Er is een reden waarom ik nooit vis uit de supermarkt haalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:55 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij is vis uit de diepvries echt de beste oplossing aan deze kant van het land. De 'verse' vis in de supermarkt die ik net uit het pakje haalde om te kruiden vond ik niet erg 'vers' aanvoelen. Ben benieuwd hoe dat gaat smaken..
dit zag ik al. kennismaking met Ikea? je kent alles alquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:13 schreef Memento-Mori het volgende:
dinsdag kennismakingsgesprek ikea
ja maar zij kennen mij nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dit zag ik al. kennismaking met Ikea? je kent alles al
veeeeeeel succes! en gefeli!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden heerlijke sliptongetjes van de viskar![]()
Met geroosterde venkel, wortel winterpeen en aardappeltjes.
Maar geen zomer.quote:
Oequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:35 schreef LieLie het volgende:
Deze olijfolie hebben we meegenomen:
[ afbeelding ]
Het ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:17 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het trouwens verrekte koud overal.. Volgens mij pak ik zo mijn plaid er maar weer bij..
Haai kaasje, nog iets van de energiemaatschappij tour gezien deze week ?quote:
Helemaal niks, hoe staat 't er voor?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:31 schreef borisz het volgende:
Haai kaasje, nog iets van de energiemaatschappij tour gezien deze week ?
1. EBHquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Helemaal niks, hoe staat 't er voor?
En toen dacht ik:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:55 schreef kaasplankje het volgende:
Haha oh ja![]()
Ik maak een van mijn favoriete armeluizenpasta's; met gebakken tonijn uit een blikkie.
Mmmmm![]()
Oh okeequote:Lein is niet thuis idd
Eeeh wraps?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:58 schreef Vork het volgende:
Als Lein wel thuis is, dan komt gewoon weer het rijkeluisvoedsel op tafel, neem ik aan?
Eet smakelijk. Ik heb net voor 3 dagen aan wraps gemaakt. Met alles er op en er aan. 3 maal raden wat ik de komende 2 dagen ga eten
Daar stond wat andersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Eeeh wraps?
![]()
Ja, er moet flink bezuinigd worden dezer dagen in huize kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |