Oh ja dat was vandaag he. Naja ik moest werkenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:45 schreef dennistd het volgende:
Vandaag met de NVBS naar RailPro geweest (tussen Hilversum Noord en Bussum Zuid), was interessant
Foto's volgen later
Lulquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat een toffe trein is dat groene ding uit wenen!
Wat? Het is toch ook een toffe trein? En nog schoon ook...quote:
Heb je het origineel ook nog? Ik houd niet van HDR.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam ik toevallig tegen.
Toen zaten we in topic 80 ofzo?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Eigenlijk wel leuk om te zien dat 75% van het team van Rondje NL, bijna 5 jaar geleden, nog steeds met grote regelmaat in dit topic komt.
Als iemand dat nog een keer wilt doen en vrijwilligers zoekt:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Eigenlijk wel leuk om te zien dat 75% van het team van Rondje NL, bijna 5 jaar geleden, nog steeds met grote regelmaat in dit topic komt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als iemand dat nog een keer wilt doen en vrijwilligers zoekt:
Ik wil ik wil ik wil![]()
deze maand 4 jaar geleden toch?
Alleen Rick zien we nooit meer eigenlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja. en epic footage van Darkwingquote:
Weet je al wat je wil gaan doen? Ik heb wel veel afgelegd de afgelopen weekendjes, maar het blijft een beedje giswerk wat je leuk vind....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. en epic footage van Darkwing![]()
Ik probeer ook ieder jaar rond 21 augustus een anniversary ritje te maken. Dit jaar zit ik het weekend van 20-21 aug bijvoorbeeld in ParijsMet Darkwing Duck idd
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Weet je al wat je wil gaan doen? Ik heb wel veel afgelegd de afgelopen weekendjes, maar het blijft een beedje giswerk wat je leuk vind....
Ga je voor een mooie lijn of bordjesknallen, divers materieel of...
Bij deze beslist: Lijn Rquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
als er de mogelijkheid is wil ik wel gewoon het platteland in of zo
Lijntje met Divers materieel over het platteland.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
lijn R?
Vast wel![]()
vertel daar eens wat meer over?
Het enige spoor bij Oosterhout (Noord-Brabant) is goederenspoor. De Benelux en de SLT komen daar niet eens in de buurt.quote:Toch 2 foto's te Oosterhout:
Sinds wanneer hebben wij locs die eruitzien als sprinters?quote:Waarna ik in Moerdijk kwam, en er 2 lokken aan het rangeren waren om de ketelwagens naar Shell te duwen:
FAALquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:55 schreef Yreal het volgende:
Ik heb mijn vlucht gemist richting boedapest, dus geen ritje non stop terug naar eindhoven met de trein.
175 euro om een leffe blond te drinken in chareloise, de tering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |