenlijk?
[..]
Ik zal hem s proberen met powerchords
Ik speelde toch overduidelijk de bruidsmars....... toch ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
geen flauw idee, gewoon een kerstliedje spelen?
Als ik eraan probeer te denken denk ik aan O denneboom xD
maar als ik zelf aan de originele bruidsmars denk moet ik aan o denneboom denkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik speelde toch overduidelijk de bruidsmars....... toch ?
Oh!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar als ik zelf aan de originele bruidsmars denk moet ik aan o denneboom denken
dat bedoelde ik
Dan eerder zoiets: http://soundclick.com/share.cfm?id=10905058quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
http://kiwi6.com/file/1yjdq4ev1c
Sorry![]()
Dat is wel echt baas om bij je bruiloft te gebruiken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dan eerder zoiets: http://soundclick.com/share.cfm?id=10905058
that's why i wrote it, and recorded itquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is wel echt baas om bij je bruiloft te gebruiken.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
that's why i wrote it, and recorded it
Nog beterquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Dan eerder zoiets: http://soundclick.com/share.cfm?id=10905058
Daar ging je poging om baas te zijn manquote:
Ik was al aan het zwoegen met de powerchordsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar ging je poging om baas te zijn man
Nah man ik heb wel respect voor je mijn poging zou tot hetzelfde resultaat geleid hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik was al aan het zwoegen met de powerchords
Dank je. Ik wilde ook alleen ff vlug inspringen op de actualiteit. Maar voor je het weet ben je bezig met een enorm projectquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nah man ik heb wel respect voor je mijn poging zou tot hetzelfde resultaat geleid hebben.
Ik ben ook nog echt niet goed in improviseren
Ja snap ik je laat je altijd meeslepen en dan ram je er een solo in ofsoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank je. Ik wilde ook alleen ff vlug inspringen op de actualiteit. Maar voor je het weet ben je bezig met een enorm project
Nja mijn ex was een alto, maar die was game verslaafd en labiel. Dus nu richt ik me alleen nog op mainstream chicksquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:04 schreef The_Dean het volgende:
Onze zanger is getrouwd met Volbeat's I Only Want To Be With You
Mainstream is veel te lam man, geef mij maar iets bijzonders, met de risico's van dien. Ik heb nu iets bijzonders, en die is niet direct labiel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nja mijn ex was een alto, maar die was game verslaafd en labiel. Dus nu richt ik me alleen nog op mainstream chicksen die pikken dat niet
Ik heb nu zoiets van ik zie het wel joh. Et maakt voor mij niet uit of ze nou van hardcore houdt of metal. Zolang ze mijn hobby met gitaren goedkeurt en mijn voorkeur voor metal goed vind. Zit het geramd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mainstream is veel te lam man, geef mij maar iets bijzonders, met de risico's van dien. Ik heb nu iets bijzonders, en die is niet direct labiel.
Thanks!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Toch Marktplaats/Ebay in de gaten blijven houden. En muziekbeurzen.
Al geprobeert te goochlen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Thanks!
En muziekbeurzen?
Is daar een algemene lijst van waar die zoal in Nederland zijn?
Oh, dat weet ik zo niet. Maar ik hou mijn ogen voor je open.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:10 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Thanks!
En muziekbeurzen?
Is daar een algemene lijst van waar die zoal in Nederland zijn?
Ik ga naar dean morgenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga naar dean morgen
Van brabant -> Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |