Ja idd zegquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef MouzurX het volgende:
Ach claimerig is anders dan elke dag minstens een sms.
Claimerig is meer zo van "ik wil dat je hier bent vanavond" en als je dan niet kan dat je dan gaat zeuren enz.
Iets meer contact dan nu moet toch niet zo'n probleem zijn.
Nou, ik weet zeker dat hij me in ieder geval wel leuk vind en ook graag bij me is. Hij zegt ook wel eens dat hij blij is dat ik er ben, als we iets hebben afgesproken. En ook hij zegt wel eens dat hij me gemist heeft.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:29 schreef Jojoortje het volgende:
Je weet zeker dat hij wel compleet hoteldebotel gek is van jou?
Het kan best hoor, dat hij dit zo ervaart en tegelijkertijd jou leuk vindt. Je moet hem alleen duidelijk maken dat hij niet zijn vorige relatie zijn huidige moet laten belemmeren want zo komt hij (en jij) nergens.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Nou, ik weet zeker dat hij me in ieder geval wel leuk vind en ook graag bij me is. Hij zegt ook wel eens dat hij blij is dat ik er ben, als we iets hebben afgesproken. En ook hij zegt wel eens dat hij me gemist heeft.
Eens.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:43 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je in deze relatie niet jezelf. Je doet eigenlijk precies de dingen waarvan jij denkt dat hij dat graag wilt. Vooral zo doorgaan dan zal de relatie vast heeeeel lang duren.
De enige tip die ik je kan geven is gewoon jezelf te zijn. Als jij wilt SMS'sen dan SMS je gewoon. Anders doe je jezelf toch echt tekort
Gesproken als een echte vrouw.......quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:46 schreef LePoo het volgende:
SMSen is toch niet claimerig? Dat is gewoon interesse tonen in de ander.
Als hij niet de tijd of moeite neemt om daar op te reageren, is hij het gewoon niet waard, of is hij niet verliefd genoeg.
Ik kan me niet in zijn schoenen plaatsen, maar als ik zelf verliefd ben, vind ik het juist leuk om iets te horen van de ander, en andersom.
Een gesprek starten heb ik ook aan gedacht. Maar dan is er weer een ander punt. Ik wil absoluut niet dat hij denkt dat hij me al helemaal 'in the pocket' heeft. Als ik zo'n gesprek start ben ik bang dat ik wanhopig overkom. Ik wil gewoon niet dat hij denkt dat het niet uitmaakt wat hij doet of zegt, omdat ik toch wel bij hem blijf ofzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef Gamesua het volgende:
Vraag het hem.
Geen zin om je steeds af te vragen want dit is heel persoonsgebonden. Tevens kan het ook heel erg verschillen tussen persoon (voor hem). Misschien is hij meer verliefd op jou dan op haar en vindt 2 SMSjes per dag van jou minder erg dan 2 SMSjes per week van haar.
Gewoon een eerlijke en open gesprek starten en zeggen dat je echt niet weet wat hij verwacht.
Overigens: _NIET_ overkomen alsof je alles voor hem wil veranderen en niet al zijn punten zomaar aannemen. Je moet alsnof wel jezelf blijven, je eigen mening ook opperen en in discussie gaan en samen een weg vinden, want anders ben je gewoon zijn slaafje en na een tijdje wordt dat ook saai.
viezerdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja idd zegIk smste mijn vriend ook wel elke dag, van hoe z'n dag was enzo en wat hij aan had.
Dat vind ik dus niet claimerig, maar relaties verschillen.
je kan gewoon zeggen dat je het jammer vind. Maar zeg er dan ook bij veel plezier bij je zus en we zien elkaar volgende week weer. In bovenstaande reactie's jullie hebben alle 2 nog een eigen leven en als je elkaar een weekend niet ziet heb je volgend weekend juist meer om naar uit te kijken.... toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:56 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Een gesprek starten heb ik ook aan gedacht. Maar dan is er weer een ander punt. Ik wil absoluut niet dat hij denkt dat hij me al helemaal 'in the pocket' heeft. Als ik zo'n gesprek start ben ik bang dat ik wanhopig overkom. Ik wil gewoon niet dat hij denkt dat het niet uitmaakt wat hij doet of zegt, omdat ik toch wel bij hem blijf ofzo.
Gisteravond zei hij bijvoorbeeld ook nog, dat hij dit weekend naar z'n zus gaat en dat we elkaar dus hoogstwaarschijnlijk niet zien. Dit vind ik eigenlijk heel erg jammer, want we zijn beiden alleen tijdens het weekend vrij en dat is dus ook de enige tijd dat we elkaar kunnen zien. Maar, ik vertik het dan om te zeggen dat ik het jammer vind dat we elkaar niet zien. Dan ben ik weer bang dat hij denkt dat ik alleen maar bij hem wil zijn en dus claimerig ben. *zucht* ik ben gewoon te onzeker.
Dat is inderdaad precies zoals ik het ook voel. Wat jammer dat het zo niet heeft gewerkt tussen jullie. Ik weet ook niet precies of ik het zo wil, maar zoals gezegd is dit mijn eerste relatie en weet ik ook nog niet wat ik precies fijn vind. Ik hoop dat ik wat minder onzeker hierover word, dan is het denk ik al wat makkelijker. Ik zou het wel erg jammer vinden als het tussen hem en mij niet gaat werken, want ik vind hem zeker weten erg leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:22 schreef Luxuria het volgende:
Dit lijkt wel een kopie van mijn situatie de afgelopen paar maanden!
Hij heeft ook een claimerige vriendin gehad en heeft daar wat problemen mee gehad. Daarna heeft hij geen relatie meer gehad. Ik heb meerdere relaties gehad en ik heb altijd graag contact als ik iemand echt leuk vind.
Hij liet ook soms één of twee dagen niks weten, en dat was ik helemaal niet gewend en kon daar echt niet tegen! Bij andere jongens ging het altijd goed, maar bij hem wist ik idd ook niet wanneer en hoeveel contact ik moest zoeken want ik wilde hem ook niet het gevoel geven dat ik hem claimde. Ik vond hem erg leuk maar heb me dus ook erg moeten inhouden om niet iedere dag wat te sturen. Maar als ik bij hem was, dan bleek ook uit alles dat hij echt gevoelens voor me had. Dus ik begreep ook niet waarom hij zo weinig liet horen en niet snel vroeg om af te spreken.
Maar ik weet nu dat dat gewoon zijn persoon is, niet iedere jongen is hetzelfde en wil iedere dag smsjes sturen. Hij is ook 27 en heeft vast werk, dan is dat ook weer anders. Dat zal die van jou waarschijnlijk ook wel hebben.
Uiteindelijk is het niet beter geworden met het initiatief van zijn kant en dat werkt voor mij echt niet in een relatie. Dus bij mij zijn hierdoor de gevoelens minder geworden. Heb veel getwijfeld omdat het plaatje rationeel klopte, maar op zo'n manier kan ik niet met iemand leven.
Ja daar moet je inderdaad zelf achterkomenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:27 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies zoals ik het ook voel. Wat jammer dat het zo niet heeft gewerkt tussen jullie. Ik weet ook niet precies of ik het zo wil, maar zoals gezegd is dit mijn eerste relatie en weet ik ook nog niet wat ik precies fijn vind. Ik hoop dat ik wat minder onzeker hierover word, dan is het denk ik al wat makkelijker. Ik zou het wel erg jammer vinden als het tussen hem en mij niet gaat werken, want ik vind hem zeker weten erg leuk.
Ah, dat heb ik ook nog even gelezen. Dus hij is jou leuker gaan vinden omdat jij je zo in bent gaan houden. Is hij toen ook niet meer contact gaan zoeken? Want, zoals iemand anders hier ook al zei, lijkt het mij juist logisch dat je heel graag contact wil als je iemand heel erg leuk vindt. Maar dat zal ook wel weer verschillen van persoon tot persoon. Het geeft mij in ieder geval wel de motivatie om ook wat terughoudend te blijven. Maar dat is misschien ook weer niet goed, omdat ik dan niet mezelf ben? Maar ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik nou wel mezelf benquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja daar moet je inderdaad zelf achterkomen
Ik had trouwens nog een stukje aan mijn reactie toegevoegd, moet je ook nog maar even lezen
Hij heeft je al in de pocket op het moment dat jij bezig bent met hoe je overkomt natuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:56 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Een gesprek starten heb ik ook aan gedacht. Maar dan is er weer een ander punt. Ik wil absoluut niet dat hij denkt dat hij me al helemaal 'in the pocket' heeft. Als ik zo'n gesprek start ben ik bang dat ik wanhopig overkom. Ik wil gewoon niet dat hij denkt dat het niet uitmaakt wat hij doet of zegt, omdat ik toch wel bij hem blijf ofzo.
Gisteravond zei hij bijvoorbeeld ook nog, dat hij dit weekend naar z'n zus gaat en dat we elkaar dus hoogstwaarschijnlijk niet zien. Dit vind ik eigenlijk heel erg jammer, want we zijn beiden alleen tijdens het weekend vrij en dat is dus ook de enige tijd dat we elkaar kunnen zien. Maar, ik vertik het dan om te zeggen dat ik het jammer vind dat we elkaar niet zien. Dan ben ik weer bang dat hij denkt dat ik alleen maar bij hem wil zijn en dus claimerig ben. *zucht* ik ben gewoon te onzeker.
Klopt, maar dat hoeft hij niet te weten toch? Ik wil gewoon dat hij ook z'n best voor mij blijft doen, net zoals ik voor hem.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hij heeft je al in de pocket op het moment dat jij bezig bent met hoe je overkomt natuurlijk.
Het is niet echt logisch. Of jij vind het prima dat je 'in de pocket zit', in dat geval maakt dat niks uit of hij het weet of niet. Als je niet in de pocket wil zitten moet je er gewoon uitstappen (uit die pocket dus, niet de relatie).quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:40 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoeft hij niet te weten toch? Ik wil gewoon dat hij ook z'n best voor mij blijft doen, net zoals ik voor hem.
Sowieso slaat het nergens op. Paar maanden wat hebben en nu al op de korte termijn denken. Dat wordt over een paar jaar een groot huis kopen of een tent in de tuin.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hij heeft je al in de pocket op het moment dat jij bezig bent met hoe je overkomt natuurlijk.
& hoe stap ik uit die pocket dan? Ik ben gewoon verliefd en wil graag bij hem zijn. Dat kan ik toch niet ineens veranderen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is niet echt logisch. Of jij vind het prima dat je 'in de pocket zit', in dat geval maakt dat niks uit of hij het weet of niet. Als je niet in de pocket wil zitten moet je er gewoon uitstappen (uit die pocket dus, niet de relatie).
Ik weet niet zeker of dat de reden is dat hij me leuker is gaan vindenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:36 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook nog even gelezen. Dus hij is jou leuker gaan vinden omdat jij je zo in bent gaan houden. Is hij toen ook niet meer contact gaan zoeken? Want, zoals iemand anders hier ook al zei, lijkt het mij juist logisch dat je heel graag contact wil als je iemand heel erg leuk vindt. Maar dat zal ook wel weer verschillen van persoon tot persoon. Het geeft mij in ieder geval wel de motivatie om ook wat terughoudend te blijven. Maar dat is misschien ook weer niet goed, omdat ik dan niet mezelf ben? Maar ik weet eigenlijk ook niet wanneer ik nou wel mezelf benVerwarrend allemaal..
Hij zegt ook niet dat dat claimerig is, ik ben alleen altijd bang dat als ik iets van me laat horen dat hij daar geen behoefte aan heeft.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:47 schreef speknek het volgende:
Als hij het claimerig vindt als je elke dag een smsje stuurt hebben jullie imo geen serieuze relatie.
Oke, ik begrijp het! Hij zit nu ook in een drukke periode en dat zal ook nog wel even duren... hij is aan het afstuderen en moet veel doen voor z'n studie. Toen we echt net 2 weken met elkaar omgingen had hij vakantie en toen had hij het niet zo druk. In die tijd vroeg hij ook bijna dagelijks of we elkaar even konden zien enzo. Dus misschien ligt het ook wel alleen aan de drukke periode?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat de reden is dat hij me leuker is gaan vindenMaar ik had zelf wel het idee dat als ik teveel contact was gaan zoeken, dat hij dat niet prettig zou vinden (misschien soort dejavu-gevoel naar zijn ex?) en me dus niet zo leuk had gevonden. Ik weet niet of dat zo is, maar dat gevoel heb ik gewoon kwa wat voor persoon hij is
Dat heb ik inderdaad ook altijd gedacht: als je iemand echt leuk vindt, wil je toch graag contact hebben!! En dus begreep ik hem ook niet. Maar aan de andere kant had hij net een hele drukke periode toen het tussen ons begon. Vaak dacht ik ook: dan kun je toch evengoed wat laten weten. Maar hij is ook niet een persoon die dat veel doet. En dat vind ik dus helemaal niks, daar ben ik na enkele maanden (2/3) achter gekomen
Dat klinkt al een stuk beter!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:55 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp het! Hij zit nu ook in een drukke periode en dat zal ook nog wel even duren... hij is aan het afstuderen en moet veel doen voor z'n studie. Toen we echt net 2 weken met elkaar omgingen had hij vakantie en toen had hij het niet zo druk. In die tijd vroeg hij ook bijna dagelijks of we elkaar even konden zien enzo. Dus misschien ligt het ook wel alleen aan de drukke periode?
Maar watvoor dingen zijn dan wel normaal om te sms'en? Ik zou soms wel eens een heel klef sms'je willen sturen waarin staat dat ik hem heeeel leuk vind enzo. Maar dat doe ik sowieso al niet omdat ik dus niet wil dat hij denkt dat hij me al helemaal heeft, maar dat doe ik ook niet omdat de meeste jongens dat volgens mij niet zo kunnen waarderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:06 schreef twi het volgende:
Hij heeft blijkbaar een ex gehad die hem niet z'n gang liet gaan in wanneer 'ie wat voor zichzelf wilde doen of begon te zaniken wanneer 'ie eens niet op een SMSje antwoordde. Ik kan het me niet voorstellen dat hij het erg zou vinden als je dagelijks contact zocht via een SMS'je, zolang het maar niet van die berichtjes zijn waar je vraagt wat 'ie aan het doen is, of (kijken naar hierboven) wat 'ie aan heeft
Voorlopig laat je jezelf in de omgang met hem wel een beetje teveel beinvloeden door angst, en dat lijkt me sowieso niet echt een leuke situatie voor jezelf. Misschien dat zoiets nog te accepteren is wanneer je iemand leuk vindt, maar als je eenmaal in een relatie zit moet je toch wel jezelf kunnen zijn wil het enige vorm van succes hebben.
Door je niet als een angsthaas te gedragen tov hoe hij eventueel ergens op reageert.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:47 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
& hoe stap ik uit die pocket dan? Ik ben gewoon verliefd en wil graag bij hem zijn. Dat kan ik toch niet ineens veranderen?
Ik kan me haast niet voorstellen dat hij een heel plan heeft bedacht om mij maar zo 'onderhouds-vriendelijk' mogelijk te houden. Daarnaast vroeg ik zelf naar zijn ex-vriendinnen, omdat ik gewoon nieuwsgierig was. Dus dat kan nooit een 'plan' zijn geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef RM-rf het volgende:
Er is geen absolute norm wat 'normaal' is.. iedere relatie kent nu eenmaal twee personen en uiteindelijk gaat het om het vinden vane en omgang die voldoet aan de wensen van beide kanten...
Uit je beschrijving krijg ik een beetje het idee dat misschien 'hij' net zo goed degene kan zijn die graag heeft dat alles naar zijn wensen gaat...
en mogelijk ook iemand die erg jonge en onervaren vriendinnetjes neemt met het idee dat die veel 'onderhouds-vriendelijker' zijn.
die kan hij een beetje naar zijn wensen 'opdrachten' geven.
Dat hij bv dat opmerkt over zn vorige vriendin kan hooguit deel maken van een voorstelling waarbij jij alles maar moet geloven wat hij zegt...
de vraag is of je daarmee tevreden bent, ik zou je eigenlijk aanraden jezelf niet zo 'ondergeschikt' op te stellen..
overigens kan het idd wel stront-vervelend zijn als kennelijk iemand zonder vastw ek en genoeg tijd allemaal 'gepsrekken' wil gaan hebben en 'leuke dingen doen', terwijl jij het gewoon druk hebt, maar dat kan domweg ook aan het leeftijdsverschil liggen, enw aar iemand in het leven staat.
Dan moet hij maar een andere soort van persoon uitzoeken en geen jonge onervaren en onzekere meisjes
Graag, kan jij me vertellen hoe ik dat zo 1-2-3 kan veranderen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Door je niet als een angsthaas te gedragen tov hoe hij eventueel ergens op reageert.
Als je alles goed wilt doen doe je het sowieso goed fout.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:11 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Maar watvoor dingen zijn dan wel normaal om te sms'en? Ik zou soms wel eens een heel klef sms'je willen sturen waarin staat dat ik hem heeeel leuk vind enzo. Maar dat doe ik sowieso al niet omdat ik dus niet wil dat hij denkt dat hij me al helemaal heeft, maar dat doe ik ook niet omdat de meeste jongens dat volgens mij niet zo kunnen waarderen.
Je moet natuurlijk niet desperate overkomen, maar eens een bevestiging krijgen is ook leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:11 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Maar watvoor dingen zijn dan wel normaal om te sms'en? Ik zou soms wel eens een heel klef sms'je willen sturen waarin staat dat ik hem heeeel leuk vind enzo. Maar dat doe ik sowieso al niet omdat ik dus niet wil dat hij denkt dat hij me al helemaal heeft, maar dat doe ik ook niet omdat de meeste jongens dat volgens mij niet zo kunnen waarderen.
Dit is het enige wat voorgevallen is. Ik vul zelf heel veel in. Een van mijn talenten: voor andere mensen denken. Erg slecht, I know.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:17 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Als je alles goed wilt doen doe je het sowieso goed fout.
Er zijn geen regels. Het is maar net hoe leuk hij jou op dit moment vindt. Vanuit mijzelf gezien: als ik een meisje niet heel leuk vond dan wou ik ook niet dat zij mij heel leuk vond. Daardoor voel je je nogal schuldig.
Als je nu al moet inhouden met je gevoelens (terwijl je volgens mij best verlegen overkomt) dan kan je misschien beter in de underdogpositie kruipen. Misschien dat daardoor je houding verandert. Dus cijfer hem weg en geniet van het moment. Ben alleen bang dat dat jou niet gaat lukken.
Maar is er meer voorgevallen of vul jezelf heel veel dingen in? Want ik vond zijn reactie op het smsje nogal overdreven. Het is meer alsof hij je in een soort van rolpatroon wil drukken, waardoor bij hem het idee bestaat dat mocht het misgaan de gevolgen voor beide personen niet zo groot zijn.
Hm, ik pas me inderdaad heel erg aan. En tegelijkertijd probeer ik juist over te komen als een onafhankelijk meisje dat juist haar eigen ding doet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:20 schreef kedge het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet desperate overkomen, maar eens een bevestiging krijgen is ook leuk.
Klinkt trouwens allemaal alsof jij je aanpast aan hem en daardoor met je eigen gevoelens in de knel komt ?
Da's niet goed, hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:27 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Hm, ik pas me inderdaad heel erg aan. En tegelijkertijd probeer ik juist over te komen als een onafhankelijk meisje dat juist haar eigen ding doet.
Als jij zoveel waarde hecht aan de relatie dan merkt hij dat toch wel. Eén van de dingen is dus onzeker gedrag. Misschien dat je de relatie iets meer kan wegcijferen/af te zwakken. En ik zou wat vaker met hem gaan bellen. Dagelijks elkaar spreken is echt niet raar. En zodoende vul jij misschien wat minder dingen in, want een smsje is meestal zo kort dat je hem op vele verschillende manieren kan lezen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:24 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Dit is het enige wat voorgevallen is. Ik vul zelf heel veel in. Een van mijn talenten: voor andere mensen denken. Erg slecht, I know.
Die underdogpositie snap ik trouwens niet helemaal?
Ik heb wel een aantal goede vriendinnen gelukkig. Met hen heb ik dit eigenlijk nog niet echt besproken, dat ik er vanaf gisteravond pas extra veel over ben gaan nadenken en ze nog niet gesproken heb sindsdien.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's niet goed, hoor.
Heb je ook een goede vriendin of oudere zus met wie je dit soort dingen kunt bespreken? Het lijkt mij dat je wel een goed klankbord kunt gebruiken, gezien je twijfels.
Heel goed dat je je er nu van bewust doet. Dit lijkt mij een situatie waarin je veel kunt leren. Cijfer jezelf niet weg. Tuurlijk mag je het hem naar de zin maken, maar het is ook (en misschien wel vooral) belangrijk dat jij het ook naar je zin hebt. Wat al gezegd is: als jij hem wil sms'en, dan moet je dat doen. Er is toch niks mis mee om je vriendje te laten weten dat je hem leuk vindt?!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:32 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal goede vriendinnen gelukkig. Met hen heb ik dit eigenlijk nog niet echt besproken, dat ik er vanaf gisteravond pas extra veel over ben gaan nadenken en ze nog niet gesproken heb sindsdien.
ik denk ook allerminst dat hij daarvoor een 'plan' uitgedacht heeft...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:16 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat hij een heel plan heeft bedacht om mij maar zo 'onderhouds-vriendelijk' mogelijk te houden. Daarnaast vroeg ik zelf naar zijn ex-vriendinnen, omdat ik gewoon nieuwsgierig was. Dus dat kan nooit een 'plan' zijn geweest.
Dat zou kunnen, maar dan is hij daar in veranderd na zijn vorige relatie. Want zijn laatste relatie was met een vrouw die 4 jaar ouder dan hij is en dus 11 jaar ouder dan ik. En daarvoor had hij een vriendin die evenoud is als hij.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:41 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk ook allerminst dat hij daarvoor een 'plan' uitgedacht heeft...
ik vermoed eerder dat het zn basis-instelling is en ook de grond dat hij liever een onzekere en onervaren 18-jarige als vriendin neemt, dan misschien iemand die meer op een 'gelijk' niveau met hem kan staan.
ik denk dat hij daarvoor gewoon teveel moeite moet doen en zulk een relatie onderhoudsintensief zal worden... een jonger vriendinnetje is dat veel minder.
Excuses, excuses. Ook al heb ik het druk, ik maak altijd wel even tijd om ff dat beetje contact met mijn vriend op de dag te hebben hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:54 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan is hij daar in veranderd na zijn vorige relatie. Want zijn laatste relatie was met een vrouw die 4 jaar ouder dan hij is en dus 11 jaar ouder dan ik. En daarvoor had hij een vriendin die evenoud is als hij.
Nu ik er zo over aan het praten ben denk ik eigenlijk dat hij het gewoon druk heeft en dusven wat minder behoefte heeft aan contact. Ik ga er zeker nog wel met hem over praten en zal hier nog wel vertellen hoe dat is gegaan. Dat duurt alleen nog wel even denk ik
Iets met prioriteitenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Excuses, excuses. Ook al heb ik het druk, ik maak altijd wel even tijd om ff dat beetje contact met mijn vriend op de dag te hebben hoor.
Is dat een opmerking voor of tegen mijn uitspraak?quote:
Alsof het anders niet in jouw voordeel zou spreken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Is dat een opmerking voor of tegen mijn uitspraak?
Ik vind trouwens dat jullie wel erg weinig contact hebben, als jij behoefte hebt aan meer kun je dat toch gewoon zeggen of doen? Het lijkt alsof hij het een beetje afstandelijk wil houden want jullie zien elkaar ook niet erg vaak lijkt me?
Ouder wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:17 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Graag, kan jij me vertellen hoe ik dat zo 1-2-3 kan veranderen?
Meid, dat is bullshit. Als ie echt superverliefd is maakt het niet uit hoe druk ie is. Zijn reactie op jouw smsje vond ik ook niet erg hoopgevend btw. En waarom zouden mannen het niet leuk vinden om een sms te krijgen waarin de vrouw van wie ze helemaal wég zijn aangeeft ze te gek te vinden? Toen ik net een relatie had met mijn wederhelft kwam ie nog in de lunchpauze langs en smsten we de hele dag hoe leuk, lief en lekker we elkaar vonden. Zelfs als ie 3 minuten de deur uit was. En mijn vent is echt geen klefkevertje. Echt, he's not that into you..sorry. Ik vind het wel zielig btw, ik herken mezelf wel in jouw post van toen ik ook 18 was..verkrampte ook helemaal bij mijn eerste vriendje en wilde me niet opdringen...later leer je dat als het goed zit al die onzin helemaal niet nodig isquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:54 schreef MultiMarrit het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan is hij daar in veranderd na zijn vorige relatie. Want zijn laatste relatie was met een vrouw die 4 jaar ouder dan hij is en dus 11 jaar ouder dan ik. En daarvoor had hij een vriendin die evenoud is als hij.
Nu ik er zo over aan het praten ben denk ik eigenlijk dat hij het gewoon druk heeft en dusven wat minder behoefte heeft aan contact. Ik ga er zeker nog wel met hem over praten en zal hier nog wel vertellen hoe dat is gegaan. Dat duurt alleen nog wel even denk ik
Dit. Ik zou gewoon jezelf zijn en lekker smsen en niet druk maken over hoe je over komt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Meid, dat is bullshit. Als ie echt superverliefd is maakt het niet uit hoe druk ie is. Zijn reactie op jouw smsje vond ik ook niet erg hoopgevend btw. En waarom zouden mannen het niet leuk vinden om een sms te krijgen waarin de vrouw van wie ze helemaal wég zijn aangeeft ze te gek te vinden? Toen ik net een relatie had met mijn wederhelft kwam ie nog in de lunchpauze langs en smsten we de hele dag hoe leuk, lief en lekker we elkaar vonden. Zelfs als ie 3 minuten de deur uit was. En mijn vent is echt geen klefkevertje. Echt, he's not that into you..sorry. Ik vind het wel zielig btw, ik herken mezelf wel in jouw post van toen ik ook 18 was..verkrampte ook helemaal bij mijn eerste vriendje en wilde me niet opdringen...later leer je dat als het goed zit al die onzin helemaal niet nodig isSucces!
Probeerde aan te geven dat wanneer je zo weinig contact hebt de 1 overduidelijk zijn prioriteiten ergens anders heeft. In dit geval lijkt het dus dat de vriend van TS geen prioriteit stelt aan zijn "relatie".quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Is dat een opmerking voor of tegen mijn uitspraak?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:00 schreef MultiMarrit het volgende:
Toevallig net een sms'je van hem gekregen! Hij zei dat hij ondanks dat hij dit weekend naar z'n zus gaat, hij toch hoopt me te kunnen zien.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:59 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah, nu weet je tenminste dat als een man zich zo gedraagt er dus wat mis is en je dat niet hoeft te pikken.
klopt, heb er tenminste nog wat van geleerd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:59 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah, nu weet je tenminste dat als een man zich zo gedraagt er dus wat mis is en je dat niet hoeft te pikken.
Mooie postquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom het leeftijdsverschil hem dwars zou zitten, want iemand die op z'n 25ste nog een vriendin wil waar je geen tijd in hoeft te steken en alleen zo nu en dan bovenop kunt klinkt niet al te volwassen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom het leeftijdsverschil hem dwars zou zitten, want iemand die op z'n 25ste nog een vriendin wil waar je geen tijd in hoeft te steken en alleen zo nu en dan bovenop kunt klinkt niet al te volwassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |