quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef Frishe het volgende:
Daar voelen ze niks van. Ze doen net alsof he....
Ik bedoel natuurlijk, de mensen die het daadwerkelijk gedaan hebben, en het niet geacteerd hebben. Ik heb de OP even aangepast voor de muggenzifters.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef Frishe het volgende:
Dus eigenlijk is het best een vredige dood?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ze raken in een coma en sterven dan niet veel later.
Nee geen pijn.
Zie je het leven niet meer zitten?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het best een vredige dood?
Het is puur hypothetisch hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zie je het leven niet meer zitten?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:39 schreef RaymondK het volgende:
Als je dat nou van plan bent tank dan niet eerst ff 60L benzine.
Als ze je dan dagen later vinden staat die wagen nog steeds stationair te draaien.
Dat is zo zonde allemaal.
Zoals ik al zei ben ik helemaal niet van plan zulk iets te doen, en heeft deze vraag niks met mij te maken verderquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:43 schreef Rijstbal het volgende:
We zien je wel verschijnen op de Frontpage.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef Frishe het volgende:
Waarom zou dat niet werken dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Wel met benzine hè. Diesel schijnt niet te werken...
Teveel fijn stof. Is ongezond, krijg je longkanker vanquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet werken dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |