abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100596481
Sinds een paar maanden heb ik een vriend. Ik ben 18 en hij is 25. Voor mij is dit eigenlijk mijn eerste serieuze relatie, terwijl dit voor hem zijn 3e relatie is. Dit maakt me soms best onzeker. Ik voel me soms onwetend en vraag me af of ik dingen wel goed doe. Ik weet eigenlijk gewoon nog niet echt hoe het hebben van een relatie nou gaat.
Daar komt bovenop dat hij heeft verteld dat zijn vorige vriendin heel erg 'claimerig' was. Hij zei dat ze iedere avond bij hem op de bank zat, ze alles voor hem deed en wilde dat hij alle tijd in haar stak. Zo'n vriendin wilde hij niet weer, zei hij.
Nu vraag ik me dus heel erg af wanneer ik teveel contact zoek. Ik wil absoluut niet zo'n vriendin worden als z'n ex-vriendin. Soms hebben we even een paar dagen geen contact, wat ik niet erg vind, maar dan mis ik hem toch wel. Ik wil hem dan eigenlijk wel even een smsje sturen ofzo, maar dan ben ik al bang dat ik te veel op z'n huid zit. Meestal wacht ik nu tot dat hij contact zoekt, zo dat ik in ieder geval niet claimerig over kom, maar het wordt nu wel steeds moeilijker. Ik voel me steeds verliefder worden en merk dat ik heel graag wat meer contact wil.
Afgelopen zondag hebben we elkaar voor het laatst gezien en gisteravond hadden we nog niet weer contact gehad. Toen begon het toch wel aan me te knagen, ik wilde wel even wat van hem horen! Dus ik heb toen maar ff een smsje gestuurd waarin ik vroeg hoe het ging en wat hij aan het doen was enzo. Ik kreeg gewoon een normaal smsje terug. Toen heb ik nog gestuurd dat ik hem wel begon te missen en de afgelopen contactloze dagen wel lastig vond. Hij stuurde hierop terug of ik van hem verwachtte dat hij mij de hele tijd smsjes gaat sturen en dat hij het gewoon erg druk had. Maar, natuurlijk verwacht ik dat niet! Ik wilde gewoon ff iets van me laten horen...
Naja, ik vraag me gewoon heel erg af hoeveel contact normaal is bij een relatie. Dit zal wel heel erg verschillend zijn per relatie, maar misschien heeft iemand toch iets interessants te vertellen?
pi_100596592
Je weet zeker dat hij wel compleet hoteldebotel gek is van jou?
Noot noot.
pi_100596677
Vraag het hem.

Geen zin om je steeds af te vragen want dit is heel persoonsgebonden. Tevens kan het ook heel erg verschillen tussen persoon (voor hem). Misschien is hij meer verliefd op jou dan op haar en vindt 2 SMSjes per dag van jou minder erg dan 2 SMSjes per week van haar.

Gewoon een eerlijke en open gesprek starten en zeggen dat je echt niet weet wat hij verwacht.
Overigens: _NIET_ overkomen alsof je alles voor hem wil veranderen en niet al zijn punten zomaar aannemen. Je moet alsnof wel jezelf blijven, je eigen mening ook opperen en in discussie gaan en samen een weg vinden, want anders ben je gewoon zijn slaafje en na een tijdje wordt dat ook saai.
pi_100596683
Ach claimerig is anders dan elke dag minstens een sms.
Claimerig is meer zo van "ik wil dat je hier bent vanavond" en als je dan niet kan dat je dan gaat zeuren enz.

Iets meer contact dan nu moet toch niet zo'n probleem zijn.

Idd wat gamesua zegt, gewoon het gesprek aangaan, niet over sms gewoon wanneer je hem een keer ziet.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_100596769
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef MouzurX het volgende:
Ach claimerig is anders dan elke dag minstens een sms.
Claimerig is meer zo van "ik wil dat je hier bent vanavond" en als je dan niet kan dat je dan gaat zeuren enz.

Iets meer contact dan nu moet toch niet zo'n probleem zijn.
Ja idd zeg :{ Ik smste mijn vriend ook wel elke dag, van hoe z'n dag was enzo en wat hij aan had.
Dat vind ik dus niet claimerig, maar relaties verschillen.
Noot noot.
pi_100596852
Dumpen die ego tripper..ü
pi_100596881
idd wat gamesua zegt, ik denk niet dat je vriend het erg vindt dat je elke dag 1 of meerdere smsjes zou sturen.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_100596901
quote:
19s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Je weet zeker dat hij wel compleet hoteldebotel gek is van jou?
Nou, ik weet zeker dat hij me in ieder geval wel leuk vind en ook graag bij me is. Hij zegt ook wel eens dat hij blij is dat ik er ben, als we iets hebben afgesproken. En ook hij zegt wel eens dat hij me gemist heeft.
pi_100597428
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Nou, ik weet zeker dat hij me in ieder geval wel leuk vind en ook graag bij me is. Hij zegt ook wel eens dat hij blij is dat ik er ben, als we iets hebben afgesproken. En ook hij zegt wel eens dat hij me gemist heeft.
Het kan best hoor, dat hij dit zo ervaart en tegelijkertijd jou leuk vindt. Je moet hem alleen duidelijk maken dat hij niet zijn vorige relatie zijn huidige moet laten belemmeren want zo komt hij (en jij) nergens.
pi_100597466
Dus als ik het goed begrijp ben je in deze relatie niet jezelf. Je doet eigenlijk precies de dingen waarvan jij denkt dat hij dat graag wilt. Vooral zo doorgaan dan zal de relatie vast heeeeel lang duren.

De enige tip die ik je kan geven is gewoon jezelf te zijn. Als jij wilt SMS'sen dan SMS je gewoon. Anders doe je jezelf toch echt tekort
pi_100597608
SMSen is toch niet claimerig? Dat is gewoon interesse tonen in de ander.
Als hij niet de tijd of moeite neemt om daar op te reageren, is hij het gewoon niet waard, of is hij niet verliefd genoeg.
Ik kan me niet in zijn schoenen plaatsen, maar als ik zelf verliefd ben, vind ik het juist leuk om iets te horen van de ander, en andersom.
pi_100597769
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:43 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je in deze relatie niet jezelf. Je doet eigenlijk precies de dingen waarvan jij denkt dat hij dat graag wilt. Vooral zo doorgaan dan zal de relatie vast heeeeel lang duren.

De enige tip die ik je kan geven is gewoon jezelf te zijn. Als jij wilt SMS'sen dan SMS je gewoon. Anders doe je jezelf toch echt tekort
Eens.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_100598022
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:46 schreef LePoo het volgende:
SMSen is toch niet claimerig? Dat is gewoon interesse tonen in de ander.
Als hij niet de tijd of moeite neemt om daar op te reageren, is hij het gewoon niet waard, of is hij niet verliefd genoeg.
Ik kan me niet in zijn schoenen plaatsen, maar als ik zelf verliefd ben, vind ik het juist leuk om iets te horen van de ander, en andersom.
Gesproken als een echte vrouw.......

Mannen en vrouwen kijken heel anders tegen "interesse tonen in de ander" aan. De vrouw vindt het heel normaal om continu met de ander bezig te zijn. De man ziet dat als claimen, plakken, hangen.

Zoals gezegd: vraag het hem zelf! Hij is de enige die kan bepalen of iets teveel is of niet. Proberen je aan te passen aan wat je denkt dat hij vindt is zinloos en futiel.
Communicatie is het enige wat telt. Als je het hier niet met hem over kunt hebben dan kun je net zo goed meteen kappen.
pi_100598101
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef Gamesua het volgende:
Vraag het hem.

Geen zin om je steeds af te vragen want dit is heel persoonsgebonden. Tevens kan het ook heel erg verschillen tussen persoon (voor hem). Misschien is hij meer verliefd op jou dan op haar en vindt 2 SMSjes per dag van jou minder erg dan 2 SMSjes per week van haar.

Gewoon een eerlijke en open gesprek starten en zeggen dat je echt niet weet wat hij verwacht.
Overigens: _NIET_ overkomen alsof je alles voor hem wil veranderen en niet al zijn punten zomaar aannemen. Je moet alsnof wel jezelf blijven, je eigen mening ook opperen en in discussie gaan en samen een weg vinden, want anders ben je gewoon zijn slaafje en na een tijdje wordt dat ook saai.
Een gesprek starten heb ik ook aan gedacht. Maar dan is er weer een ander punt. Ik wil absoluut niet dat hij denkt dat hij me al helemaal 'in the pocket' heeft. Als ik zo'n gesprek start ben ik bang dat ik wanhopig overkom. Ik wil gewoon niet dat hij denkt dat het niet uitmaakt wat hij doet of zegt, omdat ik toch wel bij hem blijf ofzo.
Gisteravond zei hij bijvoorbeeld ook nog, dat hij dit weekend naar z'n zus gaat en dat we elkaar dus hoogstwaarschijnlijk niet zien. Dit vind ik eigenlijk heel erg jammer, want we zijn beiden alleen tijdens het weekend vrij en dat is dus ook de enige tijd dat we elkaar kunnen zien. Maar, ik vertik het dan om te zeggen dat ik het jammer vind dat we elkaar niet zien. Dan ben ik weer bang dat hij denkt dat ik alleen maar bij hem wil zijn en dus claimerig ben. *zucht* ik ben gewoon te onzeker.
pi_100598281
If you love somebody, set them free ;) Probeer gewoon te genieten. Hij heeft ook zijn eigen leven nog, en jij het jouwe. In een relatie is het belangrijk dat je die vrijheid hebt. En als er écht iets aan de hand zou zijn, dan had hij allang contact met je opgenomen. Maak je gewoon niet te druk :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_100598545
quote:
19s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:32 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja idd zeg :{ Ik smste mijn vriend ook wel elke dag, van hoe z'n dag was enzo en wat hij aan had.
Dat vind ik dus niet claimerig, maar relaties verschillen.
viezerd :D

OT:
gewoon er over hebben met je nieuwe vriend, dan weet je ook waar je aan toe bent. Verder moet je gewoon jezelf zijn want anders wordt het niks in een relatie. Kan dan wel zijn dat je huidige vriendje dat moeilijk vind maar ja dan heeft het gewoon niet zo mogen zijn.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_100598719
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:56 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Een gesprek starten heb ik ook aan gedacht. Maar dan is er weer een ander punt. Ik wil absoluut niet dat hij denkt dat hij me al helemaal 'in the pocket' heeft. Als ik zo'n gesprek start ben ik bang dat ik wanhopig overkom. Ik wil gewoon niet dat hij denkt dat het niet uitmaakt wat hij doet of zegt, omdat ik toch wel bij hem blijf ofzo.
Gisteravond zei hij bijvoorbeeld ook nog, dat hij dit weekend naar z'n zus gaat en dat we elkaar dus hoogstwaarschijnlijk niet zien. Dit vind ik eigenlijk heel erg jammer, want we zijn beiden alleen tijdens het weekend vrij en dat is dus ook de enige tijd dat we elkaar kunnen zien. Maar, ik vertik het dan om te zeggen dat ik het jammer vind dat we elkaar niet zien. Dan ben ik weer bang dat hij denkt dat ik alleen maar bij hem wil zijn en dus claimerig ben. *zucht* ik ben gewoon te onzeker.
je kan gewoon zeggen dat je het jammer vind. Maar zeg er dan ook bij veel plezier bij je zus en we zien elkaar volgende week weer. In bovenstaande reactie's jullie hebben alle 2 nog een eigen leven en als je elkaar een weekend niet ziet heb je volgend weekend juist meer om naar uit te kijken.... toch?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:22:06 #18
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_100599375
Dit lijkt wel een kopie van mijn situatie de afgelopen paar maanden!
Hij heeft ook een claimerige vriendin gehad en heeft daar wat problemen mee gehad. Daarna heeft hij geen relatie meer gehad. Ik heb meerdere relaties gehad en ik heb altijd graag contact als ik iemand echt leuk vind.
Hij liet ook soms één of twee dagen niks weten, en dat was ik helemaal niet gewend en kon daar echt niet tegen! Bij andere jongens ging het altijd goed, maar bij hem wist ik idd ook niet wanneer en hoeveel contact ik moest zoeken want ik wilde hem ook niet het gevoel geven dat ik hem claimde. Ik vond hem erg leuk maar heb me dus ook erg moeten inhouden om niet iedere dag wat te sturen. Maar als ik bij hem was, dan bleek ook uit alles dat hij echt gevoelens voor me had. Dus ik begreep ook niet waarom hij zo weinig liet horen en niet snel vroeg om af te spreken.
Maar ik weet nu dat dat gewoon zijn persoon is, niet iedere jongen is hetzelfde en wil iedere dag smsjes sturen. Hij is ook 27 en heeft vast werk, dan is dat ook weer anders. Dat zal die van jou waarschijnlijk ook wel hebben.
Uiteindelijk is het niet beter geworden met het initiatief van zijn kant en dat werkt voor mij echt niet in een relatie. Dus bij mij zijn hierdoor de gevoelens minder geworden. Heb veel getwijfeld omdat het plaatje rationeel klopte, maar op zo'n manier kan ik niet met iemand leven.

Even to the point :P Ik heb in die tijd mezelf dus heel erg ingehouden met niet teveel contact te zoeken en daaruit is wel voortgekomen dat hij mij wel echt heel leuk is gaan vinden. Als ik teveel had gesmst weet ik niet of het anders was gegaan. Hiervoor moet je wel heel veel geduld hebben, en dit kan enkele weken duren. Als je hem echt leuk vindt, moet je het ervoor over hebben. En als hij zo'n persoon is die daar gewoon geen behoefte heeft om veel contact te hebben, moet je nadenken of je daarmee kunt leven. Anders moet je op zoek gaan naar een andere leuke jongen ;)

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, want ik het het gevoel dat ik erg onsamenhangend ben :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_100599614
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:22 schreef Luxuria het volgende:
Dit lijkt wel een kopie van mijn situatie de afgelopen paar maanden!
Hij heeft ook een claimerige vriendin gehad en heeft daar wat problemen mee gehad. Daarna heeft hij geen relatie meer gehad. Ik heb meerdere relaties gehad en ik heb altijd graag contact als ik iemand echt leuk vind.
Hij liet ook soms één of twee dagen niks weten, en dat was ik helemaal niet gewend en kon daar echt niet tegen! Bij andere jongens ging het altijd goed, maar bij hem wist ik idd ook niet wanneer en hoeveel contact ik moest zoeken want ik wilde hem ook niet het gevoel geven dat ik hem claimde. Ik vond hem erg leuk maar heb me dus ook erg moeten inhouden om niet iedere dag wat te sturen. Maar als ik bij hem was, dan bleek ook uit alles dat hij echt gevoelens voor me had. Dus ik begreep ook niet waarom hij zo weinig liet horen en niet snel vroeg om af te spreken.
Maar ik weet nu dat dat gewoon zijn persoon is, niet iedere jongen is hetzelfde en wil iedere dag smsjes sturen. Hij is ook 27 en heeft vast werk, dan is dat ook weer anders. Dat zal die van jou waarschijnlijk ook wel hebben.
Uiteindelijk is het niet beter geworden met het initiatief van zijn kant en dat werkt voor mij echt niet in een relatie. Dus bij mij zijn hierdoor de gevoelens minder geworden. Heb veel getwijfeld omdat het plaatje rationeel klopte, maar op zo'n manier kan ik niet met iemand leven.
Dat is inderdaad precies zoals ik het ook voel. Wat jammer dat het zo niet heeft gewerkt tussen jullie. Ik weet ook niet precies of ik het zo wil, maar zoals gezegd is dit mijn eerste relatie en weet ik ook nog niet wat ik precies fijn vind. Ik hoop dat ik wat minder onzeker hierover word, dan is het denk ik al wat makkelijker. Ik zou het wel erg jammer vinden als het tussen hem en mij niet gaat werken, want ik vind hem zeker weten erg leuk.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:29:22 #20
206580 Luxuria
pi_100599666
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:27 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Dat is inderdaad precies zoals ik het ook voel. Wat jammer dat het zo niet heeft gewerkt tussen jullie. Ik weet ook niet precies of ik het zo wil, maar zoals gezegd is dit mijn eerste relatie en weet ik ook nog niet wat ik precies fijn vind. Ik hoop dat ik wat minder onzeker hierover word, dan is het denk ik al wat makkelijker. Ik zou het wel erg jammer vinden als het tussen hem en mij niet gaat werken, want ik vind hem zeker weten erg leuk.
Ja daar moet je inderdaad zelf achterkomen :)
Ik had trouwens nog een stukje aan mijn reactie toegevoegd, moet je ook nog maar even lezen ;)
pi_100599781
Die smoes met de ex die claimerig was werkt dus nog steeds.
Claimerig wil zeggen, opzichtig (en/of controlerend) gedrag. Je moet als vrouw zijnde echt dik over de streep gaan wil dit opvallen. Dagelijks contact is zeker geen probleem, vooral niet als je allebei verliefd bent.

Een sms per dag is al zeer minimaal om van een relatie te spreken.
Hij wil je gewoon op afstand houden heb ik het idee. En ik ben bang dat bindingsangst daarbij niet het probleem is.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:35:35 #22
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100599941
claimen is wat anders dan veel contact zoeken. Verder lijkt het me belangrijker dat jij je prettig voelt in een relatie dan dat je je behoeftes gaat opkroppen. Ja het kan zijn dat hij dat vervelend vind, maar dat is niet perse het einde van de wereld. uiteindelijk wordt je enkel gelukkig als je dergelijke behoeftes kan bevredigen. Als puber (nofi) is dat lastig accepteren, ook na de start van de relatie ontdek je dingen over elkaar, die kunnen ook niet positief zijn -O-
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_100599985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:29 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja daar moet je inderdaad zelf achterkomen :)
Ik had trouwens nog een stukje aan mijn reactie toegevoegd, moet je ook nog maar even lezen ;)
Ah, dat heb ik ook nog even gelezen. Dus hij is jou leuker gaan vinden omdat jij je zo in bent gaan houden. Is hij toen ook niet meer contact gaan zoeken? Want, zoals iemand anders hier ook al zei, lijkt het mij juist logisch dat je heel graag contact wil als je iemand heel erg leuk vindt. Maar dat zal ook wel weer verschillen van persoon tot persoon. Het geeft mij in ieder geval wel de motivatie om ook wat terughoudend te blijven. Maar dat is misschien ook weer niet goed, omdat ik dan niet mezelf ben? Maar ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik nou wel mezelf ben :P Verwarrend allemaal..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:38:04 #24
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100600062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:56 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Hij heeft je al in de pocket op het moment dat jij bezig bent met hoe je overkomt natuurlijk.
pi_100600167
quote:
19s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:38 schreef kingmob het volgende:

[..]

Hij heeft je al in de pocket op het moment dat jij bezig bent met hoe je overkomt natuurlijk.
Klopt, maar dat hoeft hij niet te weten toch? Ik wil gewoon dat hij ook z'n best voor mij blijft doen, net zoals ik voor hem.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:41:31 #26
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100600237
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:40 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Klopt, maar dat hoeft hij niet te weten toch? Ik wil gewoon dat hij ook z'n best voor mij blijft doen, net zoals ik voor hem.
Het is niet echt logisch. Of jij vind het prima dat je 'in de pocket zit', in dat geval maakt dat niks uit of hij het weet of niet. Als je niet in de pocket wil zitten moet je er gewoon uitstappen (uit die pocket dus, niet de relatie).
pi_100600266
quote:
19s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:38 schreef kingmob het volgende:

[..]

Sowieso slaat het nergens op. Paar maanden wat hebben en nu al op de korte termijn denken. Dat wordt over een paar jaar een groot huis kopen of een tent in de tuin.

Dit zijn de maanden van de piek de verliefdheid. Niet dat je daar helemaal in op moet gaan, maar zoals TS beschrijft is het contact minimaal en is dat nu al een probleem.

Het is Fok-eigen om in doemscenario's te denken, maar ik heb zo het idee dat de interesse van zijn kant niet zo heel groot is en zal worden. Een smsje sturen, hoe druk dan ook, als je verliefd bent is namelijk alleen maar fijn. Vooral als je vriendin aangeeft dat zij je mist. Dan ga je toch niet meteen in tijd/energie denken?
pi_100600549
quote:
19s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef kingmob het volgende:

[..]

Het is niet echt logisch. Of jij vind het prima dat je 'in de pocket zit', in dat geval maakt dat niks uit of hij het weet of niet. Als je niet in de pocket wil zitten moet je er gewoon uitstappen (uit die pocket dus, niet de relatie).
& hoe stap ik uit die pocket dan? Ik ben gewoon verliefd en wil graag bij hem zijn. Dat kan ik toch niet ineens veranderen?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:47:59 #29
8369 speknek
Another day another slay
pi_100600556
Als hij het claimerig vindt als je elke dag een smsje stuurt hebben jullie imo geen serieuze relatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:48:35 #30
206580 Luxuria
pi_100600589
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:36 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Ah, dat heb ik ook nog even gelezen. Dus hij is jou leuker gaan vinden omdat jij je zo in bent gaan houden. Is hij toen ook niet meer contact gaan zoeken? Want, zoals iemand anders hier ook al zei, lijkt het mij juist logisch dat je heel graag contact wil als je iemand heel erg leuk vindt. Maar dat zal ook wel weer verschillen van persoon tot persoon. Het geeft mij in ieder geval wel de motivatie om ook wat terughoudend te blijven. Maar dat is misschien ook weer niet goed, omdat ik dan niet mezelf ben? Maar ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik nou wel mezelf ben :P Verwarrend allemaal..
Ik weet niet zeker of dat de reden is dat hij me leuker is gaan vinden :P Maar ik had zelf wel het idee dat als ik teveel contact was gaan zoeken, dat hij dat niet prettig zou vinden (misschien soort dejavu-gevoel naar zijn ex?) en me dus niet zo leuk had gevonden. Ik weet niet of dat zo is, maar dat gevoel heb ik gewoon kwa wat voor persoon hij is :P

Dat heb ik inderdaad ook altijd gedacht: als je iemand echt leuk vindt, wil je toch graag contact hebben!! En dus begreep ik hem ook niet. Maar aan de andere kant had hij net een hele drukke periode toen het tussen ons begon. Vaak dacht ik ook: dan kun je toch evengoed wat laten weten. Maar hij is ook niet een persoon die dat veel doet. En dat vind ik dus helemaal niks, daar ben ik na enkele maanden (2/3) achter gekomen :P
pi_100600648
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:47 schreef speknek het volgende:
Als hij het claimerig vindt als je elke dag een smsje stuurt hebben jullie imo geen serieuze relatie.
Hij zegt ook niet dat dat claimerig is, ik ben alleen altijd bang dat als ik iets van me laat horen dat hij daar geen behoefte aan heeft.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:52:49 #32
206580 Luxuria
pi_100600806
Trouwens ik wilde hem net als jij ook niet het gevoel geven dat hij mij al in de 'pocket' had, vandaar dat ik me ook niet teveel wilde opdringen.
pi_100600938
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:48 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of dat de reden is dat hij me leuker is gaan vinden :P Maar ik had zelf wel het idee dat als ik teveel contact was gaan zoeken, dat hij dat niet prettig zou vinden (misschien soort dejavu-gevoel naar zijn ex?) en me dus niet zo leuk had gevonden. Ik weet niet of dat zo is, maar dat gevoel heb ik gewoon kwa wat voor persoon hij is :P

Dat heb ik inderdaad ook altijd gedacht: als je iemand echt leuk vindt, wil je toch graag contact hebben!! En dus begreep ik hem ook niet. Maar aan de andere kant had hij net een hele drukke periode toen het tussen ons begon. Vaak dacht ik ook: dan kun je toch evengoed wat laten weten. Maar hij is ook niet een persoon die dat veel doet. En dat vind ik dus helemaal niks, daar ben ik na enkele maanden (2/3) achter gekomen :P
Oke, ik begrijp het! Hij zit nu ook in een drukke periode en dat zal ook nog wel even duren... hij is aan het afstuderen en moet veel doen voor z'n studie. Toen we echt net 2 weken met elkaar omgingen had hij vakantie en toen had hij het niet zo druk. In die tijd vroeg hij ook bijna dagelijks of we elkaar even konden zien enzo. Dus misschien ligt het ook wel alleen aan de drukke periode?
pi_100601115
Er is geen absolute norm wat 'normaal' is.. iedere relatie kent nu eenmaal twee personen en uiteindelijk gaat het om het vinden vane en omgang die voldoet aan de wensen van beide kanten...

Uit je beschrijving krijg ik een beetje het idee dat misschien 'hij' net zo goed degene kan zijn die graag heeft dat alles naar zijn wensen gaat.
en mogelijk ook iemand die erg jonge en onervaren vriendinnetjes neemt met het idee dat die veel 'onderhouds-vriendelijker' zijn.
die kan hij een beetje naar zijn wensen 'opdrachten' geven.

Dat hij bv dat opmerkt over zn vorige vriendin kan hooguit deel maken van een voorstelling waarbij jij alles maar moet geloven wat hij zegt...
de vraag is of je daarmee tevreden bent, ik zou je eigenlijk aanraden jezelf niet zo 'ondergeschikt' op te stellen..

Overigens kan het idd wel stront-vervelend zijn als kennelijk iemand zonder vast werk en genoeg tijd allemaal 'gesprekken' wil gaan hebben en 'leuke dingen doen', terwijl jij het gewoon druk hebt, maar dat kan domweg ook aan het leeftijdsverschil liggen, en waar iemand in het leven staat.
Dan moet hij maar een andere soort van persoon uitzoeken en geen jonge onervaren en onzekere meisjes

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 11-08-2011 15:33:32 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:59:55 #35
206580 Luxuria
pi_100601165
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:55 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Oke, ik begrijp het! Hij zit nu ook in een drukke periode en dat zal ook nog wel even duren... hij is aan het afstuderen en moet veel doen voor z'n studie. Toen we echt net 2 weken met elkaar omgingen had hij vakantie en toen had hij het niet zo druk. In die tijd vroeg hij ook bijna dagelijks of we elkaar even konden zien enzo. Dus misschien ligt het ook wel alleen aan de drukke periode?
Dat klinkt al een stuk beter! :P Dat zou goed kunnen dat het aan die drukke periode ligt. Dat was bij mij dus deels ook, en toen die drukke periode voorbij was, was hij al bezig dat hij me de dag erna nog wel wilde zien en een andere dag die week ook en na zijn vakantie een keer een middag wat doen enzo. Na zijn vakantie had/heeft hij weer een drukke periode omdat hij de sleutel van zijn huis heeft gekregen en daar nu iedere dag aan het klussen is.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:06:25 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_100601462
Hij heeft blijkbaar een ex gehad die hem niet z'n gang liet gaan in wanneer 'ie wat voor zichzelf wilde doen of begon te zaniken wanneer 'ie eens niet op een SMSje antwoordde. Ik kan het me niet voorstellen dat hij het erg zou vinden als je dagelijks contact zocht via een SMS'je, zolang het maar niet van die berichtjes zijn waar je vraagt wat 'ie aan het doen is, of (kijken naar hierboven) wat 'ie aan heeft :')

Voorlopig laat je jezelf in de omgang met hem wel een beetje teveel beinvloeden door angst, en dat lijkt me sowieso niet echt een leuke situatie voor jezelf. Misschien dat zoiets nog te accepteren is wanneer je iemand leuk vindt, maar als je eenmaal in een relatie zit moet je toch wel jezelf kunnen zijn wil het enige vorm van succes hebben.
pi_100601706
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:06 schreef twi het volgende:
Hij heeft blijkbaar een ex gehad die hem niet z'n gang liet gaan in wanneer 'ie wat voor zichzelf wilde doen of begon te zaniken wanneer 'ie eens niet op een SMSje antwoordde. Ik kan het me niet voorstellen dat hij het erg zou vinden als je dagelijks contact zocht via een SMS'je, zolang het maar niet van die berichtjes zijn waar je vraagt wat 'ie aan het doen is, of (kijken naar hierboven) wat 'ie aan heeft :')

Voorlopig laat je jezelf in de omgang met hem wel een beetje teveel beinvloeden door angst, en dat lijkt me sowieso niet echt een leuke situatie voor jezelf. Misschien dat zoiets nog te accepteren is wanneer je iemand leuk vindt, maar als je eenmaal in een relatie zit moet je toch wel jezelf kunnen zijn wil het enige vorm van succes hebben.
Maar watvoor dingen zijn dan wel normaal om te sms'en? Ik zou soms wel eens een heel klef sms'je willen sturen waarin staat dat ik hem heeeel leuk vind enzo. Maar dat doe ik sowieso al niet omdat ik dus niet wil dat hij denkt dat hij me al helemaal heeft, maar dat doe ik ook niet omdat de meeste jongens dat volgens mij niet zo kunnen waarderen.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:11:32 #38
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100601716
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:47 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

& hoe stap ik uit die pocket dan? Ik ben gewoon verliefd en wil graag bij hem zijn. Dat kan ik toch niet ineens veranderen?
Door je niet als een angsthaas te gedragen tov hoe hij eventueel ergens op reageert.
pi_100601955
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef RM-rf het volgende:
Er is geen absolute norm wat 'normaal' is.. iedere relatie kent nu eenmaal twee personen en uiteindelijk gaat het om het vinden vane en omgang die voldoet aan de wensen van beide kanten...

Uit je beschrijving krijg ik een beetje het idee dat misschien 'hij' net zo goed degene kan zijn die graag heeft dat alles naar zijn wensen gaat...
en mogelijk ook iemand die erg jonge en onervaren vriendinnetjes neemt met het idee dat die veel 'onderhouds-vriendelijker' zijn.
die kan hij een beetje naar zijn wensen 'opdrachten' geven.

Dat hij bv dat opmerkt over zn vorige vriendin kan hooguit deel maken van een voorstelling waarbij jij alles maar moet geloven wat hij zegt...
de vraag is of je daarmee tevreden bent, ik zou je eigenlijk aanraden jezelf niet zo 'ondergeschikt' op te stellen..

overigens kan het idd wel stront-vervelend zijn als kennelijk iemand zonder vastw ek en genoeg tijd allemaal 'gepsrekken' wil gaan hebben en 'leuke dingen doen', terwijl jij het gewoon druk hebt, maar dat kan domweg ook aan het leeftijdsverschil liggen, enw aar iemand in het leven staat.
Dan moet hij maar een andere soort van persoon uitzoeken en geen jonge onervaren en onzekere meisjes
Ik kan me haast niet voorstellen dat hij een heel plan heeft bedacht om mij maar zo 'onderhouds-vriendelijk' mogelijk te houden. Daarnaast vroeg ik zelf naar zijn ex-vriendinnen, omdat ik gewoon nieuwsgierig was. Dus dat kan nooit een 'plan' zijn geweest.
pi_100601993
quote:
19s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:11 schreef kingmob het volgende:

[..]

Door je niet als een angsthaas te gedragen tov hoe hij eventueel ergens op reageert.
Graag, kan jij me vertellen hoe ik dat zo 1-2-3 kan veranderen? ;)
pi_100601997
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:11 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Maar watvoor dingen zijn dan wel normaal om te sms'en? Ik zou soms wel eens een heel klef sms'je willen sturen waarin staat dat ik hem heeeel leuk vind enzo. Maar dat doe ik sowieso al niet omdat ik dus niet wil dat hij denkt dat hij me al helemaal heeft, maar dat doe ik ook niet omdat de meeste jongens dat volgens mij niet zo kunnen waarderen.
Als je alles goed wilt doen doe je het sowieso goed fout.
Er zijn geen regels. Het is maar net hoe leuk hij jou op dit moment vindt. Vanuit mijzelf gezien: als ik een meisje niet heel leuk vond dan wou ik ook niet dat zij mij heel leuk vond. Daardoor voel je je nogal schuldig.

Als je nu al moet inhouden met je gevoelens (terwijl je volgens mij best verlegen overkomt) dan kan je misschien beter in de underdogpositie kruipen. Misschien dat daardoor je houding verandert. Dus cijfer hem weg en geniet van het moment. Ben alleen bang dat dat jou niet gaat lukken.

Maar is er meer voorgevallen of vul jezelf heel veel dingen in? Want ik vond zijn reactie op het smsje nogal overdreven. Het is meer alsof hij je in een soort van rolpatroon wil drukken, waardoor bij hem het idee bestaat dat mocht het misgaan de gevolgen voor beide personen niet zo groot zijn.
pi_100602052
Je moet jezelf kunnen zijn in de relatie. Als jij hem wil smsen, dan doe je dat. Ziet hij dat al als claimerig, zelfs nadat jullie elkaar al dagen niet gezien hebben, dan is hij niet zo verliefd op je. Je hebt al een paar maanden wat met hem. Na zo'n tijd wil je je toch niet meer drukmaken over of je hem wel mag smsen of niet?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:20:08 #43
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100602095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:11 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk niet desperate overkomen, maar eens een bevestiging krijgen is ook leuk.

Klinkt trouwens allemaal alsof jij je aanpast aan hem en daardoor met je eigen gevoelens in de knel komt ?
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_100602278
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:17 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Als je alles goed wilt doen doe je het sowieso goed fout.
Er zijn geen regels. Het is maar net hoe leuk hij jou op dit moment vindt. Vanuit mijzelf gezien: als ik een meisje niet heel leuk vond dan wou ik ook niet dat zij mij heel leuk vond. Daardoor voel je je nogal schuldig.

Als je nu al moet inhouden met je gevoelens (terwijl je volgens mij best verlegen overkomt) dan kan je misschien beter in de underdogpositie kruipen. Misschien dat daardoor je houding verandert. Dus cijfer hem weg en geniet van het moment. Ben alleen bang dat dat jou niet gaat lukken.

Maar is er meer voorgevallen of vul jezelf heel veel dingen in? Want ik vond zijn reactie op het smsje nogal overdreven. Het is meer alsof hij je in een soort van rolpatroon wil drukken, waardoor bij hem het idee bestaat dat mocht het misgaan de gevolgen voor beide personen niet zo groot zijn.
Dit is het enige wat voorgevallen is. Ik vul zelf heel veel in. Een van mijn talenten: voor andere mensen denken. Erg slecht, I know.

Die underdogpositie snap ik trouwens niet helemaal?
pi_100602394
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:20 schreef kedge het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk niet desperate overkomen, maar eens een bevestiging krijgen is ook leuk.

Klinkt trouwens allemaal alsof jij je aanpast aan hem en daardoor met je eigen gevoelens in de knel komt ?
Hm, ik pas me inderdaad heel erg aan. En tegelijkertijd probeer ik juist over te komen als een onafhankelijk meisje dat juist haar eigen ding doet.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:28:29 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_100602455
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:27 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Hm, ik pas me inderdaad heel erg aan. En tegelijkertijd probeer ik juist over te komen als een onafhankelijk meisje dat juist haar eigen ding doet.
Da's niet goed, hoor.

Heb je ook een goede vriendin of oudere zus met wie je dit soort dingen kunt bespreken? Het lijkt mij dat je wel een goed klankbord kunt gebruiken, gezien je twijfels.
The love you take is equal to the love you make.
pi_100602533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Dit is het enige wat voorgevallen is. Ik vul zelf heel veel in. Een van mijn talenten: voor andere mensen denken. Erg slecht, I know.

Die underdogpositie snap ik trouwens niet helemaal?
Als jij zoveel waarde hecht aan de relatie dan merkt hij dat toch wel. Eén van de dingen is dus onzeker gedrag. Misschien dat je de relatie iets meer kan wegcijferen/af te zwakken. En ik zou wat vaker met hem gaan bellen. Dagelijks elkaar spreken is echt niet raar. En zodoende vul jij misschien wat minder dingen in, want een smsje is meestal zo kort dat je hem op vele verschillende manieren kan lezen.
pi_100602622
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Da's niet goed, hoor.

Heb je ook een goede vriendin of oudere zus met wie je dit soort dingen kunt bespreken? Het lijkt mij dat je wel een goed klankbord kunt gebruiken, gezien je twijfels.
Ik heb wel een aantal goede vriendinnen gelukkig. Met hen heb ik dit eigenlijk nog niet echt besproken, dat ik er vanaf gisteravond pas extra veel over ben gaan nadenken en ze nog niet gesproken heb sindsdien.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:35:09 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_100602766
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:32 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Ik heb wel een aantal goede vriendinnen gelukkig. Met hen heb ik dit eigenlijk nog niet echt besproken, dat ik er vanaf gisteravond pas extra veel over ben gaan nadenken en ze nog niet gesproken heb sindsdien.
Heel goed dat je je er nu van bewust doet. Dit lijkt mij een situatie waarin je veel kunt leren. Cijfer jezelf niet weg. Tuurlijk mag je het hem naar de zin maken, maar het is ook (en misschien wel vooral) belangrijk dat jij het ook naar je zin hebt. Wat al gezegd is: als jij hem wil sms'en, dan moet je dat doen. Er is toch niks mis mee om je vriendje te laten weten dat je hem leuk vindt?!
The love you take is equal to the love you make.
pi_100602883
Succes meid :* Wees open naar hem toe.
Rustig aan.
pi_100603095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Ik kan me haast niet voorstellen dat hij een heel plan heeft bedacht om mij maar zo 'onderhouds-vriendelijk' mogelijk te houden. Daarnaast vroeg ik zelf naar zijn ex-vriendinnen, omdat ik gewoon nieuwsgierig was. Dus dat kan nooit een 'plan' zijn geweest.
ik denk ook allerminst dat hij daarvoor een 'plan' uitgedacht heeft...

ik vermoed eerder dat het zn basis-instelling is en ook de grond dat hij liever een onzekere en onervaren 18-jarige als vriendin neemt, dan misschien iemand die meer op een 'gelijk' niveau met hem kan staan.
ik denk dat hij daarvoor gewoon teveel moeite moet doen en zulk een relatie onderhoudsintensief zal worden... een jonger vriendinnetje is dat veel minder.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_100603196
Mijn ex is ook zo'n type. Ik ben iemand die in fasen meer contact zoekt dan anders. Soms heb ik een baaldag en dan heb ik wat meer behoefte aan de nabijheid van mijn vriendje, dan dagen waarin ik heel druk bezig ben en eigenlijk geen tijd heb voor andere dingen.

Mijn ex had dit ook, maar op de een of andere manier kon hij mijn "meerdere" contactdagen niet goed hebben. Hij gaf dan aan dat het voor hem wel weer wat minder mocht (prima), maar als ik dan niks van me liet horen hadden we ellendiglange discussies omdat hij dacht dat ik boos was om het een of het ander..

Uiteindelijk hebben we samen maar besloten dat dit nooit zou gaan werken, want we werden er allebei hartstikke onzeker van. Ik zou, als ik jou was, wel gewoon aangeven hoe jij het ervaart nu. Dat is je goed recht hoor, je gaat samen een relatie aan, dus moet je er ook samen over kunnen praten! :)
pi_100603786
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik denk ook allerminst dat hij daarvoor een 'plan' uitgedacht heeft...

ik vermoed eerder dat het zn basis-instelling is en ook de grond dat hij liever een onzekere en onervaren 18-jarige als vriendin neemt, dan misschien iemand die meer op een 'gelijk' niveau met hem kan staan.
ik denk dat hij daarvoor gewoon teveel moeite moet doen en zulk een relatie onderhoudsintensief zal worden... een jonger vriendinnetje is dat veel minder.
Dat zou kunnen, maar dan is hij daar in veranderd na zijn vorige relatie. Want zijn laatste relatie was met een vrouw die 4 jaar ouder dan hij is en dus 11 jaar ouder dan ik. En daarvoor had hij een vriendin die evenoud is als hij.
Nu ik er zo over aan het praten ben denk ik eigenlijk dat hij het gewoon druk heeft en dusven wat minder behoefte heeft aan contact. Ik ga er zeker nog wel met hem over praten en zal hier nog wel vertellen hoe dat is gegaan. Dat duurt alleen nog wel even denk ik :P
pi_100604450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:54 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar dan is hij daar in veranderd na zijn vorige relatie. Want zijn laatste relatie was met een vrouw die 4 jaar ouder dan hij is en dus 11 jaar ouder dan ik. En daarvoor had hij een vriendin die evenoud is als hij.
Nu ik er zo over aan het praten ben denk ik eigenlijk dat hij het gewoon druk heeft en dusven wat minder behoefte heeft aan contact. Ik ga er zeker nog wel met hem over praten en zal hier nog wel vertellen hoe dat is gegaan. Dat duurt alleen nog wel even denk ik :P
Excuses, excuses. Ook al heb ik het druk, ik maak altijd wel even tijd om ff dat beetje contact met mijn vriend op de dag te hebben hoor.

Ik zou hier over heel open naar hem toe zijn. Als je enkel uit angst gaat reargeren gaat het sowieso mis, dat gaat hij merken en je bent jezelf niet meer.

Voor de rest vind ik je vriend een beetje egoistisch.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:08:58 #55
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100604553
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Excuses, excuses. Ook al heb ik het druk, ik maak altijd wel even tijd om ff dat beetje contact met mijn vriend op de dag te hebben hoor.
Iets met prioriteiten :X
pi_100604626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:08 schreef kedge het volgende:

[..]

Iets met prioriteiten :X
Is dat een opmerking voor of tegen mijn uitspraak?

Ik vind trouwens dat jullie wel erg weinig contact hebben, als jij behoefte hebt aan meer kun je dat toch gewoon zeggen of doen? Het lijkt alsof hij het een beetje afstandelijk wil houden want jullie zien elkaar ook niet erg vaak lijkt me?
pi_100604709
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik vind trouwens dat jullie wel erg weinig contact hebben, als jij behoefte hebt aan meer kun je dat toch gewoon zeggen of doen? Het lijkt alsof hij het een beetje afstandelijk wil houden want jullie zien elkaar ook niet erg vaak lijkt me?
Alsof het anders niet in jouw voordeel zou spreken.

Op dat laatste: je zou het zelfs als voordeel kunnen gebruiken. Zeg gewoon dat het contact zo minimaal is dat je, hoe leuk je hem ook vindt, dat je weer went aan het alleen zijn. Werkte bij mijn broer ook, die daardoor toen wekelijks naar Oostenrijk op en neer reed, ondanks een drukke baan.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:14:33 #58
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_100604819
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:17 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Graag, kan jij me vertellen hoe ik dat zo 1-2-3 kan veranderen? ;)
Ouder worden :P
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:20:46 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_100605028
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:54 schreef MultiMarrit het volgende:

[..]

Meid, dat is bullshit. Als ie echt superverliefd is maakt het niet uit hoe druk ie is. Zijn reactie op jouw smsje vond ik ook niet erg hoopgevend btw. En waarom zouden mannen het niet leuk vinden om een sms te krijgen waarin de vrouw van wie ze helemaal wég zijn aangeeft ze te gek te vinden? Toen ik net een relatie had met mijn wederhelft kwam ie nog in de lunchpauze langs en smsten we de hele dag hoe leuk, lief en lekker we elkaar vonden. Zelfs als ie 3 minuten de deur uit was. En mijn vent is echt geen klefkevertje. Echt, he's not that into you..sorry. Ik vind het wel zielig btw, ik herken mezelf wel in jouw post van toen ik ook 18 was..verkrampte ook helemaal bij mijn eerste vriendje en wilde me niet opdringen...later leer je dat als het goed zit al die onzin helemaal niet nodig is ;) Succes!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_100605160
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Meid, dat is bullshit. Als ie echt superverliefd is maakt het niet uit hoe druk ie is. Zijn reactie op jouw smsje vond ik ook niet erg hoopgevend btw. En waarom zouden mannen het niet leuk vinden om een sms te krijgen waarin de vrouw van wie ze helemaal wég zijn aangeeft ze te gek te vinden? Toen ik net een relatie had met mijn wederhelft kwam ie nog in de lunchpauze langs en smsten we de hele dag hoe leuk, lief en lekker we elkaar vonden. Zelfs als ie 3 minuten de deur uit was. En mijn vent is echt geen klefkevertje. Echt, he's not that into you..sorry. Ik vind het wel zielig btw, ik herken mezelf wel in jouw post van toen ik ook 18 was..verkrampte ook helemaal bij mijn eerste vriendje en wilde me niet opdringen...later leer je dat als het goed zit al die onzin helemaal niet nodig is ;) Succes!
Dit. Ik zou gewoon jezelf zijn en lekker smsen en niet druk maken over hoe je over komt.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:24:25 #61
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100605193
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Probeerde aan te geven dat wanneer je zo weinig contact hebt de 1 overduidelijk zijn prioriteiten ergens anders heeft. In dit geval lijkt het dus dat de vriend van TS geen prioriteit stelt aan zijn "relatie".

[ Bericht 4% gewijzigd door kedge op 11-08-2011 17:43:58 ]
pi_100608713
Toevallig net een sms'je van hem gekregen! Hij zei dat hij ondanks dat hij dit weekend naar z'n zus gaat, hij toch hoopt me te kunnen zien. :)
pi_100608761
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef MultiMarrit het volgende:
Toevallig net een sms'je van hem gekregen! Hij zei dat hij ondanks dat hij dit weekend naar z'n zus gaat, hij toch hoopt me te kunnen zien. :)
^O^
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:59:20 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_100616521
Oeh, een kruimel!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_100620037
Mijn vriendin smst me elke dag eigenlijk als ze het niet doet bel ik der meestal ff. Lijkt me toch niet meer dan normaal dagelijks contact te hebben.
pi_100620506
Dagelijks smsen is anders als daadwerkelijk fysiek contant. Kan regelmatige smsen niet als claimen beschouwen. Al hoewel het moet niet te gek worden. Bv als ik niet terug reageer dat er darn gelijk gevraagd word wat ik aan het doen was. Maar dat is per persoon verschillend.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100620693
^
Daarin je vriendin gewoon wat trainen

Wat was je doen
-Porno kijken

Te kleffe smsjes
-Neuken @ my place Xx?

~O>
pi_100633670
Mijn ex was ook erg claimerig... Best vervelend als je het mij vraagt. Ze stuurde zon 20 smsjes per dag en als ik niet binnen een paar uur terug stuurde begon ze met bellen _O-

Aan de andere kant, een halve week geen contact en als jij dan een smsje stuurt en je krijgt zon reactie vind ik ook niet echt normaal. In een gezonde relatie mag je wel elke dat wat van je laten horen, vind ik.
pi_100767462
Ok, update:

Een uur geleden kreeg ik een sms met de vraag of hij even langs mocht komen om wat te bespreken. Ik voelde de bui al hangen natuurlijk. Hij is nu net weg en hij heeft verteld dat hij toch het gevoel heeft dat het niet gaat werken tussen ons. Onder andere het leeftijdsverschil zat hem dwars. Nou, ja... jammer. Eerlijk gezegd had ik dit toch niet verwacht, al klinkt dat misschien wat raar. Ach ja, liefde maakt blind...
pi_100767956
Hoelang heeft het nou alles bij elkaar geduurd? :*

En: De kunst van het loslaten van je ex #172
pi_100768329
Maar 2 maanden en een paar dagen... maar jeetje.. wat kan het een pijn doen zeg..
pi_100768575
I know... life's a bitch, and than you die.

Sterkte meid.
pi_100768639
Mwah, nu weet je tenminste dat als een man zich zo gedraagt er dus wat mis is en je dat niet hoeft te pikken.
pi_100768790
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:59 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah, nu weet je tenminste dat als een man zich zo gedraagt er dus wat mis is en je dat niet hoeft te pikken.
Rustig aan.
pi_100768801
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 17:59 schreef LuxorBeetroots het volgende:
klopt, heb er tenminste nog wat van geleerd.
pi_100769019
Ik denk dat het voor de meesten hier niet als een verrassing komt...

Maar sterkte ermee!
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 15 augustus 2011 @ 18:16:09 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_100769271
Ik weet niet zo goed waarom het leeftijdsverschil hem dwars zou zitten, want iemand die op z'n 25ste nog een vriendin wil waar je geen tijd in hoeft te steken en alleen zo nu en dan bovenop kunt klinkt niet al te volwassen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_100769373
Balen zeg, Marrit. Hopen dat je er snel genoeg overheen komt en de zonnige dagen van de zomer optimaal kunt benutten. :)
pi_100769399
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom het leeftijdsverschil hem dwars zou zitten, want iemand die op z'n 25ste nog een vriendin wil waar je geen tijd in hoeft te steken en alleen zo nu en dan bovenop kunt klinkt niet al te volwassen.
Mooie post :P ^O^
Rustig aan.
pi_100770055
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef speknek het volgende:
_O_ ^O^
pi_100771736
Vervelende uitkomst, maar als ik het zo lees ben je beter af zonder hem. Het klinkt namelijk alsof hij het leeftijdsverschil gebruikt als smoes, omdat 'ie liever een friend with benefits/fuckbuddy wil ipv een vriendin. Wel de lusten en niet de lasten, zeg maar. Dat kan natuurlijk, maar wees dan wel eerlijk. Hij had met het leeftijdsverschil ook geen problemen toen jullie elkaar net kenden, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')