abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 augustus 2011 @ 15:42:04 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100603118

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_100603176
thijsslegers thijsslegers
#labyad oogt fit op training en is t naar eigen zeggen ook. #PSV
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100603319
Ben wel fan van Labyad. Maar zie hem eigenlijk liever niet op de flank.
pi_100603965
Lekker Twitteren vanaf je witte tuinstoel voor de voordeur van je huurhuis, krat pils erbij. Schitterend!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_100603985
Brands moet nu echt opschieten, Pieters gaat nu ook al weg. Straks staan we daar tegen RKC met 3 verdedigers. :')
pi_100604001
Mertens - Lens - Labyad
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_100604031
quote:
4s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:58 schreef Doublepain het volgende:
Brands moet nu echt opschieten, Pieters gaat nu ook al weg. Straks staan we daar tegen RKC met 3 verdedigers. :')
Mooiste is dat Rutten dat nog wel het ergst vindt. Remember PSV - Willem II? -O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_100604067
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker Twitteren vanaf je witte tuinstoel voor de voordeur van je huurhuis, krat pils erbij. Schitterend!
Zoals een echte Brabander 8-)
pi_100604261
Wielaert zou wel geschikt zijn als verdediger en aanvoerder van PSV. Helaas heeft hij afgelopen mei voor 2 jaar getekend bij Roda JC en daarmee lijkt hij me toch wel onhaalbaar. Of PSV moet wederom de hoofdprijs betalen :{ .
pi_100604291
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:03 schreef lyolyrc het volgende:
Wielaert zou wel geschikt zijn als verdediger en aanvoerder van PSV. Helaas heeft hij afgelopen mei voor 2 jaar getekend bij Roda JC en daarmee lijkt hij me toch wel onhaalbaar. Of PSV moet wederom de hoofdprijs betalen :{ .
Wielaert? Die gaat PSV echt niet verbeteren hoor.
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:04:28 #11
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_100604319
quote:
Als aanvoerder nog wel....
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:04:43 #12
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100604333
quote:
Maak je een grapje?
pi_100604384
quote:
Hahaha. :D
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:07:27 #14
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100604471
Dan nog liever Addo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 augustus 2011 @ 16:10:36 #15
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100604625
quote:
_O- weggestuurd omdat hij niet goed genoeg was. En dat bij Ajax ook nog een keer _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_100604730
quote:
15s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:07 schreef StefannPSV het volgende:
Dan nog liever Addo
Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel een PSV hart :P
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:33:21 #17
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100605564
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, hij heeft wel een PSV hart :P
Dat klopt..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:08:36 #18
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_100606786
Guus Hiddink. Dat is me daar nogal eens een kerel. Elk woord wat aan hem vuilgemaakt wordt is er eigenlijk één teveel; je moet in principe alleen maar naar hem kijken.

Guus is je favoriete corpulente opa, hij straalt een geruststellende "alles-komt-goed-met-een-biertje-en-een-goed-glas-wijn"-mentaliteit uit - op iedereen, en vooral op zijn jongens. Want dat zijn ze tenslotte.

Nog even, en dan is het zover: het grote moment; de onvermijdelijke terugkeer. Guus heeft een huis in de grachtengordel, dus hij gaat naar Ajax. Dat is als zeggen dat Dirk Kuijt naar Katwijk gaat omdat hij daar een viskraam heeft gekocht. Nee, Guus weet heel goed wat er gaat gebeuren. Hij is een gentleman, en houdt daarom zijn kaken stijf op elkaar.

Dit najaar, in stadions bij U in de buurt. Reserveer nu...
Look behind you! It's your ass!
pi_100606935
Rob Wielaert is weggegaan bij PSV in een tijd dat de jeugd toch al niet veel kans kreeg. Hij heeft wel uitstekend gefunctioneerd bij Twente, waarna hij door Ajax werd weggekocht. Daar kwam hij terecht in een team dat toch al niet lekker functioneerde. In Wielaert zie ik een betere aanvoerder dan in Toiboy, Engelaar of Bouma.

Ik zou Wielaert een goede optie vinden. Maar wees gerust: ik weet wel zeker dat PSV zijn kakelverse contract van 2 jaar niet gaat afkopen :P.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:28:20 #20
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_100607476
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:12 schreef lyolyrc het volgende:
Rob Wielaert is weggegaan bij PSV in een tijd dat de jeugd toch al niet veel kans kreeg. Hij heeft wel uitstekend gefunctioneerd bij Twente, waarna hij door Ajax werd weggekocht. Daar kwam hij terecht in een team dat toch al niet lekker functioneerde. In Wielaert zie ik een betere aanvoerder dan in Toiboy, Engelaar of Bouma.

Ik zou Wielaert een goede optie vinden. Maar wees gerust: ik weet wel zeker dat PSV zijn kakelverse contract van 2 jaar niet gaat afkopen :P.
Gelukkig maar..
pi_100607652
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Guus Hiddink. Dat is me daar nogal eens een kerel. Elk woord wat aan hem vuilgemaakt wordt is er eigenlijk één teveel; je moet in principe alleen maar naar hem kijken.

Guus is je favoriete corpulente opa, hij straalt een geruststellende "alles-komt-goed-met-een-biertje-en-een-goed-glas-wijn"-mentaliteit uit - op iedereen, en vooral op zijn jongens. Want dat zijn ze tenslotte.

Nog even, en dan is het zover: het grote moment; de onvermijdelijke terugkeer. Guus heeft een huis in de grachtengordel, dus hij gaat naar Ajax. Dat is als zeggen dat Dirk Kuijt naar Katwijk gaat omdat hij daar een viskraam heeft gekocht. Nee, Guus weet heel goed wat er gaat gebeuren. Hij is een gentleman, en houdt daarom zijn kaken stijf op elkaar.

?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:41:08 #22
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_100607979
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:

Ik ben erbij! Met zo'n introductie vol spanning en mysterie mag je het duidelijk niet missen. Geen idee wat, maar je hebt het aan mij verkocht! *O*
pi_100608246
quote:
pi_100608413
quote:
15s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:28 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Gelukkig maar..
Het zoveelste talent gaat PSV momenteel niet redden. Er moet een speler bijkomen met ervaring èn aanvoerderscapaciteiten die ook nog eens lekker over het veld gaat buffelen. Een speler zoals bijvoorbeeld Jan Wouters was. Toivonen heeft vorig jaar bewezen onvoldoende professioneel te zijn en zijn recente oproep om versterkingen bewijst dat hij tekortschiet als aanvoerder.

Andere verdedigers zonder aanvoerderscapaciteiten zijn misschien goed voor de breedte, maar dan zou ik wel een keeperswisseling doorvoeren. De vorige wedstrijd toonde duidelijk dat Isaksson een bron van onrust voor de verdediging is. Cassio is een beter meevoetballende keeper, Sinouh een beter coachende keeper. Aan PSV de keus.

SPOILER: nog iets om te schuddebuiken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 18:00:21 #25
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_100608725
quote:
7s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:51 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Het zoveelste talent gaat PSV momenteel niet redden. Er moet een speler bijkomen met ervaring èn aanvoerderscapaciteiten die ook nog eens lekker over het veld gaat buffelen. Een speler zoals bijvoorbeeld Jan Wouters was. Toivonen heeft vorig jaar bewezen onvoldoende professioneel te zijn en zijn recente oproep om versterkingen bewijst dat hij tekortschiet als aanvoerder.

Andere verdedigers zonder aanvoerderscapaciteiten zijn misschien goed voor de breedte, maar dan zou ik wel een keeperswisseling doorvoeren. De vorige wedstrijd toonde duidelijk dat Isaksson een bron van onrust voor de verdediging is. Cassio is een beter meevoetballende keeper, Sinouh een beter coachende keeper. Aan PSV de keus.

SPOILER: nog iets om te schuddebuiken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')