Vermoedelijk wel, maar ik ben bang dat je dan voor goede ook aan de goede kant van de stad moet zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:32 schreef Bluezz het volgende:
Is het met opvang niet hetzelfde als met de verpleeghuizen? Dat er goeie en minder goeie zijn?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben ook in een gezin met 1 werkende ouder rond minimumloon opgegroeid hoor FC. En ik ben ook niet verknipt![]()
dus er is nog hoop.
Was ik maar naar de creche gebracht, dan wilde ik m'n moeder wat vaker opbellen denk ik.
Er is een reden waarom ik nooit vis uit de supermarkt haalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:55 schreef LieLie het volgende:
Volgens mij is vis uit de diepvries echt de beste oplossing aan deze kant van het land. De 'verse' vis in de supermarkt die ik net uit het pakje haalde om te kruiden vond ik niet erg 'vers' aanvoelen. Ben benieuwd hoe dat gaat smaken..
dit zag ik al. kennismaking met Ikea? je kent alles alquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:13 schreef Memento-Mori het volgende:
dinsdag kennismakingsgesprek ikea
ja maar zij kennen mij nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dit zag ik al. kennismaking met Ikea? je kent alles al
veeeeeeel succes! en gefeli!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden heerlijke sliptongetjes van de viskar![]()
Met geroosterde venkel, wortel winterpeen en aardappeltjes.
Maar geen zomer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |