SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:
nooooooooooooiiiit zeggen waarop je biedt het kan secondaire bieders aantrekkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Met wat geluk ben ik over 7 dagen de trotse eigenaar van een London City Gold Top
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
nooooooooooooiiiit zeggen waarop je biedt het kan secondaire bieders aantrekken
Ach kijk, een LC GT heeft een winkelwaarde van ruwweg 350 euro dacht ik, voor meer als 150-200 koop ik hem niet. Tzou leuk zijn als het een koopje is maar met veilingen word er op de laatste dag veel geboden jonge.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:27 schreef The_Dean het volgende:
Maar het kan ook mensen, die vriendelijk gestemd zijn, ervan weerhouden om jou te overbieden
Maarja hopen op gelukquote:
kwil gewoon echt die GT al is het maar omdat mijn gitaarleraar een Les Paul Custom Gold top twv 1700 euro ofso heeftquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:35 schreef The_Dean het volgende:
Ja, daarom. Je kan er soms leuke deals scoren, als je geluk hebt
Ik geef je gelijk hoor, ik wil stiekem ook een 56'er Gibson LP Gold Topquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kwil gewoon echt die GT al is het maar omdat mijn gitaarleraar een Les Paul Custom Gold top twv 1700 euro ofso heeft
Daar kun je voor zorgenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:41 schreef KaMo het volgende:
Jammer dat hij geen haaks plugje heeft
Echt? Ik grapte maar watquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wou net zeggen, dat moet te regelen zijn
Ik zou alleen de witte slagplaat vervangen voor een zwartequote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor, ik wil stiekem ook een 56'er Gibson LP Gold Top
[ afbeelding ]
YESquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou alleen de witte slagplaat vervangen voor een zwarte
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou alleen de witte slagplaat vervangen voor een zwarte
Jawel, en het liefst de pickups ook nog zwart zien te krijgen.quote:
Oh zo. Ik bedoelde om er echt een haakse plug op te zettenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt? Ik grapte maar watZo van plug tegen het kozijn, deur dicht gooien
Nee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jawel, en het liefst de pickups ook nog zwart zien te krijgen.
Jongeee!!quote:
Zwart met goud is zeker lekker. Maar daar heb ik al twee vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jongeee!!
Zwart met goud ziet er beter uit als vaal wit achtigmet goud
Je hebt een mooie collectie man.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zwart met goud is zeker lekker. Maar daar heb ik al twee van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik wel, maar dit was iets wat niet zwaar nuttig was, dus daar ga ik niet meer dan 15 sec aan bestedenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leer photoshoppen.
Verder heb ik het ook echt niet nodig momenteelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:42 schreef The_Dean het volgende:
Ja, wou net zeggen, dat is wel te regelen.
Haha, dit was ook niet in een dag klaar hoor, heeft jaren geduurd. En dit is stiekem ook nog niet allesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je hebt een mooie collectie man.
Ik begin helaas pas aan de mijne
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef LeNick het volgende:
fufufufuf
[ afbeelding ]
Joe Bonamassa's gear
Knip je snaren even af manquote:
Ja, die wou ik eerst voor mijn V halen, want de rest is ook goud. Toen vond ik ergens een foto van die gitaar met zwarte EMG's, en dat stond erg goed, dus die komen er straks in, setje 81/60.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:50 schreef stefanhaan het volgende:
Goldtop met EMG 81/85 pickups?![]()
Wel de chrome gold variant van de pickups.
[ afbeelding ]
Die EMG pickups klinken wel baas.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die wou ik eerst voor mijn V halen, want de rest is ook goud. Toen vond ik ergens een foto van die gitaar met zwarte EMG's, en dat stond erg goed, dus die komen er straks in, setje 81/60.
Ik vind die EMG 60 niet zo nice, teveel noise erbij in vergelijking met de 85.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die wou ik eerst voor mijn V halen, want de rest is ook goud. Toen vond ik ergens een foto van die gitaar met zwarte EMG's, en dat stond erg goed, dus die komen er straks in, setje 81/60.
Pff! Ik zou niet weten waar ik op zou moeten spelen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:48 schreef LeNick het volgende:
fufufufuf
[ afbeelding ]
Joe Bonamassa's gear
daar heb ik ook een keer over nagedacht, ooit wil ik een all gold les paul (ze bestaan, inclusief groen uitgeslagen hals) maar dan ook met gouden hardware en alles. super vies, wel gaaf voor gerard joling cover band.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:50 schreef stefanhaan het volgende:
Goldtop met EMG 81/85 pickups?![]()
Wel de chrome gold variant van de pickups.
[ afbeelding ]
Ja....quote:
Voor solodingen schijnt hij juist erg lekker te zijn. Ben benieuwd. Zou ze er vandaag in zetten, maar weinig zin meer in. Op de bank hangen, bier drinken en live DVD van Metallica kijken trekt me meer momenteel....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind die EMG 60 niet zo nice, teveel noise erbij in vergelijking met de 85.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |