Niet zolang de kinderen niet naar school gaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:49 schreef golfer het volgende:
Als de nieuwe plannen van deze regering doorgaan zal je gewoon aan het werk moeten.
Jullie hadden ook kunnen wachten met kinderen krijgen he FC? Het is of dat of ditquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:55 schreef freecell het volgende:
Maargoed, als de maatschappij en mijn portemonnee en iedereen dat van me wil, doe ik wel als de rest van de mensen.
Ik dump mijn kinderen 5 dagen per week n de opvang bij wildvreemden en ga wel werken ofzo...
Daar zijn jij en de staatssecretaris het dan over oneens. Hij vindt dat als je gezond bent en kunt werken dat je ook moet gaan werken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:54 schreef freecell het volgende:
Niet zolang de kinderen niet naar school gaan.
Niemand kan mij dwingen om te gaan werken hoor
Ja, al die kinderen zijn er ook allemaal heel erg slecht van geworden van dat 'dumpen', he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:55 schreef freecell het volgende:
Maargoed, als de maatschappij en mijn portemonnee en iedereen dat van me wil, doe ik wel als de rest van de mensen.
Ik dump mijn kinderen 5 dagen per week n de opvang bij wildvreemden en ga wel werken ofzo...
Wat ik al zei: hij kan me niet dwingen om te gaan werken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar zijn jij en de staatssecretaris het dan over oneens. Hij vindt dat als je gezond bent en kunt werken dat je ook moet gaan werken.
Kinderen of niet.
Oh, ik dacht dat je het wel over de bijstand had, vandaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:58 schreef freecell het volgende:
Wat ik al zei: hij kan me niet dwingen om te gaan werken.
Overigens ging dat over mensen die bijstand kregen, en hey, dat krijgen we niet.
Ik denk dat het zeker het basisvertrouwen en de basisveiligheid aantast ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, al die kinderen zijn er ook allemaal heel erg slecht van geworden van dat 'dumpen', he?
Nee, we hebben geen bijstand, we redden het prima zelf zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het wel over de bijstand had, vandaar.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:59 schreef freecell het volgende:
Ik denk dat het zeker het basisvertrouwen en de basisveiligheid aantast ja.
En van kinderen onder een jaar is dat ook al bewezen trouwens
Noujaaa zeg, een knuffel van Pee wilde je ook al niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:01 schreef freecell het volgende:
[..]
En niemand hoeft het voor me op te lossen of wat dan ook. Echt niet.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
de sneker pan kampioen
Niet dat iemand het hier iets kan schelen verder![]()
Dat is alleen als je je kind echt vaak 'dumpt'quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk dat het zeker het basisvertrouwen en de basisveiligheid aantast ja.
En van kinderen onder een jaar is dat ook al bewezen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |