Zwart met goud is zeker lekker. Maar daar heb ik al twee vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jongeee!!
Zwart met goud ziet er beter uit als vaal wit achtigmet goud
Je hebt een mooie collectie man.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zwart met goud is zeker lekker. Maar daar heb ik al twee van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik wel, maar dit was iets wat niet zwaar nuttig was, dus daar ga ik niet meer dan 15 sec aan bestedenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leer photoshoppen.
Verder heb ik het ook echt niet nodig momenteelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wou net zeggen, dat is wel te regelen.
Haha, dit was ook niet in een dag klaar hoor, heeft jaren geduurd. En dit is stiekem ook nog niet allesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt een mooie collectie man.
Ik begin helaas pas aan de mijne
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef LeNick het volgende:
fufufufuf
[ afbeelding ]
Joe Bonamassa's gear
Knip je snaren even af manquote:
Ja, die wou ik eerst voor mijn V halen, want de rest is ook goud. Toen vond ik ergens een foto van die gitaar met zwarte EMG's, en dat stond erg goed, dus die komen er straks in, setje 81/60.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:50 schreef stefanhaan het volgende:
Goldtop met EMG 81/85 pickups?![]()
Wel de chrome gold variant van de pickups.
[ afbeelding ]
Die EMG pickups klinken wel baas.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die wou ik eerst voor mijn V halen, want de rest is ook goud. Toen vond ik ergens een foto van die gitaar met zwarte EMG's, en dat stond erg goed, dus die komen er straks in, setje 81/60.
Ik vind die EMG 60 niet zo nice, teveel noise erbij in vergelijking met de 85.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die wou ik eerst voor mijn V halen, want de rest is ook goud. Toen vond ik ergens een foto van die gitaar met zwarte EMG's, en dat stond erg goed, dus die komen er straks in, setje 81/60.
Pff! Ik zou niet weten waar ik op zou moeten spelen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef LeNick het volgende:
fufufufuf
[ afbeelding ]
Joe Bonamassa's gear
daar heb ik ook een keer over nagedacht, ooit wil ik een all gold les paul (ze bestaan, inclusief groen uitgeslagen hals) maar dan ook met gouden hardware en alles. super vies, wel gaaf voor gerard joling cover band.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:50 schreef stefanhaan het volgende:
Goldtop met EMG 81/85 pickups?![]()
Wel de chrome gold variant van de pickups.
[ afbeelding ]
Ja....quote:
Voor solodingen schijnt hij juist erg lekker te zijn. Ben benieuwd. Zou ze er vandaag in zetten, maar weinig zin meer in. Op de bank hangen, bier drinken en live DVD van Metallica kijken trekt me meer momenteel....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind die EMG 60 niet zo nice, teveel noise erbij in vergelijking met de 85.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |