quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef Frishe het volgende:
Daar voelen ze niks van. Ze doen net alsof he....
Ik bedoel natuurlijk, de mensen die het daadwerkelijk gedaan hebben, en het niet geacteerd hebben. Ik heb de OP even aangepast voor de muggenzifters.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef Frishe het volgende:
Dus eigenlijk is het best een vredige dood?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ze raken in een coma en sterven dan niet veel later.
Nee geen pijn.
Zie je het leven niet meer zitten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het best een vredige dood?
Het is puur hypothetisch hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zie je het leven niet meer zitten?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:39 schreef RaymondK het volgende:
Als je dat nou van plan bent tank dan niet eerst ff 60L benzine.
Als ze je dan dagen later vinden staat die wagen nog steeds stationair te draaien.
Dat is zo zonde allemaal.
Zoals ik al zei ben ik helemaal niet van plan zulk iets te doen, en heeft deze vraag niks met mij te maken verderquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:43 schreef Rijstbal het volgende:
We zien je wel verschijnen op de Frontpage.
Waarom zou dat niet werken dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Wel met benzine hè. Diesel schijnt niet te werken...
Teveel fijn stof. Is ongezond, krijg je longkanker vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet werken dan?
quote:
Dat is niet bekend. Bij iedere keer dat het gebeurde gaf de persoon in kwestie geen antwoord op die vraag meer...Dat is overigens wel een bepaald patroon dat je daarin kan herkennen. Dit gedrag vertoonden namelijk alle betrokkenen..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:29 schreef Moofasah het volgende:
In films zie je vaak mensen zelfmoord plegen door zichzelf te vergassen in een auto. Voelen mensen die dit in werkelijkheid doen daar veel pijn van, of vallen ze geleidelijk aan in slaap voordat ze sterven?
Dat heb ik me altijd al afgevraagd. Dus, iemand het antwoord hier?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:39 schreef RaymondK het volgende:
Als je dat nou van plan bent tank dan niet eerst ff 60L benzine.
Als ze je dan dagen later vinden staat die wagen nog steeds stationair te draaien.
Dat is zo zonde allemaal.
´Kende´ dan....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:06 schreef Vandergeld het volgende:
Schijnt vrij pijnloos te zijn omdat je in een roes raakt waarna je bewusteloos raakt en uiteindelijk sterft. Ik ken iemand die zo aan zijn einde is gekomen, en die is uiteindelijk gevonden doordat zijn motor nog steeds stond te draaien
Oh iddquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:50 schreef Moofasah het volgende:
Waarom krijgt dit ineens een kick na 17 dagen
Wat jammer nou hè, ik heb mezelf nog niet van kant gemaakt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Oh idd
"laatste bezoek: 1 minuut, 28 seconden geleden.'
niks aan t handje dus, volgende topic!
Benzine is duur hè?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat jammer nou hè, ik heb mezelf nog niet van kant gemaakt.
Mensen die gierig doen tijdens hun zelfmoordquote:
Stel je voor dat je zonder geld aan de poorten komtquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Mensen die gierig doen tijdens hun zelfmoord
Je hebt ook geen NS kaartje nodig wanneer je de gele kar wilt koppen ...quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:59 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, ik heb het rijbewijs nog niet, dat ik nodig heb om naar een afgelegen plek te reizen
Mensen die niet begrijpen dat dit topic niks met mij te maken heeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt ook geen NS kaartje nodig wanneer je de gele kar wilt koppen ...
Ik zou het in theorie natuurlijk ook op de plaatselijke parkeerplaats kunnen doen, maar dat zou de kans van slagen kunnen belemmeren. Ook zou ik gewoon kunnen gaan rijden naar een afgelegen plek, maar in het geval ze me aanhouden lopen de plannen in het water, en wordt ik opgepakt wegens rijden zonder rijbewijs. Daarom leek het hebben van een rijbewijs mij het handigst bij het uitvoeren van een vergassingsplanquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:20 schreef muhahaha het volgende:
Dat hoor je mij ook niet zeggen, ik schop alleen je argumenten weg waarom het niet zou kunnen
Ik ken de verkeersregels nauwelijks, dus ik weet niet of dat gaat lukkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik rij al 9 jaar woon/werk en aardig wat prive en ik ben nog nooit gecontroleerd. Als je gewoon normaal rijd is er niks aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |