quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
als er geinteresseerden zijn wil ik best een CUL housewarmingkje geven
Gaat goed komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:06 schreef freecell het volgende:
Fuck
Tara is het niet geworden.
Ok, nu heb ik een peuterpuber, een huilende dreumes én een man die het allemaal niet meer ziet zitten.
jo.
Ja, superjammer, waar hij nou zit gaat hij echt elke dag met tegenzin heen en dit leek hem zo leukquote:
whahahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:52 schreef Bluezz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_in_duitsland.html
Sorryquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:10 schreef freecell het volgende:
Ja, welja, gaat vast goedkomen
Wat ben jij? De roosvicee reclame?
'komt goed schatje' weet je wel, de blije roosvicee reclame.quote:
dusdanig onderbetalen mag toch helemaal niet of is t zwart ofzo? want anders wordt t toch aangevuld lijkt mequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef freecell het volgende:
[..]
'komt goed schatje' weet je wel, de blije roosvicee reclame.
Loze kreet, aangezien Tara voorlopig helemaal geen uitzicht heeft op een betere baan en vastzit op een plek waar hij het erg vervelend vind. En dusdanig onderbetaald dat we onder bijstandsniveau zitten.
Maar fijn dat jij vindt dat het goedkomt
Whateverquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Loze kreet, aangezien Tara voorlopig helemaal geen uitzicht heeft op een betere baan en vastzit op een plek waar hij het erg vervelend vind. En dusdanig onderbetaald dat we onder bijstandsniveau zitten.
Nou, het is gewoon minimumloon voor zijn leeftijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dusdanig onderbetalen mag toch helemaal niet of is t zwart ofzo?
Ah ok, ik vind het n beetje n raar verhaal maar t zal dan welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, het is gewoon minimumloon voor zijn leeftijd![]()
Niet zwart, het is bij de grootste telecom organisatie van het land
Alleen de meeste mensen hoeven er geen gezin van te onderhouden
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ah ok, ik vind het n beetje n raar verhaal maar t zal dan wel
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan al?
als er geinteresseerden zijn wil ik best een CUL housewarmingkje geven
maar jullie zijn toch getrouwd met kids? dan heb je toch gewoon recht op aanvullende bijstand? of geldt dat alleen bij 40 uur contract ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:34 schreef freecell het volgende:
[..]Hoezo dan?
Hij werkt 34 uur in de week en verdient gewoon niet zoveel. Is als belrobot ingestapt, studentenbaantje en is in het bedrijf wel doorgegroeid, maar zijn salaris gaat niet echt mee.
En de bijstandsnorm voor een gezin met 2 kinderen is iets minder dan 1300,- netto
Nou, daar zit hij dus onder. Niet moeilijk toch?
Misschien moet ik toch maar gaan werken.
Is alleen een beetje kut, want ik moet minstens 4 dagen werken om winst te maken met kinderopvang ed. En dan raken we ook onze toeslagen kwijt...
Goed, ik ga maar eens vacatures spitten.
Balen FC. maar deze situatie is niet nodig in mijn ogen... maar die discussie hebben we al eens gevoerd hier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:23 schreef freecell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |